Side 177 af 193 FørsteFørste ... 77127167174175176177178179180187 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,641 til 2,655 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #2641
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK Thomas Se meddelelser
    Forstår umiddelbart godt skuffelsen men prøv at se her - tror det er et meget større scoop end vi aner:
    https://www.goal.com/en/news/isak-be...q1ee0527l9b77a
    Jeg havde sgu ikke set den komme. Men drengen får mange lovord med på vejen alle steder, så forhåbentligt bliver det godt.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #2642
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Han ser vildt spændende ud i de Youtube videoer jeg har set. Det er ikke en ny daramy men han ser teknisk rigtig stærk ud og så tæsker han målene ind... jeg tror det her er et kæmpe scoop. Ham og baldursson ! Det bliver godt :)

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #2643
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Han ser vildt spændende ud i de Youtube videoer jeg har set. Det er ikke en ny daramy men han ser teknisk rigtig stærk ud og så tæsker han målene ind... jeg tror det her er et kæmpe scoop. Ham og baldursson ! Det bliver godt :)
    Ser vanvittig sej ud!!!

    https://www.youtube.com/watch?v=kYIW...ldOfFootballHD
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #2644
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Han ser vildt spændende ud i de Youtube videoer jeg har set. Det er ikke en ny daramy men han ser teknisk rigtig stærk ud og så tæsker han målene ind... jeg tror det her er et kæmpe scoop. Ham og baldursson ! Det bliver godt :)
    Han er givetvis et stort talent og en rigtig dygtig fodboldspiller. Men alt hvad jeg læser om ham, indikerer at han besidder nogle kvaliteter, som vi i forvejen råder over i truppen - endda nærmest i overflod. Falk, Wind og Biel er alle teknisk fremragende og intelligente fodboldspillere, men de mangler fart. Det her lyder som en 18-årig udgave af Pep Biel, som vi nu skal til at gemme væk ude på højrekanten.. Med mindre vi da får den geniale ide at flytte Biel derud, for at gøre plads til vores nye stjernefrø, på hans yndlingsposition.

    ….vi skulle have haft to kantspillere ind med fart, vi fik 0! Det er de sørgelige kendsgerninger. Så kan det godt være at vi har hentet en spiller vi kommer til at lave penge på om en 2-3 år. Ligesom vi formentlig gør med Biel. Men vores start 11’er står ikke stærkere med denne signing, end den gjorde da vi stod op i morges. Det er min påstand. Trist.


  8. #2645
    Tilmeldingsdato
    Aug 2021
    Indlæg
    57

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Han er givetvis et stort talent og en rigtig dygtig fodboldspiller. Men alt hvad jeg læser om ham, indikerer at han besidder nogle kvaliteter, som vi i forvejen råder over i truppen - endda nærmest i overflod. Falk, Wind og Biel er alle teknisk fremragende og intelligente fodboldspillere, men de mangler fart. Det her lyder som en 18-årig udgave af Pep Biel, som vi nu skal til at gemme væk ude på højrekanten.. Med mindre vi da får den geniale ide at flytte Biel derud, for at gøre plads til vores nye stjernefrø, på hans yndlingsposition.

    ….vi skulle have haft to kantspillere ind med fart, vi fik 0! Det er de sørgelige kendsgerninger. Så kan det godt være at vi har hentet en spiller vi kommer til at lave penge på om en 2-3 år. Ligesom vi formentlig gør med Biel. Men vores start 11’er står ikke stærkere med denne signing, end den gjorde da vi stod op i morges. Det er min påstand. Trist.
    Helt enig! Og med på han er et stort talent, men han er bare ikke den type vi står og har brug for nu og her hvor Biel vel er inde i sit livs bedste periode.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #2646
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Rungsted93 Se meddelelser
    Helt enig! Og med på han er et stort talent, men han er bare ikke den type vi står og har brug for nu og her hvor Biel vel er inde i sit livs bedste periode.
    Kan jo være der ligger et stort russisk bud på Biel... det vil de kommende dage vise

  11. #2647
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    45

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021


  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #2648
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser

    Enig, han ser vild nok ud. Spændende.. men han ligner ikke en der tager bolden, sætter en mand og løber afsted. Det vel i princippet det vi mangler mest. Han ligner en der lægger nogle fremragende bolde, men hvem skal løbe for ham?

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #2649
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    233

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Lige lidt info på Isak Bergmann Jóhannesson
    Venstre benet, 184cm 67kg
    Har tidligere spillet begge af de brede kanter
    i Nörrkøpings 433.

    I 2020 spillede han
    669 minutter som højre wing i 2020
    og 1831 minutter som central midt

    I 2020 lavede han 3 mål
    og 12 assist med en xG på 5,64, xA på 0,34
    I snit pr kamp ligger hans
    Successrate på sine pasninger på 81,8%
    Vundne dueller på 42,5%
    Har taget hjørnespark for sin tidligere klub

    I 2021 spillede han
    114 minutter som højre wing i
    og 1770 minutter som central midt.

    Han er ikke den store dribler
    og ikke med samme fart som vi har været vant til.
    det virker som om hans forcer ligger i pasningsspillet
    og relationsspillet.
    En spiller der er vant til at diktere spillet
    inde på midten, uden den kæmpe store fart.

    Alt i alt anderledes type
    end vi har været vant til
    ved første øjekast ligner han
    mere Falk end Daramy.

    Hans far Joey Gudjonsson har tidligere spillet
    for klubber som Real Betis, Aston Villa
    Leicester, Wolves og Burnley.

    -Victor
    -Data fra Wyscout
    Sidst redigeret af Absalons Radio : 01.09.21 kl. 00:34

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #2650
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Kan jo være der ligger et stort russisk bud på Biel... det vil de kommende dage vise
    Det vil jeg godt garantere ikke sker.. Så brænder Thorup da først helt sammen. Han ville have minimum to offensive forstærkninger, men fik én. Hvis Isak skulle være købt som erstatning for Biel, så har Thorup fået 0. Og vi har erstattet 4 offensive spillere med 0 (Kauff, Fischer, Daramy, Bundu).

    Hvad fanden.. Hvis vi forestiller os at Singh og Isak tager kanterne fremover, så kan vi da skifte Stage og Bøving ind, når spillet ikke glider, og der skal ske noget… Eller..

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #2651
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    470

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Han ser vild ud på YouTube (hvilket mange gør, i know).

    Men jeg hæfter mig mest ved interviewet på aftonbladet…de er i chok over han er blevet solgt for angiveligt 3 mio euro og forventede åbenbart meget mere…og det lyder som om, at de ser en kommende superstjerne i ham.

    Jeg synes det her ligner et ualmindeligt spændende køb…


  20. #2652
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    https://www.fck.dk/nyhed/stamenic-udlejet-til-hb-koege

    Stamenic udlejet til HB Køge. Nok ganske fornuftigt efter tilgangen af Baldursson som virker længere fremme i sin udvikling.

  21. De følgende 12 brugere er enige:

  22. #2653
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    http://www.nordiskfootball.fr/isak-b...de-norrkoping/

    Artikel fra 2020, der viser han har været på radaren længe. Også hos bøf og Nordsjælland.
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #2654
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Grabara
    Diks, Hulk, Boile, VK
    Zeca, falk
    Bergman, biel, singh
    Wind

    Jeg siger ja tak :) og hvis Baldursson også er lige så god en spiller som div. Eksperter siger så har vi altså rigtig mange fors. Strenge at spille på offensivt alligevel. Ruben Gabrielsen ligner også et fysisk pragteksemplar... kocho/gabrielsen... av av av :)

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #2655
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Krc Se meddelelser
    Enig, han ser vild nok ud. Spændende.. men han ligner ikke en der tager bolden, sætter en mand og løber afsted. Det vel i princippet det vi mangler mest. Han ligner en der lægger nogle fremragende bolde, men hvem skal løbe for ham?
    Det skal VK - Nøjagtig som Diks gør det i højre side. Derovre går det jo egentlig meget godt ikk?

    Jeg synes det er en spændende signing og jeg er glad for at Stage ikke nødvendigvis bliver sat tilbage på bænken sådan som han blomstrer pt.

    Vi står overfor et efterår hvor vi mangler sølle 10 kampe i SL og en overkommelig Conference League gruppe. Det skal truppen i dens nuværende forfatning og form kunne klare….

    Unge store talenter > Bjelland/Bundu signings….
    Sidst redigeret af DiscoTango : 01.09.21 kl. 06:21


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 7 users browsing this thread. (0 members and 7 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •