Side 82 af 193 FørsteFørste ... 32727980818283848592132182 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,216 til 1,230 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #1216
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det bliver da en meget tynd tråd, hvis der ikke kan foregå en meningsudveksling om "rygtede" spillere, købte spillere, mangler på holdet, prioritering omkring indkøb og salg osv.
    Hvilket ville være dejligt. Rygtede spillere, ønskede spillere, officielle køb og salg, intet andet.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #1217
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Hvilket ville være dejligt. Rygtede spillere, ønskede spillere, officielle køb og salg, intet andet.
    Jeg er på hold med Kasper her. Hvis diskussionen handler om hvilke spiller der af- og tilgå og relevansen af den på holdet, så holder det sig indenfor emnet. Man kan også lynhurtigt skrålæse et langt indlæg og springe det over, når man har set at det ikke indeholder nye transferemner eller officielle til- og afgange.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1218
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Ja, gad vide, om FCK4LIF3 mener Islandske kroner eller D-mark?
    Der smuttede selvfølgelig et € i farten. Det andet er jo Kaufmann-penge ;-)

  6. #1219
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Hvilket ville være dejligt. Rygtede spillere, ønskede spillere, officielle køb og salg, intet andet.
    Køb og salg, og intet andet, dækkes i denne tråd. Hvis du er træt af irrelevant snak, kan jeg ikke forstå, at du synes, at debatter om “ønskede spillere” er inden for skiven. Mange af de ønsker, der nævnes herinde, er da helt på månen.

    I øvrigt lever dit eget indlæg ikke op til de nævnte kriterier. Sådan er der jo så meget.

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #1220
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg savner så meget nogle gode rygter, noget man kan sidde og savle lidt over og håbe på at miraklernes tid ikke helt er forbi :-) Savner lidt at FCK slipper bremsen lidt og hiver en eller to spillere
    frem fra Afrika eller lin. som måske en lottokupon men spillere som kan et eller andet.... savner en Suma eller anden som kan rykke lidt.... spillet og spillere er blevet alt for kedelige, der bliver ikke taget
    nogle chancer.....Kom nu FCK vis os nosserne .....

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #1221
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det bliver da en meget tynd tråd, hvis der ikke kan foregå en meningsudveksling om "rygtede" spillere, købte spillere, mangler på holdet, prioritering omkring indkøb og salg osv.
    Kære K@sper,
    tja, måske, men jeg syntes ofte, at det kommer til at blive nogle utroligt lange indlæg, der handler om meget andet end til- og afgange. Jeg foretrækker at de debatter og personlige synpunkter ryger over i de lange linjer. Denne tråd er oprindeligt tænkt til til- og afgange, det vil sige, køb og salg, samt rygter om spillere. Jeg syntes debatterne har taget overhånd og fjerner fokus fra trådens oprindelige formål.

    Dbh
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #1222
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Kære K@sper,
    tja, måske, men jeg syntes ofte, at det kommer til at blive nogle utroligt lange indlæg, der handler om meget andet end til- og afgange. Jeg foretrækker at de debatter og personlige synpunkter ryger over i de lange linjer. Denne tråd er oprindeligt tænkt til til- og afgange, det vil sige, køb og salg, samt rygter om spillere. Jeg syntes debatterne har taget overhånd og fjerner fokus fra trådens oprindelige formål.

    Dbh
    Tja og jeg synes at debatter om, hvad hvad man må skrive i hvilke tråde slet ikke hører til her :). Det var jo nok en velment kommentar omkring mit lange indlæg omkring trup størrelse og sammensætningen, det er taget til efterretning :)

    Jeg synes det er reelt, da transfers også har noget at gøre med hvordan truppen ser ud og der havde jeg lyst til at lave en gennemgang en uge før sæsonstart. Hvor har vi for mange = salg og hvor mangler vi = køb og hvad er min mening om vinduet indtil nu. Fair nok, hvis vi ser debatten anerledes og intet ondt i det.


  13. #1223
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Hmmm 1 uge til sæson start og jeg mangler stadig at se nogle offensive indkøb med kvalitet. Hvis planen er at have tillid til at Fischer, vores X faktor stjerne finder "formen" efter 2 sæsoner under niveau så er jeg ved at miste håbet for DM guld...

    I realiteten har vi jo nærmest kun Daramy som på sin "gode dage" kan udfordrer og sætte en spiller mand mod mand.

  14. De følgende 9 brugere er enige:

  15. #1224
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hmmm 1 uge til sæson start og jeg mangler stadig at se nogle offensive indkøb med kvalitet. Hvis planen er at have tillid til at Fischer, vores X faktor stjerne finder "formen" efter 2 sæsoner under niveau så er jeg ved at miste håbet for DM guld...

    I realiteten har vi jo nærmest kun Daramy som på sin "gode dage" kan udfordrer og sætte en spiller mand mod mand.
    Helt enig. Jeg kan bare ikke se hvem

    - Danske talenter bliver suget ud af landet og jeg kan umiddelbart ikke se ideen bag homegrown længere. Mange af de største talenter ville sikkert have godt af en tur forbi en dansk klub på en højere hylde end direkte til udlandet i en meget ung alder.

    - Hvilke skandinaviske “stjerner” stå på nippet til at komme hjem. Måske NJ10, men det er tvivlsomt om han er god nok og så kunne man jo forsøge at hente Victor Jensen hjem fra Ajax (så kan vi også snart stille et helt hold med det navn).

    - Så er der absolut ingen rygter om eksotiske navne og det er lidt ærgerligt. Jeg synes godt vi kunne bruge lidt x-faktor og FCK bør kunne håndtere lidt kant (det kunne vi dog ikke med vores sydamerikanske venner).

    - så er der typer som Verbic, Sionko eller endnu bedre Zuma typen. Dem kender jeg ikke meget til og vi hører ikke mange rygter.

    Jeg så gerne vi forsøgte os på Santander og så faktisk 2 til kanten. Det unge talent a la Daramy og så en helt reel stjerne

  16. #1225
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hmmm 1 uge til sæson start og jeg mangler stadig at se nogle offensive indkøb med kvalitet. Hvis planen er at have tillid til at Fischer, vores X faktor stjerne finder "formen" efter 2 sæsoner under niveau så er jeg ved at miste håbet for DM guld...

    I realiteten har vi jo nærmest kun Daramy som på sin "gode dage" kan udfordrer og sætte en spiller mand mod mand.

    Jeg er helt enig og så er jeg mest af alt temmelig forvirret over hele denne pre-season. I tillæg til det du skriver, som jeg er meget enig i; så synes jeg nedenstående er meget iøjnefaldende:

    - Pre-season er desværre resulteret i, at vores offensiv ikke længere fungerer. Flydende hurtig kombinationsbold er blevet erstattet af 'parkér bussen og spark langt

    - Vores defensiv er om muligt blevet endnu svagere; mangel på struktur, individuelle udfald, uhyggelig lavt teknisk niveau hos midterforsvarer (Marios, Davit), samt meget langsomme og tunge fødder (hvordan harmonerer det med forsvarer der skal kunne klare sig selv på større områder)

    - Hvor er det vilde henne; og hvad betyder vild?

    - I testkampe er resultatet ligegyldigt, sådan har det vel egentlig været, men det er indsatsen ikke. Og indsatsen er mere end bare bekymrende.

    - under Ståle, synes jeg at jeg havde en god fornemmelse af, om vi var ved at 'ramme os selv' i en pre-season. Det har jeg ingen fornemmelse af under JT. Det ene øjeblik skal vi spille på den ene måde, for i det næste at skulle spille på en anden måde. I går var det ren AGF-style fy for pokker - og det er sagt fra hjertet. Så jammerligt har jeg aldrig set FCK have intentioner om ville tilgå en kamp.

    - Transfervinduet går nu ind i sin anden halvdel. Turneringen starter om en uge. Vi har ingen spillestil, ingen ved hvem der skal ud og hvem der skal blive, når turneringen starter har vi reelt tre etablerede angribere til de tre forreste pladser (KW, VF, Mo).

    Jeg krydser fingre for at alt ender godt, men den første halvdel af vinduet og pre-season ligner lige nu, noget af det værste jeg har set i FCK.
    Goldbæks Højrefod

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #1226
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Jeg er helt enig og så er jeg mest af alt temmelig forvirret over hele denne pre-season. I tillæg til det du skriver, som jeg er meget enig i; så synes jeg nedenstående er meget iøjnefaldende:

    - Pre-season er desværre resulteret i, at vores offensiv ikke længere fungerer. Flydende hurtig kombinationsbold er blevet erstattet af 'parkér bussen og spark langt

    - Vores defensiv er om muligt blevet endnu svagere; mangel på struktur, individuelle udfald, uhyggelig lavt teknisk niveau hos midterforsvarer (Marios, Davit), samt meget langsomme og tunge fødder (hvordan harmonerer det med forsvarer der skal kunne klare sig selv på større områder)

    - Hvor er det vilde henne; og hvad betyder vild?

    - I testkampe er resultatet ligegyldigt, sådan har det vel egentlig været, men det er indsatsen ikke. Og indsatsen er mere end bare bekymrende.

    - under Ståle, synes jeg at jeg havde en god fornemmelse af, om vi var ved at 'ramme os selv' i en pre-season. Det har jeg ingen fornemmelse af under JT. Det ene øjeblik skal vi spille på den ene måde, for i det næste at skulle spille på en anden måde. I går var det ren AGF-style fy for pokker - og det er sagt fra hjertet. Så jammerligt har jeg aldrig set FCK have intentioner om ville tilgå en kamp.

    - Transfervinduet går nu ind i sin anden halvdel. Turneringen starter om en uge. Vi har ingen spillestil, ingen ved hvem der skal ud og hvem der skal blive, når turneringen starter har vi reelt tre etablerede angribere til de tre forreste pladser (KW, VF, Mo).

    Jeg krydser fingre for at alt ender godt, men den første halvdel af vinduet og pre-season ligner lige nu, noget af det værste jeg har set i FCK.
    I mine øjne er der hellere ingen undskyldninger længere - JT og hans team skal præstere. Resultater skal være godkendte og spillet fungere. FCK’s “nye” stil skal gerne skinke igennem efter en 5-6 kampe. PC kender klubben, ligaen, spiller e og har haft tid og indtil nu er første vindue ikke bestået, men der er tid endnu og det kan sagtens ende rigtig fint, men øjebliksbilledet er ikke godt nok.

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #1227
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    I mine øjne er der hellere ingen undskyldninger længere - JT og hans team skal præstere. Resultater skal være godkendte og spillet fungere. FCK’s “nye” stil skal gerne skinke igennem efter en 5-6 kampe. PC kender klubben, ligaen, spiller e og har haft tid og indtil nu er første vindue ikke bestået, men der er tid endnu og det kan sagtens ende rigtig fint, men øjebliksbilledet er ikke godt nok.
    True.

    Jeg har hele sidste sæson forsvaret JT og PC, da jeg gerne ville se, hvad de kunne udrette i transfer vinduet og se os "buldre" igennem fra sæson start "Jess Thorups egne ord". Indtil nu har vi hentet minimum af det jeg forventet så vinduet er slet ikke godkendt. Nuvel der har været en EM slutrunde og markedet er først nu ved at komme i gang, så det kan selvfølgelig ændre sig.

    Min kritik vil være nådesløs, hvis JT ikke præstere fra sæson start. Jeg kan leve med vi ikke viser det sprudlende spil fra start, men klare mønstre til noget stort vil jeg gerne se. Sejre skal der til, især med 3 ud af 4 hjemmekampe fra start. så kan vi vokse ind i den nye sæson.

  21. De følgende 8 brugere er enige:

  22. #1228
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    True.

    Jeg har hele sidste sæson forsvaret JT og PC, da jeg gerne ville se, hvad de kunne udrette i transfer vinduet og se os "buldre" igennem fra sæson start "Jess Thorups egne ord". Indtil nu har vi hentet minimum af det jeg forventet så vinduet er slet ikke godkendt. Nuvel der har været en EM slutrunde og markedet er først nu ved at komme i gang, så det kan selvfølgelig ændre sig.

    Min kritik vil være nådesløs, hvis JT ikke præstere fra sæson start. Jeg kan leve med vi ikke viser det sprudlende spil fra start, men klare mønstre til noget stort vil jeg gerne se. Sejre skal der til, især med 3 ud af 4 hjemmekampe fra start. så kan vi vokse ind i den nye sæson.
    Enig i den sidste del - vi skal se resultater fra start. Ikke flere process-undskyldninger. Sejr mod et Brøndbyhold der lige nu ser ud til at være uden stort set alle profiler fra sidste år er et must.

    Men jeg forstår ikke kritikken af transfervinduet. Vi har udfyldt vores største hul (målmand) og styrket defensiven (teoretisk set). Kommer der et par offensive profiler til holdet inden vinduet lukker, mener jeg, PC har gjort sit job.

  23. #1229
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Min kritik vil være nådesløs, hvis JT ikke præstere fra sæson start.
    Det er bare svært at præstere fra start, når

    1) EM slutter først i dag (DK er røget meget sent ud) så transfermarkedet generelt har været sløvt indtil nu, hvilket selvfølgelig også har betydning for os både ind og ud. Vi må forvente aktivitet helt hen imod slutningen af vinduet, dvs et pænt stykke inde i sæsonen.

    2) En masse af vores profiler er grundet EM slet ikke begyndt at træne endnu (Wind, Boile, forhåbentlig Zanka, forhåbentlig ikke Pierre) og Zeca har været ramt af Corona og er ikke med på træningslejren. Dvs vi har nok en stor del af holdet som ikke er helt i form og et hold som igen ikke er sammenspillet med nyindkøb.

    Jeg må bare sige, at med det i baghovedet, så forventer jeg desværre en ganske hård start på sæsonen. Dette peger modsat af Thorups krav om at få en god start, men hvad pokker skal vi som klub stille op i denne situation?


    Og for lige at ramme trådens emne, så bekymrer det mig en lille smule, at Davit ikke fik spilletid sammen med Nelsson i går (måske var det planen?), samt at Marios har startet alle træningskamp. Det stinker desværre langt væk af et Nelsson exit, hvilket økonomisk sikkert er rigtigt godt, men spillemæssigt en katastrofe. Risikoen for at vi starter sæsonen med et midterforsvar bestående at Davit og Marios er ganske stor, hvilket umiddelbart ser ret bekymrende ud......

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #1230
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er bare svært at præstere fra start, når

    1) EM slutter først i dag (DK er røget meget sent ud) så transfermarkedet generelt har været sløvt indtil nu, hvilket selvfølgelig også har betydning for os både ind og ud. Vi må forvente aktivitet helt hen imod slutningen af vinduet, dvs et pænt stykke inde i sæsonen.

    2) En masse af vores profiler er grundet EM slet ikke begyndt at træne endnu (Wind, Boile, forhåbentlig Zanka, forhåbentlig ikke Pierre) og Zeca har været ramt af Corona og er ikke med på træningslejren. Dvs vi har nok en stor del af holdet som ikke er helt i form og et hold som igen ikke er sammenspillet med nyindkøb.

    Jeg må bare sige, at med det i baghovedet, så forventer jeg desværre en ganske hård start på sæsonen. Dette peger modsat af Thorups krav om at få en god start, men hvad pokker skal vi som klub stille op i denne situation?


    Og for lige at ramme trådens emne, så bekymrer det mig en lille smule, at Davit ikke fik spilletid sammen med Nelsson i går (måske var det planen?), samt at Marios har startet alle træningskamp. Det stinker desværre langt væk af et Nelsson exit, hvilket økonomisk sikkert er rigtigt godt, men spillemæssigt en katastrofe. Risikoen for at vi starter sæsonen med et midterforsvar bestående at Davit og Marios er ganske stor, hvilket umiddelbart ser ret bekymrende ud......
    Eller at Nelsson også har karantæne i de to første superligakampe.

  26. De følgende 10 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •