Side 147 af 193 FørsteFørste ... 4797137144145146147148149150157 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,191 til 2,205 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #2191
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Fede Se meddelelser
    En interessant artikel omkring Morutan som vi skulle være interesseret i:


    https://www.sport.ro/fotbal-intern/o...presa-din.html

    Tilsyneladende skulle have have spillet så pivelendigt at ejeren skulle have sænket sin pris fra 10 millioner euro til 3 millioner euro... Fordi han gerne vil til Galatasaray.

    Hvis det står til troende er min umiddelbare tanke vi måske står med et scoop på hænderne.
    Det er i grunden også vildt at sænke sin spillers værdi 70% på baggrund af et par ugers kampe.
    Hvis det er rigtigt, så er det måske også spørgsmålet, om det er én type og en mentalitet, som vi ønsker i FCK?

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #2192
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Fede Se meddelelser
    En interessant artikel omkring Morutan som vi skulle være interesseret i:


    https://www.sport.ro/fotbal-intern/o...presa-din.html

    Tilsyneladende skulle have have spillet så pivelendigt at ejeren skulle have sænket sin pris fra 10 millioner euro til 3 millioner euro... Fordi han gerne vil til Galatasaray.

    Hvis det står til troende er min umiddelbare tanke vi måske står med et scoop på hænderne.
    Det er i grunden også vildt at sænke sin spillers værdi 70% på baggrund af et par ugers kampe.
    Vil også sige hvis PC kan hente en spiller der var vurderet til 10 millioner for 3 millioner er det en god handel.

    Man kan jo spekulere i om det samme var sket med Mo hvis vi nægtede ham en transfer nu. Ikke at jeg tror/håber det.

  4. #2193
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Det er Gigi Becali som siger disse ting. Manden er en gal.

    Her er en samling af citater og ting han har gjort, fra 2013 (siden da har han blandt andet været 3 år i fængsel) :

    A right-wing Christian, he has said he will create special neighbourhoods where homosexuals can live so that they do not disturb the rest of the population. He has a strong xenophobic streak and seems to hate Hungarians, having recently said that the top-flight team Cluj should not be allowed to play in the Romanian league because they have an owner with Hungarian background.
    Romania: Press say Steaua owner Gigi Becali "caught fire" after Dinamo mocked his past as a shepherd by putting images of him surrounded by sheep on their big screen. "You know who owns Dinamo? A communist gypsy and a man who sleeps with men. Yes, sure, I was a shepherd, I milked the sheep, I like sheep, get over it. I'd rather milk sheep than do men." Shareholder Dragos Savulescu said Becali had apologised. "I'm totally heterosexual."
    "I will play only religious songs before the matches, because I'm the one who pays and this is the way I like it. I will take out the song We Will Rock You. Why play that song? So the players kill each other? Whoever wants to hear devil's music should not come to my stadium" - Steaua Bucharest owner Gigi Becali outlines his playlist reforms at the Stadion Ghencea.
    Steaua Bucharest's Gigi Becali, April - denied charges of kidnapping three men who stole his Merc. Previous best Gigi moments: becomes billionaire; sets up far-right Christian Democrat party; pledges to "cure gays"; commissions a reproduction of the Last Supper with himself as Christ; calls a black TV presenter an "ape"; and sacks a Turkish coach for "being too Muslim".
    Disciplinary news: Gigi Becali given a "formal warning" by a Romanian government agency for cancelling a transfer last year because he thought the player was gay ("I'd rather dissolve the club than allow a gay to join Steaua").
    Romania: Steaua owner Gigi Becali says League president Dumitru Dragomir "must be beaten" for "humiliating" Steaua during talks over a new TV deal, and for "corrupting football". Dragomir: "Only a moron could think like him. He's illiterate." In 2008 Becali said Dragomir called him "a retard": "In return, I called him a tramp. Then we had a fight."
    Romania: Steaua owner Gigi Becali, asked on live TV how he feels about Rapid Bucharest president Dinu Gheorghe making public reference to Becali's first job as a shepherd. "What? He is a filthy jerk. A fat bum. I'll force this Gypsy back up his mother. I'm tired of him, all his irony and jokes. He forces me to lose control! He's way out of line."
    (Gheorghe: "You have to wonder. He's not good with jokes, is he?")
    Romania: Steaua owner Gigi Becali says holding a press conference last week to "clear the air" and say sorry to "everyone I offended this year" made him feel better. Making it on to Gigi's list:
    • Rapid Bucharest owner George Copos: "I'm sorry for what I called him. He never answers back. I don't judge him. Yes, he's cheap, but let God judge everyone, I don't have to do it."
    • Sexual minorities: "I apologise to them. It's their problem, their disease, not mine. You ask me if I still think it's a sin? Of course it's a sin. I always speak my mind."
    • Other religions: "I'm sorry to all of the religions, the cults. But I do have my views. Jehovah's Witnesses are on the way to perdition."
    • Plus Steaua's fans: "I'm sorry for offending them. Apart from the ones who called for me to die just before Easter. They are possessed by Satan."
    Gigi's conclusion: "That feels better, I feel reborn. And it'll make Satan crazy: he hates it when a soul gets cleaner. But I didn't just do this for me. I'm an inspiration to millions."
    Steaua owner Gigi Becali's week: a) says fans who stoned his Rolls Royce must be "jailed for 10 years … I will show no mercy, I won't back down"; and b) says outgoing FC Dinamo chairman Cristian Borcea's decision to divorce his wife and marry a model is "fine by God". "A man can choose. As God said: man is man and woman is whore." Becali says he'll be "spiritual advisor" at the wedding ("I have a connection with Christ") and will invite Shakira as a tribute to Borcea's trademark belly-dancing goal celebration. "With Gigi there, what a fairytale this will be."
    Romania: Steaua owner Gigi Becali says his offer to pay Universitatea Craiova players €5k each if they beat Steaua's rivals for a European place was "totally legitimate sponsorship". "Nobody can say it's wrong. If anything bad happens to me after this I will take it to court. This is my money."
    New from Gigi Becali, asked about the future of Steaua's general manager Mihai Stoica. "You really think he doesn't know what will happen to him, if we fail? God help him. Jihad will begin."

    Romania: CFR Cluj owner Arpad Paszkany on Steaua owner Gigi Becali's claim that his club buys referees. "Total coward. He hides behind a microphone. Let's solve this like men, in a ring, with fists and feet, no rules. The ratings would be immense. I would take Becali. We'd see what a man he is."• Becali, live on GSP TV: "You want in the ring, let's get in the ring, bitch. I'll break your arms and legs. Let's take guns too. Let us shoot with guns."
    Romania: Steaua's owner Gigi Becali on his plans for 2012: "This year, I intend to not argue with anyone. God will like that." Becali said he plans to buy "3,000-4,000 sheep" and watch them graze to help stay cool. "I am hypersensitive. The slightest thing can affect me. But sheep, they calm my soul."
    Latest on Gigi Becali's new year pledge to "calm my soul ... I intend not to argue with anyone in 2012. God will like that." 1) Calls St-Etienne's manager a "beggar"; 2) Says referees are thieves and calls for strike action; 3) Offers Dinamo shareholder and godson Cristi Borcea "jihad" over a transfer dispute. "He wants jihad? He can have it. You'll see who wins. If there's jihad to be had, I have it."
    Romania: Steaua owner Gigi Becali's new ambition: "I want to be prime minister, so I can be Christ's general on earth. This country needs 5,000 Becalis – but even with 100 we'd be better than Germany or France. Becali is love – love draws me to people in need. All that I do, I do for Jesus."
    Romania: Gigi Becali says he'll win in court next month after being sued for calling Dinamo co-owner Dragos Savulescu "a man who sleeps with men". Becali: "He wants €2.5m damages. What damages? I have 30 witnesses." Savulescu: "He's a thick, primitive brute. At first I was amused by this person. Now, I am not."
    Romania: Steaua owner Gigi Becali, asked if he plans to back down after referee Cristian Balaj sued for libel, unhappy at being called "a thief who must be jailed". Becali: "Serious? He wants €500,000 damages? I'll give him 500 blows over the head with a stick, right in front of the judges."
    Romania: Gigi Becali, celebrating St George's Day by "blessing all Romanians": "I'm glad God made me so loving. My ability to love is just like Messi's talent: I was born like this, full of love for all." Plus: "I ask only one thing of St George: that he gives me the strength to inspire a win against Rapid. Please, let me beat those gypsies."
    Keeping a low profile over the summer: Steaua owner Gigi Becali – settling for a general warning to Romanians to stay away from Lady Gaga's tour. "She's a disciple of Satan. She probably doesn't even realise she's possessed. When we see her we must spit. That's what a Christian does. That's what I do."
    Romania: Steaua owner Gigi Becali, denying racist leanings: "Nobody's nicer to gypsies than me. And I have nothing against blacks – sorry, 'African-Americans'. I just don't sign blacks because they're not suitable. They don't play well in our weather."
    Sidst redigeret af cleansation : 22.08.21 kl. 22:30
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #2194
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Det er Gigi Becali som siger disse ting. Manden er en gal.

    Her er en samling af citater og ting han har gjort, fra 2013 (siden da har han blandt andet været 3 år i fængsel) :
    Og den mand har simpelthen siddet i Europa-parlamentet for Rumænien. W O W.

    Ikke desto mindre ville det da fryde mig gevaldigt hvis vi fik en spiller derfra virkeligt billigt på grund af ejeren er en galning

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvis det er rigtigt, så er det måske også spørgsmålet, om det er én type og en mentalitet, som vi ønsker i FCK?
    Det var også noget jeg kunne frygte. Men altså. Jess og mandskabsbehandling og alt det der :)
    Tænker med sådan en ejer må man vel ty til noget drastisk for at counter det vanvid. Det er jo ren spekulation, men altså, det virker som et galehus.
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #2195
    Tilmeldingsdato
    Jul 2021
    Indlæg
    27

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...fundet-ny-klub

    De rygter der var om Emre Mor var linket til os, lader til at havde været falske. Han er tæt på en tyrkisk midterklub, så flere gode nyheder.

  9. De følgende 11 brugere er enige:

  10. #2196
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Vi står nu, mens sæsonen buldrer derudaf, med et voldsomt amputeret hold, med én(!) decideret kantspiller, et nyindkøb som ligner en der har brugt sommermånederne på en Sydafrikansk strand med øl i hånden.
    Huh? Singhs få minutter i dag var da overraskende gode. Og han lignede da ikke en, der ikke var i form. Hvilket også ville være mærkeligt, eftersom han var til OL og dermed ikke har haft særligt meget tid til at sidde og fede den på stranden.

    Det er super trist at skulle sige farvel til Daramy, lige når festen skulle til at begynde, men jeg synes også, der går selvsving i den herinde. Man kan jo ikke bare sige, at fordi de og de random spillere kostede så og så meget, så skal Daramy også koste så meget. Der spiller en masse faktorer ind på transferpriserne.

    Hvis Daramy-pengene bliver smidt efter 2-3 bragende erstatninger/forstærkninger - som fx ham rumæneren, der ser ret spændende ud - kan det vise sig at være et rigtig fornuftigt bytte. Og Seiers udtalelse om, at salget ikke påvirker årets resultat, tyder vel på, at de penge ikke bare bliver smidt i et gældshul, men faktisk skal reinvesteres i truppen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #2197
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    164

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    De 20% tages normalt af overskuddet ved salget. Betaler Ajax samlet 13 og sælges Mo for 30, vil det sige 20% af 17 mio, altså 3,4 mio. euro.
    Jeg har set at b.l.a Fcn og andre har lavet den slags handler, men det er langtfra normen. City havde f.eks en 15% videresalgs-klausul på Sancho da de solgte ham til Dortmund.
    Sidst redigeret af Gentleman Finn : 22.08.21 kl. 22:54
    ____________________
    Lad være med at diskutere med en idiot !!!
    Han vil trække dig ned på hans niveau,
    og vinde diskussionen p. g. a. hans erfaring på dette niveau.

  13. #2198
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hvor går grænsen så ifølge dig før et salg ville være acceptabelt?. Hvis nu ikke 110 mill ville være nok. Skulle vi så op i 150 mill ? Eller vil du for enhver pris beholde Daramy. Du er med på at den danske liga er og altid vil være en udviklings liga for alle holde i Suppen ikke?. Du har helt ret i vi ikke få en erstatning på det niveau MO spiller på lige nu, men det er jo vilkårende i Dansk fodbold.

    I henhold til FCM så er de også bundet af de samme mekanismer. Der kan lande et bud på Sviatchenko og Dryer i morgen og så ville de også være voldsomt svækket i min optik. FCM skal dog have den kredit at de har været gode til at lave udskiftninger på holdet, men jeg vil stadig mene at Sviatchenko bliver en hård mand at undværer for dem.

    Det mit fokus er rettet på nu er, hvor dygtig PC og JT er på at få de rette erstatninger, uden det kræver for meget tilvænning på holdet. Det bliver den store udfordring som man også skal kunne mestre.
    Ud fra ethvert bud, så skal man vel se på forskellige parametre og jeg har så tilladt at give mine svar

    Bud 12/13 millioner euro
    - er der en stor sandsynlighed for at hans værdi vil stige indtil næste vindue. JA
    - er der ting som gør at prisen kan falde (fald i niveau, skader, kontraktlængde osv). NEJ, Ikke sandsynligt pga alder, udviklingen pt, kontraktlængde, skadesfrekvens
    - er det en klub vi ikke kan sige nej til pga skridtet er så stort for spilleren. MÅSKE, Ajax er en meget større klub, men Daramy bør kunne tage skridtet direkte til en større liga om et år og nu bliver det udskudt 3-4 år, men den er svær
    - har vi brug for spilleren for at performe og opnå vores mål i år. JA og det er i stor grad
    - kan et nej skade hans præstationer voldsomt. NEJ, jeg tror sagtens man kunne lave en “Ståle” gentleman aftale om at se på et skifte indenfor et år, med mulighed allerede til vinter.

    Derfor synes jeg at man godt kunne sige nej. Jeg tror som andre, at hans værdi pt er ved at eksplodere og derfor bør man afvente, når buddet ligger på hans nuværende værdi (12/13 millioner euro lyder som et fint niveau for ham pt, men det kan i mine øjne stige rigtig meget)

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #2199
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    440

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hvor går grænsen så ifølge dig før et salg ville være acceptabelt?. Hvis nu ikke 110 mill ville være nok. Skulle vi så op i 150 mill ? Eller vil du for enhver pris beholde Daramy. Du er med på at den danske liga er og altid vil være en udviklings liga for alle holde i Suppen ikke?. Du har helt ret i vi ikke få en erstatning på det niveau MO spiller på lige nu, men det er jo vilkårende i Dansk fodbold.

    I henhold til FCM så er de også bundet af de samme mekanismer. Der kan lande et bud på Sviatchenko og Dryer i morgen og så ville de også være voldsomt svækket i min optik. FCM skal dog have den kredit at de har været gode til at lave udskiftninger på holdet, men jeg vil stadig mene at Sviatchenko bliver en hård mand at undværer for dem.

    Det mit fokus er rettet på nu er, hvor dygtig PC og JT er på at få de rette erstatninger, uden det kræver for meget tilvænning på holdet. Det bliver den store udfordring som man også skal kunne mestre.
    Jeg synes, der er kæmpe forskel på en spiller som Sviatchenko og Daramy. Vi begyndte først nu at høste frugterne af flere års udvikling af Daramy, og jeg synes sådan set ikke, det er for meget forlangt at få gevinst af det, inden man skiber ham videre. Det er her, jeg synes timingen er helt på månen. Vi har været bag om dansen ift. FCM i en årrække, og Daramys gennembrud kunne være med til at lukke hullet op til FCM. Nu afhænger det af, om vi får landet nogle indkøb, der slår til fra dag 1, en disciplin vi ikke har den store track record i - og som, med det hul i offensiven, Daramy efterlader, er en ekstremt svær opgave, også hvis PC skulle vise sig at være en markant bedre sportschef end Ståle var.

    Det er timingen, jeg anfægter, ikke at Daramy selvfølgelig skulle afsted. Der er selvfølgelig et punkt, hvor man er nødt til at slå til, men så snakker vi i min verden bud, hvor prisen ikke længere matcher spillerens kvaliteter, ala Corner til Cardiff.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #2200
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Jeg synes, der er kæmpe forskel på en spiller som Sviatchenko og Daramy. Vi begyndte først nu at høste frugterne af flere års udvikling af Daramy, og jeg synes sådan set ikke, det er for meget forlangt at få gevinst af det, inden man skiber ham videre. Det er her, jeg synes timingen er helt på månen. Vi har været bag om dansen ift. FCM i en årrække, og Daramys gennembrud kunne være med til at lukke hullet op til FCM. Nu afhænger det af, om vi får landet nogle indkøb, der slår til fra dag 1, en disciplin vi ikke har den store track record i - og som, med det hul i offensiven, Daramy efterlader, er en ekstremt svær opgave, også hvis PC skulle vise sig at være en markant bedre sportschef end Ståle var.

    Det er timingen, jeg anfægter, ikke at Daramy selvfølgelig skulle afsted. Der er selvfølgelig et punkt, hvor man er nødt til at slå til, men så snakker vi i min verden bud, hvor prisen ikke længere matcher spillerens kvaliteter, ala Corner til Cardiff.
    Hvis I hører Kvart i bold podcasten, fortæller Farzam at FCK faktisk var enig med Milan om en pris på omkring 8-9 millioner Euro men Mo takkede selv nej til Milan da han ikke ville ende som Jens Peter Hauge. Så at PC får 12-13 millioner for ham er jo godt arbejde. At vi fans synes han er meget mere værd er så en helt anden historie.

    Lars Seier var også ude og sige at Daramy og Nelsson handlerne var medregnet i budgettet så det kan ikke komme som nogen overraskelse for nogen i klubben at de er blevet solgt.

    Så nu er det bare spændende at se om PC kan ramme plet med hans næste indkøb og hvor mange der kommer inden d. 1 sep

  18. De følgende 9 brugere er enige:

  19. #2201
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Jeg synes, der er kæmpe forskel på en spiller som Sviatchenko og Daramy. Vi begyndte først nu at høste frugterne af flere års udvikling af Daramy, og jeg synes sådan set ikke, det er for meget forlangt at få gevinst af det, inden man skiber ham videre. Det er her, jeg synes timingen er helt på månen. Vi har været bag om dansen ift. FCM i en årrække, og Daramys gennembrud kunne være med til at lukke hullet op til FCM. Nu afhænger det af, om vi får landet nogle indkøb, der slår til fra dag 1, en disciplin vi ikke har den store track record i - og som, med det hul i offensiven, Daramy efterlader, er en ekstremt svær opgave, også hvis PC skulle vise sig at være en markant bedre sportschef end Ståle var.

    Det er timingen, jeg anfægter, ikke at Daramy selvfølgelig skulle afsted. Der er selvfølgelig et punkt, hvor man er nødt til at slå til, men så snakker vi i min verden bud, hvor prisen ikke længere matcher spillerens kvaliteter, ala Corner til Cardiff.
    Jeg tror du misforstår min pointe med det jeg skriver. Det er jo svært at være uenig med vi gerne vil høste frugterne af udviklingen af Daramy absolut, det ville jeg da også gerne. Men FCK og andre klubber i Danmark er stadig underlagt af at den Danske lige er en udviklings liga og såfremt spiller og klubber kan være enige så ryger de afsted. Uagtet hvad nogle skriver så er 95-100 mill altså ikke småpenge. Nu har jeg set flere steder sammenligning med FCN og Kamaldeen, jamen så kan vi jo også bare forlange 150 mill. Ja det "Kunne" vi, men sådan hænger markedet jo bare ikke sammen.

    I henhold til Sviat vs Daramy, ja de spiller jo på forskellige steder på banen og aldersforskellen er der jo også. Det var primært deres "Vigtighed" på banen lige akkurat nu jeg hentyder til i henhold til betydning for holdet.

  20. #2202
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg havde gerne set os få flere penge for Daramy og jeg havde mest af alt gerne set ham brænde superligaen af for os og være en bærende kraft i et kommende mesterskab. Det er det mit hjerte ønsker og hvor havde de været smukt med et mesterskab med fuld spilletid til fx Mo, Wind og VK fra egne rækker. Det er dét jeg allerhelst vil have.

    Men når det så er sagt, så har Mo kun vist sit nuværende topniveau i relativt få uger og han har tidligere haft udsving i sit niveau. Han er ung og dygtig, men der er desværre en risiko for at han bliver mindre værd til næste sommer. Hvor stor risikoen er, sammenholdt med forringede chancer for DM og dertil hørende økonomi er svært at regne ud. Men den er i hvert fald ikke forsvindende lille. Så derfor forstår jeg desværre godt den kolde økonomiske kalkule. Jeg ville ikke selv kunne foretage den og ville være villig til at løbe den mindre risiko i at lade ham blive, med alt hvad der kommer af potentielle upsides. Men vi aner ikke hvor store konsekvenser worst case scenario ville have for klubben, så derfor er det nemt for os at vælge Mo til. Og så har vi slet ikke snakket om at Mo tilsyneladende rigtig gerne vil videre nu - ellers var han bare blevet og havde forlænget.

  21. #2203
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Shit ham rumæneren ser voldsom ud på YouTube - og det viser selvfølgelig kun de gode aktioner og ikke alle de dårlige. Men han ligner da en med et touch og teknik, som vel nærmest aldrig har været set i suppen. Han er ikke et lyn som Daramy, men han ser bestemt heller ikke langsom ud. Singh som den hurtige på den ene kant, og Rumæneren som den hamrende driblestærke på den anden. Det kan jeg virkelig godt forestille mig blive helt vildt.

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #2204
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Altså, mig bekendt kan spillere have nok så mange ønsker om dette + hint, men kan vi ikke blive enige om, at manden har 2 1/2 år tilbage af sin kontrakt?
    Den mulighed har du cirka én gang og konsekvensen er at det næste talent i Daramy-størrelsen skifter som ungdomsspiller og aldrig når i nærheden af førsteholdet.

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #2205
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Præcis. Man skal ikke skide på mundtlige aftaler, det giver bagslag. Men man skal måske tænke over hvad de indeholder. Fx kunne man fremadrettet inkludere at man, udover et #flotsalg, gerne vil have et sportsligt aftryk på 1. holdet og at en forlængelse med henblik på et større salg også kan/bør være en mulighed. På den måde forpligter man hinanden gensidigt.

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •