Side 149 af 193 FørsteFørste ... 4999139146147148149150151152159 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,221 til 2,235 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #2221
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Der har jo tidligere i dette vindue været rygter om at Stage skulle kigge efter noget andet..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2222
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg tror virkelig ikke at den her Baldursson transfer er længere end at man havde regnet med at kunne rykke en U-19 spiller op til pladsen som defensiv midt, men ham man havde, Stamenic, mente man ikke var klar til det/god nok og så henter man en udefra.

    Jeg har mere end svært ved at se at man skulle hente en 19-årig med 15 førsteholdskampe i karrieren for at skubbe Stage eller Lerager ud af klubben.

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #2223
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Jeg har mere end svært ved at se at man skulle hente en 19-årig med 15 førsteholdskampe i karrieren for at skubbe Stage eller Lerager ud af klubben.
    Nej nok ikke for at skubbe dem ud. Men som erstatning hvis en af dem vil videre er nok ikke helt utænkeligt. Eller som backup centralt, hvis Stage nu er tiltænkt en mere fast rolle på en kant.

  6. #2224
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Bare det ikke betyder, at Stage ses som "en ny kantspiller" og den nye islandske midt som manden centralt sammen med Lerager.
    Fint hvis vi kan få fat i et stort talent på leje med option, men det er godt nok en sær position, som vi forstærker os på. Gad vide om Stage eller Lerager eller Falk (gys) også er på vej væk.
    Når vi spiller med Diks og Stage, er det vel nærmest Diks der er kantspiller og Stage fylder op i feltet. Det har da fungeret ret godt. Der er meget fint at vi har kanter der kan sætte en mand og lave indlæg. Men hvad nytter det hvis der kun er Winds hoved at sigte efter i feltet? Jeg synes klart at vi er farligst med Stage på banen. Og da det fungere rigtig godt med Zeca, Falk og Biel centralt, så er det en fin løsning at lade Stage have udgangspunkt i højre side sammen med Diks. I en mere traditionel opstilling ville Falk være højrekant og Stage central midt. Men jeg synes det er godt set af Thorup at bytte rundt på de 2 positioner.

  7. De følgende 9 brugere er enige:

  8. #2225
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,561

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Når vi spiller med Diks og Stage, er det vel nærmest Diks der er kantspiller og Stage fylder op i feltet. Det har da fungeret ret godt. Der er meget fint at vi har kanter der kan sætte en mand og lave indlæg. Men hvad nytter det hvis der kun er Winds hoved at sigte efter i feltet? Jeg synes klart at vi er farligst med Stage på banen. Og da det fungere rigtig godt med Zeca, Falk og Biel centralt, så er det en fin løsning at lade Stage have udgangspunkt i højre side sammen med Diks. I en mere traditionel opstilling ville Falk være højrekant og Stage central midt. Men jeg synes det er godt set af Thorup at bytte rundt på de 2 positioner.
    Meget enig. Jeg kan også se Stage som kant nu hvor han har en yderst angrebsivrig back bagved sig.
    Jeg vil blive ked af hvis Stage forlader os. Han har spillet sig op, kommer meget med i feltet og generelt har han en fed udstråling på banen synes jeg.

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #2226
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Bare det ikke betyder, at Stage ses som "en ny kantspiller" og den nye islandske midt som manden centralt sammen med Lerager.
    Fint hvis vi kan få fat i et stort talent på leje med option, men det er godt nok en sær position, som vi forstærker os på. Gad vide om Stage eller Lerager eller Falk (gys) også er på vej væk.
    Det var også min første tanke, men det kan simpelthen ikke være tilfældet. Min næste tanke var, om Lerager mon var på vej væk. Det ville være mærkeligt, men omvendt, så var han jo pludselig ikke med i går, selvom han var udtaget til truppen i første omgang. Ved godt han blev meldt syg, men der kan sagtens være noget andet i gære tænker jeg. Han er nok ikke umiddelbart indstillet på at skulle bruge en sæson som andenviolin her i FCK, hvilket det lige nu ligner at han kommer til. Jeg forstår det sgu ikke helt, men PC må være ved at lægge en kabale, som kun han selv ved hvordan går op. Bliver godt nok spændende at følge udviklingen den næste uges tid.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #2227
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det var også min første tanke, men det kan simpelthen ikke være tilfældet. Min næste tanke var, om Lerager mon var på vej væk. Det ville være mærkeligt, men omvendt, så var han jo pludselig ikke med i går, selvom han var udtaget til truppen i første omgang. Ved godt han blev meldt syg, men der kan sagtens være noget andet i gære tænker jeg. Han er nok ikke umiddelbart indstillet på at skulle bruge en sæson som andenviolin her i FCK, hvilket det lige nu ligner at han kommer til. Jeg forstår det sgu ikke helt, men PC må være ved at lægge en kabale, som kun han selv ved hvordan går op. Bliver godt nok spændende at følge udviklingen den næste uges tid.
    Det var også min første tanke. Jeg tjekkede fck.dk, hvor det ganske rigtigt fremgår, at han var ude med et maveonde. Håber godt nok ikke, at Lerarger smutter. Tror ikke, at vi er i nærheden af at have sets hans topniveau.

    Forhåbentligt er der tale om mulighed, som var for god til at forpasse, da den pludselig opstod. Fx var højre bak ikke den position, hvor vi havde de mest åbenlyse mangler inden den nye sæson, men det ville have været tæt på kriminelt, hvis PC ikke havde slået til, når har bedre end nogen vidste, hvor fremragende en spiller Diks er.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #2228
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    [COLOR=#000000]Og ja, vi kunne have skidt på en evt aftale og Daramys eget store ønske, men hvilket signal er det til en spiller som fx Rooney og de andre store talenter, vi henter ind? Det kommer jo til at resultere i, at de ikke lige skriver under på et par år ekstra, så vi kan sælge dem for store beløb.
    Ja, du har ret i, at der muligvis kunne eksistere en aftale. I så fald er jeg enig i, at den selvfølgelig skal overholdes.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  15. #2229
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Ifølge Farzam, som gæster Kvart i bold i deres seneste podcast, så blev der for et par måneder siden lavet en mundtlig forhåndsaftale med Daramy og hans bagland, at han kunne komme af sted for 8-10 mio. €. Står dette til troende, så er det da fornuftigt at vi har fået 12+1 mio. € for ham, når vi har været "låst" af den mundtlige aftale.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #2230
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af dam78 Se meddelelser
    Det var også min første tanke. Jeg tjekkede fck.dk, hvor det ganske rigtigt fremgår, at han var ude med et maveonde. Håber godt nok ikke, at Lerarger smutter. Tror ikke, at vi er i nærheden af at have sets hans topniveau.

    Forhåbentligt er der tale om mulighed, som var for god til at forpasse, da den pludselig opstod. Fx var højre bak ikke den position, hvor vi havde de mest åbenlyse mangler inden den nye sæson, men det ville have været tæt på kriminelt, hvis PC ikke havde slået til, når har bedre end nogen vidste, hvor fremragende en spiller Diks er.
    Med Bartolec meldt på vej væk længe før vinduet åbnede og Varela desværre også færdig i klubben, havde vi da i den grad brug for en høje back. Generelt har alle PC's indkøb givet god mening, synes jeg, men det er tydeligt for enhver, at han stadig mangler at forstærke truppen, hvor den er tyndest besat: På kanterne og på toppen.

    Baldursson-lejen giver dog umiddelbart ikke megen mening, da vi nu har syv centrale midtbanespillere til tre pladser, og Oskarsson nu er meget langt fra bare at få små indhop som i går. Så spørgsmålet er, om det betyder, 1) at der er noget på vej ud, 2) at Stage skal til at betragtes som permanent kantspiller, hvor vi er virkelig tyndt besat og reelt har brug for minimum to stærke indkøb eller 3) at Baldursson bare er et kæmpe talent, som man fik en pludselig chance for at slå kløerne i, selv om man egentlig ikke har brug for ham her og nu.

    Jeg tror mest på den første mulighed. Stage har tidligere åbnet for, at han måske skal til at videre, hvis alternativet er at sidde på bænken. Forhåbentlig er hans kantplads kun en nødløsning, indtil PC's offensive indkøb er på plads (jeg kan godt se, at han måske fungerer okay med Diks bag sig derude, men sammen med Ankersen gør det vores højre side temmelig bovlam), men det betyder også, at han ikke kommer til at få meget spilletid.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. #2231
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Med Bartolec meldt på vej væk længe før vinduet åbnede og Varela desværre også færdig i klubben, havde vi da i den grad brug for en høje back. Generelt har alle PC's indkøb givet god mening, synes jeg, men det er tydeligt for enhver, at han stadig mangler at forstærke truppen, hvor den er tyndest besat: På kanterne og på toppen.

    Baldursson-lejen giver dog umiddelbart ikke megen mening, da vi nu har syv centrale midtbanespillere til tre pladser, og Oskarsson nu er meget langt fra bare at få små indhop som i går. Så spørgsmålet er, om det betyder, 1) at der er noget på vej ud, 2) at Stage skal til at betragtes som permanent kantspiller, hvor vi er virkelig tyndt besat og reelt har brug for minimum to stærke indkøb eller 3) at Baldursson bare er et kæmpe talent, som man fik en pludselig chance for at slå kløerne i, selv om man egentlig ikke har brug for ham her og nu.

    Jeg tror mest på den første mulighed. Stage har tidligere åbnet for, at han måske skal til at videre, hvis alternativet er at sidde på bænken. Forhåbentlig er hans kantplads kun en nødløsning, indtil PC's offensive indkøb er på plads (jeg kan godt se, at han måske fungerer okay med Diks bag sig derude, men sammen med Ankersen gør det vores højre side temmelig bovlam), men det betyder også, at han ikke kommer til at få meget spilletid.
    Biel er 10’er, Stage spiller også kant og så er vi nede på 3 voksne til 2 pladser. Han er vel hentet fordi man ikke ser et lys i Stamenic.

  19. #2232
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Ifølge Farzam, som gæster Kvart i bold i deres seneste podcast, så blev der for et par måneder siden lavet en mundtlig forhåndsaftale med Daramy og hans bagland, at han kunne komme af sted for 8-10 mio. €. Står dette til troende, så er det da fornuftigt at vi har fået 12+1 mio. € for ham, når vi har været "låst" af den mundtlige aftale.
    Hvorfor? Hvis han ikke forlængede, hvad fik FC ud af den aftale? Jeg har endnu ikke hørt udsendelsen.
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #2233
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Hvorfor? Hvis han ikke forlængede, hvad fik FC ud af den aftale? Jeg har endnu ikke hørt udsendelsen.
    Den mundtlige aftale stammede helt tilbage fra da han forlængede aftalen i sin tid - så egentligt før PC. Men PC har så holdt fast i dem og aftalt med Mo's agenter, at de godt måtte kigge efter et næste skridt denne sommer.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #2234
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Stage spiller også kant
    Ja, det er så det, jeg håber ikke er ræsonnementet bag Baldursson-aftalen. Men det er muligt, du har ret. :-)

    Hvis du ikke har ret, står vi med fire etablerede og to unge centrale midtbanespillere til to pladser. Heraf er den ene unge A-landsholdsspiller med 15 Serie A-kampe under bæltet. Det er ikke holdbart i længden. Derfor tror jeg mere på, at der er en midtbanespiller på vej ud.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. #2235
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ja, det er så det, jeg håber ikke er ræsonnementet bag Baldursson-aftalen. Men det er muligt, du har ret. :-)

    Hvis du ikke har ret, står vi med fire etablerede og to unge centrale midtbanespillere til to pladser. Heraf er den ene unge A-landsholdsspiller med 15 Serie A-kampe under bæltet. Det er ikke holdbart i længden. Derfor tror jeg mere på, at der er en midtbanespiller på vej ud.
    Eller fremtidssikring. Zeca holder ikke evigt.

  25. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •