Side 92 af 193 FørsteFørste ... 428289909192939495102142192 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,366 til 1,380 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #1366
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    164

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    ____________________
    Lad være med at diskutere med en idiot !!!
    Han vil trække dig ned på hans niveau,
    og vinde diskussionen p. g. a. hans erfaring på dette niveau.

  2. #1367
    Tilmeldingsdato
    Oct 2018
    Indlæg
    7

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Gentleman Finn Se meddelelser
    Over en måned gammelt

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #1368
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    155

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Indirekte relevant for os, med Palace har oprustet defensiven. De var ellers meldt inde i kampen om Nelsson.
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ller-i-chelsea

    Edit: manglende bogstav

  5. #1369
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af orhhh Se meddelelser
    Indirekte relevant for os, med Palace har oprustet defensiven. De var ellers meldt inde i kampen om Nelsson.
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ller-i-chelsea

    Edit: manglende bogstav
    Palace mangler mere end én til centerforsvaret ;)
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #1370
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Lidt nyt om Grytebust (det meste er dog gammel vin på nye flasker):
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...sten-grytebust
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  8. #1371
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/prem...paa-ny-stopper

    Crystal Palace har også andre midterforsvarer i kikkerten.
    Hvis han alligevel skal forlade os hvilket alt tyder på, så ser jeg gerne at det sker hurtigst muligt så vi kan få skrevet under med Zanka (eller en anden fast starter)
    Det er SÅ vigtigt at vi får det forsvar på plads NU...

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #1372
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    nikolaj jørgensen har fundet en anden klub, så kan rygterne også stoppe omkring ham. Heldigvis tænker jeg, han har ikke længere niveauet til FCK desværre

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...r-til-tyrkiet/

  11. De følgende 10 brugere er enige:

  12. #1373
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg er altså ret bekymret over, at PC har været så ivrig efter Wass.
    Som jeg har forstået det, så gør PC meget ud af at "scoute spillerens lyst til klubben". Wass har tydeligvis slet ikke villet FC udover at tjene gode penge, så hvordan han har været så prioriteret forstår jeg intet af. Wass er åbenlyst en god spiller; men uden lyst til FCK. Sådanne spillere skal vi da på ingen måde have, og det er virkelig skræmmende at PC afviger fra det kriterie i jagten på nye tilgange.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  13. #1374
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Jeg er altså ret bekymret over, at PC har været så ivrig efter Wass.
    Som jeg har forstået det, så gør PC meget ud af at "scoute spillerens lyst til klubben". Wass har tydeligvis slet ikke villet FC udover at tjene gode penge, så hvordan han har været så prioriteret forstår jeg intet af. Wass er åbenlyst en god spiller; men uden lyst til FCK. Sådanne spillere skal vi da på ingen måde have, og det er virkelig skræmmende at PC afviger fra det kriterie i jagten på nye tilgange.
    Jeg tror helt ærligt ikke, at man skal lægge så meget i de udmeldinger. Hvis Wass havde været helt afvisende, så havde man næppe kommet så langt, at man havde givet et konkret bud. Endvidere er det selvfølgelig i hans interesse, at historien hedder, at han havde mere lyst til BIF (mon ikke han havde mest lyst til Barcelona eller lignende). Lysten til BIF er dog åbenlys ikke større end at pengene trækker mere. Og sådan er det nok med 99% af de professionelle fodboldspillere.

    I mine øjne er der ikke ret meget bekymrende i dette. Tværtimod er det betryggende, at man er opmærksom på og interesset i danske kvalitetsspillere, som vil hjemad.


  14. #1375
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    AIK er ved at sælge deres førstevalg på venstre back til AGF, så der kommer vel aldrig en bedre mulighed for at komme af med Pierre Bengtsson end at sende ham retur til Stockholm, hvor han startede sin karriere for 15 år siden.
    HIC SUNT LEONES


  15. #1376
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Carlo Holse atter kampafgørende for Rosenborg. Fastholder stadig at Holse havde været ligeså brugbar som Biel.


  16. #1377
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Carlo Holse atter kampafgørende for Rosenborg. Fastholder stadig at Holse havde været ligeså brugbar som Biel.
    Men væsentlig mere cool.....
    I øvrigt mener jeg at Hjalte Park burde destrueres!
    Z-ster's Avatar

  17. #1378
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Z-ster Se meddelelser
    Men væsentlig mere cool.....
    Jeg er enig langt hen ad vejen, dog synes jeg, det er så ærgerligt, at vi ikke får Biel at se centralt og falk på kanten. Samt at han ikke tager dødbolde.

    NØJ, hvor er der i øvrigt bare INGEN rygter omkring kanter med fart i støvlerne. PC har enten isoleret vandrørene på 10’eren eller er pt. meget langt fra et indkøb. Han har i hvert fald is i maven.

    PS: er én kantspiller overhovedet nok, såfremt Fischer sælges?

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #1379
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    PC har [...] isoleret vandrørene på 10’eren. [...] Han har i hvert fald is i maven.
    De fire nyindkøb er i hvert fald ikke breaket før tid pga. at vandrørene har sagt noget. Hvad angår Guadagno kunne man ikke skjule, at han var til prøvetræning, og så stort er hans navn ikke, at man for alvor gik op i det. Hvad angår Diks og Grabara, så var det deres eget bagland, der lækkede info, og hvad angår Khocholava, så var det georgiske medier, der lækkede det, og det må vel være pba. Khocholavas eget bagland. Så ingen tvivl om at PC nok har været ude og lukke effektivt for adgangen til vandrørene.

    Og det var meldt ud, at PC var iskold ift. økonomi, for han vil ikke betale en krone mere for en spiller end hvad han er værd. Det havde han på sin vis også givet udtryk for i samtalen med Fanradioen i april(?), at han var særdeles opmærksom på hvad en krone var værd, efter at have oplevet nedrykningen med Randers. Så han er nok en benhård forhandler, og er ikke bange for at tage sin tid i den henseende, hvis scoutingen har identificeret en must-have spiller.

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    PS: er én kantspiller overhovedet nok, såfremt Fischer sælges?
    Nej, som jeg ser det, er vi pt. en kantspiller i underskud uanset hvad. Vi har tre kantspillere blandt angriberne på klubbens hjemmeside (Fischer, Daramy og Bøving), som kæmper om to pladser, og så tre centrale angribere (Wind, Wilczek, Højlund), som kæmper om én plads. Siden vi nok skal have minimum dobbeltgardering på hver position, så kræver det en kantspiller mere, end hvad vi har. Og derudover skal der hentes en direkte erstatning, hvis Fischer og/eller Daramy smutter.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #1380
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...har-takket-nej

    Grytebust har angiveligt takket nej til Vålerenga. Håber ikke det betyder at vi kommer til at hænge på hans løn den kommende sæson.
    Synes ellers jeg læste at han gerne vil hjem til Norge - men måske han ikke er klar til den (markante) løn nedgang der utvivlsomt følger med…

  22. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •