Side 80 af 193 FørsteFørste ... 30707778798081828390130180 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,186 til 1,200 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #1186
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Hvis der kommer bud på 15 millioner for Daramy, så kan jeg med stor sandsynlighed garantere, at den handel ikke kommer til at ske :)
    Heller ikke hvis det er 15 millioner guldbarrer?!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. #1187
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Frederik Sørensen rygtes til bif. Så er det nu PC!

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...il-broendby-if
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  3. #1188
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Frederik Sørensen rygtes til bif. Så er det nu PC!

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...il-broendby-if
    Den Frederik Sørensen der dårligt nok kunne komme på holdet i Pescara, der rykkede ned i serie c i forgangne sæson? Arh vel?


  4. #1189
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Frederik Sørensen rygtes til bif. Så er det nu PC!

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...il-broendby-if
    Ja, det er jo én af disse spillere jeg simpelthen har svært ved at forstå vi ikke rykker på.

    29 år, fri transfer, formentlig relativt nem at integrere, ligesom vi stadig mangler en CB (i min optik).

    Der vil formentlig være en stor håndfuld, der ikke mener "han forstærker truppen" og dermed vender tommelfingeren nedad.

    Jeg mener dog det er et ret oplagt gamble, og der vil være relativt stor chance for han kan gøre det godt i Superligaen.

    Derfor synes jeg det er ærgerligt at han ender i BIF.

    Zan

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #1190
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Hvor mange af jer herinde, der ad flere omgange har talt varmt for Frederik Sørensen (og jeg fornemmer, at der er en del), har reelt set manden spille en fodboldkamp inden for, lad os sige, de sidste fem-seks sæsoner? Personligt har jeg ikke, men jeg fornemmer, at Sørensen er en spiller, der i fankredse fremhæves på baggrund af sit navn og status som tidligere Juventus-talent snarere end på reelt kendskab til hans fodboldmæssige evner.
    Mvh.
    Dane


  7. #1191
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Hvem er Lasha Kokiashvili og hvorfor skal vi stole på ham? Kan vi ikke få lidt mere information end bare et tilfældigt twitter post
    Jeg forhørte mig lige hos nogle georgiske bekendte angående troværdigheden på Lasha Kokiashvili. Jeg fik svar fra en, der er tv-sportskommentator for nationalt tv:
    So, I have asked my friends about this reporter and one of my friends tell me "he want to be Fabrizio Romano" :o) He is searching news about AC MILAN, as I know he is AC MILAN fan. The news about Mohamed Daramy as u are interested in is not his exclusive.
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #1192
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Hvor mange af jer herinde, der ad flere omgange har talt varmt for Frederik Sørensen (og jeg fornemmer, at der er en del), har reelt set manden spille en fodboldkamp inden for, lad os sige, de sidste fem-seks sæsoner? Personligt har jeg ikke, men jeg fornemmer, at Sørensen er en spiller, der i fankredse fremhæves på baggrund af sit navn og status som tidligere Juventus-talent snarere end på reelt kendskab til hans fodboldmæssige evner.
    Jeg har ikke set ham spille en kamp, men taler varmt for ham. Eller bevares, nævner ham som en semi-oplagt mulighed...

    Jeg har heller ikke set vores nye georgier spille, havde heller ikke set mange minutter med Kaufmann, havde ikke fulgt med i Zankas tid i Düsseldorf og Fenerbache, Biel og Lüftner heller ikke osv osv osv.

    Du kan sagtens have ret i han har mistet de kompetencer, der gav ham ca 20 kampe i Juventus. Ca 50 kampe i Bologna og 80 kampe i Köln.

    Men det undrer mig alligevel en del, at det kommer bag på nogen at han nævnes som et seriøst bud. Han er 29 år, fri transfer, og vi mangler en CB (om ikke andet en back-up).

    På trods at et - indrømmet - manglende kendskab, er det da ikke helt sort at han nævnes.

    For så alligevel at skyde mig selv ned her til sidst, må man dog formode at vores scouting-afdeling har styr på hans niveau, og at det er årsagen til vi ikke slår til...

    Zan

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1193
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    For dem som keder sig bravt - her er listen af transferfri spillere (ud over Bøf Sørensen), så kan man skyde interessante navne i sænk:

    https://www.transfermarkt.com/statis...agslosespieler

    For eksempel vil Jovetic passe godt ind blandt alle de andre skadede spillere

    https://www.transfermarkt.com/stevan.../spieler/46104

    Eller Teixeria

    https://www.transfermarkt.com/alex-t.../spieler/66515

    Altså når Hamsik kan ende i Sverige - så kan alt vel ske :)

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #1194
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af MarBaar Se meddelelser
    Kan vi ikke stoppe med de der sensationshistorier der bygger på mere eller mindre tvivlsomme twitter brugere

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #1195
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Kan vi ikke stoppe med de der sensationshistorier der bygger på mere eller mindre tvivlsomme twitter brugere
    Victor Nelsson til Palace er ikke grebet ud af den blå luft. Den har de etablerede medier også talt om de seneste dage.

    Hvad er problemet i, at der luftes rygter herinde? Hvis vi først må diskutere transfers, når de er officielle, går der da en hel del af tiltrækningen ved det her forum - for mig i hvert fald. Og selv hvis der skulle ryge nogle totalt grundløse rygter med i møllen, er det jo ikke noget, der oversvømmer tråden. Så meget sker der desværre heller ikke...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  16. #1196
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,584

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Nu mangler vi bare at Leth & Lange i Aston Villa starter en budkrig, så prisen kommer længere op..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #1197
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg håber at vi kan være med omkring Wahid Faghir:
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...aa-ti-minutter
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #1198
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Kan vi få 12 mio. euro plus klausuler for Nelsson, er det et virkelig flot salg.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #1199
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Værd at bemærke er det, at Crystal Palace egen forum mener Wheddsta er fuld af lort.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  23. #1200
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Kan vi få 12 mio. euro plus klausuler for Nelsson, er det et virkelig flot salg.
    Jeg holder med Palace og rygterne er vist gode nok. Det er stort set en done deal.
    Men ja, flot salg bliver det.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •