Side 90 af 193 FørsteFørste ... 408087888990919293100140190 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,336 til 1,350 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #1336
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    De næste, der ryger videre er vel Varela, Bartolec og Oviedo, samt en målmand
    Jeg tror ikke vi kan slippe af med Oviedo (og bengtsson) uden at lave en løsning à la den med lyngby og bjelland. Spørgsmålet er så, hvor mange lønkroner PC efterfølgende har at arbejde med til offensiven.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1337
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    PC nævner i interview med Kasper Marker på Discovery+, at “Zanka er altid interessant for FCK”.

  4. #1338
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ed-blive-solgt

    PC bekræfter, at Varela er ved at blive solgt.

  5. #1339
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Det ville være fantastisk at virkelig få renset ud. Og vel egentlig også noget vi skal huske i den samlede vurdering af PC når transfervinduet lukker - nemlig hvor meget fyld han formår at få sendt afsted…
    Jo jo, meeeen, det kommer jo også lidt an på nuancerne i de transfers…

    Jeg mener, Bjelland til Lyngby lyder da skønt, men er vel heller ikke super svær at lave hvis vi stadig hænger 6-7 mio af hans løn…(Og det tror jeg vi gør).
    Bare lige inden vi falder i svime over det.

    Jeg er dog helt med på at der næppe var mange andre muligheder med Bjelland. Så det er ingen decideret kritik af PC.

    Zan

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #1340
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    https://www.fck.dk/nyhed/nye-rygnumre

    Nogle spillere har fået nye rygnumre. Bl.a. har Diks fået nr. 2 og Khocholava har fået nr. 5.

  8. #1341
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Der kommer til at ske en masse endnu tyder det på
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...r-af-aktivitet

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #1342
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jo jo, meeeen, det kommer jo også lidt an på nuancerne i de transfers…

    Jeg mener, Bjelland til Lyngby lyder da skønt, men er vel heller ikke super svær at lave hvis vi stadig hænger 6-7 mio af hans løn…(Og det tror jeg vi gør).
    Bare lige inden vi falder i svime over det.

    Jeg er dog helt med på at der næppe var mange andre muligheder med Bjelland. Så det er ingen decideret kritik af PC.

    Zan

    Åbenbart svært nok til at vores tidligere sportschefer ikke har formået noget lignende. Jeg synes det er fedt med en sportschef der bider tabene i sig, for at sikre sig at alle på trænningsbanen bidrager til holdet. For der er ingen grund til at have Bjelland gående rundt på trænningsbanen


  11. #1343
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Åbenbart svært nok til at vores tidligere sportschefer ikke har formået noget lignende. Jeg synes det er fedt med en sportschef der bider tabene i sig, for at sikre sig at alle på trænningsbanen bidrager til holdet. For der er ingen grund til at have Bjelland gående rundt på trænningsbanen
    Nej, men det er jo ret oplagt at tænke over om de ikke formåede det, eller ikke så det store win i at leje en mand ud for pebernødder. Det har jo trods alt været en (skadet) breddespiller, der ikke har skabt drama.

    Men hey, vi er sådan set enige. Jeg synes også det er en fin løsning, og som du siger må det være fedt for en træner ikke at skulle forholde sig til et hav af spillere man ikke vil bruge. Vi har dog en del tilbage. Hehe.

    Zan

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #1344
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Nej, men det er jo ret oplagt at tænke over om de ikke formåede det, eller ikke så det store win i at leje en mand ud for pebernødder. Det har jo trods alt været en (skadet) breddespiller, der ikke har skabt drama.

    Men hey, vi er sådan set enige. Jeg synes også det er en fin løsning, og som du siger må det være fedt for en træner ikke at skulle forholde sig til et hav af spillere man ikke vil bruge. Vi har dog en del tilbage. Hehe.

    Zan
    Enig.

    Tror ikke der var nogle tvivl om fra start at vi fortsat ville hæfte Økonomisk på den ene eller anden måde, hvis vi skulle af med Bjelland. Om ikke andet ville det ikke være godt for nogen, hvis vi skulle have en muggen Bjelland omkring vores spillertrup.

    Nu så jeg også det seneste interview med PC i klubhuset og jeg må indrømme at jeg allerede elsker hans fremtoning og personlighed. Så jeg syntes PC indtil videre har fået en god start i klubben. Han skal selvfølgelig vurderes på, hvordan hans "indkøb" performer. Den grænsning må vi tager til vinter eller næste sommer.

  14. #1345
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Åbenbart svært nok til at vores tidligere sportschefer ikke har formået noget lignende. Jeg synes det er fedt med en sportschef der bider tabene i sig, for at sikre sig at alle på trænningsbanen bidrager til holdet. For der er ingen grund til at have Bjelland gående rundt på trænningsbanen
    Først - jeg er helt enig i, at det er fint, at Bjelland er videre; og pudsigt som en diskusprolaps kan forsvinde :-)

    At rose PC for handingen er i min optik en emotionel vurdering. Økonomisk nøgternt så har PC's købmandskab i dette vindue udmøntet sig i:

    1) fire kontraktudløb (Thomsen, SA, Zanka og Bundu)

    2) en udlejning (Kaufmann)

    3) Et salg Lüftner

    4) Udlejning af Bjelland til Lyngby

    Økonomisk betyder det:

    1) Større permanent positiv påvirkning af driftsresultat, Status quo på balance (Passiv handling)

    2) Mindre positiv påvirkning i en afgrænset periode af driftsresultat, Status quo på balance (Aktiv handling)

    3) Status quo på driftsresultat og formentlig også på balancen (aktiv handling)

    4) Stort set status quo på driftsresultat og balance (Aktiv handling)

    Når jeg vurderer PC's købmandskab i de første syv afgange af spillere, så er det kontraktudløb på fire spillere, som har givet størst permanent, positiv økonomisk påvirkning - den økonomiske betydning af de aktive handlinger er enten marginal, tidsbegrænset eller begge dele.

    For min del betyder det også, at jeg endnu ikke mener, at han har dokumenteret sig ift. at udvise godt købmandsskab ifm. salg af spillere. Han har ikke gennem sine aktive forhandlinger skabt noget væsentligt permanent økonomisk råderum endnu.

    Anden halvdel af transfervinduet må han meget gerne rykke i gennem og demonstrere både godt købmandsskab og evne til spektakulære handler. Alternativt så sidder vi tilbage med 'average joe' og en stram økonomi. Med en af klubben selvudnævnt dream team-status har jeg større forventninger end den på flere måder lidt slappe første halvdel af transfervinduet.
    Goldbæks Højrefod

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #1346
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    At Bjelland forlader os giver nok mening. Han var løntung og spiller ikke - men han skulle da ikke væk for enhver pris, så eftersom ingen kender detaljerne, så synes jeg det er svært at rose PC, FCK, Bjelland osv.

    - Folk herinde melder om han skaber dårlig stemning, det høre jeg slet ikke.
    - Folk herinde melder at vi spare penge, men hvor mange?
    - Han spiller ikke og vi kender egentlig slet ikke hans niveau i forhold til Marius og Lund
    - Havde han en værdi for holder qua træning, mentor osv. han er trods alt anførertypen

    Vi har nok foræret en central forsvar væk og det kunne også være sket om en måned, så man havde en backup her i starten med mange kampe og karantæne til Nelsson og en Boilesen uden ferie.

    Jeg er helt på højde med, at det nok var en god ide - men der e mange spørgsmål. Mest af alt, hvorfor ikke om en måned og kort før vinduet lukker.

  17. #1347
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    At Bjelland forlader os giver nok mening. Han var løntung og spiller ikke - men han skulle da ikke væk for enhver pris, så eftersom ingen kender detaljerne, så synes jeg det er svært at rose PC, FCK, Bjelland osv.

    - Folk herinde melder om han skaber dårlig stemning, det høre jeg slet ikke.
    - Folk herinde melder at vi spare penge, men hvor mange?
    - Han spiller ikke og vi kender egentlig slet ikke hans niveau i forhold til Marius og Lund
    - Havde han en værdi for holder qua træning, mentor osv. han er trods alt anførertypen

    Vi har nok foræret en central forsvar væk og det kunne også være sket om en måned, så man havde en backup her i starten med mange kampe og karantæne til Nelsson og en Boilesen uden ferie.

    Jeg er helt på højde med, at det nok var en god ide - men der e mange spørgsmål. Mest af alt, hvorfor ikke om en måned og kort før vinduet lukker.
    Jeg var for et par år siden på udlands tur med FCK flyet til en europa kamp - Og her kunne jeg ikke lade være med at bemærke Bjellands meget arrogante attitude - det virkede klart som om at hans negative udstråling påvirkede andre omkring ham, også nogle af de spillere som ellers befinder sig i toppen af hierakiet. Det virkede på mig som om at han havde/har en stor indflydelse på stemningen i truppen. Og tænker ikke at Bjellands manglende spilletid har gjort ham i særlig godt humør.

    Enkelte episoder på en udlandstur viser ikke det generelle billede, det er jeg godt klar over. Men jeg tror at det er sundt for truppen og harmonien at han nu er fortid. Også selvom vi selvfølgelig har givet ham en pose penge med ud af døren.

    Positiv arrogance = ja tak
    Bjelland arrogance = nej tak


  18. #1348
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg var for et par år siden på udlands tur med FCK flyet til en europa kamp - Og her kunne jeg ikke lade være med at bemærke Bjellands meget arrogante attitude - det virkede klart som om at hans negative udstråling påvirkede andre omkring ham, også nogle af de spillere som ellers befinder sig i toppen af hierakiet. Det virkede på mig som om at han havde/har en stor indflydelse på stemningen i truppen. Og tænker ikke at Bjellands manglende spilletid har gjort ham i særlig godt humør.

    Enkelte episoder på en udlandstur viser ikke det generelle billede, det er jeg godt klar over. Men jeg tror at det er sundt for truppen og harmonien at han nu er fortid. Også selvom vi selvfølgelig har givet ham en pose penge med ud af døren.

    Positiv arrogance = ja tak
    Bjelland arrogance = nej tak
    Ja ok - meget godt lige at få med. Han har altid haft en speciel attitude.

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #1349
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg var ude ved 10'eren for et par uger siden, hvor den tidligere BØF-spiller og nuværende agent for bl.a. Rasmus Højlund, Thomas Rasmussen også var der. Vi snakkede bl.a. om Bjelland og hans personlighed, der blev betegnet som "Fantastisk når han spiller fast, men nok en hæmsko når han ikke er i toppen af hierarkiet", hvilket man naturligvis ikke er, når man ikke spiller fast.
    Med det in mente er det meget godt for alle parter, at han nu kommer til Lyngby og kan hygge sig der.
    Vi kommer nok til at få ca. 1 mio. kr. fra Lyngby over det kommende år i lejeindtægter (ca. 10% af hans løn), og det er vist mere, end hvad Dana Lim eller andre limfabrikker vil betale for ham..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  21. De følgende 8 brugere er enige:

  22. #1350
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    På Zankas Instagram ses han cyklende mod Parken med sin hund. He’s coming home.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •