Side 81 af 193 FørsteFørste ... 31717879808182838491131181 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,201 til 1,215 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #1201
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Jeg håber at vi kan være med omkring Wahid Faghir:
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...aa-ti-minutter
    Mon ikke, at han er uden for vores rækkevidde? Han ville heller ikke være en forstærkning nu og her.

  2. #1202
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Vi er en uge fra sæsonens første kamp. Jeg har aldrig set en så skæv sammensat trup hos FCK før, vi har pt

    4 målmænd
    13 forsvarsspillere
    6 midtbanespillere
    6 angribere

    *Fischer og Daramy er sat til angrebsspillere hos FCK, personligt ville jeg sætte dem som midtbanespillere. Altså en trup på 29 spillere, hvoraf 4 er talenter (5 med Victor Kristiansen)

    Vi har indtil nu brugt penge, hvor vi havde mindst brug for det (min mening og er diskuteret) og er slet ikke kommet af med noget fra overskudslageret:

    Bengtsson
    Oviedo
    Bjelland
    Varela (som jeg stadig er bitter over vi behandler som vi gør - han er rigeligt god)

    Derudover har vi spillere som er vejet og fundet for lette:
    Bartolec
    Marios

    Dvs ud af 13 forsvarsspillere, så har 5 gode nok plus 2 talenter (17 og 18 år). Det er egentlig vanvittigt og ikke nok med det 8 backs! Nuvel med et 3 mandsforsvar, så kan man kalde Boilesen for central.

    Transfermarkedet er underligt og det er det altid ved en slutrunde. Mange handler kommer senere og pga covid har mange klubber færre penge og der løber mange gratis spillere rundt. Klubberne kan jo godt se vi er overbesat på højre og Venstre back og vi kan næppe få en god pris på vores spillere, hvis vi overhovedet kan få penge for dem og ikke må give penge for at komme af med dem.

    Så efter at have (mis)brugt mange millioner på en målmand og en højre back, som måske marginalt forstærker truppen og en central forsvarsspiller, som der er brug for (jeg forstår stadig ikke at vi ikke hentede Zanka, han var tilbage i gear og kunne godt hentes tror jeg), så mangler vi stadig noget til den centrale midtbane og forreste kæde.

    Jeg har ikke set nogle af vores træningskampe, men vi har stillet op i en 433 i alle kampe (jeg troede faktisk Jess ville forsøge Danmarks landshold opstilling). og 433 må så være vores udgangspunkt og skriger holdet på kantspillere og med alle de rygter omkring Daramy, så kan det blive et reelt problem, at vi ikke har hentet her.

    Start opstillingen er ikke dårlig
    Graba
    Ankersen-Nelsson-David-Boilesen
    Lerager-Falk-Zeca
    Daramy-Wind-Fischer

    Men vi skal spille mange kampe og Daramy, Fischer og Wind (uden ferie) kan ikke bare spille det hele og der kommer helt sikkert karantæner til Lerager, Zeca, Stage, Nelsson, David.

    Puha - vi har fået spændene talenter op og ligegyldige indkøb og ingen stjerner. Ligegyldige indkøb skal ses i lyset af hvad vi allerede havde. De er alle gode nok til FCK - men det er de nuværende også og her acceptere jeg at mange er uenige mht Bartolec og Varela… selv mht Kalle og Gryte (som jeg ikke ser god nok som førstekeeper, men rigeligt god som anden)

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #1203
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser

    Start opstillingen er ikke dårlig
    Graba
    Ankersen-Nelsson-David-Boilesen
    Lerager-Falk-Zeca
    Daramy-Wind-Fischer
    Jeg tror hverken at Anker eller Fischer bliver en del af start 11’eren. Fischer vurderer jeg som værende helt færdig. Han startede ikke inde mod Moskva, og det han viste da han kom ind, var vel det man efterhånden kan betegne som vanligt Fischer-niveau, med langsom boldomgang (de der to-tre berøringer for meget hele tiden) og uprovokerede boldtab. Indtil der kommer offensive forstærkninger tror jeg at både Højlund og Kamil står foran Fischer til en plads i startopstillingen. Kevin Diks bør også hurtigt kunne spille sig ind foran Anker, som ikke var prangende i sidste sæson.

  5. #1204
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    @superestrella

    Jeg er enig i, at truppen er meget skæv pt. Men det handler imo primært om enkelte pladser, hvor vi er "for godt" besat antalsmæssigt fremfor mangler. Jeg er sikker på, at der nok skal ryge folk ud senere.

    Jeg synes, at man har prioriteret indkøbene i rigtig rækkefølge, da det er defensiven som død og pine skal forbedres. Vi skulle have en bedre målmand (hvilket vi forhåbentlig har fået) og vi har i hvert fald nogenlunde dækket hullet i det centrale forsvar med Davit. Din kritik mht det manglende Zanka køb synes jeg er skæv, da Zankas egen udmelding hele tiden har været, at han først ville høre, hvad hans nye træner i Tyrkiet havde af tanker. Jeg tror stadig, at muligheden for Zanka i FCK er stor - måske som erstatning for Nelsson.
    Jeg er enig i, at Diks er en lidt spøjs signing. Men udover måske at være en opgradering på backen, så giver han (som du selv nævner) nogle muligheder for et tremandsforsvar. Endvidere kan han dække den centrale midt også. Her har nu Zeca, Lerager, Falk, Stage, Diks og vel også Biel. Haraldsson skal nok også indgå i ligningen. Den plads må betegnet som værende dækket nu.

    Tilbage står vi med angrebet. Jeg er enig i, at vi nok mangler en kant. Men det tror jeg stadig på, at vi henter. Defensiven har nok bare (med god grund) været vigtigst af adressere. Desuden har vi og andre klubber været hæmmet af, at EM er i gang. Det bremser i den grad for klubskifterne. Jeg forventer, at antallet af transfer generelt i Europa tager fart fra næste uge og det vil sikkert også kunne mærkes her. Både på de 1-2 indkøb som vi måske har til gode, men nok især på den række salg af overskudsvarer som vi skal lave. Sæsonen starter om lidt, men vi som fans må lige slå lidt koldt vand i blodet. Med EM kørende, så må vi forvente en del sene køb og salg i ligaen.

  6. De følgende 9 brugere er enige:

  7. #1205
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    @superestrella

    Jeg er enig i, at truppen er meget skæv pt. Men det handler imo primært om enkelte pladser, hvor vi er "for godt" besat antalsmæssigt fremfor mangler. Jeg er sikker på, at der nok skal ryge folk ud senere.

    Jeg synes, at man har prioriteret indkøbene i rigtig rækkefølge, da det er defensiven som død og pine skal forbedres. Vi skulle have en bedre målmand (hvilket vi forhåbentlig har fået) og vi har i hvert fald nogenlunde dækket hullet i det centrale forsvar med Davit. Din kritik mht det manglende Zanka køb synes jeg er skæv, da Zankas egen udmelding hele tiden har været, at han først ville høre, hvad hans nye træner i Tyrkiet havde af tanker. Jeg tror stadig, at muligheden for Zanka i FCK er stor - måske som erstatning for Nelsson.
    Jeg er enig i, at Diks er en lidt spøjs signing. Men udover måske at være en opgradering på backen, så giver han (som du selv nævner) nogle muligheder for et tremandsforsvar. Endvidere kan han dække den centrale midt også. Her har nu Zeca, Lerager, Falk, Stage, Diks og vel også Biel. Haraldsson skal nok også indgå i ligningen. Den plads må betegnet som værende dækket nu.

    Tilbage står vi med angrebet. Jeg er enig i, at vi nok mangler en kant. Men det tror jeg stadig på, at vi henter. Defensiven har nok bare (med god grund) været vigtigst af adressere. Desuden har vi og andre klubber været hæmmet af, at EM er i gang. Det bremser i den grad for klubskifterne. Jeg forventer, at antallet af transfer generelt i Europa tager fart fra næste uge og det vil sikkert også kunne mærkes her. Både på de 1-2 indkøb som vi måske har til gode, men nok især på den række salg af overskudsvarer som vi skal lave. Sæsonen starter om lidt, men vi som fans må lige slå lidt koldt vand i blodet. Med EM kørende, så må vi forvente en del sene køb og salg i ligaen.
    Jeg synes heller ikke vi har købt dårligt ind, jeg synes endda det er sportsligt vigtigt at få spillerne på plads tidligt. Forsvaret skulle forbedres, men folk glemmer lidt at den dårlige start havde gode grunde pga skader og en rusten Zanka og det hjælper næppe en målmandstræner Kalla er god nok, det har han bevist.

    Økonomisk er det bare en katastrofe som vi forvalter vores penge og bøf må da være skræscenariet mht dårligt sammensatte trupper og økonomisk uforsvarlighed.

    Jeg er ikke uenig i hvad du skriver Kasper, men forestil jer at vi havde brugt 40 millioner på en rigtig god kantspiller i stedet, så havde truppen været klar og man kunne så udskifte i den “rigtige” rækkefølge med først salg og dernæst indkøb

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1206
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Bold citerer calciomercato for at Milan vil give 6 millioner euro, for Daramy. Hvis det er prisen, kommer det ikke til at ske.


  10. #1207
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Bold citerer calciomercato for at Milan vil give 6 millioner euro, for Daramy. Hvis det er prisen, kommer det ikke til at ske.
    Det skal med at det er en historie som er to uger gammel som Bold citerer der, så hvis der har været forhandlinger i mellemtiden så er den næppe længere repræsentativ.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #1208
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    535

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    @ superestrella
    Godt nok er det ikke officielt men Varela er angiveligt solgt til dynamo moskva:
    https://acefootball.com/da/fodboldny...rsvarsspiller/

  13. #1209
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    @ superestrella
    Godt nok er det ikke officielt men Varela er angiveligt solgt til dynamo moskva:
    https://acefootball.com/da/fodboldny...rsvarsspiller/
    Jep - men han er pt på FCK’s hold, så indtil det er officielt (og den nyhed er efterhånden for gammel til at det er rigtigt, hvis intet bliver meldt ud). Vi skulle jo også ha’ solgt et talent i går.

    Vi forventer dog alle de bliver solgt, hvad nu hvis det ikke sker og den mulighed er der stadigvæk.

  14. #1210
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg synes heller ikke vi har købt dårligt ind, jeg synes endda det er sportsligt vigtigt at få spillerne på plads tidligt. Forsvaret skulle forbedres, men folk glemmer lidt at den dårlige start havde gode grunde pga skader og en rusten Zanka og det hjælper næppe en målmandstræner Kalla er god nok, det har han bevist.
    Kalle er pt. 3. målmand. Det må vi herinde på Sidelinien acceptere, selvom vi alle elsker Kalle og alle synes Grytebust er horribel. Kalles 1. sæson var fremragende, men han var altså virkelig ringe sidste år. Også dårligere end Grytebust. Det vil imo være et kæmpe sats at tro, at vi i kommende sæson ser Kalle anno 2019-20 og ikke anno 2020-21. Derfor ser jeg indkøbet af en målmand som nødvendigt, da ingen af os er helt rolige med Grutebust.

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Økonomisk er det bare en katastrofe som vi forvalter vores penge og bøf må da være skræscenariet mht dårligt sammensatte trupper og økonomisk uforsvarlighed.
    Jeg kan godt se din pointe omkring at købe en målmand og en back, hvor vi i forvejen har mange spillere. Målmanden var (som jeg har nævnt ovenfor) en nødvendighed. Købet af Diks kan selvfølgelig diskuteres, men jeg tror det skal ses i et andet lys end blot "endnu en back". Han giver nogle andre muligheder (3 mandsforsvar, kan dække defensiv midt) og han kommer med noget fysik, som vi har manglet. Jeg tror faktisk, at netop fysik er et af de steder, hvor både Thorup og PC har set udfordringer. Vi så i hele foråret, hvordan vi blev trynet fysisk i mange kampe - tidligere var det os, som trynede vores modstandere. Det har i hvert fald (så vidt jeg husker) stået formuleret på en eller anden måde i beskrivelsen af alle de tre nye spillere (selv Grabara), at de bringer noget fysik.

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg er ikke uenig i hvad du skriver Kasper, men forestil jer at vi havde brugt 40 millioner på en rigtig god kantspiller i stedet, så havde truppen været klar og man kunne så udskifte i den “rigtige” rækkefølge med først salg og dernæst indkøb
    Ja det havde været lækkert med sådan et køb. Og det kan måske stadig, ske omend 40 mill. måske er noget optimistisk. Jeg er dog ikke enig i, at truppen så havde været klar, for så havde vi ikke kigget på vores absolut største problem nemlig defensiven. Jeg er personligt ikke så bekymret for "spiller ud"-problemet. Når Europa generelt starter med indkøb og salg efter EM, så skal vi også nok kunne sælge Kalle, Bartolec, Varela (formentlig meget tæt på solgt) og hvem vi ellers skal have ud. Det var imo sindssygt vigtigt at få målmand og forsvar på plads og så må vi æde det økonomiske tab, som vi måske får ved at købe først og sælge bagefter.

    Om Grabara, Davit og Diks ender med at være en succes aner jeg ikke. Men jeg synes, at det er en rigtig indkøbsstrategi indtil videre. Jeg håber og tror, at man kan tilføje en offensiv profil inden vinduet lukker. Men selv hvis det ikke lykkes, så synes jeg truppen ser fornuftig ud nu. Jeg kan godt få lidt nervøse trækning omkring et formentlig kommende salg af Nelsson, men hvis man får Zanka ind i stedet, så er jeg ret fortrøstningsfuld. Og så forventer jeg selvfølgelig, at man får solgt mindst en målmand og en-to højre back(s) og selvfølgelig gerne en aftale om at ophæve Bjelland. Men det kan sagtens være sidst i vinduet eller måske endda i september, hvor Sverige osv vist plejer stadig at kunne købe.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  16. #1211
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Vi forventer dog alle de bliver solgt, hvad nu hvis det ikke sker og den mulighed er der stadigvæk.
    Men i den situation vi er i sportsligt, så kan vi ikke bare sidde på hænderne indtil nogen køber de spillere. Så risikerer vi at stå med en endnu dårlige trup end sidste sæson. Det er simpelthen et gamble (og evt. tab) som man er nødt til at tage.

  17. #1212
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    535

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jep - men han er pt på FCK’s hold, så indtil det er officielt (og den nyhed er efterhånden for gammel til at det er rigtigt, hvis intet bliver meldt ud). Vi skulle jo også ha’ solgt et talent i går.

    Vi forventer dog alle de bliver solgt, hvad nu hvis det ikke sker og den mulighed er der stadigvæk.

    Jeg er egentlig enig men også Diks transferen blev spoilet i medierne uger før det blev blev officielt og måske også dynamo moskva har deres grunde til at trække nyheden, måske de også har nogle løse ender der skal på plads først.

  18. #1213
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Hey venner, kan I ikke begynde at lægge jeres analyser og meninger over i en tråd i de lange linier.
    Denne tråd er udelukkende til transfers, køb og salg af spillere og rygter. Tak! :)
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #1214
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Kalle er pt. 3. målmand. Det må vi herinde på Sidelinien acceptere, selvom vi alle elsker Kalle og alle synes Grytebust er horribel.
    Lad os nu se. Thorup kan sagtens skifte målmand ved sæsonstart uden at tabe ansigt. Når det er sagt, er Grabara vel hentet ind til startopstillingen, og andetvalget kan meget vel blive et spørgsmål om, hvem der er købere til.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #1215
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Hey venner, kan I ikke begynde at lægge jeres analyser og meninger over i en tråd i de lange linier.
    Denne tråd er udelukkende til transfers, køb og salg af spillere og rygter. Tak! :)
    Det bliver da en meget tynd tråd, hvis der ikke kan foregå en meningsudveksling om "rygtede" spillere, købte spillere, mangler på holdet, prioritering omkring indkøb og salg osv.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •