Side 137 af 193 FørsteFørste ... 3787127134135136137138139140147187 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,041 til 2,055 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #2041
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Jeg håber mine bange anelser bliver gjort til skamme, men jeg tror Singh er købt ind som afløser for Daramy og, at de penge, der kommer ind for Daramy og Nelson, først og fremmest er tiltænkt den slunkne koncernkasse. Måske bliver Zanka også hevet ind i sidste øjeblik, men derudover frygter jeg, at transfervinduet er færdig for os.
    Arh, så galt kan jeg trods alt ikke forestille mig, det går, for så er det vist ikke kun de krævende fans, der kan se, at al snak om mesterskabet er varm luft, men alle med øjne i hovedet!
    At erstatte Daramy, Fischer, Bundu, Kaufmann og Thomsen med Singh ville ikke bare være uambitiøst, men decideret vanvittigt.
    Vi må se. Jeg nægter at tro, at der ikke kommer et par forstærkninger, hvis Daramy virkelig ryger, for hvis der ikke gør, må man bare konstatere, at vi har givet op på forhånd, og det vil være temmelig interessant at høre forklaringerne fra Seier og PC.
    HIC SUNT LEONES

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #2042
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    FCM er også igang med kæmpe udrensning af vigtige spillere. Så det kommer mere til at handle om hvem der bliver købt ind istedet og hvor hurtigt vedkommende slår til.
    De har så mere eller mindre allerede holdet og udtrykket på plads. De spillere der skal sælges dyrt, figurerer pt ikke i kamptrupperne. Deres offensiv er skræmmende bred med Sisto, Mabil, Dreyer, Isaksen til kanterne og Brumado og formentlig snart Marrony til frontpladsen. Læg dertil et par spændende unge spillere. Til sammenligning har vi til kanterne Singh og Daramy - formentlig kun Singh hvis det går som præsten prædiker. Det er godt nok tyndt.

    Okay, hvis FCM pludselig sælger Evander og Sviatchenko, så snakker vi…

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #2043
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    470

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Er Jacob Bruun Larsen-linket helt dødt?

    Hvis Daramy ryger for ca 90-100 mio, så burde der være midler til at købe Bruun Larsen fri i Hoffenheim som erstatning.

  6. #2044
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    ... og det vil være temmelig interessant at høre forklaringerne fra Seier og PC.
    Det er ALDRIG interessant at høre på Seier.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  7. De følgende 11 brugere er enige:

  8. #2045
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Nosferatu Se meddelelser
    Er Jacob Bruun Larsen-linket helt dødt?
    Det må man formode. Hoffenheim har spillet to kampe indtil videre, en i Bundesligaen og en i pokalen, JBL er startet inde i begge og har et mål og en assist indtil videre. Han virker ikke til at være på markedet.

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #2046
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Nosferatu Se meddelelser
    Er Jacob Bruun Larsen-linket helt dødt?

    Hvis Daramy ryger for ca 90-100 mio, så burde der være midler til at købe Bruun Larsen fri i Hoffenheim som erstatning.
    Problemet er, at Bruun Larsen er inde i varmen igen og er startet inde i sæsonens første to kampe med et mål og en assist til følge. Så han gider næppe selv rykke til København nu.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #2047
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Problemet er, at Bruun Larsen er inde i varmen igen og er startet inde i sæsonens første to kampe med et mål og en assist til følge. Så han gider næppe selv rykke til København nu.
    In Philine we trust... Spøg til side.. Den er selvfølgelig stendød. Selvom et plaster på såret kunne have været JBL+Skov Olsen til 40-50 mio stykket (jeg ved godt det ikke er realistisk og har aldrig har været det heller). Sælger vi Daramy ender vi nok op med Souza fra Vejle og Thorsteinsson fra AGF. Det er to spillere der er garant for vildskab, lige efter PC's hoved.

  13. #2048
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Sousa og faghir ville være et ok plaster på såret

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #2049
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Udfaldet af Daramys transfer/ikke transfer historie kommer til at give et meget godt fingerpeg om den indbyrdes rangering mellem os og Midtjylland.
    Jeg er ret sikker på (min påstand), at hvis Daramy havde været fcm spiller og de havde stået overfor en sæson, hvor det var af afgørende betydning, at vinde ligaen, samt lave et godt run i Europa, så havde et bud på 90 mill fra Club Brugge udløst en hånlatter bag designer skrivebordet på modebrillens kontor i Herning.

    Hvis vi ikke kan afslå os fra at sælge Mo på nuværende tidspunkt til belgisk fodbold, så har vi som fans en klar indikation af hvilken virkelighed vi skal navigere i, i de kommende sæsoner.
    Og så kommer nogle af os til at kunne huske både den tid, hvor man ikke troede, at vi nogensinde skulle indhente bif, samt de dage, hvor man ikke kunne se hvem der nogensinde skulle kunne vælte os af tronen (og da slet ikke wannabe fjolserne fra heden).
    Der er vel sådan ca 15 år mellem de to minder.

  16. De følgende 12 brugere er enige:

  17. #2050
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg er ikke meget for fanprotester. De har altid virket mere skingre og hysteriske end brugbare. Men sælges Daramy, og hentes der ikke kvalificerede erstatninger ind, så må jeg sige, at jeg finder tiden moden til fanprotester med et eneste formål: at få jyderne og Seier til at sælge klubben. Min tillid til ejerskabet kan i forvejen ligge på et meget lille sted, og egentlig føler jeg også, at badelandsmodellen er løbet fra FCK. Hvis det nu viser sig, at FCK skal rede ferieudgaven af Rødovercenteret, fordi to fodbold-ignoranter og en neoliberal fantast ikke vel satse på kerneforretningen, ja så bør Parkens publikum give den maksimal rabalder og fortælle ejerskabet, at de er lige så ønskede i Parken, som BØF, Martin Jensen og migrænefodbold.

    Jeg er ikke ham der peger fingre af PC, for jeg tror ikke han har så meget at skulle sige, og det han hidtil har gjort på transfermarkedet, har faktisk været ret succesfuldt. Næ, lorten ligger hos vores håbløse ejerskab, og udover sejre til FCK, så er der intet jeg ønsker mig så meget for klubben end at holdet og Parken for nye og fodboldinteresserede ejere.

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #2051
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Problemet er, at Bruun Larsen er inde i varmen igen og er startet inde i sæsonens første to kampe med et mål og en assist til følge. Så han gider næppe selv rykke til København nu.
    I hvert fald under Ståle oplevede vi, at spillere, vi alle ønskede langt væk, pludselig fik spilletid (formodentlig) med henblik på et salg. Det er ulig noget nemmere at slippe af med folk, hvis de får spilletid. Om det er tilfældet med Bruun Larsen, ved jeg ikke, men mange faktorer påvirker et salg, og pludselig spilletid kan både betyde det ene og det andet.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #2052
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    I hvert fald under Ståle oplevede vi, at spillere, vi alle ønskede langt væk, pludselig fik spilletid (formodentlig) med henblik på et salg. Det er ulig noget nemmere at slippe af med folk, hvis de får spilletid. Om det er tilfældet med Bruun Larsen, ved jeg ikke, men mange faktorer påvirker et salg, og pludselig spilletid kan både betyde det ene og det andet.
    Jeg har set hans ene mål, dog ikke optakten til det. Det var ikke sådan at han fuldstændig brændte banen af. Ved ikke hvordan han i øvrigt har spillet, men det kan være der er nogen der har fuldt bedre med i BL, end jeg, der kan uddybe om det?

  22. #2053
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    I hvert fald under Ståle oplevede vi, at spillere, vi alle ønskede langt væk, pludselig fik spilletid (formodentlig) med henblik på et salg. Det er ulig noget nemmere at slippe af med folk, hvis de får spilletid. Om det er tilfældet med Bruun Larsen, ved jeg ikke, men mange faktorer påvirker et salg, og pludselig spilletid kan både betyde det ene og det andet.
    Jeg siger ikke, det er forkert, men jeg kan simpelthen ikke komme i tanke om eksempler på spillere, der var ude i kulden, og som Ståle så pludselig smed i startopstillingen i vigtige kampe for at kunne sælge dem bagefter..?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #2054
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    45

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jess Thorup siger i denne artikel omkring indkøbet af Singh: "Så ved at få ham ind, er det i hvert fald et skridt på vejen mod det at kigge efter spillere til offensiven, som vi har sagt, vi ville, i noget tid". Det tyder da på, at man er ude efter flere forstærkninger, og det tror jeg egentligt at man har været uafhængigt om Daramy bliver solgt. Hvis han bliver solgt, så skal der "bare" købes en mere.

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...idt-paa-vejen/

  25. De følgende 5 brugere er enige:

  26. #2055
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Kilder omkring AJAX (Twitter så jeg ved det kan være blaa) melder, at AJAX har meldt sig ind i kampen om Daramy. Jeg vil langt mere kunne tolerere, hvis han bliver solgt til dem.

    EDIT: Man kan finde et screenshot på Kvart i bolds FB-side.
    Sidst redigeret af Devil : 19.08.21 kl. 14:01

  27. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •