Side 148 af 193 FørsteFørste ... 4898138145146147148149150151158 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,206 til 2,220 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #2206
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Fedt nok med ham den rumænske spiller...men har FCK overhovedet en chance hvis
    Der også er store tyrkisk hold som der er ntersseret i ham ?. Kan da godt have mine
    Nervøse tanker om at vi slet ikke har en chance....desværre

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2207
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Som jeg forstår selskabsmeddelelsen der udgik, i forbindelse med salget, så var der budgetteret med salg af de størrelser, som vi har realiseret. Det betyder vel at vi enten skulle have skudt Wind eller Daramy afsted, for at nå vores salgsbudget. Eller er jeg helt ude at cykle her?

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #2208
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Derfor synes jeg at man godt kunne sige nej. Jeg tror som andre, at hans værdi pt er ved at eksplodere og derfor bør man afvente, når buddet ligger på hans nuværende værdi (12/13 millioner euro lyder som et fint niveau for ham pt, men det kan i mine øjne stige rigtig meget)
    Med de udmeldinger der kom i går omkring budgetteret salg, så tyder tingene på, at vi ikke kunne sige nej.

    Hvis det er rigtigt, at der er budgetteret med 100 mio. i salg (formentlig pga corona), så har PC nok reelt ikke haft noget valg. Han har været pålagt at sælge. Så kan man diskutere, om man skulle have haft mere, men eftersom der ikke har været nogen som har budt højere end Ajax, så har han ikke rigtigt haft den store mulighed for at få beløbet meget højere op. At han nu får omkring 90 mio garanteret betalt og måske lidt i bonusser + at vi har Daramy til rådighed torsdag, så ligner det et fornuftigt stykke arbejde af PC. Så må vi se, hvad der ellers kommer af indkøb. Rammer han den godt, så har han haft et glimrende vindue.

    Jeg er forøvrigt ikke uenig i, at Daramy let kunne være endnu mere værd om et år. Og jeg tror sådan set heller ikke, at planen var at sælge Daramy nu. Planen var formentlig, at Wind skulle sælges for et kæmpe beløb dette vindue, men efter et skuffende EM for ham så har det ikke været muligt. Derfor måtte Daramy afsted i stedet.

    Man kan så altid diskutere bestyrelsens beslutning om at sælge og om man hellere skulle være kold og vente. Men med Corona som har kostet os meget dyrt (også meget meget mere end f.eks. FCM og BIF), så er det ikke sikkert, at det har været muligt at vente.

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #2209
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Præcis. Man skal ikke skide på mundtlige aftaler, det giver bagslag. Men man skal måske tænke over hvad de indeholder. Fx kunne man fremadrettet inkludere at man, udover et #flotsalg, gerne vil have et sportsligt aftryk på 1. holdet og at en forlængelse med henblik på et større salg også kan/bør være en mulighed. På den måde forpligter man hinanden gensidigt.
    Jeg er helt enig, men ER der en mundtlig aftale i dette tilfælde? Hvis ikke synes jeg, at vi skulle have beholdt ham mindst til jul.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  8. #2210
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Fedt nok med ham den rumænske spiller...men har FCK overhovedet en chance hvis
    Der også er store tyrkisk hold som der er ntersseret i ham ?. Kan da godt have mine
    Nervøse tanker om at vi slet ikke har en chance....desværre
    Der er velkommen til Gala videoer på YouTube der er 5 måneder gamle. Når det har været en ting i 5 måneder og den her en uge før vinduet lukker endnu ikke er sket kan man jo håbe at den er lagt død.
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  9. #2211
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Som jeg forstår selskabsmeddelelsen der udgik, i forbindelse med salget, så var der budgetteret med salg af de størrelser, som vi har realiseret. Det betyder vel at vi enten skulle have skudt Wind eller Daramy afsted, for at nå vores salgsbudget. Eller er jeg helt ude at cykle her?
    Jeg sidder også og krydser fingrene for, at Mo salget betyder at budget-guderne har fået deres offer, så vi kan få lov til at beholde Wind. :)

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #2212
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Kender intet til ham, men vi har lejet en islandsk midtbanespiller på 19 år, fra Bologna, med købsoption: https://www.fck.dk/nyhed/fck-lejer-a...nar-baldursson

    Er der en der kan sige noget om, hvad han er for en type?

  12. #2213
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ding-i-bologna

    den kom ud af det blå. Vi lejer en 19 årig islænding i Bologna. Han har spillet 15 serie a kampe. Og vi har fået købt option. Han er central midtbanespiller (ikke lige en position vi er tyndt besat på)

  13. #2214
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ding-i-bologna

    den kom ud af det blå. Vi lejer en 19 årig islænding i Bologna. Han har spillet 15 serie a kampe. Og vi har fået købt option. Han er central midtbanespiller (ikke lige en position vi er tyndt besat på)
    Ja det er sgu lidt et underligt køb. Han spiller vel samme position, som Haraldsson, så hvad skal det betyde for ham...

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #2215
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Jeg er helt enig, men ER der en mundtlig aftale i dette tilfælde? Hvis ikke synes jeg, at vi skulle have beholdt ham mindst til jul.
    ”Vi er meget glade for, at vi sammen med Mohamed er nået frem til, at det bedste for hans udvikling lige nu er at spille i FCK og tage de næste skridt her, for han kunne helt sikkert også have kommet til udlandet på nuværende tidspunkt," siger Ståle.

    Er fra januar 2020, da Daramy havde 1 år tilbage af kontrakten. Dengang forlængede man altså kun den eksisterende kontrakt med 2 år. I april 2019 forlængede han til slutningen af 2021.

    Det er altså nogle meget korte forlængelser, og i begge tilfælde melder Ståle om stor udenlandsk interesse, så noget tyder altså på, at Ståle muligvis har haft en aftale med ham. Jeg læser det i hvert fald som om, at vi virkelig har skulle overbevise Daramy, særligt ved seneste forlængelse.

    Og ja, vi kunne have skidt på en evt aftale og Daramys eget store ønske, men hvilket signal er det til en spiller som fx Rooney og de andre store talenter, vi henter ind? Det kommer jo til at resultere i, at de ikke lige skriver under på et par år ekstra, så vi kan sælge dem for store beløb.

    Her er de to nyheder, jeg henviser til:
    https://www.fck.dk/nyhed/fck-forlaenger-med-daramy
    https://www.fck.dk/nyhed/fck-forlaenger-med-daramy-0

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #2216
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Ja det er sgu lidt et underligt køb. Han spiller vel samme position, som Haraldsson, så hvad skal det betyde for ham...

    Ja, og vel også Marko Stamenic. Han er virkelig røget bag i køen nu. Jeg glæder mig til at se og høre tanken bag denne handel, for jeg kan ikke lige se meningen i det.
    Den kommer ud af det blå; lad endelig PC præsentere nogle kanter i samme moment ;)
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #2217
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg synes det er et meget spændende køb. Han er en høj fyr, god teknik og hårdtarbejde. Jeg synes vi mangler en claude, tk, gregus type som rotation som afløser for thomsen :) han har lidt mere erfaring end eks. Stamenic, haraldsson etc.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #2218
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    God leje og så med mulighed for køb. Tror man skal se det i lyset af at Biel nu mere ses som offensiv spillere og Thorup har ønsket lidt mere bredde på midtbanen. Godt nok 4 til at dække den, men de arbejder hårdt så godt med alternativer. Marko tror jeg ikke er tiltænkt 1. Holdet i denne sæson. Bliver nok rykket op næste sommer
    - Torben

  22. #2219
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Indtil videre har vi hentet 11 spillere til A-truppen, inkl. egne U19 spillere. 7 af disse er under 20 år, resten er ældre. Kuriøst nok er 7 af de 11 afgange (+ Zanka) over 25 år. Gennemsnitsalderen har fået sig et ryk nedad nu, fra 27,5 til 25,8 år.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  23. De følgende 7 brugere er enige:

  24. #2220
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    God leje og så med mulighed for køb. Tror man skal se det i lyset af at Biel nu mere ses som offensiv spillere og Thorup har ønsket lidt mere bredde på midtbanen. Godt nok 4 til at dække den, men de arbejder hårdt så godt med alternativer. Marko tror jeg ikke er tiltænkt 1. Holdet i denne sæson. Bliver nok rykket op næste sommer
    Bare det ikke betyder, at Stage ses som "en ny kantspiller" og den nye islandske midt som manden centralt sammen med Lerager.
    Fint hvis vi kan få fat i et stort talent på leje med option, men det er godt nok en sær position, som vi forstærker os på. Gad vide om Stage eller Lerager eller Falk (gys) også er på vej væk.

  25. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •