Side 3 af 193 FørsteFørste 1234561353103 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg er fuldstændig enig. Jeg tror dog, at der er bred enighed om at Oviedo II langt hen ad vejen har været alt for dårlig. Af nød bliver han brugt og har enten en kort opblomstring eller han har fundet sit gamle jeg. Personligt synes jeg, at man gjorde ham meget bedre end han reelt var i de kampe og imod AaB var han virkelig en katastrofe (det er alle vist også enige om), så samlet set er han bare under vores loop og snoren er ikke særlig lang - men det er jo ikke pga en enkelt ringe kamp.

    Personligt foretrækker jeg da også Boilesen på Venstre back og Victor centralt, men Victor har bare spillet dårligt i en periode og havde måske brug for en pause, men den pause har netop været der og så forstår jeg ikke opstillingen.
    Mit lille indspark til hele Oviedo-diskussionen.. Jeg synes også Oviedo spillede ganske fremragende i de sidste 4 kampe af efteråret, hvor han langt hen af vejen lignede den gamle Oviedo.. Derfor synes jeg også det er meget tidligt at dømme ham ude efter en enkelt dårlig halvleg (som godt nok var katastrofalt ringe).. Når det er sagt, synes jeg også der er mange argumenter der taler for at bringe Nelsson og få Boilesen ud på backen. Vi får med denne konstellation et mere solidt defensivt udtryk, og især på dødbolde vil vi være væsentligt forstærket. Derudover det måske mest væsentlige argument.. Vi har et hold med en del spillere i deres bedste fodboldalder, som ikke ligefrem har videresalgspotentiale... Nelsson er en af de få der har netop det.. Derfor synes jeg ikke rigtig vi har råd til ikke at bruge ham..

    Vi er nødt til at lave de her store salg, hvis hjulene skal holdes i gang.. Med Nelsson på holdkortet har vi trods alt tre store salgsemner i gang (Daramy, Wind, Nelsson), og så gør det mindre at der også er en del ældre og løntunge spillere på holdet også, som vi ikke har mulighed for at tjene penge på.. Det er klart, vi er i en situation, hvor vi må tænke lidt mere kortsigtet end vi plejer, og primært fokusere på at have de stærkeste 11 på banen hver gang, men Nelsson for Oviedo bør ikke være det, der ændrer den kalkule.


  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af TopM Se meddelelser
    Der var en gang for mange år siden en person på Sidelinien under navnet Kurt Strand. Jeg er nu sikker på han i virkeligheden var Løns.

    Var det ikke John Strand?

    Mvh Bjørn

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    426

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af bagger Se meddelelser
    Var det ikke John Strand?

    Mvh Bjørn
    Nej
    Thomas L

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Mit lille indspark til hele Oviedo-diskussionen.. Jeg synes også Oviedo spillede ganske fremragende i de sidste 4 kampe af efteråret, hvor han langt hen af vejen lignede den gamle Oviedo.. Derfor synes jeg også det er meget tidligt at dømme ham ude efter en enkelt dårlig halvleg (som godt nok var katastrofalt ringe).. Når det er sagt, synes jeg også der er mange argumenter der taler for at bringe Nelsson og få Boilesen ud på backen. Vi får med denne konstellation et mere solidt defensivt udtryk, og især på dødbolde vil vi være væsentligt forstærket. Derudover det måske mest væsentlige argument.. Vi har et hold med en del spillere i deres bedste fodboldalder, som ikke ligefrem har videresalgspotentiale... Nelsson er en af de få der har netop det.. Derfor synes jeg ikke rigtig vi har råd til ikke at bruge ham..

    Vi er nødt til at lave de her store salg, hvis hjulene skal holdes i gang.. Med Nelsson på holdkortet har vi trods alt tre store salgsemner i gang (Daramy, Wind, Nelsson), og så gør det mindre at der også er en del ældre og løntunge spillere på holdet også, som vi ikke har mulighed for at tjene penge på.. Det er klart, vi er i en situation, hvor vi må tænke lidt mere kortsigtet end vi plejer, og primært fokusere på at have de stærkeste 11 på banen hver gang, men Nelsson for Oviedo bør ikke være det, der ændrer den kalkule.
    Meget enig mhs. til Oviedo. Jeg kan sgu godt tilgive en spiller efter 1 dårlig kamp. Det sker for alle. Som du var inde på så vidste Oviedo sit gamle "Jeg" før vinterpausen. Biel havde jo hellere ikke sin bedste kamp og ham er jeg heller ikke villig til at smide på porten på baggrund af 1 dårlig halvleg.

    Jeg er med på snoren ikke skal være lang, det har vi ikke råd til. Hvis Oviedeo over de næste 2 kampe viser svingende spil så kan man måske diskutere det.

    1 mand som jeg i langt større grad over en Meeeeget lang periode er utilfreds med er vores Kære Victor Fischer. Den mand har i min bog fået alt for lang snor og jeg syntes i den grad han fortjener en tur på bænken samt træne på andet holdet en periode. Jeg er slet ikke imponeret og set ud fra, hvor mange chancer den mand har fået efter sin ankelskade til for snart lang tid siden.

    Hvis han ikke meget snart levere, så er jeg tilbøjelig til at sige at man bør skyde ham af til Sommer, hvis muligt

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af TopM Se meddelelser
    Der var en gang for mange år siden en person på Sidelinien under navnet Kurt Strand. Jeg er nu sikker på han i virkeligheden var Løns.
    Af ren nysgerrighed; hvorfor mistænkte du ham for at være Løns? :-)

    Tænker der er en årsag...

    Zan

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Meget enig mhs. til Oviedo. Jeg kan sgu godt tilgive en spiller efter 1 dårlig kamp. Det sker for alle. Som du var inde på så vidste Oviedo sit gamle "Jeg" før vinterpausen. Biel havde jo hellere ikke sin bedste kamp og ham er jeg heller ikke villig til at smide på porten på baggrund af 1 dårlig halvleg.

    Jeg er med på snoren ikke skal være lang, det har vi ikke råd til. Hvis Oviedeo over de næste 2 kampe viser svingende spil så kan man måske diskutere det.

    1 mand som jeg i langt større grad over en Meeeeget lang periode er utilfreds med er vores Kære Victor Fischer. Den mand har i min bog fået alt for lang snor og jeg syntes i den grad han fortjener en tur på bænken samt træne på andet holdet en periode. Jeg er slet ikke imponeret og set ud fra, hvor mange chancer den mand har fået efter sin ankelskade til for snart lang tid siden.

    Hvis han ikke meget snart levere, så er jeg tilbøjelig til at sige at man bør skyde ham af til Sommer, hvis muligt
    Pga Fischers gode teknik, gode spilforståelse og generelt fin personlighed - kan man ikke omskole ham? Jeg tror han vil være bedre med en mere central plads og så skal FCK også sørge for at mandskabsbehandle ham ordentligt. Jeg tror ikke, at han er besværlig - men han har meget på hjertet og det skal man hjælpe ham med at udfolde/kontrollere.

    Min begyndende tvivl er faktisk omkring Zeca. Vores kære anfører skal der holde søde med. Trives han stadig i kbh osv.

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Pga Fischers gode teknik, gode spilforståelse og generelt fin personlighed - kan man ikke omskole ham? Jeg tror han vil være bedre med en mere central plads og så skal FCK også sørge for at mandskabsbehandle ham ordentligt. Jeg tror ikke, at han er besværlig - men han har meget på hjertet og det skal man hjælpe ham med at udfolde/kontrollere.

    Min begyndende tvivl er faktisk omkring Zeca. Vores kære anfører skal der holde søde med. Trives han stadig i kbh osv.
    Hvad mener du præcist med en central plads? På nuværende tidspunkt er han primært i venstre side, men har en rimelig fri rolle. Falk er næsten mere i Venstre side end Fischer er.

    Og ja han har helt sikkert et godt top niveau, men det er lang tid siden vi har set det. Om det er mentalt, eller om nogle af hans skader, gør at han aldrig er kommet rigtigt tilbage må nogle andre bedømme. Og hvor meget fokus skulle vi have på ham? Skulle det være på bekostning af andre?

  11. #38
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Som afrunding på det nu lukkede transfervindue eller som start på forårssæsonen, velkomst til Lerager mv. Og mod nyt transfervindue:
    Her er podcast & youtube video med mange interessante oplysninger om hvordan klubben arbejder med transfers, fra Kvist, Rommedal og Lerager.
    Interessant at man helt til sidste dag af vinduet arbejdede med en a,b,c,d plan da aftalen med Genoa ikke var helt på plads, så bulletinerne vi fik fra MWD var altså rigtige. Spændende indblik og så tørrede Lerager lige Kvist og Romme i en Fck quiz, god lir.
    https://www.fck.dk/nyhed/podcast-klubhuset-6

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #39
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    Vi har ikke set Kurt de sidste 14 år
    Shit ... Er det virkeligt så længe siden? Føler mig VIRKELIGT gammel nu ...
    Sidst redigeret af guldsmed : 07.02.21 kl. 08:06 Årsag: satevfjel
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi



  14. #40
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Hvilken position bliver den første vi kigger efter til sommer?
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  15. #41
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Hvilken position bliver den første vi kigger efter til sommer?
    Thomsen forlader os nok, hvilket efterlader en plads til midtbanen. Her tror jeg, at vi handler for at holde det høje konkurrenceniveau.

    Som Oviedo er startet med at spille dårligt og blive flået ud, tror jeg man går all-in på at afskibe ham og Pierre. Spørgsmålet er så, om setuppet hedder Viktor k. og Boilesen, eller om Boilesen skal spille i midten, hvilket åbner op for en tilgang på VB.

    Slutteligt tror jeg, at vi sælger Wind for over 100 mio. En 10’er er notorisk svær at finde, så personligt tror jeg, at vi går
    med Biel og Falk til den position, mens vi så henter Corner hjem.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #42
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Thomsen forlader os nok, hvilket efterlader en plads til midtbanen. Her tror jeg, at vi handler for at holde det høje konkurrenceniveau.

    Som Oviedo er startet med at spille dårligt og blive flået ud, tror jeg man går all-in på at afskibe ham og Pierre. Spørgsmålet er så, om setuppet hedder Viktor k. og Boilesen, eller om Boilesen skal spille i midten, hvilket åbner op for en tilgang på VB.

    Slutteligt tror jeg, at vi sælger Wind for over 100 mio. En 10’er er notorisk svær at finde, så personligt tror jeg, at vi går
    med Biel og Falk til den position, mens vi så henter Corner hjem.
    Mon ikke Stamenic kan rykkes op og overtage Thomsens plads? Så har vi Zeca, Falk, Lerager, Stage, Stamenic til 3 pladser, og Biel kan også spille en af dem. Jeg vil hellere bruge pengene andetsteds. Med mindre Falk skal rykkes frem som 10eren. Så skal der hentes en klassespiller til central midt.

    Jeg er enig med at Boilesen og Viktor K kan være nok på venstre back. Men jeg tvivler på, vi lykkes at skibe både Pierre og Oviedo afsted. Så mon ikke den hedder Boilesen, Pierre/Oviedo, Viktor K.

    Husk at Bundu er dyr at købe fri, så der er ikke nødvendigvis oceaner at penge at handle for udover ham. Jeg tror max. vi får een topspiller udover Bundu til sommer. Håber også det bliver Cornelius.

  18. De følgende 9 brugere er enige:

  19. #43
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Personligt tror jeg at vi som udgangspunkt går et stille sommervindue i møde. Ledelsen har strukket sig langt for at opfylde Thorups ønsker denne vinter og tror at man er godt tilfreds med truppen. Tror stadig at fokus vil være på at komme af med Oikonomou, Oviedo, Bengtsson og Wilczek. Bartolec kunne også ryge, men så skal der hentes en ny reserve ind.

    Der er dog nogle situationer som kan åbne op for indkøb:
    1. Hvad sker der med Zanka og Bundu? De har begge udløb til sommer og det er stadig et åbent spørgsmål om de bliver i klubben
    2. Salg af Falk/Wind/Nelsson

  20. #44
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    Vi har ikke set Kurt de sidste 14 år
    Et tegn til alle konspirationsteoretikere. (Løns startede sin trænerkarriere for 14 år siden).

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #45
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeppe Kjær tidligere Horsens spiller, spiller nu i Ajax til FCK til sommer
    som back up for Rasmus Falk?
    Som en mere offensiv minded spiller til midtbanen, kan også spille højre wing
    har kun spillet 3 kampe for Ajax ungdomshold?

    https://www.transfermarkt.com/jeppe-...spieler/660979
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •