Side 135 af 193 FørsteFørste ... 3585125132133134135136137138145185 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,011 til 2,025 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #2011
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det kan da også være, at vi står i likviditetsproblemer. Det kan også være, at vi har en bank, hvor vi har en kæmpe gæld, som synes det er underligt, at vi siger nej til 100+ mio når vi lige har mistet 300-400 sidste år. Vi ved det jo ikke rigtigt.

    Lad os nu lige se salget ske og høre baggrunden. Er vi ikke tilfredse med den, så kan vi for min skyld sagtens stemple det som en kæmpe fejl.
    Jeg er tilhænger af teorien om, at vi ikke har råd til at sige nej til bud i den størrelsesorden. Koncernen bag FCK ser ud til at fattes penge, og COVID-19s varighed har ikke gjort situationen bedre. Netop som der blev "gamblet" med nyt badeland, så ramte pandemien. Rigtig dårlig timing, og det MÅ kunne mærkes på fodbolddelen, særligt vores ageren på transfermarkedet.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2012
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Det er bare alt der er galt med en eventuel handel.

    Timingen: næsten lige før transfervinduet lukker, sæsonen er i fuld gang og Mo har brugt et par sæsoner på virkelig at komme i omdrejninger (hvilket selvfølgelig er forventet af et talent).

    Klubben vi sælger til:
    Det klinger virkelig hult at Seier flere gange har sammenlignet os med Porto, og mener at vi burde kunne være i samme skala som dem. Uagtet at Brügge er en stor klub, så er de ikke ligeså store som Porto og at sælge til Brügge er ligeså slemt hvis vi sælger til Malmø.

    Prisen: ja, 90 mio. er rigtig mange penge - men sammenlignet med hvad andre spillere fra Superligaen bliver solgt for kontra talentet, klubben der spilles for og alderen - så burde Mo koste mindst ligeså meget. Mo's pris vil jo uanset hvad nærmest stige efter denne sæson, og flere og større klubber vil melde sig på banen.

    Jeg tror virkelig aldrig at jeg har været SÅ frustreret over et evt. storsalg af en F.C. København spiller. Store salg som Amartey, Nelsson, Cornelius, Skov, Vavro, Olsen, N'doye og Santander har været efter mesterskabssæsoner hvor vi har haft tur i den, og været overbevist om at der nok skulle blive handlet gode erstatninger og at 'vi nok skulle klare den'. Nu virker det virkelig som om at det nærmest er mesterskabet vi er ved at sælge, endda for billigt.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  4. #2013
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    440

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Ninja_Henning Se meddelelser
    Jeg er tilhænger af teorien om, at vi ikke har råd til at sige nej til bud i den størrelsesorden. Koncernen bag FCK ser ud til at fattes penge, og COVID-19s varighed har ikke gjort situationen bedre. Netop som der blev "gamblet" med nyt badeland, så ramte pandemien. Rigtig dårlig timing, og det MÅ kunne mærkes på fodbolddelen, særligt vores ageren på transfermarkedet.
    Ak ja, så skulle man måske have ladet være med at bruse sådan frem i medierne med store ambitioner og armbevægelser. Hvis det i sandhed står sådan til, så må man jo samtidig erkende, at slaget til FCM er tabt i denne omgang, og at vi går nogle resultatmæssigt magre år i møde.

  5. De følgende 14 brugere er enige:

  6. #2014
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Hvis transfer vinduet podcasten på BT har ret, så er både MO og hans agent vilde efter at lukke Brügge handlen, og i så fald kommer det jo til at ske.
    Virkelig irriterende!

  7. #2015
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    Hvis transfer vinduet podcasten på BT har ret, så er både MO og hans agent vilde efter at lukke Brügge handlen, og i så fald kommer det jo til at ske.
    Virkelig irriterende!
    Virkede altså ikke som om de havde en udtalelse, fra Daramy. Nok Cetinkaya, der puster til ilden, ved at “videregive” sin klients holdning.

  8. #2016
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg synes da netop at Daramy har givet udtryk for han gerne vil videre i diverse interviews. Dog siger han også han er glad i København og gerne vil blive (dette skal han jo sige) men for mig har det lydt som om han selv gerne vil videre.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #2017
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    4

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    En af de ting som var en stor hurdle var vist at FCK ville have en stor vidresalgs % så hvis den er kommet op omkring de 20% kan det blive en ret god handel på sigt da salgspriserne fra Belgien er højere end i Danmark. Men ja på den korte sportslige bane kan det se dårligt ud, men lad os nu se hvad der sker og hvem som kommer ind.

  11. #2018
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,531

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    Jeg synes da netop at Daramy har givet udtryk for han gerne vil videre i diverse interviews. Dog siger han også han er glad i København og gerne vil blive (dette skal han jo sige) men for mig har det lydt som om han selv gerne vil videre.
    Så tolker vi det forskelligt det helt fint. Jeg tror de fleste spillere i Dansk fodbold vil til udlandet medmindre karrieren er på hæld. Det er mere spilleglæden/udtrykket og Daramy's generelle udtalelser over lang tid der gør jeg mener han ikke virker til at have "travlt" med at komme videre lige akkurat nu.

    Så sagt på en anden måde, hvis sælger og køber ikke kan være enig om en pris, så tror jeg fint han vil acceptere først at komme videre til Vinter eller næste sommer.

  12. #2019
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Så tolker vi det forskelligt det helt fint. Jeg tror de fleste spillere i Dansk fodbold vil til udlandet medmindre karrieren er på hæld. Det er mere spilleglæden/udtrykket og Daramy's generelle udtalelser over lang tid der gør jeg mener han ikke virker til at have "travlt" med at komme videre lige akkurat nu.

    Så sagt på en anden måde, hvis sælger og køber ikke kan være enig om en pris, så tror jeg fint han vil acceptere først at komme videre til Vinter eller næste sommer.
    Det virker jo heller ikke til at hans perfomance er påvirket, så enig i dette. Så skal det også med i ligningen at BT er danmarksmestre i journalistiske stramninger.

  13. #2020
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    364

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg er virkelig også tilhæger af "4 more years" til MO.

    Men omvendt, hvis han ønsker at komme til udlandet (uden at vi med sikkerhed ved om han vil det), og FCK vælger ikke at sende ham afsted pga. 10 mDKK ekstra i salgsprisen, vil dette ikke kunne have negativ indflydelse på hans spillehumør og præstationer? Og hvis det har det, så vil han ikke kunne præstere og spille mesterskabet hjem, som der lægges op til i andre indlæg og ej heller opretholde sin markedsværdi. Dvs, så får vi hverken eller....

    Well, det er bare sådan lidt tanker herfra om hvordan et mistet salg måske også han have indflydelse...

    Håber virkelig selv bare han bliver, og at han kan se fornuften i det, og bare brænder Ligaen helt af... lang tid siden det har været så underholdende at se FCK spille, og det er i høj grad hans fortjeneste.

  14. #2021
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Tror også at Daramy vil ha' det fint med at blive et år mere og det nok er blevet lidt kørt op i medierne. Selvfølgelig har Daramy udtalt han er åben for at tage afsted til en større klub i udlandet, det vil alle talentfulde fodboldspillere sige for ikke at lukke ned for noget.

    Og skal vi iøvrigt ikke lukke ned for den naive forestilling om at Club Brügge er en klub vi kan måle os med??? Bare det at de tilsyneladende kan byde 90+ millioner for en spiller er et klart bevis på at de er fuldstændig udenfor vores rækkevidde. Deres spillerbudget er vel 2-3 gange større end vores og den belgiske liga er bare bedre end den danske.

  15. De følgende 8 brugere er enige:

  16. #2022
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Så tolker vi det forskelligt det helt fint. Jeg tror de fleste spillere i Dansk fodbold vil til udlandet medmindre karrieren er på hæld. Det er mere spilleglæden/udtrykket og Daramy's generelle udtalelser over lang tid der gør jeg mener han ikke virker til at have "travlt" med at komme videre lige akkurat nu.

    Så sagt på en anden måde, hvis sælger og køber ikke kan være enig om en pris, så tror jeg fint han vil acceptere først at komme videre til Vinter eller næste sommer.
    Jeg er enig i at udtrykket på banen heldigvis ikke har været påvirket af al den snak om hans fremtid. Men ved ikke om der kan komme noget efter 1 september hvis hans drøm om udlandet er slukket for denne gang.
    Jeg håber inderst inde at han bliver i klubben for han er super vigtig for os og også vigtigere end 95 mill + bonusser pt.
    Jeg kan bare ikke alde være med at tolke nogle af hans udtagelser på at han gerne vil videre. Han har udtalt at Fck vil have over 100 mill for ham, dette betyder han er bekendt med et beløb som vil blive accepteret, samtidig siger han, er det det rigtige, er det det rigtige, men ellers er jeg glad for at være i københavn.
    Jeg tolker det desværre som om han gerne vil afsted hvis prisen rammes, men han også har det fint med at blive. Dog kan jeg frygte hvis man begynder at afvise en pris som ellers har været indikationer om de ville acceptere, at han så vil være enormt skuffet og måske miste lidt gejst, dog vil en fyr på 19 år nok også hurtigt kommer over dette.
    Nå det blev et længere skriv.
    Faktum er jeg måske overtolker og jeg håber inderligt at Daramy bliver, men jeg har indstillet man på han nok er på vej videre, så jeg håber så sandelig at PC får fingeren ud hurtig og henter en kvalitets kant som kan tage over fra dag 1, og forventer nok også at vi snakker en del penge sådan et køb kræver

  17. #2023
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,538

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg forstår ærlig talt ikke denne frygt for manglende motivation hos Daramy, hvis vi skulle afvise et salg. Altså klart, han kan blive skuffet. Men så er der snart kamp igen og så er det op på hesten. Knægten er 19 år med 2,5 år tilbage af kontrakten, og har hele fremtiden foran sig. Hvis hans drøm om et udlandseventyr skal realiseres, ved han jo godt selv, at det vil kræve, at han fortsætter de takter han har vist her efter sommerferien. Hvem ved, han kunne måske blive endnu mere motiveret for at præstere på banen, så hans ambitioner om en stor kontrakt i udlandet kan blive realiseret. Det bliver de i hvert fald ikke, hvis han bliver fornærmet og holder op med at præstere.

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #2024
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,531

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg forstår ærlig talt ikke denne frygt for manglende motivation hos Daramy, hvis vi skulle afvise et salg. Altså klart, han kan blive skuffet. Men så er der snart kamp igen og så er det op på hesten. Knægten er 19 år med 2,5 år tilbage af kontrakten, og har hele fremtiden foran sig. Hvis hans drøm om et udlandseventyr skal realiseres, ved han jo godt selv, at det vil kræve, at han fortsætter de takter han har vist her efter sommerferien. Hvem ved, han kunne måske blive endnu mere motiveret for at præstere på banen, så hans ambitioner om en stor kontrakt i udlandet kan blive realiseret. Det bliver de i hvert fald ikke, hvis han bliver fornærmet og holder op med at præstere.
    Enig

    Daramy virker bare hellere ikke som typen som bliver småfornærmet og går i Boykott mode pga. et skifte der ikke bliver til noget. Det slet ikke den "Vibe" jeg får fra ham, så det er jeg hellere ikke nervøs for.

  20. #2025
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg forstår ærlig talt ikke denne frygt for manglende motivation hos Daramy, hvis vi skulle afvise et salg. Altså klart, han kan blive skuffet. Men så er der snart kamp igen og så er det op på hesten. Knægten er 19 år med 2,5 år tilbage af kontrakten, og har hele fremtiden foran sig. Hvis hans drøm om et udlandseventyr skal realiseres, ved han jo godt selv, at det vil kræve, at han fortsætter de takter han har vist her efter sommerferien. Hvem ved, han kunne måske blive endnu mere motiveret for at præstere på banen, så hans ambitioner om en stor kontrakt i udlandet kan blive realiseret. Det bliver de i hvert fald ikke, hvis han bliver fornærmet og holder op med at præstere.
    Jeg er også bare i worst case senario, jeg forventer heller ikke noget dyk, faktisk forventer jeg at hvis man vælger at beholde ham så forlænger man med et år og giver ham større løn, dette bør gøre alle glade og er det senarie jeg håber sker, men er enig i at jeg pt ser spøgelser,

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •