Side 109 af 193 FørsteFørste ... 95999106107108109110111112119159 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,621 til 1,635 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #1621
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Citatet ovenfor om potentialet med Biel centralt er fra præsentationen af Biel og udtalt af Ståle. Det fortæller vel temmelig meget om hensigterne.
    Og andre brugere herinde har jo lige præcis forklaret, hvad der mentes med en central rolle, så jeg forstår ikke du holder fast? Det er jo ikke central rolle som i “Central Midtbane”, men central rolle som i “væsentlig/afgørende rolle”.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #1622
    vandr er offline Ståle Raus medlem #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    482

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af bad boy Se meddelelser
    Det eskalerede hurtigt, ifølge Tipsbladet melder Tyrkiske medier om en done deal til 50 mio https://m.youtube.com/watch?v=6dldN9blz1c
    Kun 50 Mille, det lyder som en and. - og så betaling over fire år?? (Nej, stop)
    Sidst redigeret af vandr : 07.08.21 kl. 20:46
    Ståle RAUS!!!11! - og det med det vuns!


  4. #1623
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af vandr Se meddelelser
    Kun 50 Mille, det lyder som en and.
    Crystal Palace var angiveligt på banen med et tilbud på ca 75 mio for kort tid siden. Og hvis de ikke henter Sviatchenko pga for mange udlændinge i truppen (som der skrives), hvad skal de så med Nelsson?
    Sidst redigeret af Luffe : 07.08.21 kl. 19:55

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #1624
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Og andre brugere herinde har jo lige præcis forklaret, hvad der mentes med en central rolle, så jeg forstår ikke du holder fast? Det er jo ikke central rolle som i “Central Midtbane”, men central rolle som i “væsentlig/afgørende rolle”.
    Jo, det var netop præcis centralt på banen, der mentes. Vi kan tage et citat mere fra Ståle:

    "Han vil supplere vores trup rigtig godt, både som kantspiller, men potentielt også mere centralt i banen".

  7. #1625
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Jo, det var netop præcis centralt på banen, der mentes. Vi kan tage et citat mere fra Ståle:

    "Han vil supplere vores trup rigtig godt, både som kantspiller, men potentielt også mere centralt i banen".
    Okay, så Ståles citat skal altså forstås sådan, at såfremt Biel formåede at få en central rolle på holdet, som i central midtbaneplads, så vil der være muligheder for at sælge ham videre med fortjeneste. Dermed indforstået, at hvis han “kun” formår at bide sig fast ude på kanten, så er det ikke sikkert vi kan sælge videre med fortjeneste? Aaarh… Der kan ikke være tvivl om, at der i lige præcis det der citat, refereres til betydningen “vigtig/væsentlig” og ikke placeringen på banen. At der findes citater der beskriver et potentiale mere centralt i banen, ændrer ikke på, at Biel blev kørt som afløser for Skov på højrekanten.

  8. #1626
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Jo, det var netop præcis centralt på banen, der mentes. Vi kan tage et citat mere fra Ståle:

    "Han vil supplere vores trup rigtig godt, både som kantspiller, men potentielt også mere centralt i banen".
    Når nu du citerer Ståle fra dengang, han signede Biel, hvorfor undlader du så den sætning fra samme link, hvor Ståle selv siger, at Biel er hentet som afløser for Skov?

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle
    Vi har kendt til ham gennem noget tid, fordi vi var bevidste om, at vi kunne få brug for en tilgang på den position efter salget af Robert Skov.
    https://www.fck.dk/nyhed/pep-biel-er-ny-fck-spiller
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. #1627
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Jo, det var netop præcis centralt på banen, der mentes. Vi kan tage et citat mere fra Ståle:

    "Han vil supplere vores trup rigtig godt, både som kantspiller, men potentielt også mere centralt i banen".
    Jeg er ret sikker på, at Ståle med “mere centralt i banen” mente, at Biel skulle søge ind i banen fra kanten og finde mellemrummet, så vi kom i overtal derinde og ville få flere tangenter at spille på. Jeg husker det fra et pre/post match interview, som at det var sådan, Ståle ville videreudvikle sit koncept i FCK. Det ville forresten ligne Ståle meget dårligt at spille Biel som en af de to CM’er - der er selvfølgelig den mulighed at han ville have Biel til at ligge som 10’er i europæiske kampe, men det ville være mærkeligt at fremhæve potentielt 3-4 kampe frem per sæson.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1628
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Når nu du citerer Ståle fra dengang, han signede Biel, hvorfor undlader du så den sætning fra samme link, hvor Ståle selv siger, at Biel er hentet som afløser for Skov?



    https://www.fck.dk/nyhed/pep-biel-er-ny-fck-spiller
    Du kan jo læse mit svar fra kl. 15.19 til dig.

  12. #1629
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Du kan jo læse mit svar fra kl. 15.19 til dig.
    Vi blir nok ikke enige om Biel, så lad os droppe den her, og blive enige om at være uenige, og så diskutere et emne, som er mere relevant for transfertråden.. Nemlig at der ser ud til at være mere kød på Nelsson-historien end først antaget.

    Der meldes om en pris på mellem 50-60 mio. Zanka bliver formentlig Nelssons afløser. Personligt er jeg svært utilfreds med den rokade. Nelsson-Kocholava lignede i den grad et solidt stopperpar. Begge typer som sætter en ære i disciplinen at forsvare. Og begge typer som i høj grad passer til Thorups system og måde at forsvare på. Zankas niveau i sodste sæson var rystende ringe, og jeg tvivler stærkt på at han kommer hjem som forvandlet. Skulle Nelsson absolut afsted, burde det have været til en pris væsentligt tættere på 100 mio, end de 50-60 mio der meldes om. Jeg synes der ligger en masse negativ signal-værdi i den her transfer, særligt når vi sammenligner med de salg der ellers har været fra ligaen i år, og ikke mindst med tanke på den pris vi selv betalte for Nelsson..

    Det er sgu en ommer, Slagtermester Christiansen!

  13. De følgende 9 brugere er enige:

  14. #1630
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,429

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...parken/8760040

    Ifølge EB spiller Nelsson afskedskamp i morgen, da han angiveligt skal til Galatasaray.

    Har meget svært ved at vurdere, om dette virker troværdigt.

  15. #1631
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Hvis man skal sælge en forsvarsspiller til den pris, når man åbenbart er så økonomisk presset, som jeg hører på vandrørene at FCK er, så er det ret risikofyldt, grænsende til dumdristigt, at lade ham spille den kamp i sæsonen, hvor der er størst risiko for at blive skadet pga. tændingen hos spillerne..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #1632
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Hvis man skal sælge en forsvarsspiller til den pris, når man åbenbart er så økonomisk presset, som jeg hører på vandrørene at FCK er, så er det ret risikofyldt, grænsende til dumdristigt, at lade ham spille den kamp i sæsonen, hvor der er størst risiko for at blive skadet pga. tændingen hos spillerne..
    Hvad hører du præcist på.vandrørene? At vi er mere økonomisk presset end der gives udtryk for? Det lyder da rimeligt bekymrende.
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #1633
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    110

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Hvis man skal sælge en forsvarsspiller til den pris, når man åbenbart er så økonomisk presset, som jeg hører på vandrørene at FCK er, så er det ret risikofyldt, grænsende til dumdristigt, at lade ham spille den kamp i sæsonen, hvor der er størst risiko for at blive skadet pga. tændingen hos spillerne..
    Altså økonomisk presset i sådan en grad, at man købte en målmand til 18+ millioner trods to landsholdsmålmænd i truppen?


  20. #1634
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    155

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    At være økonomisk presset og samtidigt købe en målmand for et rekordbeløb lyder da også underligt i mine ører. Ikke at et hold ikke har brug for en god målmand, men hvis vi vitterligt er pressede på økonomien kunne 26 millioner (mener det var beløbet der blev omtalt om Grabara) da pynte andre steder end på målmandsposten.

    Edit: Tdj89 var lige 2 minutter hurtigere ude end jeg, og det er måske kun 18, ikke 26 mil. der er tale om. Pointen består dog - nu to gange :)

  21. De følgende 6 brugere er enige:

  22. #1635
    Tilmeldingsdato
    Mar 2016
    Indlæg
    2

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Hvis man skal sælge en forsvarsspiller til den pris, når man åbenbart er så økonomisk presset, som jeg hører på vandrørene at FCK er, så er det ret risikofyldt, grænsende til dumdristigt, at lade ham spille den kamp i sæsonen, hvor der er størst risiko for at blive skadet pga. tændingen hos spillerne..
    Det fremgår tydeligt at regnskabet - stop nu med det vandrør.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •