Side 10 af 193 FørsteFørste ... 789101112132060110 ... SidsteSidste
Viser resultater 136 til 150 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg får en lille smule hovedpine når medfans
    begynder og nævne at vi skal hente Rønnow..
    hvad bliver det næste, Lindstrøm og Nørgaard??

    Altså hvis vi er på jagt efter en målmand ville jeg kigge mod OB
    eller FCN
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #137
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Tjek - Peter Vindahl Jensen! + 7 hhv 8 cm højere end Kalle og Sten :-) bedre med fødderne tillige. :-)

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #138
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Der er vel også en lejet Liverpool-målmand i AGF, som det kan tænkes at PC har gode forbindelser til. Jeg ville ikke være overrasket, hvis Kamil Grabara pludselig var på radaren hos FCK. Han er desuden 1.95, god med fødderne og viser generelt et højt topniveau. Jeg mener også, at han vil være realistisk at hente for FCK, da han er på det punkt i sin karriere, hvor han skal have fast spilletid i en lang periode i samme klub, for at udvikle sig til den næste polske stjerne-keeper.

    Min drømme målmand vil dog klart være Daniel Iversen, men ham ser Leicester vidst et ret stort lys i, om det rækker til, at han har toldmodighed til at vente på, at Schmeichel trækker sig tilbage om +5 år, det ved jeg ikke. Jeg tror bare, at han er markant sværere at hente.

    En ting er dog 100% sikkert. FCK bør og skal være på udkig efter en ny klassekeeper, for dem man har pt. er simpelthen ikke dygtige nok.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #139
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Jeg får en lille smule hovedpine når medfans
    begynder og nævne at vi skal hente Rønnow..
    hvad bliver det næste, Lindstrøm og Nørgaard??

    Altså hvis vi er på jagt efter en målmand ville jeg kigge mod OB
    eller FCN
    Jeg får til gengæld lidt hovedpine af fans, som pr. automatik afskriver spillere blot fordi de har spillet i BIF. Jeg synes både det er underligt at begrænse sig selv på den måde, ligesom jeg synes det er modsat den københavnerarrogance, som vi gerne vil have. I mine øjne er det blot en ekstra fjer i hatten, hvis tidligere BIF profiler (med meget få undtagelser som f.eks. Mike Jensen) vælger os senere i karrieren.

    Lige mht Rønnow, så ved jeg ikke, om han er god nok. Men hvis han er, så kan jeg ikke se, at lidt BIF-historik skulle holde os tilbage på den front.

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #140
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg får til gengæld lidt hovedpine af fans, som pr. automatik afskriver spillere blot fordi de har spillet i BIF. Jeg synes både det er underligt at begrænse sig selv på den måde, ligesom jeg synes det er modsat den københavnerarrogance, som vi gerne vil have. I mine øjne er det blot en ekstra fjer i hatten, hvis tidligere BIF profiler (med meget få undtagelser som f.eks. Mike Jensen) vælger os senere i karrieren.

    Lige mht Rønnow, så ved jeg ikke, om han er god nok. Men hvis han er, så kan jeg ikke se, at lidt BIF-historik skulle holde os tilbage på den front.
    Enig. Især når der er tale om en Horsens dreng, der brugte Brøndby som et trin på vejen til udlandet. Måske tager jeg fejl (det er meget muligt), men husker ikke Rønnow optræde usympatisk eller særlig brøndbysk ...

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #141
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg får til gengæld lidt hovedpine af fans, som pr. automatik afskriver spillere blot fordi de har spillet i BIF..
    Er delvist enig her Kasper. Som du skriver skal "lidt BIF-historik" ikke holde os tilbage, hvilket jeg for så vidt godt kan give dig ret i. Noget andet er bare mentaliteten hos den pågældende spiller. Rønnow som der diskuteres her, havde om nogen den der BØF'skhed, kleb-stolthed og VSTN's-mentalitet som bare gør at man aldrig vil kunne komme til at knuselske ham(som man f.eks gør med Boilesen eller gjorde med NJ). Jeg tror nu bestemt at han er dygtig nok, ligesom #9 uomtvisteligt også er, han vil bare aldrig blive fanfavorit med den plettede fortid han har.

    Nej tak til mere blå-gult. Vi har nok i BØF'han og #9.
    Sidst redigeret af crekke : 07.04.21 kl. 09:56 Årsag: staveplade
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #142
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    181

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Enig. Især når der er tale om en Horsens dreng, der brugte Brøndby som et trin på vejen til udlandet. Måske tager jeg fejl (det er meget muligt), men husker ikke Rønnow optræde usympatisk eller særlig brøndbysk ...
    "- Jeg har store følelser for Brøndby, og det kan jeg ikke lægge skjul på. Det er en fantastisk klub, og jeg havde en fantastisk tid der, men jeg har også en følelse af, at jeg niveau til at spille på en anden hylde, og sådan har det egentlig været." https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ldrig-et-tema/

    Er du sikker på, at du skal beholde den sløjfe dér?


  14. #143
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    .... ligesom jeg synes det er modsat den københavnerarrogance, som vi gerne vil have. ....
    Nej. Nej det er det ikke.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  15. De følgende 9 brugere er enige:

  16. #144
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Olus Se meddelelser
    "- Jeg har store følelser for Brøndby, og det kan jeg ikke lægge skjul på. Det er en fantastisk klub, og jeg havde en fantastisk tid der, men jeg har også en følelse af, at jeg niveau til at spille på en anden hylde, og sådan har det egentlig været." https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ldrig-et-tema/

    Er du sikker på, at du skal beholde den sløjfe dér?
    Han siger vel bare, hvad 99% af alle spillere siger, når de forlader en klub de har været en succes i. Det er selvfølgelig fair nok, hvis du og/eller andre mener at det diskvalificerer ham som kandidat her - personligt synes jeg, at det er fjollet.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #145
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Nej. Nej det er det ikke.
    Jo det er det.

    ......one liners bidrager egentlig ikke ret meget konstruktivt i sådan en diskussion.


    I min verden er det med i vores arrogance, at vi selvfølgelig kan snuppe en konkurrents tidligere profiler og dermed pisse lidt ekstra på Vestegnens selvforståelse. Ligesom Bayern f.eks gerne snupper en Lewandowski i Dortmund. Men jeg kan selvfølgelig regne ud, at du er uenig.....

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #146
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    80

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg synes helt generelt at det er til at få hovedline af at folk nogen gange synes at hade andre klubber (og deres spillere) mere end de reelt er interesseret fordi at de kan lide deres klub

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #147
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Han siger vel bare, hvad 99% af alle spillere siger, når de forlader en klub de har været en succes i. Det er selvfølgelig fair nok, hvis du og/eller andre mener at det diskvalificerer ham som kandidat her - personligt synes jeg, at det er fjollet.
    Det kan sgu hellere ikke pisse mig af. Lad os nu være ærlige. Money Talks og det er da helt fint.

    Hvis i hver især skulle se på jeres eget liv og elsker ens arbejde og virksomhed, men hvis konkurrenten kommer og tilbyder dig 60 % ekstra i løn (et eksempel) med diverse bonuser, ville du så ikke selv tage muligheden uagtet, hvor meget du elsker dit nuværende arbejde. Det er vel logisk. Fodboldt er trods alt et arbejde :)

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #148
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det kan sgu hellere ikke pisse mig af. Lad os nu være ærlige. Money Talks og det er da helt fint.

    Hvis i hver især skulle se på jeres eget liv og elsker ens arbejde og virksomhed, men hvis konkurrenten kommer og tilbyder dig 60 % ekstra i løn (et eksempel) med diverse bonuser, ville du så ikke selv tage muligheden uagtet, hvor meget du elsker dit nuværende arbejde. Det er vel logisk. Fodboldt er trods alt et arbejde :)
    Jeg har endnu ikke arbejdet på en institution hvor der hver uge kom flere tusinde fans og heppede på os. Det samme kan jeg afsløre var gældende da jeg arbejdede i Netto, i 7-eleven, som maler, i søværnet og for multitrans.

    Men ellers god sammenligning, faktisk helt på højde med k@spers Bayern-Dortmund sammenligning, for hvem man jo ved er hinandens største hadeobjekter, eller noget.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  25. De følgende 4 brugere er enige:

  26. #149
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det kan sgu hellere ikke pisse mig af. Lad os nu være ærlige. Money Talks og det er da helt fint.

    Hvis i hver især skulle se på jeres eget liv og elsker ens arbejde og virksomhed, men hvis konkurrenten kommer og tilbyder dig 60 % ekstra i løn (et eksempel) med diverse bonuser, ville du så ikke selv tage muligheden uagtet, hvor meget du elsker dit nuværende arbejde. Det er vel logisk. Fodboldt er trods alt et arbejde :)
    Det kan da på ingen måde sammenlignes - Der er SÅ mange følelser blandet ind i fodbold som gør at det ikke "bare" er et arbejde. Det gælder i øvrigt både for spilleren, men især for alle de tusindvis af fans.

  27. De følgende 2 brugere er enige:

  28. #150
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Det kan da på ingen måde sammenlignes - Der er SÅ mange følelser blandet ind i fodbold som gør at det ikke "bare" er et arbejde. Det gælder i øvrigt både for spilleren, men især for alle de tusindvis af fans.
    Kan da sagtens sammenlignes. Ja fodbold er følelser især for fans. Men fodbold er da i den grad også et arbejde. Især når vi kommer til den professionelle del og flere penge kommer i spil. Det gælder i øvrigt alle slags sportsgrene, hvor mange penge er involveret.

  29. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •