Side 95 af 193 FørsteFørste ... 458592939495969798105145 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,411 til 1,425 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #1411
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Først og fremmest så kan du næppe være mere skæv på den mht den “fornemmelse” du åbenbart har på mit menneskesyn. Jeg tror ikke, at du finder nogen debattør herinde som har forsvaret trænere og udskældte spillere mere herinde og ønsket at give dem flere chancer herinde end jeg. Så der er du altså helt skæv på den.

    Og så må jeg bare sige, at du kører fuld plade på at konkludere ud fra spekulationer og rygter og en enkelt kommentar fra PC. Det eneste vi reelt ved her og dermed det vi må forholde os til er, at Fischer har været for dårlig til træning og kamp og andre har været bedre. Derfor har Thorup valgt at se bort fra ham i én enkelt kamp. Og endda (så vidt vi ved) snakket og varslet ham inden. Du må simpelthen fortælle mig hvor det er, at Thorup viser manglende format.

    Skulle det vise sig, at historien er en anden, så lad os tage den på det tidspunkt. Men indtil da så lad os venligst lade være med at konkludere manglende format i sagen om Fischer uden noget konkret på bordet. Det samme gælder forøvrigt min egen bemærkning om en pigesur Fischer (som nok var over grænsen), hvilket selvfølgelig også er skrevet uden at vide, om det reelt forholder sig sådan.

    Ikke at må konkludere er tilsyneladende en regel, der gælder for dine med-debattører mere end for dig. I det indlæg jeg svarer på konkluderer du:

    - Der har manglet en konsekvens ledelsesstil de seneste år
    - Der er behov for konsekvent ledelsesstil
    - Det har været for mageligt for de store navne
    - De store navne har ikke ydet nok
    - Fischer er pigefornærmet

    I det seneste indlæg konkluderer du:

    -Fischer har været for dårlig til træning og kamp (det første kan jeg ikke svare på, men det andet kan jeg svare, at han har været bedre i træningskampe end både Højlund og Bøving og på niveau med Biel og sat konsekvent på bænken af JT. Det sidste lidt mystisk, da de fleste spillere ellers alle har fået muligheden fra start undervejs. Næppe tilfældigt).

    Jeg er ikke enig i, at enkelt-debattører skal sætte regler for forum og det bliver en anelse komisk, når du kører 180 km/t på en vej, hvor du insisterer på, at andre må køre 60 km/t.

    Jeg konstaterer din tilfredshed med JT og PC samt deres håndtering, som jeg er meget uenig i og checker ud for denne del debatten.
    Goldbæks Højrefod

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1412
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg tror, man skal passe på med at overvurdere trænerens beslutninger i forhold til håndteringen af Fischer. Det er snarere en sportsdirektør-ting.

    Ståle går for at være en hård mand, men vi oplevede aldrig spillere, der smækkede med døren eller gav udtryk for at være behandlet unfair. Tvært imod var han en gentleman, når det gjaldt om at beskytte spillerne og overholde aftaler.

    Modsat synes der ikke at være meget gentleman over brovtne PC, og man kan frygte, at dette kun er starten på en galehus-epoke med øget uro omkring truppen.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #1413
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Ikke at må konkludere er tilsyneladende en regel, der gælder for dine med-debattører mere end for dig. I det indlæg jeg svarer på konkluderer du:

    - Der har manglet en konsekvens ledelsesstil de seneste år
    - Der er behov for konsekvent ledelsesstil
    - Det har været for mageligt for de store navne
    - De store navne har ikke ydet nok
    - Fischer er pigefornærmet

    I det seneste indlæg konkluderer du:

    -Fischer har været for dårlig til træning og kamp (det første kan jeg ikke svare på, men det andet kan jeg svare, at han har været bedre i træningskampe end både Højlund og Bøving og på niveau med Biel og sat konsekvent på bænken af JT. Det sidste lidt mystisk, da de fleste spillere ellers alle har fået muligheden fra start undervejs. Næppe tilfældigt).

    Jeg er ikke enig i, at enkelt-debattører skal sætte regler for forum og det bliver en anelse komisk, når du kører 180 km/t på en vej, hvor du insisterer på, at andre må køre 60 km/t.

    Jeg konstaterer din tilfredshed med JT og PC samt deres håndtering, som jeg er meget uenig i og checker ud for denne del debatten.
    Vil du ikke selv have Thorup ud på røv og nøgler? Altså en konsekvent ledelsesstil? Synes du, at de store navne har præsenteret godt nok?

    Mht Fischers præstationer så har Thorup da vist selv nævnt det. Eller i hvert fald noget meget tæt på.

    Og hvis du mener, at jeg er tilfreds med Thorup generelt, så har du da vist ikke læst mine indlæg. Mht håndtering af denne sag, ja så bedømmer jeg ud fra, hvad vi pt. ved/er blevet fortalt. Og ja, der mener jeg ikke, at man har gjort noget forkert. Skulle dine spekulationer omkring at ville fryse ham ude (eller hvad du nu insinuerer) holde, ja så skal jeg nok revurdere mine holdninger.
    Sidst redigeret af k@sper : 27.07.21 kl. 20:59

  6. #1414
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Vil du ikke selv have Thorup ud på røv og nøgler? Altså en konsekvent ledelsesstil? Synes du, at de store navne har præsenteret godt nok?

    Mht Fischers præstationer så har Thorup da vist selv nævnt det. Eller i hvert fald noget meget tæt på.

    Og hvis du mener, at jeg er tilfreds med Thorup generelt, så har du da vist ikke læst mine indlæg. Mht håndtering af denne sag, ja så bedømmer jeg ud fra, hvad vi pt. ved/er blevet fortalt. Og ja, der mener jeg ikke, at man har gjort noget forkert. Skulle dine spekulationer omkring at ville fryse ham ude (eller hvad du nu insinuerer) holder, ja så skal jeg nok revurdere mine holdninger.
    Faktum er, at PC i pausen af Aalborg-kampen sagde, at nu måtte vi kigge på hvor mange af de tidligere start-elleve spillere der har lyst til at blive, når der ikke længere var spilletid til dem. Host Grytebust, Fischer osv.
    Det er sådan noget man måske kan sige indadtil, trænere og sportsdirektør imellem. Det er ikke noget man går ud og skilter med i pressen. Alle ved jo hvem det er han hentyder til.

    Når ovenstående så er sagt, så skal Fischer videre. Han har fået et hav af chancer af tidligere og nuværende træner, og har ikke evnet at gribe dem. Derudover er skaderne blevet hyppigere.
    Vi har brug for en trup, hvor vi kan skabe noget stabilitet, så relationerne mellem spillerne kan blive bedre end de er nu.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #1415
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Lad os nu ikke holde Jess Thorup op til en højere standard end man kan forvente... Selv under Ståle (og alle andre trænere i alle klubber) er det ikke altid de store profiler præsterer. Sådan er fodbold. Og som både Thorup og PC bliver ved med at gøre opmærksom på, så er det sandsynligvis trupsammensætningen den er gal med. Så det er nok mest af alt PC der skal stå for det friske pust på holdet her i denne halvsæson. Ståles sidste par år på posten (hvor han de facto også sad som sportsdirektør) lader til at være kommet til kort på den front - noget man er ved at reparere på nu.

    Thing is, når først man kommer op på et vist niveau som træner, så er det de færreste der ikke har et koncept der fungerer. Det der er udfordringen er så at finde de spillere der passer, og rent faktisk få dem til at gøre hvad der er vigtigt for at systemet fungerer. Det er ikke altid bare sådan at rette et hold ind på så kort tid man ønsker. Og træneren kan jo ikke bare rette sig ind, for spillet fungerede jo ikke til at starte med - det var det der var hele humlen i at skifte træner til at starte med. Se fx på Michael Laudrup. Ganske fint spillekoncept, men elendig mandskabsbehandling - og i udlandet var der ingen der gad at høre på John Faxe. Vores problem er at vi reelt ikke har haft særlig meget succes som klub uden Ståle har været ved roret, og sådan noget varer ikke evigt, uanset hvordan man end vender og drejer det. Så vi skal lære hvordan man kommer videre som klub, og det inkluderer at ikke bare whine hvis træneren ikke er perfekt fra dag 1. Det er jo heller ikke det de store hold gør. De køber bare spillere der er så gode at træneren reelt ikke skal opbygge noget særligt.

    Men - der er jo ingen tvivl om at det er mystisk at en spiller som fx Falk kan spille to brandkampe og så falde helt igennem imod et hold som Silkeborg, men lad os nu lige vente og se hvordan holdet ser ud d. 1. september.
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  9. De følgende 8 brugere er enige:

  10. #1416
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    272

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Pillefaxe Se meddelelser
    Lad os nu ikke holde Jess Thorup op til en højere standard end man kan forvente... Selv under Ståle (og alle andre trænere i alle klubber) er det ikke altid de store profiler præsterer. Sådan er fodbold. Og som både Thorup og PC bliver ved med at gøre opmærksom på, så er det sandsynligvis trupsammensætningen den er gal med. Så det er nok mest af alt PC der skal stå for det friske pust på holdet her i denne halvsæson. Ståles sidste par år på posten (hvor han de facto også sad som sportsdirektør) lader til at være kommet til kort på den front - noget man er ved at reparere på nu.

    Thing is, når først man kommer op på et vist niveau som træner, så er det de færreste der ikke har et koncept der fungerer. Det der er udfordringen er så at finde de spillere der passer, og rent faktisk få dem til at gøre hvad der er vigtigt for at systemet fungerer. Det er ikke altid bare sådan at rette et hold ind på så kort tid man ønsker. Og træneren kan jo ikke bare rette sig ind, for spillet fungerede jo ikke til at starte med - det var det der var hele humlen i at skifte træner til at starte med. Se fx på Michael Laudrup. Ganske fint spillekoncept, men elendig mandskabsbehandling - og i udlandet var der ingen der gad at høre på John Faxe. Vores problem er at vi reelt ikke har haft særlig meget succes som klub uden Ståle har været ved roret, og sådan noget varer ikke evigt, uanset hvordan man end vender og drejer det. Så vi skal lære hvordan man kommer videre som klub, og det inkluderer at ikke bare whine hvis træneren ikke er perfekt fra dag 1. Det er jo heller ikke det de store hold gør. De køber bare spillere der er så gode at træneren reelt ikke skal opbygge noget særligt.

    Men - der er jo ingen tvivl om at det er mystisk at en spiller som fx Falk kan spille to brandkampe og så falde helt igennem imod et hold som Silkeborg, men lad os nu lige vente og se hvordan holdet ser ud d. 1. september.
    Det som bekymrer mig er, at vi er gået fra at være det bedste hold i slutspillet og til tider spillede ok fodbold, til to jammerlige resultater og elendig spil på banen på så kort tid.
    "Johnnys fysiske kapacitet er på et meget højt niveau. Det gælder nærkampstyrke, hurtighed og udholdenhed. Med ham får vi et rigtig solidt alternativ til højre side af forsvaret, ligesom han er anvendelig længere fremme på banen"

    Carsten V. Jensen

  11. #1417
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    440

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Ikke at må konkludere er tilsyneladende en regel, der gælder for dine med-debattører mere end for dig. I det indlæg jeg svarer på konkluderer du:

    - Der har manglet en konsekvens ledelsesstil de seneste år
    - Der er behov for konsekvent ledelsesstil
    - Det har været for mageligt for de store navne
    - De store navne har ikke ydet nok
    - Fischer er pigefornærmet

    I det seneste indlæg konkluderer du:

    -Fischer har været for dårlig til træning og kamp (det første kan jeg ikke svare på, men det andet kan jeg svare, at han har været bedre i træningskampe end både Højlund og Bøving og på niveau med Biel og sat konsekvent på bænken af JT. Det sidste lidt mystisk, da de fleste spillere ellers alle har fået muligheden fra start undervejs. Næppe tilfældigt).

    Jeg er ikke enig i, at enkelt-debattører skal sætte regler for forum og det bliver en anelse komisk, når du kører 180 km/t på en vej, hvor du insisterer på, at andre må køre 60 km/t.

    Jeg konstaterer din tilfredshed med JT og PC samt deres håndtering, som jeg er meget uenig i og checker ud for denne del debatten.
    Kan du ikke checke mere permanent ud for en stund? Dit debatniveau er under lavmålet, og du trænger til at tælle til 10 før du trykker send.

    Træk vejret, synk et par gange og få pulsen ned.

  12. De følgende 14 brugere er enige:

  13. #1418
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Fischer ikke med i truppen mod Torpedo. Han må være fortid. Så er der økonomisk og spillemæssigt plads til Bruun Larsen. Det er ikke noget jeg ved. Jeg gætter, hvis nogen skal være i tvivl.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #1419
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Fischer ikke med i truppen mod Torpedo. Han må være fortid. Så er der økonomisk og spillemæssigt plads til Bruun Larsen. Det er ikke noget jeg ved. Jeg gætter, hvis nogen skal være i tvivl.
    tror desværre Bruun Larsen får chancen i hoffenheim. Så tror ikke den er mulig.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #1420
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg hører at Zanka skulle have accepteret FCK’s vilkår men det pt handler om at FCK håber at tyrkerne vil rive kontrakten over og dermed de kan hapse ham gratis.
    Zanka til FCK giver så god mening også selvom Nelsson ikke ryger. Dog tror jeg stadig ikke vi har Nelsson når vinduet smækker i.

  18. #1421
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    Jeg hører at Zanka skulle have accepteret FCK’s vilkår men det pt handler om at FCK håber at tyrkerne vil rive kontrakten over og dermed de kan hapse ham gratis.
    Zanka til FCK giver så god mening også selvom Nelsson ikke ryger. Dog tror jeg stadig ikke vi har Nelsson når vinduet smækker i.
    Både Zanka, Nelsson og Coke-Koala skal spille fra start. Hvis Zanka kommer hjem, ryger Nelsson videre - hvis der stadig er interesse for ham fra pengestærke klubber.
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #1422
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    Jeg hører at Zanka skulle have accepteret FCK’s vilkår men det pt handler om at FCK håber at tyrkerne vil rive kontrakten over og dermed de kan hapse ham gratis.
    Zanka til FCK giver så god mening også selvom Nelsson ikke ryger. Dog tror jeg stadig ikke vi har Nelsson når vinduet smækker i.
    Og hvor er dine kilder så for det? Du kan ikke bare poste et rygte uden en artikel, tweet elller andet holdbart. Alle kan sku da skrive løse påstande uden kilder herinde....

  21. #1423
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    Og hvor er dine kilder så for det? Du kan ikke bare poste et rygte uden en artikel, tweet elller andet holdbart. Alle kan sku da skrive løse påstande uden kilder herinde....
    Det kan de også på Twitter. ;)
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #1424
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    Og hvor er dine kilder så for det? Du kan ikke bare poste et rygte uden en artikel, tweet elller andet holdbart. Alle kan sku da skrive løse påstande uden kilder herinde....
    Dette er de hemmelige kilder:

    https://www.fanatik.com.tr/fenerbahc...mecesi-2233405

    https://www.ensonhaber.com/kralspor/...de-zanka-yolcu

    https://www.milliyet.com.tr/skorer/g...kimi-6561455/4

    Etc.

  24. #1425
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Vi mangler vel at få skrevet, at Tipsbladets redaktør Troels Bager Thøgersen melder, at FCK minimum henter 3 mand til offensiven samt Zanka. Det er det eneste nye i den her artikel, som ellers er gammel vin på nye flasker. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...i-venter-i-fck

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •