Side 136 af 193 FørsteFørste ... 3686126133134135136137138139146186 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,026 til 2,040 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #2026
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    Jeg er også bare i worst case senario, jeg forventer heller ikke noget dyk, faktisk forventer jeg at hvis man vælger at beholde ham så forlænger man med et år og giver ham større løn, dette bør gøre alle glade og er det senarie jeg håber sker, men er enig i at jeg pt ser spøgelser,
    Nu skal der jo to parter til at forlænge en kontrakt, og jeg har svært ved at se for mig, at Daramy vil forlænge sin kontrakt. Så skal den i hvert fald nok indeholde en salgsklausul med en mindstepris, som nok ikke er langt fra, hvad vi angiveligt er ved at sælge ham for nu...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #2027
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg forstår ærlig talt ikke denne frygt for manglende motivation hos Daramy, hvis vi skulle afvise et salg. Altså klart, han kan blive skuffet. Men så er der snart kamp igen og så er det op på hesten. Knægten er 19 år med 2,5 år tilbage af kontrakten, og har hele fremtiden foran sig. Hvis hans drøm om et udlandseventyr skal realiseres, ved han jo godt selv, at det vil kræve, at han fortsætter de takter han har vist her efter sommerferien. Hvem ved, han kunne måske blive endnu mere motiveret for at præstere på banen, så hans ambitioner om en stor kontrakt i udlandet kan blive realiseret. Det bliver de i hvert fald ikke, hvis han bliver fornærmet og holder op med at præstere.
    Personligt er jeg heller ikke bekymret for motivationen. Drengen elsker tydeligvis bare at spille fodbold. Men jeg er dog dog en anelse bekymret for, om han kan holde det absurd høje niveau, som han viser lige nu. Lige nu peger pilen kun opad, men vi ved også med unge spillere, at mange får nogle formdyk. Render Daramy ind i sådan et f.eks. i foråret, så kan vi ikke få i nærheden af de 100 mio for ham til sommer, hvor det formentlig er sidste chance for at lande et meget stor salg. Jeg tror ikke på, at han ønsker at forlænge sin kontrakt.
    Som nævnt flere gange, så håber vi alle (inkl jeg selv) at han bliver. Men jeg kan virkelig godt forstå, hvis man er fristet til at sælge, når prisen nærmer sig de 100 mio.

  4. #2028
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Ninja_Henning Se meddelelser
    Jeg er tilhænger af teorien om, at vi ikke har råd til at sige nej til bud i den størrelsesorden. Koncernen bag FCK ser ud til at fattes penge, og COVID-19s varighed har ikke gjort situationen bedre. Netop som der blev "gamblet" med nyt badeland, så ramte pandemien. Rigtig dårlig timing, og det MÅ kunne mærkes på fodbolddelen, særligt vores ageren på transfermarkedet.
    Lars Seiers "Vi vinder 7 ud af de næste 10 mesterskaber, hvis vi gør tingene rigtigt" klinger bare enormt hult, hvis det er sådan det står til. Men måske han bare ikke aner, hvad der foregår i egen biks selvfølgelig?

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #2029
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Lars Seiers "Vi vinder 7 ud af de næste 10 mesterskaber, hvis vi gør tingene rigtigt" klinger bare enormt hult, hvis det er sådan det står til. Men måske han bare ikke aner, hvad der foregår i egen biks selvfølgelig?
    Mon ikke sandheden findes et eller andet sted midt i mellem. Jeg tror ikke, at kostebunden er helt tom. Men samtidig er pengekisten næppe så stor, at vi kan sige nej til bud i den størrelsesorden (100+ mio). Spørgsmålet er om vi eller nogen anden dansk nogensinde kommer til det. FCM kan måske netop i dette vindue på en enkelt spiller, men det er grundet andre store salg, CL spil sidste år og en uudtømmelig sikkerhedsøkonomi i Brentford. De siger næppe nej til 100+ mio nogen andre år. Jeg tror ikke, at vi skal dømme dette som værende et FCK i kæmpe økonomisk krise, hvis vi sælger Daramy. Vi skal nok mere tolke det som en ansvarlig økonomisk styring uanset hvor dårlig en ide, som vi fans synes et salg er.

    Mht Seiers udtalelser, så skal vi nok bare vide, at de altid er overdrevet.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #2030
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    271

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Vi skal nok mere tolke det som en ansvarlig økonomisk styring uanset hvor dårlig en ide, som vi fans synes et salg er.
    Jeg ville være tilbøjelig til at give dig ret, hvis bare ikke jeg anså Daramy som det eneste (afprøvede) kort der kunne få den nuværende trupkabale til at gå op. Det virker uansvarligt - også økonomisk - at sælge, i mine øjne, vores eneste mulighed for at få os på rette spor på den korte bane. Endnu et misset mesterskab og europæisk deltagelse, og så frygter jeg spiralen fortsætter nedad. Hvis det sker på baggrund af et salg, så er det om noget uansvarligt.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #2031
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...singh-transfer
    Fin pris! Lidt øv med de 20% videresalg... men det går nok. De 2 millioner for europæisk gruppespil ^^ hvis Mo ryger går der lang tid før de ser dem

  11. #2032
    Tilmeldingsdato
    Sep 2007
    Indlæg
    76

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Som jeg ser det, er Daramy nøglen til mesterskabet. Sælger man ham, sælger man også mesterskabet, og vi vil blot cementere vores plads i hierakiet lige under FCM. Selv hvis vi får 100 mio., skal man have en afløser klar inden for mindre end to uger der kan gå ind og overtage. Har man det? Hvor er de sportslige overvejelser omkring det hér? Bliver salget en realitet, hvilket det tyder på, har PC, i mine øjne, allerede spillet fallit som sportsdirektør.

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #2033
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Det værste ved at sælge ham er for mig ikke engang frygten for ringere resultater - det er simpelthen min identifikation med holdet som vil svækkes. Efter den turbulens, vi har set det sidste år, har jeg virkelig brug for noget at knytte min entusiasme til, og hvad er bedre til at reparere på ens fanfølelse end et hjemmedyrket megatalent på banen? Absolut intet!
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi



  14. #2034
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Saksespark Se meddelelser
    Som jeg ser det, er Daramy nøglen til mesterskabet. Sælger man ham, sælger man også mesterskabet, og vi vil blot cementere vores plads i hierakiet lige under FCM. Selv hvis vi får 100 mio., skal man have en afløser klar inden for mindre end to uger der kan gå ind og overtage. Har man det? Hvor er de sportslige overvejelser omkring det hér? Bliver salget en realitet, hvilket det tyder på, har PC, i mine øjne, allerede spillet fallit som sportsdirektør.
    FCM er også igang med kæmpe udrensning af vigtige spillere. Så det kommer mere til at handle om hvem der bliver købt ind istedet og hvor hurtigt vedkommende slår til.

  15. #2035
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    893

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    FCM er også igang med kæmpe udrensning af vigtige spillere. Så det kommer mere til at handle om hvem der bliver købt ind istedet og hvor hurtigt vedkommende slår til.
    Forskellen er jo bare, at de HVER gang lykkes med en glidende overgang - det samme kan ikke siges om FCK og vores 2-3 sæsoners "kaos"...

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #2036
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Som jeg ser det, er det eneste gode ved at sælge ham til Brugge fremfor f.eks. Milan, at han har meget større chance for at slå igennem, og dermed få et kæmpesalg til en topklub om et par år. Der vil der så falde en masse penge til FC pga. formodet videresalgsklausul og træningskompensation. Håber vi får en rigtig stor videresalgsklausul med.

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #2037
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Ninja_Henning Se meddelelser
    Jeg er tilhænger af teorien om, at vi ikke har råd til at sige nej til bud i den størrelsesorden. Koncernen bag FCK ser ud til at fattes penge, og COVID-19s varighed har ikke gjort situationen bedre. Netop som der blev "gamblet" med nyt badeland, så ramte pandemien. Rigtig dårlig timing, og det MÅ kunne mærkes på fodbolddelen, særligt vores ageren på transfermarkedet.
    Badelandet åbner altså først i 2022, så det kan næppe bruges som undskyldning for at sælge Daramy.

    Til gengæld tror jeg Daramys agent synes Brugge er en god klub at sælge til, for så kan han jo videresælges igen til en rigtig storklub om kort tid, og så kan få sine procenter to gange.
    Danmark til Valby Bakke

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #2038
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Saksespark Se meddelelser
    Som jeg ser det, er Daramy nøglen til mesterskabet. Sælger man ham, sælger man også mesterskabet, og vi vil blot cementere vores plads i hierakiet lige under FCM. Selv hvis vi får 100 mio., skal man have en afløser klar inden for mindre end to uger der kan gå ind og overtage. Har man det? Hvor er de sportslige overvejelser omkring det hér? Bliver salget en realitet, hvilket det tyder på, har PC, i mine øjne, allerede spillet fallit som sportsdirektør.
    Jeg håber mine bange anelser bliver gjort til skamme, men jeg tror Singh er købt ind som afløser for Daramy og, at de penge, der kommer ind for Daramy og Nelson, først og fremmest er tiltænkt den slunkne koncernkasse. Måske bliver Zanka også hevet ind i sidste øjeblik, men derudover frygter jeg, at transfervinduet er færdig for os.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #2039
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg er desværre allerede videre. Mo VIL åbenbart videre så skal vi bare sælge så dyrt som muligt i stedet for at have en utilfreds spiller rendende rundt i klubben.

    Det jeg hænger min hat på i forhold til ny indkøb er hvor hurtigt Diks og Hulk-olava er gledet ind i truppen og på holdet. De har ikke lige skulle bruge 6+ mdr på at forstå vores måde at spille på. Så hvis Singh hallelujah gør det samme og selvfølgelig levere varen, så er jeg ikke så bekymret. Men synes stadig vores offensiv er for tyndt besat.

    Så håber PC har fået indlagt kæmpe mange klausuler i kontrakten så det endelige beløb gør alle i København glade.

  24. #2040
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    893

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Jeg håber mine bange anelser bliver gjort til skamme, men jeg tror Singh er købt ind som afløser for Daramy og, at de penge, der kommer ind for Daramy og Nelson, først og fremmest er tiltænkt den slunkne koncernkasse. Måske bliver Zanka også hevet ind i sidste øjeblik, men derudover frygter jeg, at transfervinduet er færdig for os.
    Vi mangler i den grad fortsat en offensiv kant, hvis Singh er tiltænkt til Daramy 2.0... Så håber du tager fejl og MO-pengene skal bruges på at forstærke

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •