Side 114 af 193 FørsteFørste ... 1464104111112113114115116117124164 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,696 til 1,710 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #1696
    Tilmeldingsdato
    Jul 2021
    Indlæg
    27

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg tvivler på at FCK er interesseret i en spiller, der ikke har slået igennem i to League One klubber i træk - Oxford og Blackpool - så kan vi lige så godt satse på vores egne
    Jeg håber du har ret her, en spiller som har spillet 1100 minutter i league one og kun scoret et enkelt mål lyder ikke som en spiller som kan passe ind i FCK. Superligaen overgår vel League One i og sig selv og FCK's ambitioner er større end superligaen selv, så han kan vel ikke indgå i de planer.

  2. #1697
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Synes simpelthen at det er en katastrofe at sælge Nelsson for sølle 60mio!…. Drengen har 2 eller 3år tilbage af kontrakten og var bundsolid med Kochalava i Odense og Bulgarien. Det først nu han VIRKELIG ville blive et bæst, det fandme en joke den handel… Nu får Boile en skade på torsdag og så kører det sgu :))))))
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #1698
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af orhhh Se meddelelser
    Vi har til gengæld også solgt målmænd for betragtelige summer i både Robin og Jesse. Jeg melder mig i koret over dem der er lidt skuffede over 60 mil, men det er måske også i den kontekst at vi startede med at høre 90 fra Palace. PL er dog et helt andet marked end det øvrige Europa.
    Hehe ligesom med Robin Olsen hvor man først hørte snak om 100-120 mill og dermed nærmest var skuffet over hans overpris “kun” endte med at være små 70 mill ;)

    Min pointe var egentlig ikke om hvorvidt 60 var den rigtige pris for Nelson (det synes jeg det er men det er så absolut subjektivt og ikke noget jeg føler stærkere for end det) men blot at komme med lidt fakta på de påstande der flyver rundt om hvordan vi nærmest lader ham gå gratis og vores købmandskab skulle være så meget dårligere end resten af suppens.

    Vil handlen gå over i FCKs historie? Formentligt ikke, men at kalde et 60 mill salg for dårligt for en forsvarsspiller samtidig med at man har travlt med at pointere hvor håbløst ringe vores hold - og især defensiv - har været de sidste 2 år sammenholdt med fejlet Europa kval synes jeg virker lidt selvmodsigende :)
    Sidst redigeret af The_Man : 11.08.21 kl. 07:56
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  5. De følgende 10 brugere er enige:

  6. #1699
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Luther Singh skulle ifølge Twitter rygter blive præsenteret i morgen. Bl.a. her:
    https://twitter.com/Malte_KBH/status/1425094563279122440?s=20
    Medmindre at det faktum at JBL er set i lufthavnen igår, betyder noget andet…

    Man har da lov at håbe ;-)

    Zan

  7. #1700
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Udfordringen er bare, at Zanka ikke er tilfreds med en bænkplads, og sidste år skabte uro, da han helt fortjent røg på bænken.

    Så enten skal Zanka have accepteret, at han er tiltænkt som rotationsspiller, eller også skal Jess se ham som sikker fast starter efter en solid afslutning på sidste sæson.

    P.t. synes jeg, Davit og Boile virker som et stærkere par end f.eks. Boile og Zanka.
    Hvis Zanka ikke kan se i øjnene at FCK skal have 3 gode CBs, så har han et alvorligt problem.

    Men du har da fuldstændig ret. Den periode i hans seneste FCK-forløb var da en katastrofe. Og lige netop derfor den Zanka-fanboy-ting ikke bider på mig. Hans opførsel var alt andet end godt for klubben på det tidspunkt. Og specielt kikset fordi han jo klart havde fortjent en bænkplads.

    Når det så er sagt må man jo også sige at vi ved han kan! Som en anden skrev herinde; en Zanka som rigtig gerne vil være her - ja tak! En Zanka som ikke er yderst motiveret - nej tak.

    (Er nu alligevel ret overbevist om det skifte snart er en realitet).

    Zan

  8. De følgende 10 brugere er enige:

  9. #1701
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Synes nu stadig at det er mærkeligt, at Victor Nelsson kan få debut for sin nye, udenlandske klub i en EL play-off kamp i... Randers..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  10. De følgende 11 brugere er enige:

  11. #1702
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Synes nu stadig at det er mærkeligt, at Victor Nelsson kan få debut for sin nye, udenlandske klub i en EL play-off kamp i... Randers..
    Det her fik mig til at småklukke lidt :-D

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #1703
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Medmindre at det faktum at JBL er set i lufthavnen igår, betyder noget andet…

    Man har da lov at håbe ;-)

    Zan
    Well vi skal jo bruge to kanter, nu når VF7 er fortid :-)

  14. De følgende 9 brugere er enige:

  15. #1704
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af The_Man Se meddelelser
    Hehe ligesom med Robin Olsen hvor man først hørte snak om 100-120 mill og dermed nærmest var skuffet over hans overpris “kun” endte med at være små 70 mill ;)

    Min pointe var egentlig ikke om hvorvidt 60 var den rigtige pris for Nelson (det synes jeg det er men det er så absolut subjektivt og ikke noget jeg føler stærkere for end det) men blot at komme med lidt fakta på de påstande der flyver rundt om hvordan vi nærmest lader ham gå gratis og vores købmandskab skulle være så meget dårligere end resten af suppens.

    Vil handlen gå over i FCKs historie? Formentligt ikke, men at kalde et 60 mill salg for dårligt for en forsvarsspiller samtidig med at man har travlt med at pointere hvor håbløst ringe vores hold - og især defensiv - har været de sidste 2 år sammenholdt med fejlet Europa kval synes jeg virker lidt selvmodsigende :)
    Enig.
    Ender det med 60 mio så er det da måske i underkanten af, hvad vi håbede, men det er stadig et rigtigt stort salg. Mon ikke de 60 mio passer meget godt, men så med lidt bonusser oveni. I så fald er det i mine øjne et fint salg, især hvis Zanka (som rygterne har sagt) kan komme ind tæt på transferfri.

    Beløbet er selvfølgelig noget lavede end de beløb som nævnes for flere FCM spillere. At de f.eks. skulle kunne få 120 mio for Cajuste er jo helt absurd. Men her må vi desværre nok indse, at de pt. har to store fordele.
    1) De har Brentford til at puste prisen op og/eller selv betale overpris for FCM's spillere
    2) De har grundet deres CL sidste år ikke samme økonomiske pres som os. Jeg tror sådan set ikke, at vi er tomme på kistebunden, men eftersom vi har en del huller på holdet som skal lukkes, så er det også nødvendigt med salg til at finansiere noget af oprydningen. Den situation er FCM ikke i lige nu.

    Jeg kan forøvrigt rigtigt godt lide Nelsson, men vi skal også huske, at han har lavet en del større fejl i de vigtige kampe. Så kan vi få Zanka (eller lignende niveau) ind, så synes jeg ikke, at vi er specielt svækket. Måske endda styrket.

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #1705
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Well vi skal jo bruge to kanter, nu når VF7 er fortid :-)
    Kan kun være enig og måske i det perspektiv man skal se en potential signing af Luther Singh. Kan være han ikke er tiltænkt til start 11, men som en god mulighed at kunne sætte ind fra bænken og skabe noget forvirring. Så kommer der en stjerne højrewing i slutningen af vinduet. Det er mit håb/forventning (forudsætter at vi kvalificere os til Europa)
    - Torben

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #1706
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,857

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Enig.
    Ender det med 60 mio så er det da måske i underkanten af, hvad vi håbede, men det er stadig et rigtigt stort salg. Mon ikke de 60 mio passer meget godt, men så med lidt bonusser oveni. I så fald er det i mine øjne et fint salg, især hvis Zanka (som rygterne har sagt) kan komme ind tæt på transferfri.

    Beløbet er selvfølgelig noget lavede end de beløb som nævnes for flere FCM spillere. At de f.eks. skulle kunne få 120 mio for Cajuste er jo helt absurd. Men her må vi desværre nok indse, at de pt. har to store fordele.
    1) De har Brentford til at puste prisen op og/eller selv betale overpris for FCM's spillere
    2) De har grundet deres CL sidste år ikke samme økonomiske pres som os. Jeg tror sådan set ikke, at vi er tomme på kistebunden, men eftersom vi har en del huller på holdet som skal lukkes, så er det også nødvendigt med salg til at finansiere noget af oprydningen. Den situation er FCM ikke i lige nu.

    Jeg kan forøvrigt rigtigt godt lide Nelsson, men vi skal også huske, at han har lavet en del større fejl i de vigtige kampe. Så kan vi få Zanka (eller lignende niveau) ind, så synes jeg ikke, at vi er specielt svækket. Måske endda styrket.
    Jeg er 200% enig - hvis man da kan være det. Derudover synes jeg, at Victor Nelsson har haft store problemer, når FCK er gået højt op med forsvarskæden. Han virker desuden utryk med bolden, når den skal spilles op fra det centrale forsvar, og det har været ret tydeligt, at de andre danske hold har analyseret sig frem til det, og sat presset ind, så han skulle være den der førte spillet frem fra FCK's bagkæde.

    Der er ikke nogen tvivl om, at Nelsson er en fremragende forsvarsspiller, men det er i høj grad, når der skal forsvares lavet og særligt når feltet skal forsvares. Af samme årsag har han i høj grad været en mand til de store kampe i Europa, hvor FCK har været maksimalt under pres. Her tror jeg bare, at vi med Khocholava har fået en spiller der kan forsvare dybt, men som samtidig er langt mere rolig i opspilsfasen (jeg er i hvert fald allerede ret begejstret for de sideskift han slår!), og derfor mener jeg også, at Victor Nelsson nemt kan undværes og erstattes med en spiller som er bedre for holdet.

    I forhold til prisen, så er jeg nu ikke så overrasket. De priser vi har hørt om, har jo kun været i spil, fordi den interesserede klub har været fra PL. Med de ret tydelige begrænsninger Nelsson har, så mener jeg faktisk, at 60 mio. er en fornuftig pris, og en som vi skal være tilfredse med, og er der vitterligt tale om en frikøbsaftale på 62 mio., ja så er der i hvert fald ingen som kan angribe PC for handelen. Jeg synes desuden, at for mange tillægger U21 landsholdet alt for stor værdi. Nelsson er 22 - og han fylde 23 til oktober - og selvom han har 34 U21-landskampe, så har han kun været omkring landsholdet én gang, på et afbudsramt landshold mod Sverige sidste år. Det spiller bestemt også ind på prisen.


  20. #1707
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Kan kun være enig og måske i det perspektiv man skal se en potential signing af Luther Singh. Kan være han ikke er tiltænkt til start 11, men som en god mulighed at kunne sætte ind fra bænken og skabe noget forvirring. Så kommer der en stjerne højrewing i slutningen af vinduet. Det er mit håb/forventning (forudsætter at vi kvalificere os til Europa)
    Spot on. Sagen er nemlig den, at vi mangler en offensiv stjernespiller. Én som du kommer i Parken eller tænder tv'et for at se, alene på grund af navn. Som Ndoye, som Fischer i de første 10 mdr, Nikolaj Jørgensen i sin storhedstid. Daramy har det lidt nu, gud forbyde at han bliver solgt.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #1708
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    427

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Medmindre at det faktum at JBL er set i lufthavnen igår, betyder noget andet…

    Hvor har det fra? Twitter?

  23. #1709
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Medmindre at det faktum at JBL er set i lufthavnen igår, betyder noget andet…

    Man har da lov at håbe ;-)

    Zan
    Lille kuriøsitet.. Så bemærkede jeg at JBL likede en video af feststemningen på Sektion 12 under vores kamp mod BIF. Det er sikkert ikke noget man skal lægge for meget i, men umiddelbart tyder det da i hvert fald på, at vi er hans klub herhjemme..

  24. #1710
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Lille kuriøsitet.. Så bemærkede jeg at JBL likede en video af feststemningen på Sektion 12 under vores kamp mod BIF. Det er sikkert ikke noget man skal lægge for meget i, men umiddelbart tyder det da i hvert fald på, at vi er hans klub herhjemme..
    Tror du? ;-)

    Hejsa
    Elver's Avatar


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •