Side 104 af 193 FørsteFørste ... 45494101102103104105106107114154 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,546 til 1,560 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #1546
    vandr er offline Ståle Raus medlem #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    482

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    omkring 29 min
    Yes! Til sidst i FCK segmentet.
    Ståle RAUS!!!11! - og det med det vuns!

  2. #1547
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Kan ham Lars Kramer fra Viborg bruges? Han er en ung, stor midterforsvarer, der nu er nomineret til månedens spiller. Han har desuden kun et år tilbage af sin kontrakt.

  3. #1548
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Kan ham Lars Kramer fra Viborg bruges? Han er en ung, stor midterforsvarer, der nu er nomineret til månedens spiller. Han har desuden kun et år tilbage af sin kontrakt.
    Han er helt sikkert en dygtig spiller. Men derudover lugter det af fuld desperation, i retning af at der bare skal ske et eller andet på transferfronten ;-)

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #1549
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Desværre synes jeg i stigende grad, at Wind er en hæmsko for vores offensive spil. Det ville ikke gøre mig noget, hvis han kan skydes afsted for gode penge.


  6. #1550
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,428

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Synes, det bliver mere og mere tydeligt, at vi ihvertfald mangler to klassespillere: En angriber og en højrekant.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #1551
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Forhåbentligt får kampen her til aften den konsekvens, at PC agerer lidt hurtigere.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  9. De følgende 9 brugere er enige:

  10. #1552
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Forhåbentligt får kampen her til aften den konsekvens, at PC agerer lidt hurtigere.
    Altså, jeg forstår godt dit ræsonnement, men jeg tror ikke PC er med på din galej. Han vil have de bedst mulige spillere til den lavest mulige pris (muligvis afhængig af vores kvalifikation til gruppespil) og det ændrer hverken spillet eller resultatet af denne kamp på.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #1553
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Tja, hvis det er en spiller, som kan være kampafgørende mod Sivasspor, og dermed være forskellen på at man kvalificerer sig til gruppespil eller ej, så ville jeg mene at det burde gøre PC en anelse mere fleksibel i evt. forhandlinger. Jeg siger ikke at vi skal smide 10 mio. for meget for en spiller, på ingen måde. Men hvis parterne er ca. en million kr. i alt fra hinanden, så må man godt håbe på at PC ville være en lille smule mere fleksibel i den forbindelse, så vi får en sådan spiller til rådighed til de to kampe.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #1554
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg håber dæleme aldrig at én sølle mio kommer til at stå i vejen for at lande en handel af en ønske(t) spiller. Det er jo formentlig bare 2-3 måneders løn man sparer. Den besparelse kan næppe opveje de sportslige fordele ved netop at råde over spilleren tidligere i sæsonen.

  15. #1555
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Indlæg
    12

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Synes, det bliver mere og mere tydeligt, at vi ihvertfald mangler to klassespillere: En angriber og en højrekant.
    I kampe hvor Wilczek ikke scorer, er det meget begrænset hvad han bidrager med. Han er ikke en sikker opspilsstation der for alvor er med til at skabe chancer. Og han er hellere ikke en spiller et presset forsvar bare kan sparke bolden frem til og med det samme true den anden vej. Der så vi oftere N'Doye, Cornelius og Santander være vigtige for vores offensiv – også når de ikke scorede. Wilczek skal serviceres, men med den manglende fart på holdet kæmper vi lidt for meget med at sætte han i scene. I øjeblikket synes jeg faktisk at Højlund bidrager mere. Med mere kvalitet på kanterne kan vi forhåbentlig sætte Wilczek bedre op, men det ændrer ikke på at det ville være dejligt med en angriber, der kan bidrage med mere end mål. Højlund har helt klart potentialet, men der er grænser for hvor meget man kan sætte sin lid til ham allerede nu. Så mere kvalitet på fløjene kan forhåbentlig komme vores nuværende angribere til gavn, men jeg er helt enig i at det ville være dejligt med et seriøst alternativ til Wilczek.

  16. De følgende 9 brugere er enige:

  17. #1556
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    164

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Arnaa Se meddelelser
    I kampe hvor Wilczek ikke scorer, er det meget begrænset hvad han bidrager med. Han er ikke en sikker opspilsstation der for alvor er med til at skabe chancer. Og han er hellere ikke en spiller et presset forsvar bare kan sparke bolden frem til og med det samme true den anden vej. Der så vi oftere N'Doye, Cornelius og Santander være vigtige for vores offensiv – også når de ikke scorede. Wilczek skal serviceres, men med den manglende fart på holdet kæmper vi lidt for meget med at sætte han i scene. I øjeblikket synes jeg faktisk at Højlund bidrager mere. Med mere kvalitet på kanterne kan vi forhåbentlig sætte Wilczek bedre op, men det ændrer ikke på at det ville være dejligt med en angriber, der kan bidrage med mere end mål. Højlund har helt klart potentialet, men der er grænser for hvor meget man kan sætte sin lid til ham allerede nu. Så mere kvalitet på fløjene kan forhåbentlig komme vores nuværende angribere til gavn, men jeg er helt enig i at det ville være dejligt med et seriøst alternativ til Wilczek.
    I det mindste kæmper Wilczek og han er nok stadig vores mest målfarlige angriber. Synes det er mere tankevækkende hvor lidt Wind kæmper og løber i kampene. Det kunne være interessant at se noget statistik på.
    ____________________
    Lad være med at diskutere med en idiot !!!
    Han vil trække dig ned på hans niveau,
    og vinde diskussionen p. g. a. hans erfaring på dette niveau.

  18. De følgende 11 brugere er enige:

  19. #1557
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Indlæg
    12

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Gentleman Finn Se meddelelser
    I det mindste kæmper Wilczek og han er nok stadig vores mest målfarlige angriber. Synes det er mere tankevækkende hvor lidt Wind kæmper og løber i kampene. Det kunne være interessant at se noget statistik på.
    Jeg kritiserer på ingen måde Wilczeks arbejdsindsats. Hans kvaliteter er bare primært i boksen, og selvom det selvfølgelig også er vigtigt for en angriber, har vi bare historisk set haft stor glæde af angribere, der kan holde i bolden og indgå i angrebsopbygningen. Med de offensive mangler vi har på holdet for tiden, forsvinder Wilczek derfor meget nemt. Derfor er mit håb også at nye tilføjelser til fløjen(e) vil kunne styrke Wilczeks bidrag.

    Vi er helt enige om at Wind sjældent tager højintense løb. Til gengæld har han et eminent blik for spillet og er utroligt dygtig til at sætte medspillere op til chancer. Det kræver dog at der bliver taget nogle gode løb omkring ham, men dem er der langt imellem i øjeblikket. Jeg tror på han kan shine igen, hvis der tilføjes kvalitet omkring ham, men den nuværende trups manglende dynamik er en hæmsko for Wind. Flere er begyndt at snakke om at Wind er en hæmsko for vores spil, og det er måske rigtigt med den nuværende trupsammensætning, men med de rette forstærkninger vil Wind formentlig kunne få bragt sine kvaliteter mere i spil. Man kan give Wind skylden, eller man kan give resten af holdet skyldet, men først og fremmest handler det jo om at finde den rette trupsammensætning, så spillernes kvaliteter kan blive sat i scene.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #1558
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Arnaa Se meddelelser
    Jeg kritiserer på ingen måde Wilczeks arbejdsindsats. Hans kvaliteter er bare primært i boksen, og selvom det selvfølgelig også er vigtigt for en angriber, har vi bare historisk set haft stor glæde af angribere, der kan holde i bolden og indgå i angrebsopbygningen. Med de offensive mangler vi har på holdet for tiden, forsvinder Wilczek derfor meget nemt. Derfor er mit håb også at nye tilføjelser til fløjen(e) vil kunne styrke Wilczeks bidrag.

    Vi er helt enige om at Wind sjældent tager højintense løb. Til gengæld har han et eminent blik for spillet og er utroligt dygtig til at sætte medspillere op til chancer. Det kræver dog at der bliver taget nogle gode løb omkring ham, men dem er der langt imellem i øjeblikket. Jeg tror på han kan shine igen, hvis der tilføjes kvalitet omkring ham, men den nuværende trups manglende dynamik er en hæmsko for Wind. Flere er begyndt at snakke om at Wind er en hæmsko for vores spil, og det er måske rigtigt med den nuværende trupsammensætning, men med de rette forstærkninger vil Wind formentlig kunne få bragt sine kvaliteter mere i spil. Man kan give Wind skylden, eller man kan give resten af holdet skyldet, men først og fremmest handler det jo om at finde den rette trupsammensætning, så spillernes kvaliteter kan blive sat i scene.
    Jeg er fuldstændig enig. Problemet med Wilzcek er, at hvis ikke han laver 1-2 kasser i hver kamp, så har han ingen berettigelse på banen, for der kommer intet andet fra ham. Og nej, han er altså ikke en særlig dygtig presspiller heller. Det er ho ikke fordi han spurter rundt som en anden Pieros når han presser. Læg dertil, at hans afslutningsfærdigheder altså heller ikke er bedre. Han bliver ofte betegnet som en fremragende afslutter, men det er også en kvalitet jeg jar svært ved at få øje på. Han brænder simpelthen alt alt for meget, og i går var ingen undtagelse, hvor han skylder 2 mål. Wilzcek er typen der er helt usynlig i løbet af en kamp og pludselig dukker op tre meter fra mål og laver sine tap-in scoringer. Den slags typer er ekstremt afhængige af, at relationerne med medspillerne sidder lige i skabet.. Og det gør de ikke på vores hold endnu, og vi har bestemt heller ikke tid til at vente på, at de kommer til at gøre det, blot for at få Wilzcek til at lykkes.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #1559
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Vi har brug for mere end 1 god kant og en god angriber. Jeg er MINDST på 3 gode spillere til offensiven. Hvad sker der lige, hvis Daramy er væk med en skade? Så har vi fået gjort den ene side bedre, men så er det den anden som halter. Så i min bog har vi brug for 2 kanter og 1 angriber som minimum. Offensiven halter voldsomt. Specielt på kanterne.

    Central angriber
    - Nr9
    - Højlund

    Kant:
    - Daramy
    - Bøving
    - Falk (men er vigtigere centralt)

    Midtbane:
    - Zeca
    - Leager
    - Stage
    - Falk
    - Biel (han skal spille centralt for at spille godt)
    - Wind (Offensiv midt/hængende angriber. Svært at putte en position på ham. Ser ham ikke som den centrale angriber i den måde Thorup spiller på)

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #1560
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Hvis man ser på de angribere som spiller 9'er-pladsen med succes i dag - i hvert fald i den kvalitet vi ønsker, og som jeg er 100% sikker på at Jess efterspørger - så har vi pt. ikke spilleren i truppen... og dog!

    Polakken er det bestemt ikke. Han er som spillertype en uddøende race. Ja, han knokler og han er normalt træfsikker, men ud over det, så er han reelt ubrugelig som opspilsstation, da han teknisk er begrænset og han er han med tiden er blevet enormt langsom. Som spillertype er han som sagt uddøende, og man ser ham efterhånden kun i mindre ligaer og her ikke blandt topklubberne.

    Wind har alle forudsætningerne fodboldmæssigt for at kunne agere som 9'er i Jess' udgave af et tre-mands-angreb, det har han eksempelvis vist på landsholdet. Men han mangler farten, og så mangler han i FCK spillerne på kanterne til at kunne spille 9'er. Derudover virker han mentalt ikke rustet til at spille alene centralt, selvom hans teknik, fysik og hovedspil ellers kvalificerer ham til det. Han trækker simpelthen for langt ned i banen, og når han kommer der ned, så kommer hans styrker ikke til sin ret, specielt fordi han simpelthen er så enormt langsom, at han bliver for nem at dække op i opspillet. Samtidig kommer han alt for langt væk fra målet, og han kommer derfor ikke i nok situationer, hvor hans ellers gode afslutningsteknik kommer til sin ret. Vi kan håbe, at PC får købt de rette spillere til at være omkring Wind, så han igen kommer til at bidrage og udvikle sig positivt i FCK.

    Mit håb for de kommende tre uger er derfor, at PC henter en højrekant med fart og teknik. Faktisk håber jeg på to kanter til angrebet, men fælles for begge er, at de skal have deres primære forcer i farten og driblingerne. Derudover håber jeg, at PC kan finde en N'Doye-type som erstatning for polakken. N'Doye havde netop en del af de elementer i sit spil, som ville kunne forløse 9'er-positionen; udmærket fart (i sine unge år), teknik, aggressivitet, fysik og afslutningsstyrke uden han "bare" var et stort skrummel. Faktisk skal vi helt væk fra tanken om, at 9'er-positionen som udgangspunkt skal være et kæmpe lokum. Ser man på spillets udvikling internationalt, så er tendensen jo netop, at den type spiller er på vej ud med badevandet blandt langt de fleste topklubber.

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •