Side 141 af 193 FørsteFørste ... 4191131138139140141142143144151191 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,101 til 2,115 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #2101
    Tilmeldingsdato
    Oct 2020
    Indlæg
    33

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Nu er jeg selv tilhænger af at beholde Daramy.

    Men vi skal også huske at lige nu kører alt for Daramy og han får helt sikkert perioder i denne sæson hvor det ikke kører for ham. Man kan nemt ende op med at han har haft en middelmådig sæson til sommer, og så har han et år tilbage af kontrakten og ryger for 30-40 millioner. Det er en reel risiko

    Jeg følger den tanke hele vejen... Løsningen på dette problem må være, at de må forlænge Daramys kontrakt og give ham noget mere i lønningsposen - og gerne med en frikøbs på den anden side af 150 mill. Ved godt at lønen skal afspejle i forhold til dette beløb, men sådan må det være. "Manden" er jo klart en nøglespiller for holdet p.t. og forhåbentlig også for resten af sæsonen.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #2102
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    531

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Ifølge Sorgenfri virker en Daramy handel som noget der sker i en i øvrigt lille interessant artikel med et FCK strategisk sigte ved salg.
    https://www.nordicbet.dk/da/blog/fod...flere-arsager/

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #2103
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Ifølge Sorgenfri virker en Daramy handel som noget der sker i en i øvrigt lille interessant artikel med et FCK strategisk sigte ved salg.
    https://www.nordicbet.dk/da/blog/fod...flere-arsager/
    Besynderligt, at han udelukkende fokuserer på salgsprisen og evt. gevinst ved videresalg, når han konkluderer, at det vil være et godt salg for FCK. Spillersalg har godt nok haft stigende betydning for klubben de seneste år, men en markant del af indtægterne er hentet på sportslig succes og europæiske gruppespil. Den kilde er på vej til at tørre gevaldigt ud, hvis vi marcherer mod tredje sæson i træk uden et mesterskab. Imponerende med en "fodboldekspert", der glemmer fodbolden og leger Børsen-kommentator.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #2104
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Tipsbladet skriver, at vi har gjort Leragers aftale permanent. Har jeg misset en nyhed?

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #2105
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Tipsbladet skriver, at vi har gjort Leragers aftale permanent. Har jeg misset en nyhed?
    Mon ikke det bare er skrevet af fra Transfermarkt, som af en eller anden årsag har skrevet det. Men så vidt jeg forstår er han stadig teknisk kun på leje.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #2106
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Fra Skakten, den skal lige med her:

    https://mobile.twitter.com/bigtimefo...965939712?s=21

    Kender ikke Evidence Makgopa, men er er lidt:
    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Evidence_Makgopa

    Ville give god mening med en mere fra Sydafrika.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #2107
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Ser ud til Daramy skal til Ajax for 90-105 mill. Og skulle ske efter torsdagens kamp.
    spændende hvad fck så har af planer for hvem der skal ind.
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...r-rekordbeloeb

  14. #2108
    Tilmeldingsdato
    Aug 2014
    Indlæg
    42

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Røv og nøgler, så ser det ud til at Daramy er solgt. Et skifte der for mit vedkommende er nemmere at sluge, men hvor jeg dog håbede, at han blev et år mere! Nu skal vi have mindst én kant mere, inden vinduet lukker! https://www.bt.dk/fodbold/bt-afsloer...r-rekordbeloeb

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #2109
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    594

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Kunne der ikke være et lille håb om at det er en and. Da Brügge bød meldte FCK det ud. Vel pga fondsbørsregler. Bør/skal de ikke også melde ud hvis de modtager bud fra Ajax?

  17. #2110
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Ambs Se meddelelser
    Røv og nøgler, så ser det ud til at Daramy er solgt. Et skifte der for mit vedkommende er nemmere at sluge, men hvor jeg dog håbede, at han blev et år mere! Nu skal vi have mindst én kant mere, inden vinduet lukker! https://www.bt.dk/fodbold/bt-afsloer...r-rekordbeloeb
    Ja vi må vel bare acceptere vores plads i fødekæden. Jeg ser dog også hellere Daramy i Ajax end Brügge, selvom man må formode at konkurrencen bliver hårdere i Ajax. Og så er der beløbet 100-105 mill ? Hmm jeg tror fortsat på at beløbet potentielt kunne være højere, hvis vi venter til Vinter/Sommer, men på den anden side så er det sgu også mange penge POST Corona. Og tør man vente på det?. Der kan jo også opstå skader etc.

    Anyway, PC. Så skal vi have endnu en offensiv kant og Angriber samt endnu en forsvarspiller. Sæt igang.

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #2111
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Kunne der ikke være et lille håb om at det er en and. Da Brügge bød meldte FCK det ud. Vel pga fondsbørsregler. Bør/skal de ikke også melde ud hvis de modtager bud fra Ajax?
    https://www.fck.dk/nyhed/rygter-om-d...g-til-afc-ajax :(

  20. #2112
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ja vi må vel bare acceptere vores plads i fødekæden. Jeg ser dog også hellere Daramy i Ajax end Brügge, selvom man må formode at konkurrencen bliver hårdere i Ajax. Og så er der beløbet 100-105 mill ? Hmm jeg tror fortsat på at beløbet potentielt kunne være højere, hvis vi venter til Vinter/Sommer, men på den anden side så er det sgu også mange penge POST Corona. Og tør man vente på det?. Der kan jo også opstå skader etc.

    Anyway, PC. Så skal vi have endnu en offensiv kant og Angriber samt endnu en forsvarspiller. Sæt igang.
    Jeg forstår godt, hvis man ikke tør vente. Det er altså stadig meget kort tid, Daramy har været vanvittig, og han har stadig udfald. Risikoen for, at hans niveau falder i løbet af sæsonen er der bare og så ryger vi ned i pris. Han har kæmpe potentiale, men han virker også som en spiller, der primært leverer, når det kører for holdet.

    Spørgsmålet i alt det her er jo nok, hvem der kommer ind. For hvis det her salg betyder, at vi stiller os ringere i forhold til at vinde suppen, hvor FCM ser ret godt kørende ud, så synes jeg det er rigtig skidt..

  21. De følgende 13 brugere er enige:

  22. #2113
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Hvis beløbet i B.T. passer (90-105 mio. kr.), er det godt nok billigt og tangerer dårligt købmandsskab af PC. Dog tyder nyheden på fck.dk, at man endnu ikke er helt enige.

    OM vi skal skyde skylden på PC, eller det er likvide problemer/ønsker i ledelsen, der gør, at vi sælger vores absolut største talent gennem tiden billigere end spillere fra FCN og FCM, er svært at sige.

    Når det er sagt, er der - trods alt - to gode ting i det her:

    - Vi venter åbenbart med at sælge til efter vores sidste kvalifikationskamp til Conference League
    - Vi sælger til en stærkere og større klub end os selv, der modsat Club Brugge ikke er en direkte konkurrent. Også selv om vi har en god kamphistorik mod Ajax :)

    Så det er gået fra utilgiveligt til virkelig slemt. Og skulle det vise sig, at transfersummen er væsentligt højere end det, B.T. har snuset sig frem til, kan det ligefrem komme op på acceptabelt. Men det virker godt nok som om, at FCK har haft svært ved at presse prisen op over de 100 mio. kr.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #2114
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Ajax er bedre end Brugge ift. at få flere penge, når de engang sælger ham videre. Ajax har en langt bedre historik ift. at sælge spillere dyrt end Brugge. Men ja, 100 mio. er stadig for billigt i min optik.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #2115
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Kan det i øvrigt tænkes, at Singh skal dække for Daramy på den korte bane, og at Bardghji er klar til at blive rykket op på sin 16 års fødselsdag? Eller er han ikke klar til seniorbold til den tid endnu?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •