Side 28 af 193 FørsteFørste ... 18252627282930313878128 ... SidsteSidste
Viser resultater 406 til 420 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #406
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Bushen Se meddelelser
    Vi tog nærmeste ingen point fordi VF7 ikke var med??

    Døren svinger vel begge veje, hvorfor modstanderen er ubetydelig, hvis faktoren er om Fischer er på banen eller ej.
    Ellers bliver næste undskyldning at de kampe vi vinder med Fischer er i øvrigt også rene foræringer fordi X hold havde Y spiller skade/i karantæne?
    Man kan mene hvad man vil om Fischer, men man kan da ikke være bekendt at viske hans betydning ud med at holdet i øvrigt var lort uanset om han var med eller ej.

    Og husk statistik er ligesom en bikini - den viser meget, men skjuler det væsentligste.
    Vi tager færre point i gennemsnit mod bedre hold (især FCM og FCN). Derfor vil pointsnittet med/uden Fischer naturligvis være påvirket af, hvem modstanderen er. Det siger sig selv.

  2. #407
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    304

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Vi tager færre point i gennemsnit mod bedre hold (især FCM og FCN). Derfor vil pointsnittet med/uden Fischer naturligvis være påvirket af, hvem modstanderen er. Det siger sig selv.
    Jeg ved ikke om "det siger sig selv" Nordsjælland må hvert fald sidde og undre sig over hvor deres "flere" point er blevet af. 7 point de sidste tre år mod vores 25. Men det var vel alle sammen kampe med dumme dumme VF7.

    FCN 2018/2019 - 7 point 2-1-1
    FCN 2019/2020 - 10 point 3-1-0
    FCN 2020/2021 - 8 point 2-2-0

  3. #408
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    535

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Kan se VF7 diskuteres, både evt salg og point snit med/uden ham.
    Jeg tvivler stærkt på han sælges i dette vindue, han har vel ligesom resten af holdet ikke sådan rigtig solgt sig selv med sublime præstationer. Udenfor u-landsholdet er det vel kun Wind der har gjort sig til vha a-landsholdet.

    Til gengæld kan VF7 vel bidrage med god teknik, gode spilrelationer og en masse gejst som han altid udviser uanset om hans eget spil lykkes (har kun set ham bebrejdende og negativ overfor Oviedo). VF7 og Stage er den slags typer jeg tænker PC ønsker. Stage er jo et arbejdsmonster med ild i øjnene og begge må da indgyde moral til de øvrige på holdet hvilket vel er ret afgørende for at hive extra procenter ud af alle i en liga med så mange tætte kampe.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #409
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,560

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Du tabte mig ved Kilde: Leander.. Manden er totalt håbløs.
    Fair nok at du ikke bryder dig om ham - Men det ændrer ikke på at tallene er som de er....!

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #410
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Fair nok at du ikke bryder dig om ham - Men det ændrer ikke på at tallene er som de er....!
    “The only statistics you can trust are the ones you have falsified yourself”
    - Winston Churchill
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  8. #411
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Kan se VF7 diskuteres, både evt salg og point snit med/uden ham.
    Jeg tvivler stærkt på han sælges i dette vindue, han har vel ligesom resten af holdet ikke sådan rigtig solgt sig selv med sublime præstationer. Udenfor u-landsholdet er det vel kun Wind der har gjort sig til vha a-landsholdet.

    Til gengæld kan VF7 vel bidrage med god teknik, gode spilrelationer og en masse gejst som han altid udviser uanset om hans eget spil lykkes (har kun set ham bebrejdende og negativ overfor Oviedo). VF7 og Stage er den slags typer jeg tænker PC ønsker. Stage er jo et arbejdsmonster med ild i øjnene og begge må da indgyde moral til de øvrige på holdet hvilket vel er ret afgørende for at hive extra procenter ud af alle i en liga med så mange tætte kampe.
    Jeg synes det ville være en skandale at sælge VF7. Ud over at jeg gerne vil forlænge med ham, så er han lige netop begyndt at komme op i gear, så hans kæmpe arbejde også udmunder sig assists/scoringer. Han ligger nummer 2 på vores assists liste (med 5), det samme som Falk, men han har spillet 3/4 af de minutter Falk har, Falk har så scoret et enkelt mål mere.

    VF7 værdi nu vil være begrænset i forhold til, hvis han får en sæson, hvor han starter skadesfri. Jeg er sikker på at hans mål/assists i næste sæson vil være over 10 og nok også over 15. Han har det godt hos FCK og ligesom Falk, så har man en spiller som er god og tilfreds med at bruge sine bedste år her.


  9. #412
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg synes det ville være en skandale at sælge VF7. Ud over at jeg gerne vil forlænge med ham, så er han lige netop begyndt at komme op i gear, så hans kæmpe arbejde også udmunder sig assists/scoringer. Han ligger nummer 2 på vores assists liste (med 5), det samme som Falk, men han har spillet 3/4 af de minutter Falk har, Falk har så scoret et enkelt mål mere.

    VF7 værdi nu vil være begrænset i forhold til, hvis han får en sæson, hvor han starter skadesfri. Jeg er sikker på at hans mål/assists i næste sæson vil være over 10 og nok også over 15. Han har det godt hos FCK og ligesom Falk, så har man en spiller som er god og tilfreds med at bruge sine bedste år her.
    Og Fischer har faktisk været vores assistkonge de foregående tre sæsoner i træk (og en af sæsonerne hele ligaens assistkonge). Jeg vil godt medgive, at forventningerne var større, end hvad han har vist - og især har han scoret for få mål - men der er en tendens til at undervurdere, hvad han rent faktisk bidrager med.
    Sidst redigeret af Garneren : 15.05.21 kl. 10:11
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  10. #413
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg synes, at Fischer er en lidt svær case. For umiddelbart sidder jeg også med fornemmelsen af, at meget lidt lykkes for Fischer, ligesom en masse angreb løber ud i sandet pga ham. Men måske det blot skyldes, at han rent faktisk tør udfordre og tør spille den offensive aflevering, hvor andre spiller mere alibifodbold. Under alle omstændigheder så lyver tallene ikke. Han mangler nogle mål, men antallet af assists er fornuftigt, omend de kan snyde lidt f.eks. forhold til Falks, da Fischer også sparker dødbolde.

    Jeg er dog også af den overbevisning, at Fischer rent faktisk har en opadgående formkurve, ligesom han har rutine, han har lidt lederegenskaber og han er løber og kæmper godt. Jeg ser derfor også gerne, at man forlænger hans kontrakt. Man kan dog måske overveje, om lønnen stadig skal være skyhøj, da han trods alt ikke er den samme spiller som for 2-3 år siden. Jeg vil dog tro, at det bliver svært at overbevise Fischer om en lavere løn, ligesom en præstationsafhængig løn ikke er noget, som vi rigtigt gør det i.

  11. #414
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    535

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg synes, at Fischer er en lidt svær case. For umiddelbart sidder jeg også med fornemmelsen af, at meget lidt lykkes for Fischer, ligesom en masse angreb løber ud i sandet pga ham. Men måske det blot skyldes, at han rent faktisk tør udfordre og tør spille den offensive aflevering, hvor andre spiller mere alibifodbold. Under alle omstændigheder så lyver tallene ikke. Han mangler nogle mål, men antallet af assists er fornuftigt, omend de kan snyde lidt f.eks. forhold til Falks, da Fischer også sparker dødbolde.

    Jeg er dog også af den overbevisning, at Fischer rent faktisk har en opadgående formkurve, ligesom han har rutine, han har lidt lederegenskaber og han er løber og kæmper godt. Jeg ser derfor også gerne, at man forlænger hans kontrakt. Man kan dog måske overveje, om lønnen stadig skal være skyhøj, da han trods alt ikke er den samme spiller som for 2-3 år siden. Jeg vil dog tro, at det bliver svært at overbevise Fischer om en lavere løn, ligesom en præstationsafhængig løn ikke er noget, som vi rigtigt gør det i.
    Enig og som jeg skrev ovenfor har han meget at bidrage med og udover spillet er hans mentalitet da lige i bulls eye til FCK: Stor vindermentalitet, kan ikke psykes "ned" samt enorm selvtillid men ikke uden selvkritik.
    Bortset fra at VF7 ikke har et langt fodboldliv bag sig i FCK er ingen i mine øjne mere FCK´s end ham.
    VF er vel over længere tid gået fra at være kantspiller til en mellemrumsspiller, hvilket jeg synes har klædt hans spil (succesraten afhænger så mere af kvalificerede medspillere). Han deltager også heftigt i presspillet uden bold.
    Dog ved vi ikke rigtig hvad JT/PC vil mht. spillestil, Ingen har tilsyneladende kunne se et koncept endnu, jo..at konceptet er dynamisk efter modstander og egne spillere til rådighed men en ting er fast: Mentaliteten hos VF er helt i top.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #415
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg synes, at Fischer er en lidt svær case. For umiddelbart sidder jeg også med fornemmelsen af, at meget lidt lykkes for Fischer, ligesom en masse angreb løber ud i sandet pga ham. Men måske det blot skyldes, at han rent faktisk tør udfordre og tør spille den offensive aflevering, hvor andre spiller mere alibifodbold. Under alle omstændigheder så lyver tallene ikke. Han mangler nogle mål, men antallet af assists er fornuftigt, omend de kan snyde lidt f.eks. forhold til Falks, da Fischer også sparker dødbolde.

    Jeg er dog også af den overbevisning, at Fischer rent faktisk har en opadgående formkurve, ligesom han har rutine, han har lidt lederegenskaber og han er løber og kæmper godt. Jeg ser derfor også gerne, at man forlænger hans kontrakt. Man kan dog måske overveje, om lønnen stadig skal være skyhøj, da han trods alt ikke er den samme spiller som for 2-3 år siden. Jeg vil dog tro, at det bliver svært at overbevise Fischer om en lavere løn, ligesom en præstationsafhængig løn ikke er noget, som vi rigtigt gør det i.
    Jeg syntes du er godt inde på de mange issues jeg har med Fischer.

    I min bog er det bare langt fra nok at manden løber og kæmper godt. Spillere med de egenskaber er ikke svære at finde på markedet. Det der er svært er at finde de spillere med X-Faktor, som Fischer havde i starten af sin tid i FCK og som jeg mener er meget tvivlsomt om han får igen. Det er jo ikke fordi han ikke har haft "tiden" med sig for at vise det niveau igen målt på de antal spil minutter han har fået efter hans ankelskade for meget lang tid siden.

    Så igen målt på karisma, og hårdt arbejde er han jo fin, men vi skal forvente mere af en spiller med den såkaldte X-faktor og absolute "Stjerne" på holdet. Især hans slut produkt og opbremsning i spillet syntes jeg er et meget stort problem.

    Men ja nu lever vi jo i en Corona tid, så en ting er at de fleste er enige om at vi har behov for nyt blod. Det helt store spørgsmål er dog om vi får solgt mange af de spillere der ikke ønsker da vi skal jo have de løntunge spillere ud. Det er så endnu mere tvivlsomt. PC får en travl sommer :)

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #416
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Josef Martinez fra Atalanta United! Er han slet ikke en mulighed? Gået i stå målmæssigt efter en skade, men blev suveræn topscorer forrige sæson, er 27år og laver de fedeste straffesparks mål! Hvis ikke de kigger eller prøver på en som ham så fatter jeg ikke en skid af hvad de laver i FCK! Han er lige hvad vores angreb mangler!!! Speed, godt skud og træfsikker!
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  16. #417
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    13

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Måske fordi at han er vurderet af flere medier til ca 14.000.0000 euro .. ��

  17. De følgende 8 brugere er enige:

  18. #418
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Mon vi har en tilbagekøbsklausul på Carlo Holse? Han har markant forbedret sit slutprodukt i Rosenborg med mål og assists. Selvom Eliteserien er ringere end Superligaen, kunne jeg godt se ham i FCK-trøjen igen indenfor det næste års tid. Han er stadig kun 21 år. Jeg siger ikke, han nødvendigvis skal være en profil, men mindre kan nok også gøre det.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #419
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Har ikke set Holse spille for Rosenborg, men tvivler meget på, at han kan løfte FCK markant hvis overhovedet. Det er først og fremmest profiler til startopstillingen, vi har behov for.

  21. De følgende 6 brugere er enige:

  22. #420
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Kvart i bold var inde på det, det helt store spørgsmål
    skal vi prøve og hente Zanka eller skal vi kigge andre veje?

    Havde du spurgt mig for 14 dage siden ville jeg nok ha sagt nej men nu er jeg mere i tvivl
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  23. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •