Side 144 af 193 FørsteFørste ... 4494134141142143144145146147154 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,146 til 2,160 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #2146
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Det forlyder galatasary også er interesseret så tror squ ikke helt på vi kan lokke ham til, synes måske også det er farligt at købe en der primært spiller centralt til kanten, det kan gå galt. Har man set før hvor Biel har været derude. Det er gået helt af ht. Og man kan jo se nu han bestemt ikke er en dårlig fodboldspiller.

  2. #2147
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Ambs Se meddelelser
    Så håber jeg at de sikre sig, at han kan spille kant, så vi ikke køber Biel 2.0 ;-)
    Jeg tror personligt, at han er én af to forstærkninger til offensiven - og så kan den anden jo komme med masser af fart. Jeg vil stadig holde på, at mister vi Daramy skal der tilføres fart og en stor profil i Andreas Skov Olsen eller Robert Skov klassen.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #2148
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    31

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Han kan godt spille kant, men spiller helst på midten, det er noget vi ofte har set her i fck under Ståle, køb en spiller der er god på en bestemt plads på banen og omskol ham til en anden, jeg har aldrig forstået hvorfor, og håbede det var slut med den slags, nå åbenbart ikke.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #2149
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Så er Daramy Solgt

    Held og Lykke i fremtiden MO


  7. #2150
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg tror personligt, at han er én af to forstærkninger til offensiven - og så kan den anden jo komme med masser af fart. Jeg vil stadig holde på, at mister vi Daramy skal der tilføres fart og en stor profil i Andreas Skov Olsen eller Robert Skov klassen.
    Enig - der skal noget helt specielt til hvis ikke jeg skal melde mig i “PC har solgt guldet” koret… Dog vil jeg mene at de to herrer du nævner her er uden for vores rækkevidde. Tror ikke de er interesserede i at komme til dansk fodbold lige foreløbig…

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #2151
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    https://www.fck.dk/nyhed/enighed-med-afc-ajax-om-daramy

    Daramy er solgt fra 27. august, det vil sige, at han kan spille imod Sivasspor. Samtidig opjusterer man årsresultatet med 100 mio. Jeg synes det er godt arbejde af PC, hvis han samtidig går hentet to kvalitetsspillere til offensiven og en ekstra forsvarsspiller.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #2152
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/enighed-med-afc-ajax-om-daramy

    Daramy er solgt fra 27. august, det vil sige, at han kan spille imod Sivasspor. Samtidig opjusterer man årsresultatet med 100 mio.
    Øh. "PARKEN Sport & Entertainment A/S fastholder i den forbindelse de senest udmeldte forventninger til 2021". Det gør man da ikke?

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #2153
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Øh. "PARKEN Sport & Entertainment A/S fastholder i den forbindelse de senest udmeldte forventninger til 2021". Det gør man da ikke?
    Jo, jeg læste det lidt for hurtigt.

  14. #2154
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    170

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Øh. "PARKEN Sport & Entertainment A/S fastholder i den forbindelse de senest udmeldte forventninger til 2021". Det gør man da ikke?
    Måske skal pengene geninvesteres?

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #2155
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af TåsingeFb Se meddelelser
    Måske skal pengene geninvesteres?
    Måske står det skidt til i forretningen, og vi var afhængige af et 100-mio salg udover ECL for at kunne få tingene til at løbe rundt?

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #2156
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Det er en skandale st vi sælger Daramy. Helt generelt sælger vi alt for mange store talenter alt for tidligt.

    Prøv at se FCN. De sælger, når deres talenter har brændt ligaen af og ikke så hurtigt. (Desuden kan man konstatere at de sælger dyre og ikke til Ajax).

    Salget viser i mine øjne, at vi mangler koldblodighed og tænker enormt kortsigtet - vi stoler altså ikke på vores talenter eller vores egen mulighed for at videreudvikle og sælge endnu dyre. Desuden har vi simpelthen ikke holdet på plads nu - vi er meget langt fra endda.

    Jeg havde et lille håb om at Victor Jensen ville ryge den modsatte retning, men det skete så hellere ikke.

    Shit jeg synes det er dårligt arbejde. Vores største salg, dårligste timing og måske dårligste salg nogensinde.

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #2157
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det er en skandale st vi sælger Daramy. Helt generelt sælger vi alt for mange store talenter alt for tidligt.

    Prøv at se FCN. De sælger, når deres talenter har brændt ligaen af og ikke så hurtigt. (Desuden kan man konstatere at de sælger dyre og ikke til Ajax).

    Salget viser i mine øjne, at vi mangler koldblodighed og tænker enormt kortsigtet - vi stoler altså ikke på vores talenter eller vores egen mulighed for at videreudvikle og sælge endnu dyre. Desuden har vi simpelthen ikke holdet på plads nu - vi er meget langt fra endda.

    Jeg havde et lille håb om at Victor Jensen ville ryge den modsatte retning, men det skete så hellere ikke.

    Shit jeg synes det er dårligt arbejde. Vores største salg, dårligste timing og måske dårligste salg nogensinde.
    Nu solgte de kudus til Ajax og var stort set enige med Ajax vedr Kamaldeen.

    Vi ved jo ikke om Mo har bedt om at blive solgt....

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #2158
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    89 millioner med mulighed for at ramme lige under 97 millioner er cirka 25 mio kr under hvad jeg havde forventet.

    Godt køb af Ajax. Halvskuffende handle af os.

  23. De følgende 11 brugere er enige:

  24. #2159
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Måske Daramy har bedt om at blive solgt. Hvem ved...
    Han har ellers ret tydeligt sagt, at han er glad i FCK og også ville være glad for at blive. Desuden så skal det ikke være sådan at en 19 årlige, som først lige er ved at slå igennem kan forlange et blive solgt til underpris til den hollandske liga!

  25. De følgende 4 brugere er enige:

  26. #2160
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    89 milllioner.

    Absolut en rystende lav pris.
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  27. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •