Side 129 af 193 FørsteFørste ... 2979119126127128129130131132139179 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,921 til 1,935 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #1921
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Som de fleste herinde, formoder jeg, er mit største ønske til transfervinduet, at Daramy bliver et år mere: Gerne med en lønforhøjelse og et halvt års forlængelse, så han har to år tilbage af kontrakten næste sommer.

    Hvis Daramy bliver, kan vi næppe forvente, at der hentes dyre, løntunge spillere til truppen. På den baggrund ser jeg gerne, at man forhører sig hos OB om prisen på Jeppe Tverskov, der efter min opfattelse kunne være en glimende trup- og rotationsspiller i FCK. Tverskov har nogle af de samme styrker og svagheder som Boilesen. På plussiden er han en intelligent forsvarsspiller med godt blik for spillet og gode pasninger, og havde det ikke været for de forholdvis mange skader, var han formentligt for længst skiftet til en større adresse. Prisen på en 28-årig forsvarsspiller i Odense burde være til at klare, og Tverskov må være sulten efter at prøve sig af på en højere hylde.

  2. #1922
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    182

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...l-til-alkmaar/

    FCN har nu solgt Vindahl til AZ Alkmaar for cirka 13,5 mio. kr.

    De har ingen intern erstatning og skal ud og hente en ny. Håber de tager Grytebust!
    Jeg ville godt nok blive (positivt) overrasket, hvis FCN af alle klubber, er interesseret i at hente en keeper, der intet kan med fødderne.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #1923
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af dam78 Se meddelelser
    Som de fleste herinde, formoder jeg, er mit største ønske til transfervinduet, at Daramy bliver et år mere: Gerne med en lønforhøjelse og et halvt års forlængelse, så han har to år tilbage af kontrakten næste sommer.

    Hvis Daramy bliver, kan vi næppe forvente, at der hentes dyre, løntunge spillere til truppen. På den baggrund ser jeg gerne, at man forhører sig hos OB om prisen på Jeppe Tverskov, der efter min opfattelse kunne være en glimende trup- og rotationsspiller i FCK. Tverskov har nogle af de samme styrker og svagheder som Boilesen. På plussiden er han en intelligent forsvarsspiller med godt blik for spillet og gode pasninger, og havde det ikke været for de forholdvis mange skader, var han formentligt for længst skiftet til en større adresse. Prisen på en 28-årig forsvarsspiller i Odense burde være til at klare, og Tverskov må være sulten efter at prøve sig af på en højere hylde.
    Tror ikke vi henter Tverskov, men han er jo gammel 3'er :-)

  5. #1924
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af dam78 Se meddelelser
    Som de fleste herinde, formoder jeg, er mit største ønske til transfervinduet, at Daramy bliver et år mere: Gerne med en lønforhøjelse og et halvt års forlængelse, så han har to år tilbage af kontrakten næste sommer.

    Hvis Daramy bliver, kan vi næppe forvente, at der hentes dyre, løntunge spillere til truppen. På den baggrund ser jeg gerne, at man forhører sig hos OB om prisen på Jeppe Tverskov, der efter min opfattelse kunne være en glimende trup- og rotationsspiller i FCK. Tverskov har nogle af de samme styrker og svagheder som Boilesen. På plussiden er han en intelligent forsvarsspiller med godt blik for spillet og gode pasninger, og havde det ikke været for de forholdvis mange skader, var han formentligt for længst skiftet til en større adresse. Prisen på en 28-årig forsvarsspiller i Odense burde være til at klare, og Tverskov må være sulten efter at prøve sig af på en højere hylde.
    Tverskov kunne være et godt bud. Når det kommer til Zanka så har min holdning stadig ikke ændret sig. Hvis han kan acceptere en kort kontrakt til en "fornuftig" Løn så kan man overveje ham.

    Men skal vel også overveje om Zanka kan acceptere måske ikke altid at være førstevalg, hvis Boile og Davit som det ser ud til skal have de positioner?. Jeg kan måske godt være lidt nervøs for Zankas påvirkning i truppen. Nu er det ren spekulation fra min side, men fra den dag Fischer forlod FCK så virker det altså bare til stemning i truppen har løftet sig markant. Igen gætværk, men tankevækkende.

  6. #1925
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Tverskov? Det dumme svin, som hev N'Doye i håret for at bremse en friløber? Tak, men nej tak. Ved du hvad, skrot "tak". Bare nej.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  7. De følgende 9 brugere er enige:

  8. #1926
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    All I want is to "singh" :) gaaaaab det trækker ud.... det er virkelig kedeligt... undre mig også over hvorfor vi ikke nappede kevin tsiembe...

  9. #1927
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    All I want is to "singh" :) gaaaaab det trækker ud.... det er virkelig kedeligt... undre mig også over hvorfor vi ikke nappede kevin tsiembe...
    Jeg ville være pænt skuffede hvis vi hentede Kevin T. Godt være han har potentiale men vi har brug for spillere til start 11

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #1928
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Vi skal have flere spillere. Lige nu har vi minimal med skader og karentæner. Der skal ikke meget til før vi bliver tynde. Som jeg ser det mangler vi 3-4 spillere. En midterforsvarer og 2-3 offensive spillere med fokus på kanterne. Men kan godt forstå at Thorup gerne vil lukke vinduet. Offensiv så er der mange som viser sig godt frem og tror hvis han skulle vælge, så vil han hellere være sikker på at beholde Wind, Daramy og Biel end at få 1-2 ekstra spillere ind.
    Nu er det vel reelt kun Daramy, som Thorup behøver at frygte skulle blive solgt. Biel og Wind har ikke spillet sig op i et prisleje, som FCK behøver at sige ja til. Og jeg tror ikke, man skal tage hans ord så bogstaveligt. Jeg hørte det bare som en kæk måde at sige på, at han meget nødigt vil af med Daramy nu. Thorup er formentlig - forhåbentlig! - fuldt bevidst om, at truppen er for tynd på flere pladser, selv hvis vi beholder Daramy.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #1929
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    All I want is to "singh" :) gaaaaab det trækker ud.... det er virkelig kedeligt... undre mig også over hvorfor vi ikke nappede kevin tsiembe...
    Hvis vi vil spille med om mesterskabet så skal vi have tre dygtige CB's - Vi skal kunne rotere lidt hvis vi kommer i europa, og vi skal have en klasse spiller hvis de to foretrukne går i stykker.

    Kevin T er et talent - Det er ikke nok....

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #1930
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...l-til-alkmaar/

    FCN har nu solgt Vindahl til AZ Alkmaar for cirka 13,5 mio. kr.

    De har ingen intern erstatning og skal ud og hente en ny. Håber de tager Grytebust!
    Det gjorde, de desværre ikke - øv..!!

    https://www.bt.dk/fodbold/fc-nordsja...-werder-bremen

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #1931
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,856

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Det gjorde, de desværre ikke - øv..!!

    https://www.bt.dk/fodbold/fc-nordsja...-werder-bremen
    Det ser ud som om dit håbe ikke er slukket helt endnu, Nu er Oliver Christensen så på vej til Herta, hvilket vil åbne døren for et oplagt skifte, nemlig Grytebust til OB. Jeg håber det virkelig for alle parter. https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ribben/8787422

  18. De følgende 9 brugere er enige:

  19. #1932
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    227

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Det ser ud som om dit håbe ikke er slukket helt endnu, Nu er Oliver Christensen så på vej til Herta, hvilket vil åbne døren for et oplagt skifte, nemlig Grytebust til OB. Jeg håber det virkelig for alle parter. https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ribben/8787422
    Han må dog godt lige vente med at skifte til Bøf har været forbi i weekenden. :-) :-)
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #1933
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021


  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #1934
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    30

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Club brugge skulle angiveligt have forhøjet deres bud på Daramy til 90 mil. + evt. bonusser.
    Lad os krydse fingre for at PC har is i maven!

    Nyt Daramy bud
    Hjalte du for lækker!!

  24. De følgende 12 brugere er enige:

  25. #1935
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Mroos15 Se meddelelser
    Club brugge skulle angiveligt have forhøjet deres bud på Daramy til 90 mil. + evt. bonusser.
    Lad os krydse fingre for at PC har is i maven!

    Nyt Daramy bud
    Stadig overhovedet ikke interessant. Irriterende vi stadig skal høre om de latterlige Belgiere. PC, få nu fingeren ud og få fortalt dem på en ikke særlig pæn måde, at Daramy ikke er til salg, og det kan kun gå for langsomt!

    Håber virkelig ikke at en eller anden obskur træng til at blive den FCK-leder som har stået for historiens største FCK-salg forvrænger PC’s dømmekraft her. Det er en no-brainer at sende dem hjem til Brügge og bage vafler uden Daramy i bagagen.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 6 users browsing this thread. (0 members and 6 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •