Viser resultater 1 til 15 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #43
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg er fuldstændig enig. Jeg tror dog, at der er bred enighed om at Oviedo II langt hen ad vejen har været alt for dårlig. Af nød bliver han brugt og har enten en kort opblomstring eller han har fundet sit gamle jeg. Personligt synes jeg, at man gjorde ham meget bedre end han reelt var i de kampe og imod AaB var han virkelig en katastrofe (det er alle vist også enige om), så samlet set er han bare under vores loop og snoren er ikke særlig lang - men det er jo ikke pga en enkelt ringe kamp.

    Personligt foretrækker jeg da også Boilesen på Venstre back og Victor centralt, men Victor har bare spillet dårligt i en periode og havde måske brug for en pause, men den pause har netop været der og så forstår jeg ikke opstillingen.
    Mit lille indspark til hele Oviedo-diskussionen.. Jeg synes også Oviedo spillede ganske fremragende i de sidste 4 kampe af efteråret, hvor han langt hen af vejen lignede den gamle Oviedo.. Derfor synes jeg også det er meget tidligt at dømme ham ude efter en enkelt dårlig halvleg (som godt nok var katastrofalt ringe).. Når det er sagt, synes jeg også der er mange argumenter der taler for at bringe Nelsson og få Boilesen ud på backen. Vi får med denne konstellation et mere solidt defensivt udtryk, og især på dødbolde vil vi være væsentligt forstærket. Derudover det måske mest væsentlige argument.. Vi har et hold med en del spillere i deres bedste fodboldalder, som ikke ligefrem har videresalgspotentiale... Nelsson er en af de få der har netop det.. Derfor synes jeg ikke rigtig vi har råd til ikke at bruge ham..

    Vi er nødt til at lave de her store salg, hvis hjulene skal holdes i gang.. Med Nelsson på holdkortet har vi trods alt tre store salgsemner i gang (Daramy, Wind, Nelsson), og så gør det mindre at der også er en del ældre og løntunge spillere på holdet også, som vi ikke har mulighed for at tjene penge på.. Det er klart, vi er i en situation, hvor vi må tænke lidt mere kortsigtet end vi plejer, og primært fokusere på at have de stærkeste 11 på banen hver gang, men Nelsson for Oviedo bør ikke være det, der ændrer den kalkule.



Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •