Side 117 af 193 FørsteFørste ... 1767107114115116117118119120127167 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,741 til 1,755 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #1741
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    427

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Har Club Brugge overhovedet råd til at give +100 millioner for Daramy? (som forhåbentlig er det prisleje han sælges i)

  2. #1742
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Poppelvig Se meddelelser
    Har Club Brugge overhovedet råd til at give +100 millioner for Daramy? (som forhåbentlig er det prisleje han sælges i)
    Med 5/6 CL de sidste 6 år, tror jeg nok de har råd.
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #1743
    Tilmeldingsdato
    Apr 2020
    Indlæg
    13

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Ifølge Copenhagen Sundays på Facebook var deres bud på 83 mil. Det er vi åbenbart villige til at lytte til.

  5. #1744
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    522

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af AlexSN Se meddelelser
    Ifølge Copenhagen Sundays på Facebook var deres bud på 83 mil. Det er vi åbenbart villige til at lytte til.
    Jeg er vred, hvis Nelsson går for omkring 60 mio. Men jeg er fandemer rasende, hvis Mo ryger for 83 mio! Nu stopper festen; en så talentfuld spiller, som kan så meget offensivt og er så godt skolet i så ung en alder, han skal fandeme koste mere. Og ja, jeg kigger igen mod fucking FCM og ser at de har solgt en ligegyldig svensker for over 100 ... Fucking lorteonsdag
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk


  6. #1745
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Du modsiger lidt dig selv. Han kan vel ikke både være en kæmpe profil samtidig med at han står foran sit store gennembrud. Jeg synes det er vildt hvis vi får noget der minder om Kamaldeens pris for Daramy. Han har på ingen måde været i nærheden af 100 mio værd endnu og det er udelukkende på potentiale vi sælger ham. Modsat Kamaldeen der brændte superligaen af sidste sæson og viste nogle spidskompetancer der er langt over superliganiveau, samt vores tidligere store salg som alle havde minimum et år hvor de var ligaens bedste spillere. Med tanke på længdens af hans kontrakt og hans hidtidige niveau synes jeg alt over 100 mio kr er et super flot salg og desværre nok også nødvendigt, når nu kvalifikationen til en af de store gruppespil er mislykket i år.
    10 mål og 5 assists, er vel ikke helt at brænde ligaen af?

    Daramy er 1 måned ældre end Kamaldeen og de ligger stortset på samme antal minutter pr. mål og assists, hvor Daramy så har præsteret det på højeste niveau en sæson mere og har erfaring fra internationale kampe oveni. Ved begge spillere er det potentialet der gør prisen så høj, med Daramys potentiale + allerede erhvervede erfaring, burde hans pris være oppe i samme leje, men det kræver at de rette klubber er på udkig efter lige præcis hans type.

    Jeg tror vi ville få flere penge for ham, ved at vente 6-12 måneder, hvor han viser at han er i fuld gang med at omsætte sit potentiale og rummer mere end fart og driblinger, men også defensive egenskaber.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  7. De følgende 9 brugere er enige:

  8. #1746
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Ak ja, hvis vi sælger Daramy til under 100 mio. eller deromkring, så ikke bare mister vi vores bedste offensive spiller, men centementere vel også vores status som Danmarks 2. bedste klub. FCM køber dyrere ind, sælger langt dyrere, og spiller i en bedre europæisk turnering, mens vi falder tilbage på at fortælle historien om, at FCK er størst og har de bedste fans og bare skal vinde det hele pga. det faktum, at vi er FCK. Det ville klæde bestyrelse og fodboldledelse snart at sætte nogle handlinger bag alle de ord og hente nogle reelle stjerner til klubben.


  9. #1747
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,549

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Du modsiger lidt dig selv. Han kan vel ikke både være en kæmpe profil samtidig med at han står foran sit store gennembrud. Jeg synes det er vildt hvis vi får noget der minder om Kamaldeens pris for Daramy. Han har på ingen måde været i nærheden af 100 mio værd endnu og det er udelukkende på potentiale vi sælger ham. Modsat Kamaldeen der brændte superligaen af sidste sæson og viste nogle spidskompetancer der er langt over superliganiveau, samt vores tidligere store salg som alle havde minimum et år hvor de var ligaens bedste spillere. Med tanke på længdens af hans kontrakt og hans hidtidige niveau synes jeg alt over 100 mio kr er et super flot salg og desværre nok også nødvendigt, når nu kvalifikationen til en af de store gruppespil er mislykket i år.
    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Du modsiger lidt dig selv. Han kan vel ikke både være en kæmpe profil samtidig med at han står foran sit store gennembrud. Jeg synes det er vildt hvis vi får noget der minder om Kamaldeens pris for Daramy. Han har på ingen måde været i nærheden af 100 mio værd endnu og det er udelukkende på potentiale vi sælger ham. Modsat Kamaldeen der brændte superligaen af sidste sæson og viste nogle spidskompetancer der er langt over superliganiveau, samt vores tidligere store salg som alle havde minimum et år hvor de var ligaens bedste spillere. Med tanke på længdens af hans kontrakt og hans hidtidige niveau synes jeg alt over 100 mio kr er et super flot salg og desværre nok også nødvendigt, når nu kvalifikationen til en af de store gruppespil er mislykket i år.
    Selvfølgelig kan man det. Daramy er i den grad en af vores absolut største profiler, men samtidig har han til gode at præstere på et kontinuerligt højt niveau over en hel sæson i både liga og europa - hvilket med al sandsynlighed også vil kaste en landsholdsudtagelse af sig (deraf endeligt gennembrud). Daramy har i denne sæson spillet på et niveau som gør, at vi umuligt kan erstatte ham 1/1 og vi vil derfor unægteligt lide et stort sportsligt tab, hvis vi sælger ham. Læg dertil at vi formentlig vil kunne sælge ham langt dyrere om et år, hvis han som forventeligt får det gennembrud, alt lige nu peger på at han får. Det bliver så ikke os der kommer til at profitere hverken sportsligt eller økonomisk på det gennembrud, men i stedet en lille Belgisk klub, som åbenbart er et helt andet sted i fødekæden end os.

    Gud hvor jeg håber at Slagtermesteren er ude i et jysk krejlertrick her, og bruger Brugges interesse som løftestang for forhandlingerne med Milan, der i det mindste er en stor og smuk klub i en af topligaerne.

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #1748
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Uden europæisk fodbold er vi nok tvunget til et salg. Så godt går det heller ikke økonomisk. Desværre.

  12. #1749
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,865

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg vil bare have nye ejere. Nogle med penge og visioner for fodbolden, så klubben kan udvikles og ikke afvikles. Vi er et lorte sted rent forretningsmæssigt, og vi ejet af en flok neoliberale fantaster, som tror man kan konkurrere ved at spare og optimere på driften af klubbens vigtigste aktiver.

    FÅRK, hvor er jeg desillusioneret over fremtidsperspektiverne for vores dejlige klub. De sidste 10 år er det stille og roligt gået ned ad bakke, fordi man har haft de helt forkerte ejere og været lysår fra at udvikle klubben og holdet positivt.

  13. De følgende 12 brugere er enige:

  14. #1750
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Prisen skulle lyde på 81,5 millioner... jeg håber godt nok der er en 50% videresalgsklausul og 2 brugbare brugge spillere oveni... det er jo useriøst hvis han bliver solgt for "sølle" 81,5...

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #1751
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg ville hade at skulle af med Daramy nu. Tvivler dog på han tager til brugge men hvem ved pengene er ihvertfald rigtig store. Kunne godt se denne udmelding fra fck som en forhandlingstaktik for at få flere ud af busken.
    får vi 100m+ for Daramy må man sige det er rigtig godt. Ja han er vigtig for os men der må kunne findes en god erstatning for de penge. Dog skal købet være klar til når Daramy forlader og skal kunne bidrage dag 1 for hvis vi sælger uden erstatning med nuværende hold så er vi fucked

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #1752
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Ak ja, hvis vi sælger Daramy til under 100 mio. eller deromkring, så ikke bare mister vi vores bedste offensive spiller, men centementere vel også vores status som Danmarks 2. bedste klub. FCM køber dyrere ind, sælger langt dyrere, og spiller i en bedre europæisk turnering, mens vi falder tilbage på at fortælle historien om, at FCK er størst og har de bedste fans og bare skal vinde det hele pga. det faktum, at vi er FCK. Det ville klæde bestyrelse og fodboldledelse snart at sætte nogle handlinger bag alle de ord og hente nogle reelle stjerner til klubben.

    Kæmpe chok efter 3-4 sæsoner med uduelige transfers, med høje lønninger dertil, samt intet CL siden 2016. Hvem havde dog set det komme!
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #1753
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,549

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg vil bare have nye ejere. Nogle med penge og visioner for fodbolden, så klubben kan udvikles og ikke afvikles. Vi er et lorte sted rent forretningsmæssigt, og vi ejet af en flok neoliberale fantaster, som tror man kan konkurrere ved at spare og optimere på driften af klubbens vigtigste aktiver.

    FÅRK, hvor er jeg desillusioneret over fremtidsperspektiverne for vores dejlige klub. De sidste 10 år er det stille og roligt gået ned ad bakke, fordi man har haft de helt forkerte ejere og været lysår fra at udvikle klubben og holdet positivt.
    Bliver transferen en realitet, så lugter det i hvert fald langt væk af, at det er en beslutning truffet af bestyrelsen, og ikke af de sportsligt ansvarlige. Det vil således være så himmelråbende idiotisk og ulogisk, at kun folk uden den fjerneste fodboldforstand, kan have truffet beslutningen.

    Står det omvendt til, ja så må det allerede være tod til at kigge på en ny sportslig ledelse.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #1754
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    643

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Nelsson som forventet solgt til Galatasaray, besynderligt skifte for en ung spiller som ham.

    Jeg er mildest talt ved at blive en anelse bekymret for hvad vi står med efter dette vindue.


    https://www.fck.dk/nyhed/victor-nels...PPNHCvQYkf3KmM

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #1755
    Tilmeldingsdato
    Nov 2016
    Indlæg
    19

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Tror folk herinde overvurdere værdien for tiden. PT er der mange klubber som er ramt af corona, ikke mindst dem der kigger på vores spillere. Uden europa og her tænker jeg ikke conference league med, så er udstillingsvinduet meget begrænset og derved vil priserne ikke stige det næste års tid, tværtimod bliver kontrakterne kortere og sidste gang spillerne fik noget ordentlig fremvisning er længere væk. Så jo, 60 mio. giver fint mening for nelsson, og nej vi får ikke mere om et år. heller ikke for daramy. Så hvis man ikke kan overtale ham til et år mere på kontrakten, ja så bliver det nok ikke bedre end hvad vi kan få for ham nu, efter et rigtig fint EM så bliver hans værdi nok ikke meget højere end den er nu. så det op til PC at få vredet kluden for hver en krone han kan.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •