Side 151 af 193 FørsteFørste ... 51101141148149150151152153154161 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,251 til 2,265 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #2251
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Saksespark Se meddelelser
    Æv, æv, æv...salget af Daramy ligner en tidlig foræring af mesterskabet til FCM. Jeg er egentlig ikke kun skuffet over PC, men lige så meget Daramy. Jeg havde, måske lidt naivt, håbet at en inkarneret københavner-dreng som Daramy kunne blive tiltrukket af muligheden for at blive og vinde mesterskabet for den klub han er angiveligt skulle være gjort af - og da særligt nu hvor han kun lige er slået igennem i denne sæson. Men det er jo desværre bare den moderne fodbolds vilkår. Alle klubber, foruden de 4-5 største i verden, vil blot være transit-perroner for de fleste spillere, uagtet hvor meget de så skulle påstå at være tilknyttet klubben.

    Hvilke af vores profiler der mon ellers skal ellers flås ud af truppen inden de overhovedet har fået lov at komme i gang, kan man kun gisne om, men man kan jo håbe at der hverken bliver Dicks eller Biel.
    Jeg er med på som "Fan" man kan være skuffet når man mister en god spiller, Men du er jo selv inde på det. Især når vi taler vores lille andedam i Danmark. Vi og andre danske klubber er og vil altid være rugekasser for et skridt til en større liga. Og for at være ærlig, det kan man vel ikke forklejne de spiller som får chancen for dette ?. Vi taler om en Unik chance for at teste sig selv af i en af de større europæiske klubber, læg dertil at Økonomisk er man formentlig sikret det meste af ens liv.

    Men som sagt, det er jo ikke kun os i FCK som skal forholde sig til det. Det samme skal FCM, BØF etc. Sådan er det bare. Kunsten er at have en dygtig sportsdirektør/ledelse/Scouting som altid har erstatningerne klar som kan tage over i den berømte fødekæde. Det er alfa omega at dette setup kører på skinner.

  2. #2252
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg er med på som "Fan" man kan være skuffet når man mister en god spiller, Men du er jo selv inde på det. Især når vi taler vores lille andedam i Danmark. Vi og andre danske klubber er og vil altid være rugekasser for et skridt til en større liga. Og for at være ærlig, det kan man vel ikke forklejne de spiller som får chancen for dette ?. Vi taler om en Unik chance for at teste sig selv af i en af de større europæiske klubber, læg dertil at Økonomisk er man formentlig sikret det meste af ens liv.

    Men som sagt, det er jo ikke kun os i FCK som skal forholde sig til det. Det samme skal FCM, BØF etc. Sådan er det bare. Kunsten er at have en dygtig sportsdirektør/ledelse/Scouting som altid har erstatningerne klar som kan tage over i den berømte fødekæde. Det er alfa omega at dette setup kører på skinner.
    Det er givetvis ikke meningen, men kommentarer som denne kommer efter min mening til at fremstå nedladende. Jeg går ud fra, at alle, der besværer sig med at skrive på Sidelinien, er bekendt med FCK's plads i fødekæden.

    Diskussionen har aldrig været, om Daramy skulle sælges, men om salget kunne vente til et senere vindue. Hvis Daramy er blevet lovet en transfer denne sommer, er der selvfølgelig ikke noget at rafle om.

    Jeg tror dog ikke, at her er fyldt med fans, der er skuffede, fordi de ikke forstår spillereglerne på transfermarkedet. To parter kan sagtens være uenige, uden at den ene har misforstået problemtillingen.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #2253
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg synes det er svært at være sur på Daramy eller på nogen andre for den sags skyld. Det er desværre vores plads i fødekæden.

    Det er i hvert meget at forlange, at en dreng på 19 år (som måske ikke kommer fra det rigeste hjem) skulle sige nej tak til noget som ligner økonomisk uafhængighed resten af livet og endda til den måske bedste klub i verden til at udvikle spillere. Forøvrigt betalte han vel tilbage, da han forlængede sin kontrakt sidst og sørgede for, at vi nu hiver 90 mill for handlen.
    Selvfølgelig kan man ikke forlange det, eller være sur på MD over det, men lige så selvfølgeligt kan man være trist og skuffet ;-)
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #2254
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Hvor om alting er, så afhænger dommen over Daramy-salget vel fuldstændigt af, hvad der sker i resten af vinduet. Man må formode, at der arbejdes på højtryk for at erstatte den store offensive kraft, vi nu siger farvel til. Jeg vil gerne kritisere PC for at sælge Daramy, hvis vi står meget svagere om en uges tid. Men indtil da synes jeg, det er præmaturt.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #2255
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af dam78 Se meddelelser
    Det er givetvis ikke meningen, men kommentarer som denne kommer efter min mening til at fremstå nedladende. Jeg går ud fra, at alle, der besværer sig med at skrive på Sidelinien, er bekendt med FCK's plads i fødekæden.

    Diskussionen har aldrig været, om Daramy skulle sælges, men om salget kunne vente til et senere vindue. Hvis Daramy er blevet lovet en transfer denne sommer, er der selvfølgelig ikke noget at rafle om.

    Jeg tror dog ikke, at her er fyldt med fans, der er skuffede, fordi de ikke forstår spillereglerne på transfermarkedet. To parter kan sagtens være uenige, uden at den ene har misforstået problemtillingen.
    Jeg ved ikke, hvor du får fra at min kommentar fremstår som nedladende. Det må være din egen fortolkning. Og nej ud fra de kommentar jeg læser her på sidelinien, så er det absolut ikke alle som jeg mener er helt bekendt med FCKs plads i fødekæden.

    Præcis, diskussionen aldrig været om Daramy skulle sælges, men om det kunne vente 6-12 måneder, den er jeg med på, men når man hører sætninger som "Skuffet over Daramy" og skuffet over "PC og klubben" så skal man jo også være helt klar på at der er flere parter involveret i disse beslutninger samt det faktum at Danske klubber inklusiv FCK, ville have svært ved at sige nej til et 100 mill bud uagtet om man hedder Daramy og er "HOT" for tiden. Du nævner jo selv, hvis Daramy er blevet lovet en transfer denne sommer så er den jo klar. Men igen det er vel bare spekulationer fra os fans. Det er vel kun inderkredsen i klubben der kender de detaljer specifikt.
    Sidst redigeret af EraZ : 23.08.21 kl. 16:07

  9. #2256
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvor om alting er, så afhænger dommen over Daramy-salget vel fuldstændigt af, hvad der sker i resten af vinduet. Man må formode, at der arbejdes på højtryk for at erstatte den store offensive kraft, vi nu siger farvel til. Jeg vil gerne kritisere PC for at sælge Daramy, hvis vi står meget svagere om en uges tid. Men indtil da synes jeg, det er præmaturt.
    Absolut. Det er også en af de ting jeg afventer før der afsiges "dom" over PC. Hvad får man ind den anden vej og rammer man rigtigt?. Ja chancen for fejlkøb vil altid være der, men Success raten, skulle meget gerne være langt højere end vi har set de senere år, uden vi taler om at spilleren først skal bruge 1 år på at vende sig til tingene. Det er der ikke plads til.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #2257
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Det er vel også svært at fælde dom over PC, når vi ikke ved om der er tale om en udløst frikøbsklausul?
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  12. #2258
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Nu er jeg med på at Sviatchenko er lidt ældre, men det undre mig at FCM ikke vil have mere for ham end 22.5 mill?. især med tanke på, hvor vigtig en faktor han har og fortsat er for dem. Er der ikke bare en klub som hurtigst muligt skal byde på ham.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...-barca-stopper

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #2259
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Nu er jeg med på at Sviatchenko er lidt ældre, men det undre mig at FCM ikke vil have mere for ham end 22.5 mill?. især med tanke på, hvor vigtig en faktor han har og fortsat er for dem. Er der ikke bare en klub som hurtigst muligt skal byde på ham.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...-barca-stopper
    Mon ikke de har lovet Erik, at han kan komme et smut ud igen - uden de vil kræve for meget?

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #2260
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Mon ikke de har lovet Erik, at han kan komme et smut ud igen - uden de vil kræve for meget?
    Jo det nok en meget god observation :)

  17. #2261
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Ifølge transfermarkt, så har vi fået flg. i transferindtægter (inkl. bonusser):
    - Bartolec: 0,25 mio. €
    - Lüftner: 0,3 mio. €
    - Varela: 1,5 mio. €
    - Fischer: 1,5 mio. €* (Andre kilder angiver mellem 2,5-3,5 mio. €)
    - Nelsson: 8 mio. €
    - Daramy: 13 mio. €

    I alt giver det 24,55-26,55 mio. € som transferindtægt i dette vindue, altså mellem 184 og 200 mio. kr., afhængigt af kilderne.

    Til sammenligning skulle vi have haft flg. transferudgifter:
    - Grabara: 3,5 mio. €* (andre kilder angiver snarere 2,5 mio. €)
    - Khocholava: 2,5 mio. €* (andre kilder angiver snarere 2 mio. €)
    - Singh: 1,5 mio. €

    I alt giver det mellem 6 og 7,5 mio. € i transferudgifter i dette vindue, altså mellem 45 og 57 mio. kr., afhængigt af kilderne.

    Dertil er Diks kommet på en fri transfer, mens Guadagno er vurderet til en værdi på under 400.000 kr. på transfermarkt, og der ingen transferudgifter er forbundet med oprykning af U19 spillere til A-truppen.

    Vi går derfor ind i den sidste uge af transfervinduet med et økonomisk overskud mellem 127 og 155 mio. kr., afhængigt af kilderne.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  18. De følgende 9 brugere er enige:

  19. #2262
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Det er nu vi skal hente Wahid Faghir. Han bliver den næste store spiller i dansk fodbold.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.


  20. #2263
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Hvordan går det egentlig med Andreas Skov Olsen i Bologna?

  21. #2264
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Hvordan går det egentlig med Andreas Skov Olsen i Bologna?
    Blev skiftet ind i 85 min i en pokal kamp og umiddelbart slet ikke i truppen igår
    men der er vist også anden interesse i ham. Men ville være et scoop at lande ham, ville dig nok koste en del

  22. #2265
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    653

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    Blev skiftet ind i 85 min i en pokal kamp og umiddelbart slet ikke i truppen igår
    men der er vist også anden interesse i ham. Men ville være et scoop at lande ham, ville dig nok koste en del
    Han blev også skiftet ind i de sidste 5 i går, det er yderst sjældent at han ikke får spilletid, han har på 2 sæsoner spillet over 50 kampe, når han ikke får spilletid er det typisk pga. skader.

    Jeg tænker ikke det er en realistisk signing, jeg tror han vil koste 6-7 millioner Euro eller mere at få fri af Bologna og det kan vi næppe betale.
    Sidst redigeret af 5.LarsHøjer : 23.08.21 kl. 20:17

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •