Side 107 af 193 FørsteFørste ... 75797104105106107108109110117157 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,591 til 1,605 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #1591
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,855

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Nu dømmer jeg ikke spilleren, som sådan. Det er vel ikke så mærkværdigt at forholde sig til en transfer i transfertråden…

    Jeg er lidt sarkastisk, og måske en smule skuffet, hvis det er vores offensive move på transfermarkedet.

    Det kan da godt være han pludselig flyver - det oplevede vi jo med en vis anden sydafrikaner, som heller ikke havde noget vildt cv…

    Jeg forholder mig bare til en spiller der har været i Braga i 5 år, med en enkelt kamp for holdet.

    Som jeg nævnte, måske Højer og co lukker kæften på mig med et scoop… Men ja, jeg er skeptisk.

    Zan
    Man kunne også vælge at forholde sig til det faktum, at han har spillet 67 kampe i den bedste portugisiske række - vel den 6/7 bedste i Europa - de sidste 3 år, at han omtales i rosende vendinger, at han var fast profil på det hold som blev nummer 5 sidste år, at hans styrker er ekstrem fart, teknik, godt skud med begge ben og fine pasninger, at han er billig og at han er en profil for Sydafrikas landshold. Ser man overordnet på det, så er det langt, langt bedre end eksempelvis Jakob Bruun Larsen, som jo er et navn, som havde fået dig og mange andre - mig selv inklusiv! - til at aktivere circle jerk mode.

    Det hele handler om øjnene der ser, og på mig virker det som om, at du og flere andre vil være skuffede og skeptiske af princip mere end af fornuft. Det er også helt fint, men det er bare ikke fantastisk konstruktivt. Desuden var Tipsbladets vinkling jo direkte latterlig. Fokus på 1 kamp i Braga samt 36 i Gäis i 15/16, og samtidig udlader man de sidste 3 år. Det virker som om, de har en klar dagsorden, når det kommer til FCK, og den faldt flere af jer så for.


  2. #1592
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Man kunne også vælge at forholde sig til det faktum, at han har spillet 67 kampe i den bedste portugisiske række - vel den 6/7 bedste i Europa - de sidste 3 år, at han omtales i rosende vendinger, at han var fast profil på det hold som blev nummer 5 sidste år, at hans styrker er ekstrem fart, teknik, godt skud med begge ben og fine pasninger, at han er billig og at han er en profil for Sydafrikas landshold. Ser man overordnet på det, så er det langt, langt bedre end eksempelvis Jakob Bruun Larsen, som jo er et navn, som havde fået dig og mange andre - mig selv inklusiv! - til at aktivere circle jerk mode.

    Det hele handler om øjnene der ser, og på mig virker det som om, at du og flere andre vil være skuffede og skeptiske af princip mere end af fornuft. Det er også helt fint, men det er bare ikke fantastisk konstruktivt. Desuden var Tipsbladets vinkling jo direkte latterlig. Fokus på 1 kamp i Braga samt 36 i Gäis i 15/16, og samtidig udlader man de sidste 3 år. Det virker som om, de har en klar dagsorden, når det kommer til FCK, og den faldt flere af jer så for.
    Tipsbladet er et skrækkeligt medie.. Jeg kan ikke greje om de er pro AGF eller pro BIF, men faktum er, at de vinkler ALLE historier som omhandler FCK til noget negativt. Det er så åbenlyst, at jeg for længst har boykottet dem, men desværre ender jeg i ny og næ alligevel derinde via links på eksempelvis FB. Jeg kan kun opfordre alle FCK-fans til at gøre det samme. Det er efterhånden så åbenlyst, at deres absolutte dagsorden er at køre negative FCK-historier, så der burde blive lavet en historie om netop det.

  3. De følgende 9 brugere er enige:

  4. #1593
    Tilmeldingsdato
    Jul 2021
    Indlæg
    27

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg forholder mig skeptisk, da hvis man var så dygtig som dit opslag giver udtryk for. Så er det mig et mysterie hvorfor Braga, ikke forlanger mere for ham, eller de ikke selv kan bruge ham. Det må jo trods alt være Braga især og andre Portugisiske klubber som er mest bekendt med ham, så den viden FCK's scouting afdeling har vedrørende ham, må vel være underlegen de andre Portugisiske klubber.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #1594
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Tipsbladet er et skrækkeligt medie.. Jeg kan ikke greje om de er pro AGF eller pro BIF, men faktum er, at de vinkler ALLE historier som omhandler FCK til noget negativt. Det er så åbenlyst, at jeg for længst har boykottet dem, men desværre ender jeg i ny og næ alligevel derinde via links på eksempelvis FB. Jeg kan kun opfordre alle FCK-fans til at gøre det samme. Det er efterhånden så åbenlyst, at deres absolutte dagsorden er at køre negative FCK-historier, så der burde blive lavet en historie om netop det.
    Bare lige til info: Der er gigantisk forskel på hjemmesiden Tipsbladet.dk også selve avisen Tipsbladet. Ikke at du ikke har ret, Tipsbladet.dk er en stor bunke lort. Avisen Tipsbladet er dog ganske glimrende.

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #1595
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    164

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Måden man agerer på transfermarkedet kan anskues på flere måder. Det virker helt klart til at strategien Fck vælger er at lukke huller på holdet uden at det skal koste for meget. Det er nok en strategi valgt ud fra de senere års fejlen på transfermarkedet, det betyder dog ikke at strategien er forkert, mere at man har været håbløs til at finde de rette spillere. Jeg mener at strategien for Fck bør være at hente de største talenter uden for de største ligaer. Der er mange unge spillere der har brug for spilletid, inden de er klar til en af de 5 store ligaer og det er her potentialet til at tjene store penge på transfers er. Chancen for at tjene store penge på tranfers på spillere på +24 er bare væsentlig mindre og derfor giver det i min optik ikke mening.
    Vi kunne f.eks have hentet David Strelec til angrebet
    https://youtu.be/8wUp2EZTGJY
    ____________________
    Lad være med at diskutere med en idiot !!!
    Han vil trække dig ned på hans niveau,
    og vinde diskussionen p. g. a. hans erfaring på dette niveau.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #1596
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Man kunne også vælge at forholde sig til det faktum, at han har spillet 67 kampe i den bedste portugisiske række - vel den 6/7 bedste i Europa - de sidste 3 år, at han omtales i rosende vendinger, at han var fast profil på det hold som blev nummer 5 sidste år, at hans styrker er ekstrem fart, teknik, godt skud med begge ben og fine pasninger, at han er billig og at han er en profil for Sydafrikas landshold. Ser man overordnet på det, så er det langt, langt bedre end eksempelvis Jakob Bruun Larsen, som jo er et navn, som havde fået dig og mange andre - mig selv inklusiv! - til at aktivere circle jerk mode.

    Det hele handler om øjnene der ser, og på mig virker det som om, at du og flere andre vil være skuffede og skeptiske af princip mere end af fornuft. Det er også helt fint, men det er bare ikke fantastisk konstruktivt. Desuden var Tipsbladets vinkling jo direkte latterlig. Fokus på 1 kamp i Braga samt 36 i Gäis i 15/16, og samtidig udlader man de sidste 3 år. Det virker som om, de har en klar dagsorden, når det kommer til FCK, og den faldt flere af jer så for.
    Du får det til at lyde som om jeg skyder med über-skarpt efter Singh.

    Læs nu mit indlæg, i stedet for at påpege min holdning er “af ren princip”.

    Jeg siger at jeg havde håbet på noget andet - det må vel for dælen være i orden. Jeg skriver netop at manden kan ende som et scoop - men det er jo ens for alle transfers. Jeg håber da virkelig at han er forrygende, og vil klappe løs som var der ingen i morgen, når han kommer på banen.

    Jeg medgiver selvfølgelig at Tipsbladets artikel var lort. Det var dem der breakede den, og den jeg læste, og der lød han altså ikke som en spiller der gjorde mig fræk til mode.
    Jeg var ikke klar over de havde en agenda - derfor, ja som du skriver, så “faldt jeg da for den”.

    Konklusion: Jeg håbede på noget vildere, og har svært ved at vurdere om 3 udlejninger i Portugal er tegn på kvalitet.

    Men jeg er da glad for ikke at skulle gennem endnu en dyr skuffelse som med Biel og andre… Bestemt!

    Zan

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #1597
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Gentleman Finn Se meddelelser
    Måden man agerer på transfermarkedet kan anskues på flere måder. Det virker helt klart til at strategien Fck vælger er at lukke huller på holdet uden at det skal koste for meget. Det er nok en strategi valgt ud fra de senere års fejlen på transfermarkedet, det betyder dog ikke at strategien er forkert, mere at man har været håbløs til at finde de rette spillere. Jeg mener at strategien for Fck bør være at hente de største talenter uden for de største ligaer. Der er mange unge spillere der har brug for spilletid, inden de er klar til en af de 5 store ligaer og det er her potentialet til at tjene store penge på transfers er. Chancen for at tjene store penge på tranfers på spillere på +24 er bare væsentlig mindre og derfor giver det i min optik ikke mening.
    Vi kunne f.eks have hentet David Strelec til angrebet
    https://youtu.be/8wUp2EZTGJY
    Jeg synes det er svært at konkludere noget halvvejs inde i PC's første vindue. Vi aner reelt ikke, hvad der kommer til at ske.
    Jeg er enig i, at vi ser ud til primært at lukke huller. Men det er vel også det eneste rigtige at gøre pt, når vi har så mange. Om det ikke må koste for meget er svært at vurdere - Grabara peger vel også lidt den anden vej.

    Mht at hente de største unge talenter, så er det nok en balancegang. De aller bedste har vi ikke råd til. Endvidere har vi forsøgt strategien under Ståle med Luftner, Vavro, Verbic. Skov, Biel osv. Og selvom flere af disse endte som gode salg, så viste det sig også som værende lidt farligt for stabiliteten at gå alt for meget i den retning. Det skal nok helst være et godt mix af talenter og etablerede spillere. Forøvrigt er vi steppet op de sidste par år mht at hente store talenter ind til u17 og u19 fra Skandinavien, så der tænkes i de baner allerede.

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #1598
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,855

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Du får det til at lyde som om jeg skyder med über-skarpt efter Singh.

    Læs nu mit indlæg, i stedet for at påpege min holdning er “af ren princip”.

    Jeg siger at jeg havde håbet på noget andet - det må vel for dælen være i orden. Jeg skriver netop at manden kan ende som et scoop - men det er jo ens for alle transfers. Jeg håber da virkelig at han er forrygende, og vil klappe løs som var der ingen i morgen, når han kommer på banen.

    Jeg medgiver selvfølgelig at Tipsbladets artikel var lort. Det var dem der breakede den, og den jeg læste, og der lød han altså ikke som en spiller der gjorde mig fræk til mode.
    Jeg var ikke klar over de havde en agenda - derfor, ja som du skriver, så “faldt jeg da for den”.

    Konklusion: Jeg håbede på noget vildere, og har svært ved at vurdere om 3 udlejninger i Portugal er tegn på kvalitet.

    Men jeg er da glad for ikke at skulle gennem endnu en dyr skuffelse som med Biel og andre… Bestemt!

    Zan
    Jeg ser intet problem i at du er kritisk, men jeg ser en kollektiv udfordring i, at du reelt bliver skuffet over, at det ikke er et navn du kender og at det alene understøttes af en useriøs artikel. For naturligvis skal transfers diskuteres i en transfertråd, men så skal grundlaget også være i orden, så man bør lige give sig selv 10 min på Google, før man bliver skuffet.

    Desuden har en stor gruppe af mine FCK-favoritter været totalt ukendte med en usikker baggrund, før de brød igennem i suppen. Bare tænk på vores bedste angriber til dato! NDoye havde et meget lignende CV, da han landede i FCK, så man kan sagtens finde guld på reservehylderne blandt Europas andre klubber.

  15. #1599
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    45

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021


  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #1600
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    364

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Øv hvor er jeg bare ked af hvis Boel ryger. Men omvendt får vi heller ikke brugt ham “rigtigt”. Synes der var så meget mere i ham, og vi har fået ham “misbrugt” lidt. Øv

  18. De følgende 11 brugere er enige:

  19. #1601
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg ser intet problem i at du er kritisk, men jeg ser en kollektiv udfordring i, at du reelt bliver skuffet over, at det ikke er et navn du kender og at det alene understøttes af en useriøs artikel. For naturligvis skal transfers diskuteres i en transfertråd, men så skal grundlaget også være i orden, så man bør lige give sig selv 10 min på Google, før man bliver skuffet.

    Desuden har en stor gruppe af mine FCK-favoritter været totalt ukendte med en usikker baggrund, før de brød igennem i suppen. Bare tænk på vores bedste angriber til dato! NDoye havde et meget lignende CV, da han landede i FCK, så man kan sagtens finde guld på reservehylderne blandt Europas andre klubber.
    Det var en umiddelbar reaktion på en artikel, og på at vi henter en spiller fra Bragas reservehold.
    Om man havde håbet på noget andet, er jo ekstremt subjektivt. Det havde jeg.

    Når det så er sagt, og som jeg nævner i nærmest alle mine indlæg, er jeg da ganske enig; der utallige eksempler på “ukendte” succes’er - og ironisk nok er et af de bedste eksempler fra Sydafrika.

    Så ok, erkender efter at have tygget på den, er det måske fint med en billig løsning, der ikke kommer med en overlast af forventinger. Det andet har vi jo ligesom prøvet nogle gange;-)

    Zan

  20. #1602
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kjoeller Se meddelelser
    Øv hvor er jeg bare ked af hvis Boel ryger. Men omvendt får vi heller ikke brugt ham “rigtigt”. Synes der var så meget mere i ham, og vi har fået ham “misbrugt” lidt. Øv
    Ja det ville være ærgerligt.. Også fordi han er vores eneste reelle alternativ til Falk i truppen.. Men han skal ind centralt, ellers giver det ingen mening at tro på vi kan forløse ham her. Forsvinder han, er jeg helt sikker på at der kommer mindst to nye kantspillere og måske også en ny central midt. Skiller vi os af med både Stage og Biel, kunne Magnus Kofod være en oplagt afløser for de to…

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1603
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Men med en pris på 2 mio. EUR for Biel, når vi selv gav det dobbelte, er vel ikke særlig interessant for os? Medmindre vi da vitterligt ikke har nogle penge overhovedet, og klubben er ved at gå konkurs, så behøver vi vel ikke bare smide alle vores spillere væk ved første bud.

  23. De følgende 6 brugere er enige:

  24. #1604
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    87

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Ville virkelig være ked af at Biel røg. Jeg ser stort uforløst potentiale i ham, som jeg tror på slår igennem, når vi begynder at spille ham i en fri central rolle over en længere periode.

  25. De følgende 7 brugere er enige:

  26. #1605
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Peps uheld var, at han var hos os samtidig med Rasmus Falck. Ellers tror jeg såmænd, han ville have præsteret glimrende for os på den centrale midtbane. Nu er han nærmest endt som backup wing ude af position, så forståeligt hvis han søger videre.

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •