Side 105 af 193 FørsteFørste ... 55595102103104105106107108115155 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,561 til 1,575 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #1561
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...em-til-danmark

    To danske topklubber interesseret i Carlo Holse. Nogen der ved om vi har en tilbagekøbsklausul på ham? Han røg jo ganske billigt i sin tid, så det er virkelig dårligt arbejde, hvis vi ikke fik sådan en oveni til en overskuelig pris. Han vil være en fin forstærkning om ikke andet så for at øge konkurrencen i offensiven. Han er i god form, har lavet godt med mål og assists i Rosenborg. Han har, så vidt jeg kan se, kun misset en enkelt ligakamp for Rosenborg siden skiftet. Altså ikke en eneste skade eller karantænedag.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1562
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Fine pointer, Devil, men man må også erkende, at PC er på en noget svær opgave, da vi ikke ved hvordan vi spiller om et par måneder. En stor angriber ville eksempelvis fint kunne have passet ind i går, hvor vi kom til mange indlæg, men vil selvfølgelig hænge efter, når vi om tre måneder går tilbage til tremandsmidtbanen og skubber kanterne længere ind centralt (eller kanten i vores tilfælde) eller står dybere og forsøger med afleveringer i dybden.

  4. #1563
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...em-til-danmark

    To danske topklubber interesseret i Carlo Holse. Nogen der ved om vi har en tilbagekøbsklausul på ham? Han røg jo ganske billigt i sin tid, så det er virkelig dårligt arbejde, hvis vi ikke fik sådan en oveni til en overskuelig pris. Han vil være en fin forstærkning om ikke andet så for at øge konkurrencen i offensiven. Han er i god form, har lavet godt med mål og assists i Rosenborg. Han har, så vidt jeg kan se, kun misset en enkelt ligakamp for Rosenborg siden skiftet. Altså ikke en eneste skade eller karantænedag.
    Vi har nok en videresalgsprocent. Tilbagekøbsklausuler er vel en forholdsvis sjældent ting og det har vi med al sandsynlighed ikke.
    Forøvrigt har jeg svært ved at se, hvad vi skal med Holse. Han er da en fin spiller og vil være ok at have i bredden som gardering, men han er da langt fra god nok til en startplads. Det vil selvfølgelig gøre ondt, hvis han ender i BIF eller FCM, men det er ikke grund nok til at hente ham.

  5. De følgende 8 brugere er enige:

  6. #1564
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Vi har nok en videresalgsprocent. Tilbagekøbsklausuler er vel en forholdsvis sjældent ting og det har vi med al sandsynlighed ikke.
    Forøvrigt har jeg svært ved at se, hvad vi skal med Holse. Han er da en fin spiller og vil være ok at have i bredden som gardering, men han er da langt fra god nok til en startplads. Det vil selvfølgelig gøre ondt, hvis han ender i BIF eller FCM, men det er ikke grund nok til at hente ham.
    Holse vil præcis være en god breddespiller, der vil løfte den samlede kvalitet af vores offensiv. Han er hurtig, presser godt og har et godt spark. Og han har alderen med sig. Men helt enig med dig - skulle Holse komme retur, ville jeg stadig forvente en yderligere kant af stjernekarakter samt en angriber.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #1565
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Arnaa Se meddelelser
    Flere er begyndt at snakke om at Wind er en hæmsko for vores spil, og det er måske rigtigt med den nuværende trupsammensætning, men med de rette forstærkninger vil Wind formentlig kunne få bragt sine kvaliteter mere i spil. Man kan give Wind skylden, eller man kan give resten af holdet skyldet, men først og fremmest handler det jo om at finde den rette trupsammensætning, så spillernes kvaliteter kan blive sat i scene.
    Det giver ingen mening at bygge holdet op omkring Wind. Dels er han er han formentlig fortid inden for et par år, dels er han slet og ret ikke god nok pt. Det er muligt, at han kan blive det, men det er noget af et sats.

    Jeg enig i, at Wind har nogle fine tekniske kompetencer og et godt overblik, men hans arbejdsindsats er altså under al kritik. På dage som i går, hvor han ikke lykkedes med nogle af sine afleveringer, er han noget nær usynlig. Wilczek får, med rette, meget kritik, men han prøver da, og grunden til, at han igen og igen kæmper sig ind i startopstillingen er jo, at Wind ikke er en stabil målscorer i frit spil.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #1566
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Wind har alle forudsætningerne fodboldmæssigt for at kunne agere som 9'er i Jess' udgave af et tre-mands-angreb, det har han eksempelvis vist på landsholdet. Men han mangler farten, og så mangler han i FCK spillerne på kanterne til at kunne spille 9'er. Derudover virker han mentalt ikke rustet til at spille alene centralt, selvom hans teknik, fysik og hovedspil ellers kvalificerer ham til det.
    Jeg synes, du modsiger dig selv. Hvordan kan man have alle forudsætninger og så mange undtagelser på en og samme tid? Jeg er heller ikke enig i, at Wind har nogle særlige fysiske kompetencer. Han er en stor dreng, men han holder altså ikke modstanderne væk, som N’Doye, Cornelius og Santander gjorde det. Hans hovedspil er virkelig heller ikke noget særligt.

    Udfordringen med Wind er, at han ligner en klassisk FCK-angriber, men overhovedet ikke er det. Han kan ikke udfylde samme rolle som førnævnte targetspillere. Men han er heller ikke en dybdeløber pga. manglende fart. Ej heller en dribler pga. manglende acceleration og for store bevægelser. Han har været prøvet på midtbanen i en enkelt kamp, men det var ingen succes. Noget af det handlede nok om manglende tilvænning, men kombinationen af store bevægelser, en forkærlighed for de svære løsninger og manglende løbevilje er ikke opskriften på succes for en central midtbanespiller. Reelt er der kun én plads, der passer til Wind: falsk 9’er. Men selv en falsk 9’er skal kunne score i åbent spil, og der leverer Wind simpelthen ikke på et højt nok niveau.

  11. #1567
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Holse vil præcis være en god breddespiller, der vil løfte den samlede kvalitet af vores offensiv. Han er hurtig, presser godt og har et godt spark. Og han har alderen med sig. Men helt enig med dig - skulle Holse komme retur, ville jeg stadig forvente en yderligere kant af stjernekarakter samt en angriber.
    Husker Holse som ret hurtig, er det rigtig husket?

  12. #1568
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Vi har nok en videresalgsprocent. Tilbagekøbsklausuler er vel en forholdsvis sjældent ting og det har vi med al sandsynlighed ikke.
    Forøvrigt har jeg svært ved at se, hvad vi skal med Holse. Han er da en fin spiller og vil være ok at have i bredden som gardering, men han er da langt fra god nok til en startplads. Det vil selvfølgelig gøre ondt, hvis han ender i BIF eller FCM, men det er ikke grund nok til at hente ham.
    Lad os håbe at videresalgsprocenten er høj, da det jo i sig selv er en slags "rabat" FCK får hvis vi køber ham.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #1569
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Holse vil præcis være en god breddespiller, der vil løfte den samlede kvalitet af vores offensiv. Han er hurtig, presser godt og har et godt spark. Og han har alderen med sig. Men helt enig med dig - skulle Holse komme retur, ville jeg stadig forvente en yderligere kant af stjernekarakter samt en angriber.
    Men vi kan vel ikke komme udenom, at han ligner Biel helt vildt meget både i statur men også i spillestil og forcer. Holse er måske marginal hurtigere, imens Biel nok er en smule bedre teknisk og til at udføre dødbolde. Så længe Biel er i klubben, så giver det i min verden slet ingen mening at tale om Holse. Slet ikke, når jeg synes Biel er en bedre spiller.
    Vi kan selvfølgelig ende i den situation, hvor Biel sælges. Men sker det, så kan man stadig overveje, om det virkelig vil være en god ide med Holse, når vi allerede er fejlet med at få Biel ind på holdet. Jeg synes det ikke.

  15. De følgende 15 brugere er enige:

  16. #1570
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,850

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg synes, du modsiger dig selv. Hvordan kan man have alle forudsætninger og så mange undtagelser på en og samme tid? Jeg er heller ikke enig i, at Wind har nogle særlige fysiske kompetencer. Han er en stor dreng, men han holder altså ikke modstanderne væk, som N’Doye, Cornelius og Santander gjorde det. Hans hovedspil er virkelig heller ikke noget særligt.

    Udfordringen med Wind er, at han ligner en klassisk FCK-angriber, men overhovedet ikke er det. Han kan ikke udfylde samme rolle som førnævnte targetspillere. Men han er heller ikke en dybdeløber pga. manglende fart. Ej heller en dribler pga. manglende acceleration og for store bevægelser. Han har været prøvet på midtbanen i en enkelt kamp, men det var ingen succes. Noget af det handlede nok om manglende tilvænning, men kombinationen af store bevægelser, en forkærlighed for de svære løsninger og manglende løbevilje er ikke opskriften på succes for en central midtbanespiller. Reelt er der kun én plads, der passer til Wind: falsk 9’er. Men selv en falsk 9’er skal kunne score i åbent spil, og der leverer Wind simpelthen ikke på et højt nok niveau.
    Der er jeg så langt fra enig. Wind viste i udekampen for Danmark i Belgien, at han er en fremragende 9'er, når han ikke skal bekymre sig om at trække ned i banen for at blive en del af opspillet. Det det kræver er hurtige spillere omkring sig, for så kan han sagtens spille med overfrakker på et langt højere niveau end han normalt møder, og stadigvæk spille med ryggen mod målet, tage den til sig og spille den videre.

    Jeg giver dig til gengæld ret i, hvilket jeg også skriver, at Wind lige nu slet, slet ikke har niveauet og måske endnu vigtigere indstillingen til at være 9'er i FCK. Som en kammerat bemærkede; Wind har været skod lige siden han flyttede hjemmefra.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #1571
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aegetjek-i-fck

    Angiveligt er vi tæt på at hente sydafrikaneren Luther Singh. Uden overhovedet at kende ham må jeg sige, at det på papiret mere ligner en spiller til AGF.
    HIC SUNT LEONES

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #1572
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Så kommer vores store stjerne…!!!!!!

    “Han har været på kontrakt i Braga de seneste fem år, men har kun spillet én førsteholdskamp og været udlejet af tre omgange. Tidligere i karrieren spillede han 36 kampe i Sveriges næstbedste række for GAIS.”

    Lyder jo kæmpestort!… Eller noget…

    Nå, men nu har Højer og co. så chancen for at lukke kæften på mig.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aegetjek-i-fck

    Zan

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #1573
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Hold kæft en bæ signing hvis det passer at vi signer Luther Singh, ægte AGF/PC spiller.

    Helt seriøst hvad tænker de på PC og Thorup?? Manden er på højde med en dværg og vil aldrig kunne begå sig i superligaen, han vil blive mast ligsom Pep Biel som er større end ham.

    Vædder en frossen lort på at han bliver et flop af dimensioner, NØJ hvor er jeg skuffet hvis det er overliggeren PC og FC Århus sætter
    Sidst redigeret af Neymar1991 : 06.08.21 kl. 14:06 Årsag: En lort på højkant
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #1574
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Vædder en frossen lort på at han bliver et flop af dimensioner, NØJ hvor er jeg skuffet hvis det er overliggeren PC og FC Århus sætter
    Skylder du ikke stadig en frosen lort nu vi er ved det?

    Når det så er sagt, lyder ikke som en vild spændende signing, godt nok har Braga et godt teknisk hold.
    Men igen kender ikke til manden og kan se han har været lejet ud igennem 2 sæsoner med lidt mål og assist til følge..

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #1575
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Hold kæft en bæ signing hvis det passer at vi signer Luther Singh, ægte AGF/PC spiller.

    Helt seriøst hvad tænker de på PC og Thorup?? Manden er på højde med en dværg og vil aldrig kunne begå sig i superligaen, han vil blive mast ligsom Pep Biel som er større end ham.

    Vædder en frossen lort på at han bliver et flop af dimensioner, NØJ hvor er jeg skuffet hvis det er overliggeren PC og FC Århus sætter
    Han var fast mand for Portugals nr. 5 med 5 mål og 5 assist som kantspiller i sidste sæson. Skal vi nu ikke lige spise brød til?

  27. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •