Side 108 af 193 FørsteFørste ... 85898105106107108109110111118158 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,606 til 1,620 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #1606
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg tror ikke, at det nogensinde bliver rigtig godt med Pep Biel. Han har helt sikkert nogle spillemæssige kvaliteter, vi sagtens kan bruge, men han har for lidt at stå imod med fysisk. Han er simpelthen for nem at bringe ud af balance og har derfor behov for mere plads at spille på, end han får i Superligaen. Men til den pris, der nævnes i medierne, ville jeg hellere afvente transfervinduets udvikling. Med de rette indkøb (og salg) kan det være, at han kan komme til sin ret på 10’er positionen.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #1607
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,855

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg tror ikke, at det nogensinde bliver rigtig godt med Pep Biel. Han har helt sikkert nogle spillemæssige kvaliteter, vi sagtens kan bruge, men han har for lidt at stå imod med fysisk. Han er simpelthen for nem at bringe ud af balance og har derfor behov for mere plads at spille på, end han får i Superligaen. Men til den pris, der nævnes i medierne, ville jeg hellere afvente transfervinduets udvikling. Med de rette indkøb (og salg) kan det være, at han kan komme til sin ret på 10’er positionen.
    Ja, som Wind spiller lige nu - og her er jeg 110% sikker på, at vi er enige - så burde Pep få chancen på 10’er-positionen!0)

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #1608
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Gad godt se en midtbane bestående af Lerager som 6'er, og Falk og Pep Biel som to 8'ere, og så en enkelt angriber foran dem, og så to kanter på siderne. Altså en 4-1-4-1 formation. Det ville give plads til alle tre.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  6. De følgende 12 brugere er enige:

  7. #1609
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Ja, som Wind spiller lige nu - og her er jeg 110% sikker på, at vi er enige - så burde Pep få chancen på 10’er-positionen!0)
    Der er selvfølgelig også den mulighed, at man forsøger at få Biel og Wind til at komplementere hinanden i stedet for at søge de samme rum. Det bør være muligt at få to dygtige boldspillere til at fungere sammen.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #1610
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    Peps uheld var, at han var hos os samtidig med Rasmus Falck. Ellers tror jeg såmænd, han ville have præsteret glimrende for os på den centrale midtbane. Nu er han nærmest endt som backup wing ude af position, så forståeligt hvis han søger videre.
    Ståle købte Biel som direkte afløser for Robert Skov, så det handlede ikke om, at Falk allerede sad på midten. Biel var bare fejlscoutet som wing, og desværre har han aldrig fået en kontinuerlig chance centralt, selv om alle kan se, at det er der, han er bedst.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. De følgende 15 brugere er enige:

  11. #1611
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Gad godt se en midtbane bestående af Lerager som 6'er, og Falk og Pep Biel som to 8'ere, og så en enkelt angriber foran dem, og så to kanter på siderne. Altså en 4-1-4-1 formation. Det ville give plads til alle tre.
    Ville elske at se den opstilling

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #1612
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ståle købte Biel som direkte afløser for Robert Skov, så det handlede ikke om, at Falk allerede sad på midten. Biel var bare fejlscoutet som wing, og desværre har han aldrig fået en kontinuerlig chance centralt, selv om alle kan se, at det er der, han er bedst.
    Ståle købte Biel som afløser for Skov, men det var potentialet centralt i banen, Biel blev købt på.

    Ståle udtalte til fck.dk følgende ved købet:

    “Han er efter danske standarder en spiller til en høj pris, men hvis vi gør det godt med Pep i en central rolle, bør det blive både en sportslig og økonomisk gevinst for os på sigt,”.

    https://www.fck.dk/nyhed/pep-biel-er-ny-fck-spiller

  14. #1613
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    435

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Så du ville holde Zeca på bænken og spille Lerager som oprydderen!?
    Det, der viser en første klasses intelligens, er evnen til at have to modstillede tanker i hovedet samtidig og stadig bevare evnen til at fungere.

    (F. Scott Fitzgerald)

  15. #1614
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Ståle købte Biel som afløser for Skov, men det var potentialet centralt i banen, Biel blev købt på.

    Ståle udtalte til fck.dk følgende ved købet:

    “Han er efter danske standarder en spiller til en høj pris, men hvis vi gør det godt med Pep i en central rolle, bør det blive både en sportslig og økonomisk gevinst for os på sigt,”.

    https://www.fck.dk/nyhed/pep-biel-er-ny-fck-spiller
    Ståle udtalte rigtig nok at Pep havde potentiale centralt i banen ("Han vil supplere vores trup rigtig godt, både som kantspiller, men potentielt også mere centralt i banen"), men lige den der udtalelse der er "central rolle" lig med "vigtig rolle", ikke placering på banen.


  16. #1615
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Mr.Aller Se meddelelser
    Så du ville holde Zeca på bænken og spille Lerager som oprydderen!?
    Ja, Zeca har været skidt kørende igennem længere tid og laver for mange fejl.
    Godt nok rydder han oftes selv op efter sine egne fejl, men midtbanen fungere ikke optimalt med Zeca i start 11’eren

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #1616
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Ståle købte Biel som afløser for Skov, men det var potentialet centralt i banen, Biel blev købt på.

    Ståle udtalte til fck.dk følgende ved købet:

    “Han er efter danske standarder en spiller til en høj pris, men hvis vi gør det godt med Pep i en central rolle, bør det blive både en sportslig og økonomisk gevinst for os på sigt,”.

    https://www.fck.dk/nyhed/pep-biel-er-ny-fck-spiller
    Jeg er ret sikker på, at det er i betydning 2 her, at Ståle omtalte Biel i det citat: https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=c...ry_id=11007554

    Men du har ret i, at det var Biels potentiale og spil hos Zaragoza centralt på banen, han blev købt på. Hvilket jo også gør det ekstra mærkværdigt, at Ståle troede, han kunne erstatte Skov direkte med Biel.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #1617
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg er ret sikker på, at det er i betydning 2 her, at Ståle omtalte Biel i det citat: https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=c...ry_id=11007554

    Men du har ret i, at det var Biels potentiale og spil hos Zaragoza centralt på banen, han blev købt på. Hvilket jo også gør det ekstra mærkværdigt, at Ståle troede, han kunne erstatte Skov direkte med Biel.
    Jeg har ikke ledt efter citatet, men Ståle udtalte - så vidt jeg erindrer - at Biel først skulle bygge på fysisk, før han kunne spille centralt i FCK.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1618
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Jeg har ikke ledt efter citatet, men Ståle udtalte - så vidt jeg erindrer - at Biel først skulle bygge på fysisk, før han kunne spille centralt i FCK.
    Det har på intet tidspunkt i forbindelse med præsentationen af Biel slået mig, at han var købt med henblik en central midtbaneplads i vores 4-4-2. Absolut ikke.. At man måske undervejs er begyndt at overveje en sådan rolle til ham, og i den forbindelse har konkluderet at der først skal bygges på fysisk, det kan godt tænkes. Men det var ikke hensigten da man hentede ham, der var han tiltænkt en rolle på højre kant som afløser for Skov.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #1619
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citatet ovenfor om potentialet med Biel centralt er fra præsentationen af Biel og udtalt af Ståle. Det fortæller vel temmelig meget om hensigterne.

  25. #1620
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Det eskalerede hurtigt, ifølge Tipsbladet melder Tyrkiske medier om en done deal til 50 mio https://m.youtube.com/watch?v=6dldN9blz1c
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 6 users browsing this thread. (0 members and 6 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •