Side 121 af 193 FørsteFørste ... 2171111118119120121122123124131171 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,801 til 1,815 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #1801
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Tror ikke der bliver solgt mere udover gryte og oviedo/bengtsson. Så skal Singh,Ross og endnu en kant hentes.... jeg håber virkelig at vi får ordentlig gang i scouting/data-analyse... så vi også kan få nogle ordentlige spillere ind... nu har jeg ikke set bøving spille særlig meget. Har han fart og teknik ? (Ny daramy ?)

  2. #1802
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    596

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Synes nu ellers mest Marrony ligner sådan en spiller vi har haft alt for mange af. Typer med en flot youtube video, der er virkelig gode til at drible midt på banen og uden skyggen af slutpprodukt. Jeg synes det virker grotesk at betale 40 mio for en angriber der i gennemsnit scorer hver 10. og laver assist i hver 20. kamp.

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #1803
    Tilmeldingsdato
    Aug 2019
    Indlæg
    19

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg har lige set Jacob Neestrup tale i telefon foran Brød på Enghave Plads på Vesterbro. Han så bekymret ud. Bliver Daramy virkelig solgt? #totalparanoia

  5. #1804
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Hubert Se meddelelser
    Jeg har lige set Jacob Neestrup tale i telefon foran Brød på Enghave Plads på Vesterbro. Han så bekymret ud. Bliver Daramy virkelig solgt? #totalparanoia
    Nej han er bare træt af Jess vil have en Onsdags snegl på en torsdag.


  6. #1805
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Nogen der har en recap for rygter og pt? Udover følgende:
    Mo kædes med Brügge og Milan
    Victor Nelsson er lige røget til Galatasaray

    Vi er kædes sammen med indkøb på:
    Luther Singh fra SC Braga

    Ellers andet under opsejling?
    Asså, så er der de sædvanlige spekulationer om Jacob Bruun Larsen, fordi han har været i København forleden. Men derudover har der vist ikke rigtigt været noget, vi har hørt om... Men det er forhåbentlig stilhed før storm.

    Gad vide, om Wahid Faghir allerede er helt uden for rækkevidde? Jeg er godt klar over, at der er meget større klubber interesseret, men måske har han nogle fornuftige rådgivere, der kan overbevise ham om, at det giver mening at blive en stjerne i en topklub i Suppen i et par år frem for at få splinter i røven i Serie A, før man bliver udlejet til en midterklub i Æresdivisionen. Jeg håber i hvert fald, at PC gør forsøget, for han ville være en oplagt tilføjelse til truppen. Gerne sammen med Bruun Larsen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #1806
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Asså, så er der de sædvanlige spekulationer om Jacob Bruun Larsen, fordi han har været i København forleden. Men derudover har der vist ikke rigtigt været noget, vi har hørt om... Men det er forhåbentlig stilhed før storm.

    Gad vide, om Wahid Faghir allerede er helt uden for rækkevidde? Jeg er godt klar over, at der er meget større klubber interesseret, men måske har han nogle fornuftige rådgivere, der kan overbevise ham om, at det giver mening at blive en stjerne i en topklub i Suppen i et par år frem for at få splinter i røven i Serie A, før man bliver udlejet til en midterklub i Æresdivisionen. Jeg håber i hvert fald, at PC gør forsøget, for han ville være en oplagt tilføjelse til truppen. Gerne sammen med Bruun Larsen.
    Jeg ville elske og se Faghir i FCK, men hvis den pris står til troende som tipsbladet nævner, så har jeg svært ved at se det for mig: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...seret-i-faghir

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #1807
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Synes nu ellers mest Marrony ligner sådan en spiller vi har haft alt for mange af. Typer med en flot youtube video, der er virkelig gode til at drible midt på banen og uden skyggen af slutpprodukt. Jeg synes det virker grotesk at betale 40 mio for en angriber der i gennemsnit scorer hver 10. og laver assist i hver 20. kamp.
    Iflg. Bold.dk skal de betale 33 mio., hvoraf de 22 mio. falder med det samme. Resten afhænger af, hvordan det går. Det er stadig mange penge, men trods alt ikke i en helt anden verden end, hvad vi har brugt på spillere.

    YouTube-videoer er taknemmelige, men man kan da se noget potentiale. God teknik, fysik og hurtighed samt et tungt spark med begge ben. Marrony er kun 22 år, så der betales også for noget potentiale. Hans stats for i år er fine. Hverken FCM eller vi kommer til at købe spillere, som har super stats og samtidig åbenlyse spidskompetencer. Der skal satses. Vi gav FFS 25 mio. for den rene middelmådighed i Kaufmann i håb om, at han kunne blive supergod senerehen.
    Sidst redigeret af cybamerc : 12.08.21 kl. 09:31

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #1808
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1985 Se meddelelser
    Jeg ville elske og se Faghir i FCK, men hvis den pris står til troende som tipsbladet nævner, så har jeg svært ved at se det for mig: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...seret-i-faghir
    Klart. Men hvis Faghir siger nej til de klubber, der kunne tænkes at lægge 40-45 mio., kan Vejle jo blive tvunget til at sælge for mindre... Men ja, jeg ved godt, at han sikkert siger ja til en tur til en af de store ligaer. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. #1809
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Klart. Men hvis Faghir siger nej til de klubber, der kunne tænkes at lægge 40-45 mio., kan Vejle jo blive tvunget til at sælge for mindre... Men ja, jeg ved godt, at han sikkert siger ja til en tur til en af de store ligaer. :-)
    Men vinder Faghir titler? Er enig i at han er virkelig god og helt sikkert er de summer værd, der nævnes, men er han klar til at være en bærende kraft, for os, som 18 årig?

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #1810
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Klart. Men hvis Faghir siger nej til de klubber, der kunne tænkes at lægge 40-45 mio., kan Vejle jo blive tvunget til at sælge for mindre... Men ja, jeg ved godt, at han sikkert siger ja til en tur til en af de store ligaer. :-)
    Chancen er meget lille - men hvis vi sælger Daramy (alle fodboldguder forbyde det!!!) ville det da være rimeligt, om man brugte en pæn del af pengene på et talent af sammenligneligt format ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #1811
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Det er jo med lidt svingende succes, at vi de seneste år har hentet en del af vores tidligere spillere hjem, men kunne nogen af dem alligevel være relevante og realistiske transfermål i den nuværende situation? Jeg ser følgende emner:

    Zanka: Oplagt og sandsynlig. Formentlig fri transfer.
    Vavro: Tilbage i Rom efter udlejning til Huesca i foråret. Lazio har sagt farvel til Musacchio og har vist ikke hentet forstærkninger til midterforsvaret, så det kan nok ikke udelukkes, at han atter er tiltænkt en rolle som reserve.
    Verbic: Vi blev allerede sat i forbindelse med ham sidste år, og han virker glad for København. Han har siddet ude hele 2021 med først en knæskade og nu en skulderskade, så selvom han snart skulle være klar igen, er han næppe i en form, hvor han kan gå direkte ind på holdet.
    Santander: Efter en skadeplaget sæson for Bologna startede han inde i en træningskamp for nylig, men med tilgangen af Arnautovic er jeg næsten sikker på, at italienerne gerne vil af med ham. Lige nu døjer han åbenbart med en mindre skade, men hvis hans fysiske tilstand ellers er i orden, kunne jeg godt se ham på en lejeaftale som en klar forstærkning sammenlignet med Kamil W.
    HIC SUNT LEONES

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #1812
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Men vinder Faghir titler? Er enig i at han er virkelig god og helt sikkert er de summer værd, der nævnes, men er han klar til at være en bærende kraft, for os, som 18 årig?
    Nej, hvis Daramy ryger, skal vi også bruge (mindst) en mere erfaren offensiv kraft. Men det burde også være muligt begge dele.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #1813
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Det er jo med lidt svingende succes, at vi de seneste år har hentet en del af vores tidligere spillere hjem, men kunne nogen af dem alligevel være relevante og realistiske transfermål i den nuværende situation? Jeg ser følgende emner:

    Zanka: Oplagt og sandsynlig. Formentlig fri transfer.
    Vavro: Tilbage i Rom efter udlejning til Huesca i foråret. Lazio har sagt farvel til Musacchio og har vist ikke hentet forstærkninger til midterforsvaret, så det kan nok ikke udelukkes, at han atter er tiltænkt en rolle som reserve.
    Verbic: Vi blev allerede sat i forbindelse med ham sidste år, og han virker glad for København. Han har siddet ude hele 2021 med først en knæskade og nu en skulderskade, så selvom han snart skulle være klar igen, er han næppe i en form, hvor han kan gå direkte ind på holdet.
    Santander: Efter en skadeplaget sæson for Bologna startede han inde i en træningskamp for nylig, men med tilgangen af Arnautovic er jeg næsten sikker på, at italienerne gerne vil af med ham. Lige nu døjer han åbenbart med en mindre skade, men hvis hans fysiske tilstand ellers er i orden, kunne jeg godt se ham på en lejeaftale som en klar forstærkning sammenlignet med Kamil W.
    - Jeg har som bekendt mine betænkeligheder ved Zankas indstilling, men han kommer givetvis.
    - Vavro så jeg hellere tilbage end Zanka!
    - Verbic i form ville være en forstærkning, men det lyder, som om han er et mere langsigtet projekt, hvilket vi nok ikke har tid til.
    - Jeg ville elske at få Santander tilbage, hvis han altså virkelig gider det, og ikke ser det som et for stort nederlag at vende tilbage til Suppen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. Den følgende bruger er enig i dette:
    Ace

  23. #1814
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Hvis Faghir virkelig kun koster 40 mio. kr., synes jeg vi skal slå til. Såfremt han altså gider. Vi kunne evt. tilbyde Højlund på leje i denne sæson som en del af aftalen.

  24. De følgende 7 brugere er enige:

  25. #1815
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    235

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Hvis Faghir virkelig kun koster 40 mio. kr., synes jeg vi skal slå til. Såfremt han altså gider. Vi kunne evt. tilbyde Højlund på leje i denne sæson som en del af aftalen.
    Enig. Måske 35m ka gøre det. Det ville være nyt med en Superliga-handel på det niveau, men jeg synes det gir mening for alle. Og så Bruun Larsen og Zanka oveni, men det sir sig selv.
    h

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •