Side 116 af 193 FørsteFørste ... 1666106113114115116117118119126166 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,726 til 1,740 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #1726
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    Til sommer 2022 har Daramy kun et år tilbage af sin kontrakt, så nej uanset, hvor godt han spiller så vil han ikke blive solgt for over 20 mio euro. Vi får max 10-15mio euro ligemeget hvor godt han spiller i denne sæson. Spørgsmålet er derfor om ledelsen vurderer at hans pris peaker nu.
    Ja, og så skal de penge, han kan indbringe nu, holdes op imod hans manglende bidrag til vores sportslige ambitioner om mesterskab og at komme langt i Europa, og de penge, der ligger her. Og det hele kommer jo også an på, hvad PC har i ærmet af mulige offensive transfers ind. Der er bare ikke noget som helst lige nu, der peger på, FCK offensiven vil stå stærkere pr. 1/9, end den gjorde inden sæsonstart, og det er problematisk.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #1727
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Kvart i bolds interview med Lars Seier stinker af, at Daramy sælges i dette vindue. Hvis det er tilfældet, glæder jeg mig med ét betydeligt mindre til at se den nye sæson fra tribunen. Daramy ligner p.t. et nærmest uundværligt offensivt våben på et forudsigeligt mandskab. Og noget af det fedeste ved at følge holdet tæt er at se en spiller fra egne rækker vokse sig ud af ligaen. Jeg har forståelse for, at økonomien fortsat lider hårdt under pandemiens efterdønninger, men Seier må gerne snart lukke r**** om Porto og Champions League, når Herning/Ikast dårligt kan få øje på os i bakspejlet!
    Sidst redigeret af dam78 : 11.08.21 kl. 17:07


  4. #1728
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Som Kiwi nævner er kontrakten til 31.12.2013. Og man kan da også sagtens forestille sig Daramy forlænge med et år for en lønforhøjelse og lovning om et skifte. Jeg kan sagtens se os få 20 mio. euro for ham næste sommer.
    ja ok havde ikke lige set den sluttede i december.

    men det du forslår kan jo nemt arrengeres med en 20mio euro frikøbsklausul, men det forudsætter jo at Daramy vil spille superliga og conference i stedet for champions league med brugge, og det tror jeg ikke.. Daramy har allerede været omkring førsteholdet i lang tid nu, så jeg tror han føler sig klar til at komme videre.

    Men man kan jo lære af det og se at få stukket VK en 5 årig kontrakt inden det er for sent, hans udløber allerede 2023

  5. #1729
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Vi kunne jo købe Dan N'Doye:
    https://www.transfermarkt.com/dan-nd...spieler/365108

    ..oven i købet med nummer 14 på ryggen.-)

  6. #1730
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Vi kunne jo købe Dan N'Doye:
    https://www.transfermarkt.com/dan-nd...spieler/365108

    ..oven i købet med nummer 14 på ryggen.-)
    Den har jeg allerede skrevet om for et stykke tid siden ;)
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #1731
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af dam78 Se meddelelser
    Kvart i bolds interview med Lars Seier stinker af, at Daramy sælges i dette vindue. Hvis det er tilfældet, glæder jeg mig med ét betydeligt mindre til se at se den nye sæson fra tribunen. Daramy ligner p.t. et nærmest uundværligt offensivt våben på et forudsigeligt mandskab. Og noget af det fedeste ved at følge holdet tæt er at se en spiller fra egne rækker vokse sig ud af ligaen. Jeg har forståelse for, at økonomien fortsat lider hårdt under pandemiens efterdønninger, men Seier må gerne snart lukke r**** om Porto og Champions League, når Herning/Ikast dårligt kan få øje på os i bakspejlet!
    Derudover gør det ondt på selvforståelsen. Havde godt nok håbet på, at vores største talent i nyere tid, skulle sendes til en større adresse end Brugge.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #1732
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Daramy skal kostede 100m+. Kræver nogle flere klubber byder på ham før han kommer op i Kamaldeen niveau og det kan der også nemt komme de kommende dage. Der er mange klubber som har ham på deres liste og med FCK's udmelding, så er der mange andre klubber, der måske også kaster deres hat ind i ringen. Så har vi en budkrig og det kan nemt også betyde ny transferrekord i DK.

    PC (og bestyrelsen) skal nu vise de har is i maven og trække denne forhandling lidt ud, så andre klubber kan komme med nogle højere bud.

    Jeg tror vi nok må indse at Daramy ikke er spillere i FCK når transfervinduet lukker. Nu handler det om hvem der vil betale mest og hvilken klub som Daramy vil til. Og så skal der handles ind med en række spillere i 10-30 millioner klassen. Gerne 3-4 stykker, så Thorup kan finde den/de som fungere i FCK's system. Må indrømme jeg ikke ønsker at FCK skal gå den vej som FCM er på vej ud af med 50m+ for en spiller.
    - Torben

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #1733
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Derudover gør det ondt på selvforståelsen. Havde godt nok håbet på, at vores største talent i nyere tid, skulle sendes til en større adresse end Brugge.
    Det bud har bare at være Stort på Daramy ellers giver det ingen mening.

    Personligt mener jeg først i Mesterskabsspillet sidste sæson og starten på denne vi begynder at se en mere konsistente præstationer fra Daramy. Det er en skam, hvis han forlader os nu. Personligt også for hans egen udvikling mener jeg det ville være en fejl at tage til Belgisk fodbold. Men igen buddet kan selvfølgelig være for stort til at sige nej til.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #1734
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Nå, men lad os opsummere. Hvis vi sælger Daramy, har vi pt. Bøving i truppen som kantspiller. Netop oprykket fra u-19 og maks udset til at spille en indskiftningsrolle. Jens Müller Stage, der grundet fysisk tilstedeværelse i boksen og et godt offensivt pres kan tage udgangspunkt på højre kanten, men let's face it: Han spiller ikke kant i den optimale verden. Pep Biel, som så sent som i søndags igen igen igen beviste, at han ikke er kantspiller, og det ved selv JT efterhånden. Og. Det. Er. Det.

    Held og lykke med at skabe Danmarks stærkeste offensiv på den baggrund, PC.

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #1735
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Det må simpelthen ikke ske. Det vil gøre så ondt!

    Daramy er blevet misbrugt så meget på højre kanten, og generelt virker det bare som om at han ikke fuldstændig har fået roen til at have venstre kanten alene, fordi vi hele tiden har haft en gammel stjerne og en løntung spiller i Fischer. som skulle have alt for mange chancer for at genfinde sit gamle niveau, og det er gået virkelig meget ud over Daramy. Det virker virkelig som om at efter at Fischer blev solgt, at Daramy virkelig bare nyder roen og pladsen på venstre kanten som er HANS. De sidste par kampe fra hans side har været fuldstændig vanvittig, og denne sæson kan man bare mærke er hans - vi må simpelthen ikke sælge vores største talent i hans udfoldelsessæson! Han vil være ligeså meget værd når sæsonen er ovre.

    Den har PC bare med at sælge godt overfor Daramy. Når sæsonen er ovre og Daramy og Wind er delte topscorer som danske mestre, kan vi sælge dem begge til en samlet pris på en kvart milliard.
    Sidst redigeret af scoring : 11.08.21 kl. 14:12
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #1736
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Det må simpelthen ikke ske. Det vil gøre så ondt!

    Daramy er blevet misbrugt så meget på højre kanten, og generelt virker det bare som om at han ikke fuldstændig har fået roen til at have venstre kanten alene, fordi vi hele tiden har haft en gammel stjerne og en løntung spiller i Fischer. Det virker virkelig som om at efter at Fischer blev solgt, at Daramy virkelig bare nyder roen og pladsen på venstre kanten som er HANS. De sidste par kampe fra hans side har været fuldstændig vanvittig, og denne sæson kan man bare mærke er hans - vi må simpelthen ikke sælge vores største talent i hans udfoldelsessæson! Han vil være ligeså meget værd når sæsonen er ovre.

    Den har PC bare med at sælge godt overfor Daramy. Når sæsonen er ovre og Daramy og Wind er delte topscorer som danske mestre, kan vi sælge dem begge til en samlet pris på en kvart milliard.
    Jeg er meget enig.

    Daramy ser ud til at have fundet formlen nu til at levere gode præstationer hver gang. Det er først nu jeg føler vi over en hel sæson kan høste frugterne. Og helt ærligt Club Brugge?. Daramy kan vi da snildt sælgere til en bedre liga for at langt højere beløb om 1 års tid vil jeg vurdere...

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #1737
    Tilmeldingsdato
    Jul 2021
    Indlæg
    3

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg forstår vitterlig ikke at man ikke agerer mere end man gør!
    Det som om man ikke tager de næste to Europæiske kampe seriøst
    der er trods alt 35-45 millioner på højkant
    og et salg af en Mohammed Daramy til nogen vi engang sammenlignede os med
    som storset er vores eneste offensiv es fordi man endnu ikke
    har hentet noget offensivt.
    Udover det sælger man Victor Nelsson U21 landsholdsanførereren for peanuts
    til Tyrkiet.. når man lige har hørt om 4 forskellige PL klubber være interesseret

    Jeg synes klubben sejler..

  21. #1738
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Sælger vi Daramy, så bliver vi vel nødt til at sætte Falk på en af kanterne, indtil vi får noget bedre? Men det vil godt nok ikke være optimalt.

  22. #1739
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,533

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Sælger vi Daramy, så bliver vi vel nødt til at sætte Falk på en af kanterne, indtil vi får noget bedre? Men det vil godt nok ikke være optimalt.
    Jeg kan seriøst næsten ikke få luft over det her. En ting er at vi sælger en kæmpe profil på et tidspunkt som er helt skidt, her hvor han står på tærsklen til sit store gennembrud. Noget andet, og langt mere uacceptabelt er, at det er til en klub, som i den grad provokerer selvforståelsen.. Jeg kan slet slet ikke se fornuft i det her. Jeg mener i forvejen at prisen på Daramy skulle op på uhørte 150 mio før vi skulle overveje noget. Når det så ovenikøbet er Brugge, så mener jeg helt seriøst ikke vi burde overveje noget som helst under 200 mio. Det er himmelråbende det her.

  23. De følgende 7 brugere er enige:

  24. #1740
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    595

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg kan seriøst næsten ikke få luft over det her. En ting er at vi sælger en kæmpe profil på et tidspunkt som er helt skidt, her hvor han står på tærsklen til sit store gennembrud. Noget andet, og langt mere uacceptabelt er, at det er til en klub, som i den grad provokerer selvforståelsen.. Jeg kan slet slet ikke se fornuft i det her. Jeg mener i forvejen at prisen på Daramy skulle op på uhørte 150 mio før vi skulle overveje noget. Når det så ovenikøbet er Brugge, så mener jeg helt seriøst ikke vi burde overveje noget som helst under 200 mio. Det er himmelråbende det her.
    Du modsiger lidt dig selv. Han kan vel ikke både være en kæmpe profil samtidig med at han står foran sit store gennembrud. Jeg synes det er vildt hvis vi får noget der minder om Kamaldeens pris for Daramy. Han har på ingen måde været i nærheden af 100 mio værd endnu og det er udelukkende på potentiale vi sælger ham. Modsat Kamaldeen der brændte superligaen af sidste sæson og viste nogle spidskompetancer der er langt over superliganiveau, samt vores tidligere store salg som alle havde minimum et år hvor de var ligaens bedste spillere. Med tanke på længdens af hans kontrakt og hans hidtidige niveau synes jeg alt over 100 mio kr er et super flot salg og desværre nok også nødvendigt, når nu kvalifikationen til en af de store gruppespil er mislykket i år.

  25. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •