Side 142 af 193 FørsteFørste ... 4292132139140141142143144145152192 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,116 til 2,130 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #2116
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Kan det i øvrigt tænkes, at Singh skal dække for Daramy på den korte bane, og at Bardghji er klar til at blive rykket op på sin 16 års fødselsdag? Eller er han ikke klar til seniorbold til den tid endnu?
    Jeg forventer et køb i skov Olsen klassen som erstatning samt en offensiv spiller mere til bredden. Det er nødvendigt, hvis vi skal følge med Fcm. Og sker det ikke, så skal ejerkredsen holde kæft med de store ambitioner


  2. #2117
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,535

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Ajax er bedre end Brugge ift. at få flere penge, når de engang sælger ham videre. Ajax har en langt bedre historik ift. at sælge spillere dyrt end Brugge. Men ja, 100 mio. er stadig for billigt i min optik.
    Jeg kan langt bedre sluge den her, end Daramy til Brügge, trods alt. Hvorvidt det vil være fornuftigt at sælge Daramy for, lad os sige 100-110 mio afhænger i den grad også af, hvordan de transferpenge forvaltes. Kan vi hive to unge og dygtige offensivspillere ind, som kan hæve/bevare kvaliteten i start 11’erwn fra dag 1, så måske fair nok. Det kunne være Andreas Skov Olsen samt en dygtig 9’er som Faghir. Dette forekommer mig dog desværre som et komplet urealistisk scenarie.

    Jeg forstår dog i dette tilfælde bedre Daramys iver i forhold til at få skiftet til at ske. Han kommer til en klub, der praktiserer et system, som nærmest er skræddersyet til hans kompetencer, og han kommer et sted hen med en masse unge danskere som kan hjælpe ham med at falde til. Kunne vi dog bare svinge den op på 130-150 mio!

  3. De følgende 7 brugere er enige:

  4. #2118
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg tror, at FCK-spillerne skal stoppe med at smide sølvmedaljerne fra sig Fisher-style: For sølv er tilsyneladende klubbens nye ambition.

    Salget viser med tydelighed, at ejerne ikke ønsker at investere i fodbolddelen af forretningen. Hvis økonomien er så presset, at salget er en nødvendighed, havde den logiske konsekvens været en kapitaludvidelse - selvom det er en dyr og besværlig løsning.

    Jeg overvejer at droppe min plads på Nedre C de kommende kampe. Når ejerne og ledelsen åbenlyst ikke prioriterer fodboldholdet, mister jeg lysten til støtte op og håbet på, at vi er på vej mod snarlig genkomst i toppen af tabellen.

    Salget af Daramy er for mig den største skuffelse i mange år som FCK-fan. Det rammer langt hårdere end de missede mesterskaber, da jeg her havde en begrundet tro på, at klubben havde et fundament for at vende udviklingen.

    Jeg har været med siden midten af 90'erne, og selvom der har været flere dybe bakkedale, mindes jeg aldrig tidligere, at fremtiden har set så middelmådig ud. Håber jeg tager fejl, men jeg vil bruge et udtryk, som jeg normalt forbinder med Brøndby: Vi er fucking miles away!

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #2119
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af dam78 Se meddelelser
    Jeg tror, at FCK-spillerne skal stoppe med at smide sølvmedaljerne fra sig Fisher-style: For sølv er tilsyneladende klubbens nye ambition.

    Salget viser med tydelighed, at ejerne ikke ønsker at investere i fodbolddelen af forretningen. Hvis økonomien er så presset, at salget er en nødvendighed, havde den logiske konsekvens været en kapitaludvidelse - selvom det er en dyr og besværlig løsning.

    Jeg overvejer at droppe min plads på Nedre C de kommende kampe. Når ejerne og ledelsen åbenlyst ikke prioriterer fodboldholdet, mister jeg lysten til støtte op og håbet på, at vi er på vej mod snarlig genkomst i toppen af tabellen.

    Salget af Daramy er for mig den største skuffelse i mange år som FCK-fan. Det rammer langt hårdere end de missede mesterskaber, da jeg her havde en begrundet tro på, at klubben havde et fundament for at vende udviklingen.

    Jeg har været med siden midten af 90'erne, og selvom der har været flere dybe bakkedale, mindes jeg aldrig tidligere, at fremtiden har set så middelmådig ud. Håber jeg tager fejl, men jeg vil bruge et udtryk, som jeg normalt forbinder med Brøndby: Vi er fucking miles away!
    Jeg forstår din skuffelse, men når alt kommer til alt så er der bare en økonomisk fødekæde som er svær at komme uden om i en lille liga som den danske.

    Det helt store spørgsmål hvad vælger ledelsen at gøre med med de penge de får nu?. Kommer der offensive profiler som får os til at spærre øjne op, eller vælge man spare vejen?. Jeg afventer hvertfald med at afsige dom før Transfervinduet er ovre.

  7. De følgende 12 brugere er enige:

  8. #2120
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    535

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Forstår din og mange andres frustrationer ved dette salg, det er et spark i maven på os fans, men..

    Jeg prøver at se sagen fra Daramys side og klubbens, vi ved ikke hvad Daramy internt har sagt og styrken bag.
    I øvrigt kan der være noget kulturelt der spiller ind. Mig bekendt er Daramy en af 5-6 børn (han har en lillebror der også spiller og er ligeså hurtig) og uden at gå i detaljer kan man godt forestille sig nogle trange kår for familien excl Daramy. Måske er der pres på internt i familien for at score gevinsten nu hvor chancen endelig er der fordi Daramy har ansvar for familien. Han skal ikke høre et ondt ord fra mig.
    En ung spiller (klubbens guldfugl) der så meget vil afsted kan være en svær størrelse at håndtere.
    Daramy har siden u em spillet forrygende men en ung spiller kan få udfald, skader og længere perioder med mindre succes.
    Jeg synes ikke man 1til1 kan sammenligne med FCNs salg af Kamaldeen (iøvrigt for næsen af Ajax og Marc Overmars) og at FCM sælger Oneyka "internt" til Brentford kan være en smart måde for begge klubber at få max ud af situationen.

    Før jeg selv fælder en endelig dom vil jeg godt se hvad PC kan få ind i samme vindue..men der skal i den grad leveres !!
    Får vi 3 ind og de 2 styrker start 11-eren kan det muligvis godt hjælpe på sagen.

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #2121
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg forstår din skuffelse, men når alt kommer til alt så er der bare en økonomisk fødekæde som er svær at komme uden om i en lille liga som den danske.

    Det helt store spørgsmål hvad vælger ledelsen at gøre med med de penge de får nu?. Kommer der offensive profiler som får os til at spærre øjne op, eller vælge man spare vejen?. Jeg afventer hvertfald med at afsige dom før Transfervinduet er ovre.
    Daramy har to et halvt år tilbage af sin kontrakt. Der er selvfølgelig en risiko forbundet med at udsætte salget, men der er også en stor potentiel upside: Sportslig succes giver lettere adgang til gruppespil, der genererer store indtægter og hæver salgspriserne på spillerne. På den baggrund viser salget, at ejerne ikke ønsker at løbe en risiko for at opnå den potentielle gevinst, der er forbundet med sportslig succes.

    Naturligvis sker der altid en afvejning af risiko vs afkast, når man investerer - uanset om der tale om en medicinalaktie eller en fodboldklub. Med det formodentligt forestående salg af Daramy demonstrerer ejerne deres begrænsede risikovillighed - hvilket tegner dårligt for FCK's fremtid.

    Divisionerne er fyldt med fodboldhold med ejere, der vægter begrænset risiko over sportslig succes og et potentielt højere afkast. Som jeg har skrevet tidligere i tråden, forvandler salget i mine øjne FCK til et forvokset Farum. Jeg har altid fulgt FCK for drømmene - både når de lykkedes, og når de mislykkedes. Med det alt for tidlige Daramy-salg, går FCK fra at være en drømmefabrik til at være en kræmmerforretning.

    Ja, jeg får skrevet noget storladet vrøvl i dag, men sidder pisse sur i min FCK-trøje og kan ikke beslutte, om jeg skal gå i Parken :-(

  11. #2122
    vandr er offline Ståle Raus medlem #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    482

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Måske sidste chance for at se Mo live i 10-12 år, så afsted med dig. :o)
    Ståle RAUS!!!11! - og det med det vuns!

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #2123
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    535

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af dam78 Se meddelelser
    Daramy har to et halvt år tilbage af sin kontrakt. Der er selvfølgelig en risiko forbundet med at udsætte salget, men der er også en stor potentiel upside: Sportslig succes giver lettere adgang til gruppespil, der genererer store indtægter og hæver salgspriserne på spillerne. På den baggrund viser salget, at ejerne ikke ønsker at løbe en risiko for at opnå den potentielle gevinst, der er forbundet med sportslig succes.

    Naturligvis sker der altid en afvejning af risiko vs afkast, når man investerer - uanset om der tale om en medicinalaktie eller en fodboldklub. Med det formodentligt forestående salg af Daramy demonstrerer ejerne deres begrænsede risikovillighed - hvilket tegner dårligt for FCK's fremtid.

    Divisionerne er fyldt med fodboldhold med ejere, der vægter begrænset risiko over sportslig succes og et potentielt højere afkast. Som jeg har skrevet tidligere i tråden, forvandler salget i mine øjne FCK til et forvokset Farum. Jeg har altid fulgt FCK for drømmene - både når de lykkedes, og når de mislykkedes. Med det alt for tidlige Daramy-salg, går FCK fra at være en drømmefabrik til at være en kræmmerforretning.

    Ja, jeg får skrevet noget storladet vrøvl i dag, men sidder pisse sur i min FCK-trøje og kan ikke beslutte, om jeg skal gå i Parken :-(


    Jeg skrev for 30 min siden der kunne være pres på fra Daramy eller hans familie, det synes jeg inddirekte PC netop har bekræftet på et live tv interview nede på bamen.."ønsker fra spillerens side og hans bagland". Pc ville gerne have beholdt Daramy fordi man nu "havde samlet brikkerne" mht holdets spillere.

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #2124
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg tror Daramy selv har sagt han gerne vil afsted. PC siger det lidt indirekte her.

    - Det handler om, at der nogle gange er nogle ønsker fra spillerens side og vedkommendes bagland, og hvis tidspunktet er rigtigt for os, så sætter man sig jo ned og vurderer, om det nu.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #2125
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg er ked af at miste Daramy, men jeg kan acceptere det, når det er Ajax som byder og Daramy selv presser på; Club Brugge havde stadig været en falliterklæring.

    Når det gælder de sidste handler, så har PC travlt, men jeg er nu 110% sikker på, at der kommer flere spillere ind. Det er så blot et spørgsmål om kvaliteten, men indtil videre har de spillere han har hentet været gode, så jeg er fortrøstningsfuld. Giv nu lige PC lidt kredit, det synes jeg han har fortjent.

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #2126
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    Jeg tror Daramy selv har sagt han gerne vil afsted. PC siger det lidt indirekte her.

    - Det handler om, at der nogle gange er nogle ønsker fra spillerens side og vedkommendes bagland, og hvis tidspunktet er rigtigt for os, så sætter man sig jo ned og vurderer, om det nu.
    Daramy er 19 og været en del af førsteholdet i to år nu. Det er sku fair nok at han vil afsted. Især hvis han kan bringe 100mio + bonusordninger ind. Så skal PC bare sørge for en ny venstrekant + angriber + central forsvarer, så er jeg egentlig tilfreds.

    Med de takter falk, biel, diks og kocholaava viser kan vi måske godt få guld, eller i hvert slås med FCM om det, men jeg havde da også helst beholdt ham :(

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #2127
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    440

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg er ked af at miste Daramy, men jeg kan acceptere det, når det er Ajax som byder og Daramy selv presser på; Club Brugge havde stadig været en falliterklæring.

    Når det gælder de sidste handler, så har PC travlt, men jeg er nu 110% sikker på, at der kommer flere spillere ind. Det er så blot et spørgsmål om kvaliteten, men indtil videre har de spillere han har hentet været gode, så jeg er fortrøstningsfuld. Giv nu lige PC lidt kredit, det synes jeg han har fortjent.
    Det er det vildeste sats, PC & Co. har gang i. Vi er i fuld gang med sæsonen, lige om lidt møder vi Randers, FCM og FCN, og så sælger vi vores stærkeste offensive kort. Jeg håber kraftedme, de ved, hvad de laver, men jeg har da godt nok mine tvivl...

  22. De følgende 8 brugere er enige:

  23. #2128
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Det er det vildeste sats, PC & Co. har gang i. Vi er i fuld gang med sæsonen, lige om lidt møder vi Randers, FCM og FCN, og så sælger vi vores stærkeste offensive kort. Jeg håber kraftedme, de ved, hvad de laver, men jeg har da godt nok mine tvivl...
    PC skal bare sørge for, at den erstatning han henter er bedst på den plads han hentes til, så skal det nok gå;0)

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #2129
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Det er det vildeste sats, PC & Co. har gang i. Vi er i fuld gang med sæsonen, lige om lidt møder vi Randers, FCM og FCN, og så sælger vi vores stærkeste offensive kort. Jeg håber kraftedme, de ved, hvad de laver, men jeg har da godt nok mine tvivl...
    Men det er jo her du er nødt til at nuancere det lidt jo. Som der bliver skrevet længere oppe i tråden, det lød på PC, som om at, Daramy har sagt han vil afsted nu, så kan PC jo ikke rigtig gøre så meget når prisen er oppe i så højt et leje, særligt når vi ved at vi stadig mangler to spillere + vi stadig har lønkroner bundet op på spillere som, oviedo, bjelland og grytebust.

    Jeg tror PC ved hvad han laver, og bliver Darmy solgt har PC nok en meget god grund til at gøre det.

  26. De følgende 4 brugere er enige:

  27. #2130
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    440

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    PC skal bare sørge for, at den erstatning han henter er bedst på den plads han hentes til, så skal det nok gå;0)
    Ja, han skal da bare sørge for at købe en spiller, der, ud over at være til salg for et beløb, vi kan matche med 9 dage tilbage af vinduet, kan levere fra dag 1 og med et trylleslag finder relationerne til medspillerne.

    Good riddance...

  28. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •