Side 181 af 193 FørsteFørste ... 81131171178179180181182183184191 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,701 til 2,715 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #2701
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    [QUOTE]
    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    i klubhuset med Jess og PC der indikere Jess at han er tiltænkt kanten, og siger flere gange at det er lettere at komme ind på et hold på kanten end centralt. Så vi skal nok regne med kanten
    Well, som Peb Biel spiller i øjeblikket, så er han i København på lånt tid, så den plads kan hurtigt blive ledig.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #2702
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    [QUOTE=Orb;711012]

    Well, som Peb Biel spiller i øjeblikket, så er han i København på lånt tid, så den plads kan hurtigt blive ledig.
    det kan sagtens være en del af kalkuleringen med indkøbet.
    For ja som Pep spiller er han nok væk senest til næste sommer

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #2703
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    i klubhuset med Jess og PC der indikere Jess at han er tiltænkt kanten, og siger flere gange at det er lettere at komme ind på et hold på kanten end centralt. Så vi skal nok regne med kanten.

    Desuden er et af spørgsmålene om vi er færdige med at handle og PC svare at det er vi som udgangspunkt, men han kigger samtidig over på Jess og de begynder så begge at grine. Ved ikke om der skal ligges noget i det og om måske Zanka ikke helt er død.
    Tak. Var rart med den gengivelse.

    Og gør mig rolig at han er tiltænkt kanten - i første omgang i hvert fald.

    Zan

  6. #2704
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    I øvrigt PC. For fremtiden starter priserne på 75 mio Euro, uanset spiller, hvis den købende klub tilfædigvis skulle hedde brentford.


  7. #2705
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    I øvrigt så jeg lige at Jordon Ibe er ledig på fri transfer :) det er så vidt jeg husker en kant med fart hehe

  8. #2706
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    233

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Mangler der et ettal på xA?
    Jo tror bare at klokken var lidt for mange da jeg skrev postet
    Hans xA for 2020 ligger på 6.81 men lavede 12 assist.

  9. #2707
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    I øvrigt så jeg lige at Jordon Ibe er ledig på fri transfer :) det er så vidt jeg husker en kant med fart hehe
    Hans deroute er virkelig bemærkelsesværdig.

    Stakkels mand.

    Zan

  10. #2708
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg ved ikke om det her har været vendt, men vores nye islandske spiller er født i England. Det må vel betyde dobbelt statsborgerskab og en masse hurdles fjernet ved et evt. skifte til Premier League.
    Hvis alt går godt og han brænder Superligaen fuldstændig af, så tror jeg vi står med med et salg i en størrelsesorden vi slet ikke kan forestille os på nuværende tidspunkt.
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #2709
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Fede Se meddelelser
    Jeg ved ikke om det her har været vendt, men vores nye islandske spiller er født i England. Det må vel betyde dobbelt statsborgerskab og en masse hurdles fjernet ved et evt. skifte til Premier League.
    Hvis alt går godt og han brænder Superligaen fuldstændig af, så tror jeg vi står med med et salg i en størrelsesorden vi slet ikke kan forestille os på nuværende tidspunkt.
    Brentford byder 35 mio samt imagerettigheder til Thomas Franks topløse julekalender

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #2710
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg læste en artikel med en svensk journalist der udtalte, at FCK ikke er et step op fra Norköping. Jeg ved sgu ikke helt om man skal grine eller græde. Der er et eller andet med selvforståelsen derovre, som ikke helt matcher virkeligheden. Derfor er det da enormt tilfredsstillende at kunne servere sådan én her for dem :-)
    I det interview med en svensk ekspert fra Aftonbladet (tror jeg) nævner de, at det er et step op, men de step som han burde kunne springe over. Endvidere er de meget forundret over, ar han eventuelt kan have kostet under 50 mio svenske kr - de jokede med, at det må have været med en 100% videresalgsklausul :-)

    De mener forøvrigt, at vi er på niveau med Malmø internationalt, så de forstod ikke helt skiftet. Han burde være gået til en højere hylde.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #2711
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    I det interview med en svensk ekspert fra Aftonbladet (tror jeg) nævner de, at det er et step op, men de step som han burde kunne springe over. Endvidere er de meget forundret over, ar han eventuelt kan have kostet under 50 mio svenske kr - de jokede med, at det må have været med en 100% videresalgsklausul :-)

    De mener forøvrigt, at vi er på niveau med Malmø internationalt, så de forstod ikke helt skiftet. Han burde være gået til en højere hylde.
    Jeg synes bestemt, at vores nye islænding er spændende, og at han har et kæmpe potentiale. Men skal vi ikke lige spise brød til, når vi vurderer ham her og nu?

    FCK skal vinde mesterskabet i denne sæson, punktum. Det skal han kunne bidrage med, startende på udebane mod Randers og efterfølgende FCM hjemme. Her skal vi vurdere ham på nuværende stats, ikke hvad han eventuelt kan bidrage med om et år. Han har spillet i alt 44 kampe i den bedste svenske række, hvor det er blivet til 5 mål og 13 assist. Altså er han involveret, direkte eller indirekte, i en scoring i lidt under hver anden kamp i Sverige. Det er selvfølgelig godt, men det er i en dårligere række end den danske, så jeg forventer personligt ikke, at han brænder Superligaen af i år. Jeg kan ikke få øje på faktorer, der skulle indikere dette?

    En anden overvejelse, efter jeg hørte KLUBHUSET i dag, er frygten for at blive et FCN 2.0. Både PC og JT snakker om, at Johannesen kan blive en god "case". Daramy blev også en god case, økonomisk, men vi fans nåede aldrig at få glæden af ham, da han var på toppen. Som vi får med Zeca, Falk, Khocholava, osv. Hvis idéen er, at han først sælges, når han har spille metal hjem til FCK? Fedt. Hvis idéen er, at vi bare skal være mellemstation til det store skifte, som kommer når han peaker? Hmm.


  17. #2712
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Daramy blev også en god case, økonomisk, men vi fans nåede aldrig at få glæden af ham, da han var på toppen. Som vi får med Zeca, Falk, Khocholava, osv. Hvis idéen er, at han først sælges, når han har spille metal hjem til FCK? Fedt. Hvis idéen er, at vi bare skal være mellemstation til det store skifte, som kommer når han peaker? Hmm.
    Altså det kommer vi jo ikke uden om. Den danske liga er og vil altid være en udviklings liga / Springbræt til større klubber, hvor udfordringerne og pengene bare er store. Så når en spiller præsterer kontinuerligt og især er "ung", så ryger de videre forholdsvis hurtigt. Det er der forholdsvis ikke noget nyt i. Men det er jo ikke bare vores klub der arbejder under de betingelser, sådan er det jo i mange små ligaer rundt omkring i Europa.

    Umiddelbart syntes jeg det er en fin strategi. Men vi skal for alt i verden undgå at sælge før en evt. Kvalifikation til Europa gruppespil er overstået (og helst CL). Det nytter ikke noget i min bog at lave en "Robert Skov" og sælge sine vigtige spillere inden man skal ud i vigtige kvalifikations kampe i fremtiden. Et godt eksempel var at Daramy skulle spille kampen mod Sivasspor. Og så skal vi have en snorrelige Scouting i fremtiden, hvor vi i flere tilfælde rammer rigtigt første gang.
    Sidst redigeret af EraZ : 01.09.21 kl. 22:14

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #2713
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Men måske vi kunne differentiere os fra fcn ved at tilbyde talenter en højere løn mod en ydelse. Fx at de skal bidrage sportsligt i mere end en halvsæson og ikke bare bliver skudt af til den første europæiske mellemkub, der lægger 10 mio euro. Jeg har ikke et problem med salget af Mo. Der var indgået en aftale og den skal man holde, men fremadrettet bør vi afstemme med de unge spillere, at man ikke bliver skudt afsted øjeblikkeligt efter de spiller 10 gode kampe i streg. Det ruster dem alt andet lige også bedre til det næste niveau de måtte komme til.
    Og så vil nogle måske sige vi ikke har råd til at sige nej når buddene kommer, men der må vi slå koldt vand i blodet og tro på setuppet. Nogle vil blive dyrere hvis de bliver længere og andre vil falde i værdi, men sammenlagt stiger værdien vi kan få for spillerne samtidig med at vi får et sportsligt udbytte.

    Værsgo PC. Selv taxa.

  20. De følgende 9 brugere er enige:

  21. #2714
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    144

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg synes egentlig, at det mest interessante ved Klubhuset i går var Thorups bemærkning om den strategiske satsning på at skabe et så godt udviklingsmiljø og beslutning om at bruge de unge spillere, uden at gå på kompromis med ambitionerne. Altså at klubben vil og tør bruge de unge spillere tidligere end før, men så også under den forudsætning at de skal være bedre klar.

    Det er en spændende udvikling, men jo ikke helt risikofri - men det var den tidligere strategi jo heller ikke.
    Mvh
    Jacob N

  22. De følgende 18 brugere er enige:

  23. #2715
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    En anden overvejelse, efter jeg hørte KLUBHUSET i dag, er frygten for at blive et FCN 2.0. Både PC og JT snakker om, at Johannesen kan blive en god "case". Daramy blev også en god case, økonomisk, men vi fans nåede aldrig at få glæden af ham, da han var på toppen. Som vi får med Zeca, Falk, Khocholava, osv. Hvis idéen er, at han først sælges, når han har spille metal hjem til FCK? Fedt. Hvis idéen er, at vi bare skal være mellemstation til det store skifte, som kommer når han peaker? Hmm.
    Nu nævner du jo selv Khocholava, et fint bevis på, at vi stadig henter etablerede spillere i deres bedste aller – og betaler relativt store summer for det. Så jeg synes, at din frygt er noget overdrevet.

    Jeg hørte også Klubhuset, og den grundlæggende pointe er ikke ny: Vi er stadig en sælgende klub, der bl.a. skal investere i spillere, som har et videresalgspotentiale. Det nye er kun, at vi fremover forhåbentlig kommer til at se flere salg af spillere, som i har kostet "nul" kroner, fordi de er egenudviklede.

    Hvis du kigger på vores trup og antallet af erfarne spillere +25, forstår jeg heller ikke, hvordan man kan få det til, at vi bevæger os i retning af FCN. Forskellen på det "gamle" og det "nye" FCK i det henseende er for mig at se blot, at vi er begyndt at udnytte vores decideret fremragende ungdomsarbejde strategisk, hvilket jeg kun kan bifalde, når man ser og hører, hvad der er på vej af dygtige unge spillere.

    PS: At vi er en mellemstation for spillere som Isak Bergmann, må vi bare acceptere. Det er hele præmissen for at hente en sådan en spiller – fint med mig at både han og klubben er helt åbne omkring det.
    Mvh.
    Dane


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •