Side 112 af 193 FørsteFørste ... 1262102109110111112113114115122162 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,666 til 1,680 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #1666
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    jep det har ligget i kortene længe. Er også 99% sikker på begge ting sker.
    Dog er jeg så meget itvivl om hvordan vi stiller op.
    Mo og VK har gang i noget vildt på venstre kanten (forudsat Mo bliver i klubben selvfølgelig)
    Boile gør det godt centralt og Davit har virkelig også overrasket positivt. Så jeg bliver mere og mere i tvivl om Zanka er nødvendig i København. Havde nok mere set en udviklingsspiller som samtidig kan bidrage når Boile har karantæne ��
    Marios har jeg 0 tillid til.
    Jeg er ret sikker på at Thorup VIL have 3 gode og solide midterforsvarer til rådighed.
    Tror det er svært at finde et ungt talent, der kan udfylde den rolle.

    Ligesom dig, har Thorup heller ikke umiddelbart tillid til Marios.

    Så på den måde er Zanka helt ubeskriveligt oplagt. (Når Nelsson er væk, vel at mærke).

    Zan

  2. #1667
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    jep det har ligget i kortene længe. Er også 99% sikker på begge ting sker.
    Dog er jeg så meget itvivl om hvordan vi stiller op.
    Mo og VK har gang i noget vildt på venstre kanten (forudsat Mo bliver i klubben selvfølgelig)
    Boile gør det godt centralt og Davit har virkelig også overrasket positivt. Så jeg bliver mere og mere i tvivl om Zanka er nødvendig i København. Havde nok mere set en udviklingsspiller som samtidig kan bidrage når Boile har karantæne ��
    Marios har jeg 0 tillid til.
    Vi har Valdemar Lund Jensen. Men vil Davit, Boile og Marios være nok før ham?

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #1668
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Vi har Valdemar Lund Jensen. Men vil Davit, Boile og Marios være nok før ham?
    jeg tænker nok mere en Ross fra AaB. Altså en med superliga erfaring som dog stadig har masser af udviklingspotentiale. Så en der kan dække ind for at aflaste og i tilfælde af karantæner. Er bange for med Zanka at vi mister en del i vores venstre side offensivt som VK og MO har. Dog er Boilesen klasser bedre defensivt så helt skidt bliver det jo ikke. Er dog bange for Boiles stænger kan holde til at spille VB.
    Men når alt kommer til alt vil et midterforsvar med Davit og Zanka være rigtig godt. Bare lidt ærgerlig over det kan bremse VK’s udvikling, der er på vej til at blive næste spiller på affyringsrampen.
    Valdemar Lund Jensen har jeg desværre ikke nok kendskab til, men vil ikke være tryg ved en CB uden 1 holds erfaring da det har vist sig at være vores hæmsko ikke at have en solid spiller plantet der.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #1669
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    https://twitter.com/f_abolhosseini/s...417906695?s=21

    Nelsson ryger til Gala for 60 mio ifølge Farzam. Han plejer at være ret skarp.

    Det er jeg sgu ret ked af. Føler han kunne udvikle sig en del her det næste år og komme til en top 5 liga i stedet for Gala.. Jaja, stor klub, men tyrkisk fodbold er ikke, hvad det har været, og historier om spillere der ikke får løn, tvinges i en militærtrøje osv. er da hørt før. Mærkeligt skifte, synes jeg.

  7. De følgende 9 brugere er enige:

  8. #1670
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    jeg tænker nok mere en Ross fra AaB. Altså en med superliga erfaring som dog stadig har masser af udviklingspotentiale. Så en der kan dække ind for at aflaste og i tilfælde af karantæner. Er bange for med Zanka at vi mister en del i vores venstre side offensivt som VK og MO har. Dog er Boilesen klasser bedre defensivt så helt skidt bliver det jo ikke. Er dog bange for Boiles stænger kan holde til at spille VB.
    Men når alt kommer til alt vil et midterforsvar med Davit og Zanka være rigtig godt. Bare lidt ærgerlig over det kan bremse VK’s udvikling, der er på vej til at blive næste spiller på affyringsrampen.
    Valdemar Lund Jensen har jeg desværre ikke nok kendskab til, men vil ikke være tryg ved en CB uden 1 holds erfaring da det har vist sig at være vores hæmsko ikke at have en solid spiller plantet der.
    Men såfremt Zanka kommer, er det (imo) slet ikke givet at Boile rykker tilbage på VB. Tror også det var derfor vi valgte at beholde Pierre B. (Som back-up og tutor for VK).

    Med Zanka, Davit Khokolava og Boilesen centralt, vil der være masser af spilletid til alle 3. (Da man vel forventer at spille et gruppespil, pokal og gå all-in på guld i Superligaen).
    Skader, karantæner og ganske simpelt hård konkurrence... No worries, masser af minutter til alle. Marios bliver så sorteper.

    Udover det, er det fint at have muligheden for at sætte Boile på VB en gang i mellem - VK er ung, og kan godt få brug for nogle pauser (om ikke andet mentalt).

    Zan

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #1671
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Men såfremt Zanka kommer, er det (imo) slet ikke givet at Boile rykker tilbage på VB. Tror også det var derfor vi valgte at beholde Pierre B. (Som back-up og tutor for VK).

    Med Zanka, Davit Khokolava og Boilesen centralt, vil der være masser af spilletid til alle 3. (Da man vel forventer at spille et gruppespil, pokal og gå all-in på guld i Superligaen).
    Skader, karantæner og ganske simpelt hård konkurrence... No worries, masser af minutter til alle. Marios bliver så sorteper.

    Udover det, er det fint at have muligheden for at sætte Boile på VB en gang i mellem - VK er ung, og kan godt få brug for nogle pauser (om ikke andet mentalt).

    Zan
    tror ikke man skifter meget ud på CB. Så enten Davit, Zanka eller Boile vil i den situation også blive sorteper med minimalt antal kampe. Og det tror jeg ingen af dem vil være tilfredse med.
    men lad os se. Jeg hilser Zanka velkommen, holdopstillingen er heldigvis Thorups hovedpine

  11. #1672
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    tror ikke man skifter meget ud på CB. Så enten Davit, Zanka eller Boile vil i den situation også blive sorteper med minimalt antal kampe. Og det tror jeg ingen af dem vil være tilfredse med.
    men lad os se. Jeg hilser Zanka velkommen, holdopstillingen er heldigvis Thorups hovedpine
    Jeg tror ikke Jess nødvendigvis er færdig med tre-back kæden, hvilket betyder at Zanka (hvis han kommer), Davit og Boile vil kunne spille samtidig.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #1673
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg forstår ikke, at Nelsson ryger for omkring 60 mio. Jeg havde forstået, at PC var en købmand af guds nåde. Han har solgt Stage og Bundu til langt over den umiddelbare markedsværdi, så at sælge en spiller, der har bevist sig internationalt, har en god alder og tydelige spidskompetencer, det forstår jeg intet, hvis prisen er sådan. Div. klausuler kan måske hente noget hjem, men det sætter vel alt andet lige en form for standard for øvrige salg. Og når FCM, BIF og FCN sælger for højere, når de sælger profiler, det gør mig meget utilfreds og usikker.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #1674
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    60 mil. for Nelsson er utroligt skuffende, hvis det er korrekt
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #1675
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Der går forlydender om et frikøbsklausul på 62M

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #1676
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    60 mil. for Nelsson er utroligt skuffende, hvis det er korrekt
    Tja, vi havde nok alle håbet på mere og en større liga - men i virkeligheden er det vel lige meget hvem køberen er og hvis jeg ser på hans bedrifter, så ville jeg blive meget ked af at FCK brugte 60 millioner på ham, det er trods alt mange penge.

    Skulle jeg kritisere denne handel for noget som helst, så tror jeg hans værdi vil øges meget det næste år og vi igen kunne se top 4 ligaer vise interesse og dermed burde Gala og 60 mill vel være en smule mindre interessant for både klub og spiller, men FCK fattes penge.

    Edit: hvis der en klausul på 62, så er der jo intet at gøre

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #1677
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Og når FCM, BIF og FCN sælger for højere, når de sælger profiler, det gør mig meget utilfreds og usikker.
    Hvem er det lige BIF har solgt for over 60 mil? Vi skal vel 15 år tilbage i tiden for at finde Agger og uagtet hvor glad jeg er for Nelson så var Agger noget bedre.

    Mht FCN og FCM er alle de salg de har lavet der er over 60 millioner så vidt jeg husker offensive spillere? Og der får man bare en anden pris. Den dyreste forsvarsspiller i verden er Van Dijk og han kostede vist kun en 3 del af hvad de dyreste offensive spillere koster.

    Den eneste forsvarsspiller jeg kan mindes der er solgt for over 60 mill er Vavro og det var som bekendt os der solgte ham
    Sidst redigeret af The_Man : 10.08.21 kl. 18:24
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!


  22. #1678
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    227

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Det kan godt være at det bare er mig - Men må indrømme at det er en smule trættende at vi ikke kan hente en klasseforsvarspiller, i stedet for at gå efter de “gamle”. Ved godt at Zanka betyder meget for mange fans, men jeg synes simpelthen ikke at han er god nok. Nogle gange virker det som om at man prøver at købe “romantikken” tilbage for den gang det gik godt. Det går sjældent som det var engang…undskyld min galde.
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar


  23. #1679
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af david.kjaer Se meddelelser
    Det kan godt være at det bare er mig - Men må indrømme at det er en smule trættende at vi ikke kan hente en klasseforsvarspiller, i stedet for at gå efter de “gamle”. Ved godt at Zanka betyder meget for mange fans, men jeg synes simpelthen ikke at han er god nok. Nogle gange virker det som om at man prøver at købe “romantikken” tilbage for den gang det gik godt. Det går sjældent som det var engang…undskyld min galde.
    Zanka er 31 år og vel nu han skal toppe. Vi har ham i 3-4 år på topniveau og han vil vel selv kunne sælges igen (men ikke så sandsynligt) om 1-2 år. Jeg synes det er en glimrende erstatning og vi kunne da godt bruge en smule KBH-arrogance-DNA

  24. De følgende 9 brugere er enige:

  25. #1680
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    485

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Zanka er 31 år og vel nu han skal toppe. Vi har ham i 3-4 år på topniveau og han vil vel selv kunne sælges igen (men ikke så sandsynligt) om 1-2 år. Jeg synes det er en glimrende erstatning og vi kunne da godt bruge en smule KBH-arrogance-DNA
    Hvis Zanka spiller som om han rent faktisk har lyst til at være i København- så klart ja tak. Men hvis han spiller som om, at han ikke har en smule respekt for Jess Thorup- så klart nej tak.
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  26. De følgende 13 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •