Side 128 af 193 FørsteFørste ... 2878118125126127128129130131138178 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,906 til 1,920 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #1906
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Gentleman Finn Se meddelelser
    Boilesen bør spille venstre back. Det var den position han etablerede sig på i Ajax. Det var den position der gav ham landsholdsdebut. Han gør det fint centralt, men hans niveau er højere som back.
    Viktor Kristiansen bør spille backen. Han har et fremragende samarbejde med Daramy og er farligere offensivt - se blot hans mildest talt imponerende assist-tal (5 i 23 kampe). Han har nogle defensive mangler, ja, men han er inde i en rigtig god udvikling.

  2. De følgende 13 brugere er enige:

  3. #1907
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,159

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Viktor Kristiansen bør spille backen. Han har et fremragende samarbejde med Daramy og er farligere offensivt - se blot hans mildest talt imponerende assist-tal (5 i 23 kampe). Han har nogle defensive mangler, ja, men han er inde i en rigtig god udvikling.
    Man kan finde argumenter for begge. Jeg foretrækker også Boile på venstre back (fremfor centralt), men samtidig skal Viktor bestemt også have spilletid. Det er voldsomt godt offensivt pt med ham, og hans defensive mangler (hvor han bla. har kostet på dødbolde) læres nok bedst ved at spille.
    Kommer i i gruppespillet i Europa, så er der nok kampe til begge. Så vores Anders And turnering er bestemt værdifuld, selvom penge og modstandere kunne være mere spændende.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #1908
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    536

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Man kan finde argumenter for begge. Jeg foretrækker også Boile på venstre back (fremfor centralt), men samtidig skal Viktor bestemt også have spilletid. Det er voldsomt godt offensivt pt med ham, og hans defensive mangler (hvor han bla. har kostet på dødbolde) læres nok bedst ved at spille.
    Kommer i i gruppespillet i Europa, så er der nok kampe til begge. Så vores Anders And turnering er bestemt værdifuld, selvom penge og modstandere kunne være mere spændende.
    Ja, og med Boile på venstre CB kan han igen dirigere og korrigere unge VK på VB. Det burde højne VKs defensive niveau.

  6. #1909
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Viktor Kristiansen bør spille backen. Han har et fremragende samarbejde med Daramy og er farligere offensivt - se blot hans mildest talt imponerende assist-tal (5 i 23 kampe). Han har nogle defensive mangler, ja, men han er inde i en rigtig god udvikling.
    VK har været god og naturligvis skal han have en masse spilletid. Jeg husker hvor god Dolberg var imod os og hvor ringe han senere var imod Man U - talenter kan virkelig falde igennem, når modstanderen bliver god nok.

    Med David, Zanka, Boile, VK i truppen, så vil en af de 4 sidde på bænken og vi får en stor version - det kan og skal en klub som os kunne håndtere og VK behøver ikke at spille samtlige kampe for at udvikle sig. Boile kan så både spille centralt og på backen for os, samt få de pauser han eventuelt skulle få brug for. Jeg synes det ville være en drømme kombination
    Sidst redigeret af superestrella : 15.08.21 kl. 22:22

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #1910
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Efter dagens kamp (agf) er jeg egentlig tilfreds hvis der kommer en kant med fart (singh) og 1 stærk angriber (ndoye, santander type). Jeg synes forsvaret begynder at se godt ud. Er ikke så nervøs ved at marios skal spille istedet for boile el. Hulk :) de virker begge bundsolide og vil kunne dirigere med både marios og lund :) jeg kan godt lide stage men han skal bare ikke ligge på en kant. Wind var helt væk idag synes jeg. Lidt bekymrende han blev fuldstændig mast af den store agf CB

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #1911
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,539

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Efter dagens kamp (agf) er jeg egentlig tilfreds hvis der kommer en kant med fart (singh) og 1 stærk angriber (ndoye, santander type). Jeg synes forsvaret begynder at se godt ud. Er ikke så nervøs ved at marios skal spille istedet for boile el. Hulk :) de virker begge bundsolide og vil kunne dirigere med både marios og lund :) jeg kan godt lide stage men han skal bare ikke ligge på en kant. Wind var helt væk idag synes jeg. Lidt bekymrende han blev fuldstændig mast af den store agf CB
    Hvis vi kan holde på vores nuværende hold og blot supplere med Singh, så er det sgu lige før jeg vil være tilfreds. Sådan havde jeg det ikke for bare 3 uger siden. Det er klart, får vi også en CB mere og en dygtig angriber til at supplere Wind, så ser det helt forrygende ud..

  11. #1912
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,537

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Hvis vi kan holde på vores nuværende hold og blot supplere med Singh, så er det sgu lige før jeg vil være tilfreds. Sådan havde jeg det ikke for bare 3 uger siden. Det er klart, får vi også en CB mere og en dygtig angriber til at supplere Wind, så ser det helt forrygende ud..
    Enig.

    1 mere hurtig/udfordrende kant som kan noget ala det Daramy kan ville være optimalt. Selvom vi scorer mange mål, så vil jeg også stadig mene vi mangler en Skarp angriber. Jeg må indrømme, jeg ikke har den store tillid til Kamil over en hel sæson.

    Kæft det går hurtigt i Fodbold. for et par uger siden blev vi udspillet af en oprykker i Parken og lige pludseligt ser tingene helt anerledes ud. For første gang i flere år er jeg virkelig optimistisk.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #1913
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Hvis vi kan holde på vores nuværende hold og blot supplere med Singh, så er det sgu lige før jeg vil være tilfreds. Sådan havde jeg det ikke for bare 3 uger siden. Det er klart, får vi også en CB mere og en dygtig angriber til at supplere Wind, så ser det helt forrygende ud..
    Ud fra et her og nu billede kan man måske forstå det, men check lige bænken i går. Vi er ekstremt sårbare for skader og truppen er stadig alt for skæv. Jeg kender ikke til Singh og JBL løbet er nok kørt, men jeg synes faktisk truppen mangler to kantspillere, en boks angriber og så mener jeg stadig kvaliteten på Marius og Lund i det centrale forsvar ikke er god nok, så her mangler Zanka eller lignede stadig.
    Sidst redigeret af superestrella : 16.08.21 kl. 06:11


  14. #1914
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Ud fra et her og nu billede kan man måske forstå det, men check lige bænken i går. Vi er ekstremt sårbare for skader og truppen er stadig alt for skæv. Jeg kender ikke til Singh og JBL løbet er nok kørt, men jeg synes faktisk truppen mangler to kantspillere, en boks angriber og så mener jeg stadig kvaliteten på Marius og Lund i det centrale forsvar ikke er god nok, så her mangler Zanka eller lignede stadig.
    Resultaterne er der endelig i øjeblikket, men intet har ændret sig alligevel. Vi mangler en højre kant en CB og så en reserve kant. Så må stage ryge på bænken sammen med lerager. At thorup i øvrigt er ude
    efter AGF kampen og udtale at han er tilfreds og ønsker vinduet lukket nu, er simpelthen så himmelråbende! Vi har INGEN højre kant?! stage hører til centralt ligesom biel og falk

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #1915
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,159

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    At thorup i øvrigt er ude
    efter AGF kampen og udtale at han er tilfreds og ønsker vinduet lukket nu, er simpelthen så himmelråbende!
    Mon ikke det skal tages som lidt spin.

    1) Han signalerer til sine spillere, at han tror på dem.

    2) Han giver PC et vink med en vognstang om, at han IKKE vil af med Daramy

    Jeg tror endvidere at han ved, at der kommer både en CB og en kant ind. Det kan kun være et spørgsmål om tid.


  17. #1916
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    I følge Transfermarkt har vi 1. juli lagt 3 mio. euro for Lerager, men det er vel bare Transfermarkt, der ikke har styr på, hvilken aftale Genoa og vi har? Eller har vi faktisk hentet ham permanent uden at gøre et nummer ud af det?

    https://www.transfermarkt.co.uk/luka...spieler/167105
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #1917
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jes Mortensen var ude og afkræfte det på Twitter.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #1918
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    I følge Transfermarkt har vi 1. juli lagt 3 mio. euro for Lerager, men det er vel bare Transfermarkt, der ikke har styr på, hvilken aftale Genoa og vi har? Eller har vi faktisk hentet ham permanent uden at gøre et nummer ud af det?

    https://www.transfermarkt.co.uk/luka...spieler/167105
    jeg mener lerager er hentet på en 24 måneders lejeaftale med tvungen køb ved udløb hvis x antal ubekendte ting opnåes, men de skulle nemt opnåes så det er egentlig et køb af lerager vi har lavet.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #1919
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    361

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Vi skal have flere spillere. Lige nu har vi minimal med skader og karentæner. Der skal ikke meget til før vi bliver tynde. Som jeg ser det mangler vi 3-4 spillere. En midterforsvarer og 2-3 offensive spillere med fokus på kanterne. Men kan godt forstå at Thorup gerne vil lukke vinduet. Offensiv så er der mange som viser sig godt frem og tror hvis han skulle vælge, så vil han hellere være sikker på at beholde Wind, Daramy og Biel end at få 1-2 ekstra spillere ind.
    - Torben

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #1920
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...l-til-alkmaar/

    FCN har nu solgt Vindahl til AZ Alkmaar for cirka 13,5 mio. kr.

    De har ingen intern erstatning og skal ud og hente en ny. Håber de tager Grytebust!


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •