Side 145 af 193 FørsteFørste ... 4595135142143144145146147148155 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,161 til 2,175 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #2161
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det er en skandale st vi sælger Daramy. Helt generelt sælger vi alt for mange store talenter alt for tidligt.

    Prøv at se FCN. De sælger, når deres talenter har brændt ligaen af og ikke så hurtigt. (Desuden kan man konstatere at de sælger dyre og ikke til Ajax).

    Salget viser i mine øjne, at vi mangler koldblodighed og tænker enormt kortsigtet - vi stoler altså ikke på vores talenter eller vores egen mulighed for at videreudvikle og sælge endnu dyre. Desuden har vi simpelthen ikke holdet på plads nu - vi er meget langt fra endda.

    Jeg havde et lille håb om at Victor Jensen ville ryge den modsatte retning, men det skete så hellere ikke.

    Shit jeg synes det er dårligt arbejde. Vores største salg, dårligste timing og måske dårligste salg nogensinde.
    I sommer har de solgt Kamaldeen samme alder som Mo og Zidan Sertdemir(årgang 2005). Sidste sæson solgte de Kudus(årgang 2000). Det var til Rennes, Leverkusen og Ajax. For to år siden solgte de også Christian Rasmussen(årgang 2003) til Ajax.
    Så de gør det altså ikke meget anderledes end os. Den store forskel er, at deres spillere starter tidligere, men det ser ud til, at vi også er ved at indhente dem der. Så dine påstande mangler lidt virkelighed.

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #2162
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Fede Se meddelelser
    Absolut en rystende lav pris.
    Der er godt nok sket lidt med selvbevidstheden herinde de sidste 2-3 uger, hvis ca. 90 mio er en rystende lav pris. Det er satme mange penge også selvom Daramy er et kæmpe talent.

    Mon ikke det har kostet et par mill at sikre, at han kan spille torsdag, ligesom Daramy's afvisning af Brügge da Ajax kom på banen sikker heller ikke har gjort forhandlingerne nemmere.

    Nu må vi se, hvad der er af bonusser. Forhåbentlig får vi nogen penge, såfremt Ajax en dag sælger ham videre.

  4. De følgende 9 brugere er enige:

  5. #2163
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Det værste er næsten at han ikke kommer til at være tæt på startopstillingen i Ajax. De har fire-fem klasse wingers allerede. Øv.

  6. #2164
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Der er godt nok sket lidt med selvbevidstheden herinde de sidste 2-3 uger, hvis ca. 90 mio er en rystende lav pris. Det er satme mange penge også selvom Daramy er et kæmpe talent.

    Mon ikke det har kostet et par mill at sikre, at han kan spille torsdag, ligesom Daramy's afvisning af Brügge da Ajax kom på banen sikker heller ikke har gjort forhandlingerne nemmere.

    Nu må vi se, hvad der er af bonusser. Forhåbentlig får vi nogen, såfremt Ajax en dag sælger ham videre.
    Det er jo lavt når man ser på spillerens niveau. Helt ærligt, den type spillere hænger ikke på træerne, og prisen burde have været noget højere. Ved dog ikke hvor prisen på 90 mio kommer fra?

    Det niveau Daramy har vist efter sommerferien har været ekstremt voldsomt, og også højere og mere konsistent end det Kamaldeen viste for FCN. Desværre nåede han ikke at vise, at han kunne holde det over 20 kampe. Så er jeg overbevist om at prisen minimum havde været 150 mio til januar. Man må næsten formode der er linet noget massiv kvalitet op som erstatning, siden man går med på den her. Om man må derfor sidde med følelsen af, at salget af Daramy får kabalen til at gå op. Ellers giver det altså ingen mening det her.

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #2165
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det er jo lavt når man ser på spillerens niveau. Helt ærligt, den type spillere hænger ikke på træerne, og prisen burde have været noget højere. Ved dog ikke hvor prisen på 90 mio kommer fra?

    Det niveau Daramy har vist efter sommerferien har været ekstremt voldsomt, og også højere og mere konsistent end det Kamaldeen viste for FCN. Desværre nåede han ikke at vise, at han kunne holde det over 20 kampe. Så er jeg overbevist om at prisen minimum havde været 150 mio til januar. Man må næsten formode der er linet noget massiv kvalitet op som erstatning, siden man går med på den her. Om man må derfor sidde med følelsen af, at salget af Daramy får kabalen til at gå op. Ellers giver det altså ingen mening det her.
    Vi er bare dårligere købmænd end FCN og FCM. I min optik er Daramy en bedre spiller end fx Kamaldeen, der røg for 150 mil. Så jo det er rystende lavt solgt af Nordens største klub.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #2166
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Der er godt nok sket lidt med selvbevidstheden herinde de sidste 2-3 uger, hvis ca. 90 mio er en rystende lav pris. Det er satme mange penge også selvom Daramy er et kæmpe talent.

    Mon ikke det har kostet et par mill at sikre, at han kan spille torsdag, ligesom Daramy's afvisning af Brügge da Ajax kom på banen sikker heller ikke har gjort forhandlingerne nemmere.

    Nu må vi se, hvad der er af bonusser. Forhåbentlig får vi nogen penge, såfremt Ajax en dag sælger ham videre.
    Enig. Ja personligt havde jeg da også håbet på en højere pris ingen tvivl om det. Især når man ser på talentet og de spidskompetencer Daramy har. De hænger absolut ikke på træerne. MEN Jeg tror også vi skal være realistiske.

    1. 90-100 mill er absolut ikke lavt. Jeg tror skuffelsen også skal findes i de fleste gerne vil have beholdt MO 6-12 måneder mere så han kunne sparke os tættere på DM guldet.

    2. Jeg har sagt det før. Men jeg vil ikke fælde dom, før jeg ser hvad PC har tænkt sig at hive ind. Ja det er umuligt at finde nogen på Daramy niveau, men nogen på 60-70 % af det MO kan skal vi hvertfald ud i som kan slå til med det samme. Der er ikke plads
    til 1 års tilvænning, hvis DM guldet skal hjem. Jeg venter spændt PC.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #2167
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Der er godt nok sket lidt med selvbevidstheden herinde de sidste 2-3 uger, hvis ca. 90 mio er en rystende lav pris. Det er satme mange penge også selvom Daramy er et kæmpe talent.

    Mon ikke det har kostet et par mill at sikre, at han kan spille torsdag, ligesom Daramy's afvisning af Brügge da Ajax kom på banen sikker heller ikke har gjort forhandlingerne nemmere.

    Nu må vi se, hvad der er af bonusser. Forhåbentlig får vi nogen, såfremt Ajax en dag sælger ham videre.

    For en 19 årig (!) spiller der har spillet så mange kampe for FCK, og som har revet ligaen i stykker i den her sæson, skal Daramy koste mere end 12 millioner euro, når man kan sælge Kamaldeen for 150 millioner. Selv Sørloth røg for 100+, og det var efter 19 kampe i Superligaen.


    Vavro kostede 70 millioner kroner som midterforsvar, og Nelsson gik for 52 millioner.
    Daramy går for 89 millioner, med 1 million euro i evt. bonus jf. Ajax egen hjemmeside.

    Du kan kalde det selvbevidsthed, eller hvad du har lyst til. Det er et middelmådigt salg for et af klubbens største talenter nogensinde, der endda var ved at udvikle sig til en absolut publikumsfavorit.

    Også har vi slet ikke rørt det sportslige vanvid i at sælge ham på nuværende tidspunkt.
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.


  13. #2168
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/enighed-med-afc-ajax-om-daramy

    Daramy er solgt fra 27. august, det vil sige, at han kan spille imod Sivasspor. Samtidig opjusterer man årsresultatet med 100 mio. Jeg synes det er godt arbejde af PC, hvis han samtidig går hentet to kvalitetsspillere til offensiven og en ekstra forsvarsspiller.
    Hvis prisen er 12 (+1 potentiel) mio. euro, som EB/Ajax nævner, vil jeg ikke mene, at det på nogen måde er godt håndteret af PC (eller ledelsen, hvis det er dem, der har ført pennen).

    Det burde være en no-brainer, at alle bud under 100 mio. kr. skulle afvises blankt. Som flere er inde på, har Daramy endnu ikke brændt ligaen af en hel sæson. Han har simpelthen ikke aftjent sin værnepligt. Med andre ord: Resultatmæssigt har vi ikke fået nok ud af Daramy, og vi fans har heller ikke fået lov til at nyde ham længe nok.

    Bevares, der kan komme bud, der er for store. Men Ajax må grine hele vejen til banken over den handel. Det er virkelig godt arbejde af Ajax og virkelig, virkelig et dårligt salg af FCK. Jeg håber SÅ MEGET, at PC har haft sine hænder bundet på ryggen i forbindelse med salget. Ellers må vi vel bare konkludere, at han indtil videre har vist sig god til at købe ind - og virkelig ikke god til at sælge. Nelsson og Fischer blev jo heller ikke ligefrem solgt for beløb, der var værd at klappe i hænderne over (og ja, jeg er med på, at Fischer ville være svær at sælge for store beløb - men 1,5 mio. euro er stadig ikke imponerende).
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #2169
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Kamaldeen Til 150 mio kr er en skide røver… alle internationale medier og transfermark siger 15 mio eur som er 111 mio DKK! Det eneste medie der siger 150 mio kr er BT…. Har vi andre kilder?

    Selv den bedste kilde i verden siger 111 mio:

    https://twitter.com/fabrizioromano/s...645819393?s=21
    Very Nice

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #2170
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af ersenio Se meddelelser
    Kamaldeen Til 150 mio kr er en skide røver… alle internationale medier og transfermark siger 15 mio eur som er 111 mio DKK! Det eneste medie der siger 150 mio kr er BT…. Har vi andre kilder?

    Selv den bedste kilde i verden siger 111 mio:

    https://twitter.com/fabrizioromano/s...645819393?s=21
    Ekstra Bladet siger det også: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...lioner/8701294
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  18. #2171
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Fede Se meddelelser
    https://www.modernghana.com/amp/spor...-splashed.html

    Her siger de 15 millioner euro = 111.5 millioner kroner

  19. #2172
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    https://www.modernghana.com/amp/spor...-splashed.html

    Her siger de 15 millioner euro = 111.5 millioner kroner
    Av, der er vist krig på den ghanesiske transferhistorie-front :/

    https://ghanasoccernet.com/breaking-...ch-side-rennes

    Edit: 20+ millioner euro siger ghanasoccernet.
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  20. #2173
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Fede Se meddelelser
    Av, der er vist krig på den ghanesiske transferhistorie-front :/

    https://ghanasoccernet.com/breaking-...ch-side-rennes

    Edit: 20+ millioner euro siger ghanasoccernet.
    Okay så ligger sandheden et sted mellem 15 og 21 millioner euro.

    På P3 i dag listede de Sørloth op som det dyreste salg fra Superligaen og Mo ville være det 3 dyreste

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #2174
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Fede Se meddelelser
    For en 19 årig (!) spiller der har spillet så mange kampe for FCK, og som har revet ligaen i stykker i den her sæson, skal Daramy koste mere end 12 millioner euro, når man kan sælge Kamaldeen for 150 millioner. Selv Sørloth røg for 100+, og det var efter 19 kampe i Superligaen.


    Vavro kostede 70 millioner kroner som midterforsvar, og Nelsson gik for 52 millioner.
    Daramy går for 89 millioner, med 1 million euro i evt. bonus jf. Ajax egen hjemmeside.

    Du kan kalde det selvbevidsthed, eller hvad du har lyst til. Det er et middelmådigt salg for et af klubbens største talenter nogensinde, der endda var ved at udvikle sig til en absolut publikumsfavorit.

    Også har vi slet ikke rørt det sportslige vanvid i at sælge ham på nuværende tidspunkt.
    Ja Daramy har spillet mange kampe, men han har jo kun været rigtig god de sidste ca. 10. Og det afspejler prisen sikkert også. Kamaldeen viste skyhøjt niveau (også højere end Daramys) over noget der ligner 1½ sæson, så at hans pris er højere er imo ikke ret mærkeligt. Vavro og Nelsson havde begge 1-2 sæsoner på højt niveau + internationale kampe, hvor de viste det.
    Sørloth var et freak salg som kun endte på det beløb, fordi FCM var heldige at løbe ind i en desperat Premier League klub med alt for mange penge.

    Jeg er personligt også virkelig ked af, at vi sælger Daramy. Og jeg havde også håbet på et højere beløb, især fordi det i medierne har heddet 100+ mio som min. Men ligefrem arrig over at vi sælger for 90 mio, kan jeg virkelig ikke være. Vi har tydeligvis en spiller som meget gerne vil afsted, vi har et pengekasse som er under pres pga Corona og vi har et hold som stadig skal styrkes. Kan Daramy-salget hjælpe til at finansiere 2-3 rigtig gode spillere, så tror jeg helt ærligt, at det er det rigtige at gøre uanset, at beløbet måske er lidt mindre end håbet.


  23. #2175
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Okay så ligger sandheden et sted mellem 15 og 21 millioner euro.

    På P3 i dag listede de Sørloth op som det dyreste salg fra Superligaen og Mo ville være det 3 dyreste
    Jeg tror simpelthen ikke på at transferguruen som aldrig rammer forkert har ramt 39 mio kr. ved siden af…. En eller anden fra BT har formentligt hørt forkert eller medregnet potentielle realistiske eller urealistiske bonusser med som penge der er garanteret…

    Det er 15 mio eur og dermed er den ged barberet
    Very Nice

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •