Side 153 af 193 FørsteFørste ... 53103143150151152153154155156163 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,281 til 2,295 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #2281
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Man skal ikke regne med at Roony bliver en forstærkning af holdet de første par år han er trods alt kun 16 år gammel (bare se på Daramy). Han skal slet ikke tænkes ind i denne sæson ihvertfald
    Til gengæld, så vurderes han i fodboldkredse som et helt unikt talent. Jeg ved, at man i FCM vurderer ham til et af de to-tre største talenter i sin årgang i Europa, og det piner dem, at FCK fik ham. Sammenligner man talentet med Daramy da ham var 15, så bliver Roony i hvert fald betragtet som værende langt større og mere udviklet.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2282
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Til gengæld, så vurderes han i fodboldkredse som et helt unikt talent. Jeg ved, at man i FCM vurderer ham til et af de to-tre største talenter i sin årgang i Europa, og det piner dem, at FCK fik ham. Sammenligner man talentet med Daramy da ham var 15, så bliver Roony i hvert fald betragtet som værende langt større og mere udviklet.
    Jeg tror vi ser ham få debut mod agf umiddelbart efter sin fødselsdag. Med afstand det største talent vi har og i Superliga sammenhæng er det kun Kamaldeen og Schelderup der kan sammenlignes med det der forventes af ham. Om han så kan gøre en forskel med det samme på vores niveau er mindre sikkert, men det er langt fra umuligt.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #2283
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Man skal ikke regne med at Roony bliver en forstærkning af holdet de første par år han er trods alt kun 16 år gammel (bare se på Daramy). Han skal slet ikke tænkes ind i denne sæson ihvertfald
    Helt klart, min forespørgsel gik også mere på om han er klar som rotationsspiller mod ligaens bundhold, og at han derfor muligvis kan være tiltænkt den rolle, som Bøving lidt har nu.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #2284
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Hvad jeg hører om roony så gør han hvad det passer sig på u19 niveau som 15 årig. Og man forventer han får debut, dog er det nok mest for at presse prisen op på ham, da forventningen er at han er ALT for god til at kunne nå at bide sig fast i førsteholdet, der er simpelthen for mange storklubber allerede der vil have knægten og der kan komme alt for store penge.
    jeg håber dog man kan lave en god aftale med hans bagland og forklare ham han sagtens kan udvikle sig i FCK. Han har allerede en rigtig god kontrakt (jeg har hørt han får 140.000kr om måneden allerede)

    det skulle ikke undre mig at han er solgt fra fck om et års tid desværre.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #2285
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Mener det er ekstremt vigtigt at Roony får spilletid lige så snart han må. Hvis vi kan vise det i forhold til andre talenter i Norden, så kan vi sætte en lille kæp i hjulet på FCN, så der bare er lidt større chance om at få den næste "Roony", "Schelderup". Skal selvfølgelig være forsvarligt i forhold til kampenes udvikling. Vi skal stadigvæk vinde for en hver pris og vi må ikke gå hen og blive en talent fabrik.
    - Torben

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #2286
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Helt klart, min forespørgsel gik også mere på om han er klar som rotationsspiller mod ligaens bundhold, og at han derfor muligvis kan være tiltænkt den rolle, som Bøving lidt har nu.
    Det er svært at vurdere synes jeg. Men der er ingen tvivl om, at han blandt andet har et fremragende spark også udefra. Det mangler vi i truppen nu, så det kan han bidrage med. Sådan generelt, så lyder det til han bedre på u19 end feks Bøving så det er slet ikke umuligt han kan bidrage positivt som rotationspiller.

  12. #2287
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Det er svært at vurdere synes jeg. Men der er ingen tvivl om, at han blandt andet har et fremragende spark også udefra. Det mangler vi i truppen nu, så det kan han bidrage med. Sådan generelt, så lyder det til han bedre på u19 end feks Bøving så det er slet ikke umuligt han kan bidrage positivt som rotationspiller.
    Spændende! Tak for svaret

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #2288
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Man skal ikke regne med at Roony bliver en forstærkning af holdet de første par år han er trods alt kun 16 år gammel (bare se på Daramy). Han skal slet ikke tænkes ind i denne sæson ihvertfald
    Man må da håbe, at han er klar til superliga snart, eller at han er indstillet på at forlænge kontrakten, for den udløber velsagtens på hans fødselsdag november 2023.

    Så længe kontrakterne ikke kan have en varighed på over 3 år, hvilket mig bekendt er tilfældet med alle spillere under 18 år, så vil vi kunne blive pressede til at acceptere et (for)tidligt salg. Vi står i hvert fald i udgangspunktet i en dårlig forhandlingssituation med spilleren. Eller sagt på en anden måde, vi skal nok være heldige for at se Roony i superligaen i mere end 1 sæson.

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #2289
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Er der rent faktisk nogen der har set Roony spille på U19? Jeg har holdt øje med ham i highlights og der synes ikke han gør det store væsen af sig efter at han er rykket fra U17 til U19. Han laver hverken mange mål eller assists mere. Tror ikke at en superligadebut er lige rundt om hjørnet.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #2290
    Tilmeldingsdato
    Apr 2020
    Indlæg
    13

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Nok ikke et super troværdigt rygte, men stadig et rygte: https://twitter.com/TransferGuru8/st...2jFzVKIL3OjMH4

  19. #2291
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Det er svært at vurdere synes jeg. Men der er ingen tvivl om, at han blandt andet har et fremragende spark også udefra. Det mangler vi i truppen nu, så det kan han bidrage med. Sådan generelt, så lyder det til han bedre på u19 end feks Bøving så det er slet ikke umuligt han kan bidrage positivt som rotationspiller.
    Bøving var topscorer på u19-holdet sidste sæson og har allerede trænet/spillet en del med førsteholdet. Så at antage Roony er bedre end Bøving pt er ikke rigtigt.

  20. #2292
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Er der rent faktisk nogen der har set Roony spille på U19? Jeg har holdt øje med ham i highlights og der synes ikke han gør det store væsen af sig efter at han er rykket fra U17 til U19. Han laver hverken mange mål eller assists mere. Tror ikke at en superligadebut er lige rundt om hjørnet.
    Jeg er fuldstændig enig. Jeg har også set nogle U19 kampe og han gør det da ganske godt, men på ingen måde totalt dominerende eller "alt for god til U19" og var iøvrigt også på bænken i en periode og vist nok rykket ned til U17 for nogle kampe - hvilket selvfølgelig er naturligt nok alderen taget i betragtning. Derudover synes jeg lige man skal slappe af før man sammenligner en 15 årig med Schjelderup og Kamaldeen. Lad ham først lige blive en kæmpe profil i U19 og så få et gennembrud i superligaen - hvilket på ingen måde er garanteret på nuværende tidspunkt. Og som andre nævner, så var Bøving en meget større profil i U19 end Roony i sidste sæson (men så også nogle år ældre)

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #2293
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Tror ikke at en superligadebut er lige rundt om hjørnet.
    Jeg synes heller ikke, han ligner en spiller, der er klar til seniorbold. Når det er sagt, kan det da godt være at han får en tidlig debut for at sende et signal.

  23. #2294
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    182

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021


  24. De følgende 4 brugere er enige:

  25. #2295
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Eiken88 Se meddelelser
    Kender du noget til ham?

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •