Side 169 af 193 FørsteFørste ... 69119159166167168169170171172179 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,521 til 2,535 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #2521
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Fra tid til anden? Jeg stemmer for det er de samme to lige netop i midterforsvaret HVER gang…. Så kan der roteres alle mulige andre steder på banen, men midteraksen skal være den samme i hver kamp imo…
    Hvis boile ikke skal gå i stykker, men være klar til europa og intense topopgør i superligaen, så SKAL han også spares fra tid til anden.

    I øvrigt, så mindes jeg ikke at huske et mere nervepirrende vindue end det her, der er snart kun 24 timer tilbage af vinduet og vi mangler 2-3 spillere :S

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #2522
    Tilmeldingsdato
    Jul 2020
    Indlæg
    27

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser

    I øvrigt, så mindes jeg ikke at huske et mere nervepirrende vindue end det her, der er snart kun 24 timer tilbage af vinduet og vi mangler 2-3 spillere :S
    Jeg håber, at PC holder hovedet koldt. Hvis der skal satses, skal det være noget, vi kan komme ud af igen. Det er trods alt et positivt aspekt, der var med lejemålet af Bundu.

  4. #2523
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,152

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaare J Se meddelelser
    Jeg håber, at PC holder hovedet koldt. Hvis der skal satses, skal det være noget, vi kan komme ud af igen. Det er trods alt et positivt aspekt, der var med lejemålet af Bundu.
    Bif vil have Sousa
    https://www.bt.dk/fodbold/bt-afsloer...dgaa-i-handlen

    Ro på PC. Han er stadig ikke god nok :-)
    Sidst redigeret af k@sper : 30.08.21 kl. 17:51

  5. De følgende 11 brugere er enige:

  6. #2524
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Bif vil have Sousa
    https://www.bt.dk/fodbold/bt-afsloer...dgaa-i-handlen

    Ro på PC. Han er stadig ikke god nok :-)
    Samtidig går han psyko med rødt kort 4-5 gange på en sæson. Oplagt Bøf-materiale.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #2525
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    45

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Lidt rygter om den norske spiller Tokmac Nguen
    https://www.vg.no/sport/fotball/i/z7...e-tokmac-nguen

  9. #2526
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK Thomas Se meddelelser
    Lidt rygter om den norske spiller Tokmac Nguen
    https://www.vg.no/sport/fotball/i/z7...e-tokmac-nguen
    Virker lidt bizart… 27 år og har mest spillet i Norge.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #2527
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    25

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK Thomas Se meddelelser
    Lidt rygter om den norske spiller Tokmac Nguen
    https://www.vg.no/sport/fotball/i/z7...e-tokmac-nguen
    Vi er godt nok nede på de lave hylder nu, hvis det er sandt…

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #2528
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af EfSeKå Se meddelelser
    Vi er godt nok nede på de lave hylder nu, hvis det er sandt…
    Er vi ikke helt nede på gulvet eller i kælderen?

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #2529
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Har aldrig hørt om manden.... nogle der kender ham ? og kan se ham spille i FCK ??

  16. #2530
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,152

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Virker lidt bizart… 27 år og har mest spillet i Norge.
    Nu kender jeg ikke spilleren, så jeg aner ikke om han er god. Men han er en kantspiller som er rimelig målfarlig (11 mål i 33 kampe i Ungarn sidste år + 1 mål i CL + 3 i CL kval) med noget speed (min egen konklusion ovenpå 2 min på youtube) og som har international erfaring fra bl.a. Champions League sidste år. Det lyder da ikke så bizart som sådan. Ferencvaros er vel også en klub på vores niveau.

    Han er godt nok 27 år, men Thorup har selv sagt, at han vil have noget erfaring ind. Det ser han ud til at have lidt af.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #2531
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af EfSeKå Se meddelelser
    Vi er godt nok nede på de lave hylder nu, hvis det er sandt…
    Så langt nede på hylderne er vi vel ikke, hvis vi henter en spiller der tilsyneladende har været en stor profil hos Ferencvaros igennem nogle år?

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #2532
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,152

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Så langt nede på hylderne er vi vel ikke, hvis vi henter en spiller der tilsyneladende har været en stor profil hos Ferencvaros igennem nogle år?
    Enig. En stor offensiv profil på et fornuftigt hold, som var i Champions League sidste år er næppe så langt nede af hylderne. Kan ikke lige se, hvorfor det skulle være væsentlig dårligere end en reserve fra Frankrig eller en kant fra Slavia Prag. Eneste forskel er nok, at vi har hørt om ham fra Prag før.

    Skal jeg endelig komme "lav-hylde"-folket lidt i møde, så er det måske ikke voldsomt imponerende kun at have spillet én landskamp for Norge en alder af 27 år (dog i 2021). Det kan vække lidt alarmklokker, men det kan selvfølgelig også skyldes et manglende øje på den Ungarske liga eller hård konkurrence på posten på landsholdet.

    Edit: Han er forøvrigt også skadet pt, så han passer perfekt ind i de spillere, vi har jagtet hele vinduet :)

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #2533
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu kender jeg ikke spilleren, så jeg aner ikke om han er god. Men han er en kantspiller som er rimelig målfarlig (11 mål i 33 kampe i Ungarn sidste år + 1 mål i CL + 3 i CL kval) med noget speed (min egen konklusion ovenpå 2 min på youtube) og som har international erfaring fra bl.a. Champions League sidste år. Det lyder da ikke så bizart som sådan. Ferencvaros er vel også en klub på vores niveau.

    Han er godt nok 27 år, men Thorup har selv sagt, at han vil have noget erfaring ind. Det ser han ud til at have lidt af.
    Altså, jeg vil da gerne vise min forståelse for lav-hylde-folket; det lyder da super usexet. Det synes jeg også Singh gjorde, og det står jeg skam ved.

    Problematikken er nok bare den, at det er ligesom Tinder. Går man efter guldet, ryger man tit i skraldespanden til fordel for Pilot-Poul eller Flotte-Frank.
    Sigter man lidt bredere (lavere om man vil), er der lidt større muligheder for at den går hjem…

    Vi er nok nødt til at se i øjenene, at hvis vi vil have noget ind nu, kan det nemt være noget lige lovligt eksotisk, som vi ikke rigtigt kender…

    Det mest interessante, er jo om hvorvidt vores scouting-afdeling har knoklet røven ud af bukserne, og har 20 gode argumenter for at denne handel er et fint alternativ og konge for klubben. Sådan burde det jo egentlig være.

    Zan

  23. #2534
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,152

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Altså, jeg vil da gerne vise min forståelse for lav-hylde-folket; det lyder da super usexet. Det synes jeg også Singh gjorde, og det står jeg skam ved.
    Det er helt fair. Jeg er bare personligt ikke helt med på, hvorfor Olayinka var set som stjernekøb herinde, imens Nguen er super usexet. Den ene spiller i Tjekkiet, den anden i Ungarn. Forøvrigt har det ungarske hold lige slået det tjekkiske i CL-kvallen.

  24. #2535
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det mest interessante, er jo om hvorvidt vores scouting-afdeling har knoklet røven ud af bukserne, og har 20 gode argumenter for at denne handel er et fint alternativ og konge for klubben. Sådan burde det jo egentlig være.

    Zan
    Der er vel umiddelbart mange gode grunde til at hente ham:

    1) Han har været en profil hos Ferencvaros igennem nogle år med masser af assists og mål. En klub som er sammenlignelig med os.
    2) Han har erfaring fra en storklub i Ungarn der forventes at vinde mesterskabet hvert år, han er erfaren med det pres der følger med.
    3) Har har gjort det fremragende i Champions League og kvallifikationen dertil. Det er sådan spillere vi gerne vil have
    4) Han er nordmand og har flere års erfaring fra Skandinavien. Han bør kunne falde fint til i København og kende kulturen.
    5) Han har masser af speed og kan drible, det er det vi mangler efter salget af Daramy

  25. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •