Side 138 af 193 FørsteFørste ... 3888128135136137138139140141148188 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,056 til 2,070 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #2056
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg siger ikke, det er forkert, men jeg kan simpelthen ikke komme i tanke om eksempler på spillere, der var ude i kulden, og som Ståle så pludselig smed i startopstillingen i vigtige kampe for at kunne sælge dem bagefter..?
    Du har selvfølgelig ret, det er en påstand, men når fx Bolanos, Toutouh, Jan Gregus og senest Bengtsson igen og igen ikke rigtigt leverede/leverer, og ikke rigtigt så/ser ud til at have en fremtid, og så pludselig i en opstart fik/får spilletid, da var/er tanken nærliggende. Modargumentet er selvfølgelig, at vi da altid skal stille i stærkeste opstilling, og at den slags hensyn ikke tages. Ofte sad/sidder jeg og mine nærmeste medfans dog og var/er enige om, at man håbede/håber på et salg via spilletid. Tanken er i hvert fald ikke ulogisk.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2057
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Kilder omkring AJAX (Twitter så jeg ved det kan være blaa) melder, at AJAX har meldt sig ind i kampen om Daramy. Jeg vil langt mere kunne tolerere, hvis han bliver solgt til dem.
    Helt enig.. Kan vi sælge Daramy til Ajax for 120 mio, så er det nok et salg jeg ville kunne acceptere. Selvom det stadig vil være ærgerligt.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #2058
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Kilder omkring AJAX (Twitter så jeg ved det kan være blaa) melder, at AJAX har meldt sig ind i kampen om Daramy. Jeg vil langt mere kunne tolerere, hvis han bliver solgt til dem.

    EDIT: Man kan finde et screenshot på Kvart i bolds FB-side.
    Jeg kan intet se på den FB-side. Kan du ikke linke, så vi andre slipper for at søge i vilde?

  6. #2059
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    683

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    AGF ud af suppen igen, og gerne allerede til sommer

  7. #2060
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Det er et screenshot nede i kommentarsporet. Det er bare en eller anden anonym twitter transferprofil der hedder ajaxtransferrumours eller sådan noget, der kreerer rygter for likes. Ikke noget troværdigt.

  8. #2061
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  9. #2062
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Men den artikel refererer jo bare til den anonyme twitterprofil med hele 389 følgere. Jeg ved ikke meget om Ajax, men kan da se de 3 seneste rygter de har bragt, ikke har passet. Det er jo åbenlyst utroværdigt.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #2063
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af pires Se meddelelser
    Hvis man kigger i kommentarsporet, så er hans kilde Copenhagen Sundays, en "insider account" i FCK, hehe
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  12. #2064
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Men den artikel refererer jo bare til den anonyme twitterprofil med hele 389 følgere. Jeg ved ikke meget om Ajax, men kan da se de 3 seneste rygter de har bragt, ikke har passet. Det er jo åbenlyst utroværdigt.
    Præcis. Og det virker heller ikke umiddelbart til at være Ajax' transferstrategi at hente talenter så dyrt, de plejer at foretrække at udvikle. Hvis de slår Brugges bud og henter Daramy vil det være deres 3. højeste transfer på et talent (under 20 år) nogensinde, bag Neres og Sulejmani.

    Men de har dog været ude med riven (og pungen) det sidste år, så man ved jo aldrig.
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  13. #2065
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Er der ingen som er spændte på vores nye sydafrikanske teknikker? Jeg er personligt ret spændt på at se ham. Tror han er rigtig god :)

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #2066
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Er der ingen som er spændte på vores nye sydafrikanske teknikker? Jeg er personligt ret spændt på at se ham. Tror han er rigtig god :)
    Tjooo, altså han ser da ok ud på Youtube. Men altså, hvad får man for 8,5 mio kr? 1/10 Daramy sådan ca. Men vi må se. Håber da han brænder ligaen af, når han engang er klar til at starte inde. Men er ikke sådan helt oppe at ringe med skyhøje forventninger, det skal jeg indrømme.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #2067
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    "- Jeg skal tænke over, om det er det rigtige at skifte nu, eller om jeg skal blive i FCK og spille, udtaler Mohamed Daramy." https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ds-i-storklub/

    Det lader til, han stadig ikke er helt sikker. Gad sgu godt se et gigantisk banner i Parken på søndag, der prøver at overtale ham til at blive :)


  18. #2068
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    "- Jeg skal tænke over, om det er det rigtige at skifte nu, eller om jeg skal blive i FCK og spille, udtaler Mohamed Daramy." https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ds-i-storklub/

    Det lader til, han stadig ikke er helt sikker. Gad sgu godt se et gigantisk banner i Parken på søndag, der prøver at overtale ham til at blive :)
    Han sgu en fornuftig dreng Daramy. Hovedet er skruet rigtig på :)

    Anyway han har jo også set over en årrække danskere der skifter til udlandet og fejler. Jeg vil dog stadig mene at, hvis det er udvikling vi snakker om kontra FCK vs Brügge så vil jeg da klart mene han ligeså vel kan tage 1 år mere hos os. Ja Daramy har de seneste uger brændt ligaen af, men vi skal jo stadig se det være konsistent over en hel sæson.

    Og nej han behøver ikke vise det ekstreme høj top niveau han har vist de seneste 2-3 uger i hver kamp (Det måske også for meget at forlange), men et godt bund niveau uden de store udfald så er jeg tilfreds :)

  19. #2069
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    25

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Pillefaxe Se meddelelser
    Præcis. Og det virker heller ikke umiddelbart til at være Ajax' transferstrategi at hente talenter så dyrt, de plejer at foretrække at udvikle. Hvis de slår Brugges bud og henter Daramy vil det være deres 3. højeste transfer på et talent (under 20 år) nogensinde, bag Neres og Sulejmani.

    Men de har dog været ude med riven (og pungen) det sidste år, så man ved jo aldrig.
    De bød da godt med på Kamaldeen…

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #2070
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Min værste frygt er - som Transfervinduet har bekræftet som en potentiel handel - at Daramy erstattes med Emre Mor... et spark i de lange løg, som forstærkes ved, at CV tager pigstøvler på! Så mangler vi bare, at han henter fisse-Mike... Fårk hvor bliver jeg deprimeret!

  22. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •