Side 143 af 193 FørsteFørste ... 4393133140141142143144145146153 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,131 til 2,145 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #2131
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    440

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    Men det er jo her du er nødt til at nuancere det lidt jo. Som der bliver skrevet længere oppe i tråden, det lød på PC, som om at, Daramy har sagt han vil afsted nu, så kan PC jo ikke rigtig gøre så meget når prisen er oppe i så højt et leje, særligt når vi ved at vi stadig mangler to spillere + vi stadig har lønkroner bundet op på spillere som, oviedo, bjelland og grytebust.

    Jeg tror PC ved hvad han laver, og bliver Darmy solgt har PC nok en meget god grund til at gøre det.
    Altså, mig bekendt kan spillere have nok så mange ønsker om dette + hint, men kan vi ikke blive enige om, at manden har 2 1/2 år tilbage af sin kontrakt?

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2132
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Altså, mig bekendt kan spillere have nok så mange ønsker om dette + hint, men kan vi ikke blive enige om, at manden har 2 1/2 år tilbage af sin kontrakt?
    Det kan vi godt, men jeg tænker vi begge har set nok fodbold til at se, hvad der sker når en spiller har været i sin klub et par år, og der kommer et fair bud.. Bare se Kane i øjeblikket, manglende motivation og skuffelse har en del at sige

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #2133
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    440

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    Det kan vi godt, men jeg tænker vi begge har set nok fodbold til at se, hvad der sker når en spiller har været i sin klub et par år, og der kommer et fair bud.. Bare se Kane i øjeblikket, manglende motivation og skuffelse har en del at sige
    Det, tror jeg, er blevet diskuteret tidligere i tråden her. Jeg har svært ved at tro på, at Daramy skulle miste motivationen ved at få at vide, at han er nødt til at vente 1/2 - 1 år på et skifte, og lige må bidrage med at vinde mesterskabet. En oplevelse, han i øvrigt ikke har haft før.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #2134
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,850

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Ja, han skal da bare sørge for at købe en spiller, der, ud over at være til salg for et beløb, vi kan matche med 9 dage tilbage af vinduet, kan levere fra dag 1 og med et trylleslag finder relationerne til medspillerne.

    Good riddance...
    Nu antager du jo, at PC og co. har været totalt passive den sidste måned. Lur mig, om der ikke allerede er forhandlinger igang, og at vi ser PC rykke hurtigt når salget går igennem. Desuden siger kilder omkring FCK, at Daramy spiller på torsdag, hvilket er positivt i min bog.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #2135
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Nu antager du jo, at PC og co. har været totalt passive den sidste måned. Lur mig, om der ikke allerede er forhandlinger igang, og at vi ser PC rykke hurtigt når salget går igennem. Desuden siger kilder omkring FCK, at Daramy spiller på torsdag, hvilket er positivt i min bog.
    Well, 1. halveg i dag viser i hvert fald med al tydelighed, at truppen er alt for smal på den offensive del. Bøving er et kæmpe talent, men han er slet ikke klar til en startplads. Og hvis vi skal skifte Wind ud, så er eneste mulighed Højlund. Jeg ved, at Wilzchek er skadet, men skader hænder jo. Forestil dig så dagens 1. halveg uden daramy. Damn.

    Hvis vi skal følge med FCM i år, som virkelig ser skarpe ud, så skal vi hente i hvert fald 2 og måske 3 offensive spillere.

  10. De følgende 14 brugere er enige:

  11. #2136
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Nu antager du jo, at PC og co. har været totalt passive den sidste måned. Lur mig, om der ikke allerede er forhandlinger igang, og at vi ser PC rykke hurtigt når salget går igennem. Desuden siger kilder omkring FCK, at Daramy spiller på torsdag, hvilket er positivt i min bog.
    Man må gå ud fra at afløserne er på plads, når vi trykker på knappen. Alt andet ville være dybt uansvarligt. Det kunne jo sagtens være en del af de forhandlinger der foregår, at vi har takket ja til en pris fra Ajax, men at vi ikke kan sige endeligt go, før vores egne afløsere er på plads. Vi er så tæt på vinduets afslutning, at dette forhåbentlig er en forudsætning for at vi sælger.

    Sikke en 1. halvleg Daramy har leveret iøvrigt. 100 mio er altså alt for billigt for sådan en spiller. Gør jo lige hvad der passer ham.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #2137
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    Det kan vi godt, men jeg tænker vi begge har set nok fodbold til at se, hvad der sker når en spiller har været i sin klub et par år, og der kommer et fair bud.. Bare se Kane i øjeblikket, manglende motivation og skuffelse har en del at sige
    Jo men Kane har jo villet væk over flere omgange, og Real - ja snart sagt de fleste top 10 klubber - har jo forsøgt at få ham gennem flere år, men Tottenham har holdt på en mand, der vel egentlig er for god til klubben i sæson efter sæson. Daramy har endnu ikke spillet 1 god sæson for os. Hvis man sælger nu, så håber jeg satme det er er fordi, man vurderer at Daramys evner ikke berettiger den pris han er oppe i. For ellers skal man da lade ham spille mindst en god sæson, hvor han viser at han er for god til holdet - særligt når han har 2½ år tilbage af kontrakten og vi lige har fået spillet på ret køl.
    Danmark til Valby Bakke

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #2138
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Hehe når PC sætter sig til bords med Ajax, så må han lige slå på at prisen på MO stiger med et par millioner per offensiv aktion han lavede mod SJE :)

    Man må håbe PC har erstatning klar med det samme som bare kan 70 % af det Daramy kan ellers ser det grumt ud.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #2139
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Well, 1. halveg i dag viser i hvert fald med al tydelighed, at truppen er alt for smal på den offensive del. Bøving er et kæmpe talent, men han er slet ikke klar til en startplads. Og hvis vi skal skifte Wind ud, så er eneste mulighed Højlund. Jeg ved, at Wilzchek er skadet, men skader hænder jo. Forestil dig så dagens 1. halveg uden daramy. Damn.

    Hvis vi skal følge med FCM i år, som virkelig ser skarpe ud, så skal vi hente i hvert fald 2 og måske 3 offensive spillere.
    Tre er måske lige i overkanten. Singh viste lovende takter, og vi har, som du selv nævner, altså også Wilczek. Godt nok er Wilczek nede i et formdyk, men vi ved, han kan levere. Med Wind og to supertalenter er der altså allerede en del at tage af. Så jeg vil mene, at 1-2 ekstra profiler kan gøre det.

    Jeg er superærgerlig over, at Daramy med største sandsynlighed ser ud til at smutte nu til en lidt for lav pris. Men han er heldigvis ikke den eneste spiller, der leverer. Biel, Diks og Kristiansen kommer bragende, Falk og Zeca leverer altid, og så har Khocholava også virkelig vist kvalitet! Med Diks og Khocholava er vi en-de-lig også blevet farlige på hjørnespark igen.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #2140
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ffensivspiller
    Han ser voldsomt god ud på youtube :)

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #2141
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ffensivspiller
    Han ser voldsomt god ud på youtube :)
    Og bare for at have den del med også, direkte link til det rumænske medie der tales om: https://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/fc-...an-640033.html

  22. #2142
    Tilmeldingsdato
    Aug 2014
    Indlæg
    42

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Nu er jeg ikke særlig kendt med niveauet i den rumænske liga, men synes han ligner en spiller vi normalt ikke burde kunne konkurrere om, sagt på en anden måde, han ser rigtig dygtig ud...! Men vi har vel ret beset Biel til den plads, har vi ikke?
    Sidst redigeret af Ambs : 22.08.21 kl. 18:35 Årsag: Glemt et ord

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #2143
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    440

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Ambs Se meddelelser
    Nu er jeg ikke særlig kendt med niveauet i den rumænske liga, men synes han ligner en spiller vi normalt ikke burde kunne konkurrere om, sagt på en anden måde, han ser rigtig dygtig ud...! Men vi har vel ret beset Biel til plads, har vi ikke?
    Tanken må være, at han skal spille på kantpladsen i højre side, mens Singh spiller i venstre.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #2144
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Synes også han virker udenfor vores rækkevidde... en bedre version af biel synes jeg han minder om. Han kan dog også spille fløj... virker dog ikke som nogen raket tbh.

  27. #2145
    Tilmeldingsdato
    Aug 2014
    Indlæg
    42

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Tanken må være, at han skal spille på kantpladsen i højre side, mens Singh spiller i venstre.
    Så håber jeg at de sikre sig, at han kan spille kant, så vi ikke køber Biel 2.0 ;-)

  28. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •