Side 115 af 193 FørsteFørste ... 1565105112113114115116117118125165 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,711 til 1,725 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #1711
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Poppelvig Se meddelelser
    Hvor har det fra? Twitter?
    Ja, den er god nok.

    Men der er jo en Philline herhjemme, en masse venner, en sur Bendtner, familie der også skal passes...

    Så der skal selvfølgelig ikke lægges noget nævneværdigt i det - årsagen til blinkesmiley mv.

    Så lige nu retter jeg min opmærksomhed imod dette mareridt:

    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...mohamed-daramy

    Zan

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1712
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Ja, den er god nok.

    Men der er jo en Philline herhjemme, en masse venner, en sur Bendtner, familie der også skal passes...

    Så der skal selvfølgelig ikke lægges noget nævneværdigt i det - årsagen til blinkesmiley mv.

    Så lige nu retter jeg min opmærksomhed imod dette mareridt:

    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...mohamed-daramy

    Zan
    Vi må ikke sælge ham til Brugge - uafhængigt af prisen. Alt hvad vi forsøger at bygge op og hvor vi gerne vil placere klubben på Europa kortet vil blive smadret.


  4. #1713
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Daramy er mange penge værd nu, men det ser jo ud til, at han netop nu tager stormskridt, og er sikkert derfor mange, mange flere penge værd næste sommer. Kan sagtens se ham brænde Superligaen og Conference League af i år. Og så kan han vel også nå at få A-landsholdsdebut inden sæsonen er omme. Så det virker meget dumt at sælge ham for 10-12 mio. euro nu, når han med stor sandsynlighed kan være mindst det dobbelte værd næste sommer.

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #1714
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...mohamed-daramy

    Her siges at han kan blive et af de dyreste salg i ligaens historie... så er vi vel på mellem 120-150 mill ?

    Dog håber jeg han bliver... eneste grund til at det bare er lidt sjovt at se fcks offensiv...

  7. #1715
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Hvis vi lejer med den forfærdelige tanke, at vi sælger Daramy, så har vi sagt farvel til hele 3 kantspillere. Én helt uduelig i Bundu, et ikon i Fischer og vores bedste spiller i Daramy. Den kabale løses i så fald IKKE ved et køb af en spiller som Singh og oprykningen af et par talenter, mr. PC! I så fald skal der hentes en kæmpe profil som Skov Olsen eller JBL - udover en spiller som Singh. Ja, mange, inklusive mig selv, vil jo mene, at vi selv med Daramy mangler to kantspillere, men at vi skulle hente 3 nye offensive es kan jeg slet ikke se.

    Hvis FCK pr. 1/9 står med en svagere offensiv, end vi gik ind i vinduet med, så har PC i høj grad fejlet i min optik, men nok ikke i bestyrelsens øjne.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #1716
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    721

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Min fornemmelse er, at Farzam fra BT ofte bruger kilder som er meget partiske. Specielt agenter der har interesse i at tale spillere/salg den ene eller anden vej.

    Lige det der med at det skulle være det største salg i ligaens historie, med Club Brugge som køber...

    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  10. #1717
    Tilmeldingsdato
    Jul 2021
    Indlæg
    3

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Ifølge ham gutten fra Vejle de har med i Transfervinduet mener han Mo Daramy burde koste 40 millioner *hehe*

    Hvad er der sket med det program, Michel plejede at breake en masse FCK transfer men nu virker det fuldstændig dødt..

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #1718
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,455

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Vi må ikke sælge ham til Brugge - uafhængigt af prisen. Alt hvad vi forsøger at bygge op og hvor vi gerne vil placere klubben på Europa kortet vil blive smadret.
    Umådelig enig. Vi har som bekendt en hvis historik mod Brugge, senest en rundsmadring af dem i CL i 2017, så det vil være en mindre katastrofe, hvis de får lov til at købe ham, selv som rekordhandel for begge klubber (på rygteplan vel at mærke).

    Så please, please, please, Mo (og din agent); ha' is i årerne, tag et år mere i KBH, brænd ligaen af og tag så det store skridt ud i Europa, i stedet for et sidestep til et shithole i Belgien.

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #1719
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Min fornemmelse er, at Farzam fra BT ofte bruger kilder som er meget partiske. Specielt agenter der har interesse i at tale spillere/salg den ene eller anden vej.

    Lige det der med at det skulle være det største salg i ligaens historie, med Club Brugge som køber...

    Nu står der godt nok ET af de største salg i ligaens historie, men selv hvis det kun er på omkring 100 mio., vil det stadig være en voldsom forbedring af Brugges transferrekord. Men altså, Daramy er et stortalent, og hvis han brænder Jupiler League af i et par år, vil det stadig kunne være en rigtig god investering for Brugge.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. #1720
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Daramy er mange penge værd nu, men det ser jo ud til, at han netop nu tager stormskridt, og er sikkert derfor mange, mange flere penge værd næste sommer. Kan sagtens se ham brænde Superligaen og Conference League af i år. Og så kan han vel også nå at få A-landsholdsdebut inden sæsonen er omme. Så det virker meget dumt at sælge ham for 10-12 mio. euro nu, når han med stor sandsynlighed kan være mindst det dobbelte værd næste sommer.
    Til sommer 2022 har Daramy kun et år tilbage af sin kontrakt, så nej uanset, hvor godt han spiller så vil han ikke blive solgt for over 20 mio euro. Vi får max 10-15mio euro ligemeget hvor godt han spiller i denne sæson. Spørgsmålet er derfor om ledelsen vurderer at hans pris peaker nu.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #1721
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    Til sommer 2022 har Daramy kun et år tilbage af sin kontrakt, så nej uanset, hvor godt han spiller så vil han ikke blive solgt for over 20 mio euro. Vi max 10-15 ligemeget hvor godt han spiller i denne sæson. Spørgsmålet er derfor om ledelsen vurderer at hans pris peaker nu.
    Halvandet år. Hans kontrakt udløber 31. december 2023.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #1722
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg er 200% enig - hvis man da kan være det.
    Det kan man ikke. Højst 100%. :-)

    Bortset fra det, måske er det fint at fyre Nelsson af til den pris, men hvis man er utryg ved Nelsson, så må man sgu håbe, at Zanka med et trylleslag er kommet sig over sine mentalitetsproblemer, for der er da ikke noget mere utryghedsskabende end hans koncentrationsudfald og hjerneblødninger...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #1723
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    Til sommer 2022 har Daramy kun et år tilbage af sin kontrakt, så nej uanset, hvor godt han spiller så vil han ikke blive solgt for over 20 mio euro. Vi får max 10-15mio euro ligemeget hvor godt han spiller i denne sæson. Spørgsmålet er derfor om ledelsen vurderer at hans pris peaker nu.
    Som Kiwi nævner er kontrakten til 31.12.2013. Og man kan da også sagtens forestille sig Daramy forlænge med et år for en lønforhøjelse og lovning om et skifte. Jeg kan sagtens se os få 20 mio. euro for ham næste sommer.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #1724
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,858

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...d-club-brugge/

    Der forhandles, men den passus "det er ikke sikkert der indgås en aftale" fortæller mig, at man er meget langt fra hinanden, men at Brugges bud i først omgang er så seriøst, at der bør lyttes en ekstra gang. Jeg vil være overordentligt skuffet, hvis vi sælger Daramy nu. Jeg ser ham som suppens klart største salgsobjekt, og en spiller som FCK burde kunne få +150 mio for til vinter eksempelvis. Det er nu PC skal vise os, hvordan han fik Ståle til at tømme kassen for Stage.

  24. De følgende 14 brugere er enige:

  25. #1725
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Fandeme ikke i orden, hvis man sælger Daramy! Og så til en belgisk klub for en ikke-astronomisk sum. Så skal der hives op til flere gedigne kaniner op af hatten for at dette transfervindue er bestået!

  26. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •