Side 157 af 193 FørsteFørste ... 57107147154155156157158159160167 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,341 til 2,355 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #2341
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg synes, det ville være synd at afbryde Viktor Kristiansens vej mod stjernerne nu, og Boilesen skal have en fast plads på vores hold, basta! Zanka gider kun at spille store kampe, skal formentlig have boksen i løn og har i øvrigt efterhånden alderen imod sig. Hvis vi kan få noget andet, vil jeg ikke ligge søvnløs over at gå glip af ham...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  2. #2342
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg vil dæleme gerne have Zanka retur. Måske en håbløs romantisk tanke, men typer som Zanka, Delaney, Corner og Kvist kan vi vel - stort set - alle være enige om tegner det FCK og København, som er så elsket. Det er herlige typer, der for min skyld gerne må lave en karriere a la kvist, hvor de kommer hjem og slutter ringen for efterfølgende at indgå i klubben i en anden rolle. Det med koryfæer, der tegner klubben, kan være en gevinst (og mit klare ønske at se dem i en funktion her i klubben efter karrieren, må jeg indrømme).
    Zanka kan jeg sagtens se være en stor gevinst. Han kan få sin favoritplads (til højre i forsvaret) og vil supplere Kocholava super godt, som jeg ser. Boiles skadeshistorik gør, at det vil være meget satset at tro han kan holde til et helt sæsonprogram uden skader. Og jeg noterer også, at Zanka tog lederskab (både med og uden anførerbindet), da holdet havde brug for det. Han gemte sig ikke men stod op for klubben (også selvom niveauet hos ham selv til tider var lavt). For han faldt i niveau, men vi ved alle hvad han indeholder og hvilken turbulens holdet var i. Nu begynder det at ligne noget og det gør det alt andet lige lettere at præsentere. Jeg tror vi alle vil være glade for Zanka retur, når sæsonen engang næste år skal evalueres.

    ... Jeg vil i hvert fald være ked af at se ham i Belgien.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  3. De følgende 9 brugere er enige:

  4. #2343
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg synes, det ville være synd at afbryde Viktor Kristiansens vej mod stjernerne nu, og Boilesen skal have en fast plads på vores hold, basta! Zanka gider kun at spille store kampe, skal formentlig have boksen i løn og har i øvrigt efterhånden alderen imod sig. Hvis vi kan få noget andet, vil jeg ikke ligge søvnløs over at gå glip af ham...
    Jeg har gentagne gange undret mig over retorikken herinde, når det kommer til et eventuelt indkøb af Zanka eller en anden stopper: "Hvad så med Boilesen?", "hvad så med Victor Kristiansen?" etc.

    Svaret er egentlig ret enkelt: Den bedste mand spiller. Ingen "skal have en fast plads, basta!" i F.C. København. Lige nu er vi én skade i forsvaret fra at skulle stille op med Marios i startopstillingen i vigtige kampe, og derfor skal vi selvfølgelig have en kvalificeret erstatning for Victor Nelsson, inden vinduet lukker. At det så kan betyde, at dygtige spillere som Boilesen eller Victor Kristiansen må tage plads på bænken i nogle kampe, det er bare sådan, det er at være en topklub med stor bredde. Jeg kan simpelthen ikke se problemet, så længe holdet som helhed styrkes, og vores chancer for at opnå vores målsætninger forbedres.
    Mvh.
    Dane


  5. #2344
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Jeg har gentagne gange undret mig over retorikken herinde, når det kommer til et eventuelt indkøb af Zanka eller en anden stopper: "Hvad så med Boilesen?", "hvad så med Victor Kristiansen?" etc.

    Svaret er egentlig ret enkelt: Den bedste mand spiller. Ingen "skalhave en fast plads, basta!" i F.C. København. Lige nu er vi én skade i forsvaret fra at skulle stille op med Marios i startopstillingen i vigtige kampe, og derfor skal vi selvfølgelig have en kvalificeret erstatning for Victor Nelsson, inden vinduet lukker. At det så kan betyde, at dygtige spillere som Boilesen eller Victor Kristiansen må tage plads på bænken i nogle kampe, det er bare sådan, det er at være en topklub med stor bredde. Jeg kan simpelthen ikke se problemet, så længe holdet som helhed styrkes, og vores chancer for at opnå vores målsætninger forbedres.
    Men det er jo præcis min bekymring angående Zanka, du sætter fingeren på. Vil Zanka kunne leve med at sidde på bænken, hvis han ikke er bedste mand, og hvordan vil det påvirke hans motivation, som alle - også han selv - ved er et problem?

    Det undrer mig, at sporene fra sidste sæson ikke skræmmer folk mere. Zanka spillede ringe og var ikke en ledertype, der gik forrest og løftede holdet, som man kunne håbe. Det var først i de sidste par kampe, at han spillede sig op - måske fordi det gik op for ham, at EM-udtagelsen ikke var givet.

    Jeg forstår godt den romantiske tanke om at få de gamle koryfæer tilbage, men vel ikke for enhver pris? Delaney vil jeg være ret tryg ved, fordi han er typen, der altid giver alt for holdet, men Zanka er den modsatte type. Det var ikke nogen ubetinget god idé med Kvist - primært pga. den vanvittige kontraktlængde. Hvis Zanka kommer, håber jeg i hvert fald, at det bliver på en kort kontrakt med mulighed for forlængelse, så vi ikke risikerer at hænge på en ny, dyr Bjelland-dødvægt.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. De følgende 12 brugere er enige:

  7. #2345
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Jeg har gentagne gange undret mig over retorikken herinde, når det kommer til et eventuelt indkøb af Zanka eller en anden stopper: "Hvad så med Boilesen?", "hvad så med Victor Kristiansen?" etc.

    Svaret er egentlig ret enkelt: Den bedste mand spiller. Ingen "skal have en fast plads, basta!" i F.C. København. Lige nu er vi én skade i forsvaret fra at skulle stille op med Marios i startopstillingen i vigtige kampe, og derfor skal vi selvfølgelig have en kvalificeret erstatning for Victor Nelsson, inden vinduet lukker. At det så kan betyde, at dygtige spillere som Boilesen eller Victor Kristiansen må tage plads på bænken i nogle kampe, det er bare sådan, det er at være en topklub med stor bredde. Jeg kan simpelthen ikke se problemet, så længe holdet som helhed styrkes, og vores chancer for at opnå vores målsætninger forbedres.
    Kan kun være enig. De samme som klager over spiller X og spiller Y så ikke kommer til at spille fast. Mon ikke det er de samme som så skifter hest når Boile bliver skadet og er ude i en måned. Eller når Kvocholate får karentæne.

    Der kan ikke være tvivl om vi skal have en midterforsvarer mere. Zanka er da en oplagt mulighed, men kan også godt se argumentet for et ungt talent som Mathias Roos
    - Torben

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #2346
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men det er jo præcis min bekymring angående Zanka, du sætter fingeren på. Vil Zanka kunne leve med at sidde på bænken, hvis han ikke er bedste mand, og hvordan vil det påvirke hans motivation, som alle - også han selv - ved er et problem?
    Jeg er da rent ud sagt ligeglad med, om Zanka kan leve med at sidde på bænken. Hvis ikke han præsterer godt nok til at spille, så er det dér, han ender. Det samme gælder enhver anden midterforsvarer, vi eventuelt måtte hente. Og det samme gælder både Boilesen og Kristiansen.

    Vi har Valdemar Lund, som tager "talentpladsen", og vi har Marios, som nok er en fin hyggeonkel, men en totalt middelmådig spiller og en mildest talt unødvendig afskedsgave fra Ståle. Vi er med andre ord fint dækket ind i bredden, men kvaliteten halter, når vi ser bort fra de to startere, og derfor skal et indkøb selvfølgelig være en spiller, der reelt banker på til startopstillingen og øger konkurrencen i truppen. At nogle så ender med at stå utilfredse tilbage i den ligning, det er jo – med fare for at gentage mig selv – bare vilkårene i en stor klub, og det ved spillerne også godt.
    Mvh.
    Dane

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #2347
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Jeg er da rent ud sagt ligeglad med, om Zanka kan leve med at sidde på bænken. Hvis ikke han præsterer godt nok til at spille, så er det dér, han ender. Det samme gælder enhver anden midterforsvarer, vi eventuelt måtte hente. Og det samme gælder både Boilesen og Kristiansen.

    Vi har Valdemar Lund, som tager "talentpladsen", og vi har Marios, som nok er en fin hyggeonkel, men en totalt middelmådig spiller og en mildest talt unødvendig afskedsgave fra Ståle. Vi er med andre ord fint dækket ind i bredden, men kvaliteten halter, når vi ser bort fra de to startere, og derfor skal et indkøb selvfølgelig være en spiller, der reelt banker på til startopstillingen og øger konkurrencen i truppen. At nogle så ender med at stå utilfredse tilbage i den ligning, det er jo – med fare for at gentage mig selv – bare vilkårene i en stor klub, og det ved spillerne også godt.
    Det er jo meget nemt at være ligeglad med, men hvis du har en bænket spiller, der skaber uro eller ikke kan motivere sig, når der endelig er brug for ham, rammer det hele klubben og ikke kun ham selv. Det er jo en af grundene til, at en spillers personlighed er en ret væsentlig ting at tage med i ligningen, når man scouter.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #2348
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Den er lidt svær mht Zanka. Jeg kan sagtens se pointen i, at såfremt Zanka hentes, så har vi for mange spillere i forsvaret som bør spille hver gang i Zanka, Boile og VK. Når jeg nu alligevel synes det er en god ide med Zanka eller en på lignende niveau, så er det fordi jeg simpelthen ikke stoler på Boilesens krop ligesom Khocholava nok skal få sine karantænedage. Så synes jeg pludselig, at det ser noget tyndbenet ud med Marios, Valdemar Lund og tredje forsvarer som Ross eller lignende.

    Vi skal simpelthen have en forsvarer mere ind af høj kvalitet (og for mig meget gerne Zanka) og så må de kæmpe og/eller deles om kampene. Bl.a. derfor er det også vigtigt, at vi kvalificerer os til Anders And Cup på torsdag og går langt i pokalen. For så vil der sikkert være ok med kampe til, at der kan roteres lidt både på backs og centralt i forsvaret, så alle får et fint antal kampe. Forøvrigt er det samme udfordring på højre back, hvor det fungerer med 2 kampe om ugen, men hvor vi sikkert får en sur Ankersen, hvis der kun er én kamp og dermed ingen spilletid til ham.

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #2349
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er jo meget nemt at være ligeglad med, men hvis du har en bænket spiller, der skaber uro eller ikke kan motivere sig, når der endelig er brug for ham, rammer det hele klubben og ikke kun ham selv. Det er jo en af grundene til, at en spillers personlighed er en ret væsentlig ting at tage med i ligningen, når man scouter.
    Det er dig, der helt fejlagtigt antager, at en bænket spiller er lig med en masse uro i truppen. Det er sket 1117 gange før, og det vil ske 117 gange igen, at dygtige, etablerede spillere ender på bænken i København, fordi de ikke præsterer godt nok, uden at det giver skyggen af problemer – senest Lukas Lerager.

    For at tage eksemplet med Zanka, så var han ganske rigtig offentligt utilfreds med at blive bænket i foråret, men brød truppen sammen af den grund? Nej. I stedet tog Zanka skeen i den anden hånd, kæmpede sig tilbage i startelleveren og leverede en række fremragende præstationer i slutspillet.

    Jeg kan ganske enkelt ikke se problemet. Vi skal, hvis vi gør det færdigt mod Sivasspor og tager pokalen bare semi-seriøst, spille ca. 50 kampe i denne sæson. Det kræver tre dygtige midterforsvarere, som man med sindsro kan sætte i startopstillingen – og pt. har vi kun to.
    Mvh.
    Dane

  16. De følgende 10 brugere er enige:

  17. #2350
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Jeg er da rent ud sagt ligeglad med, om Zanka kan leve med at sidde på bænken. Hvis ikke han præsterer godt nok til at spille, så er det dér, han ender. Det samme gælder enhver anden midterforsvarer, vi eventuelt måtte hente. Og det samme gælder både Boilesen og Kristiansen.

    Vi har Valdemar Lund, som tager "talentpladsen", og vi har Marios, som nok er en fin hyggeonkel, men en totalt middelmådig spiller og en mildest talt unødvendig afskedsgave fra Ståle. Vi er med andre ord fint dækket ind i bredden, men kvaliteten halter, når vi ser bort fra de to startere, og derfor skal et indkøb selvfølgelig være en spiller, der reelt banker på til startopstillingen og øger konkurrencen i truppen. At nogle så ender med at stå utilfredse tilbage i den ligning, det er jo – med fare for at gentage mig selv – bare vilkårene i en stor klub, og det ved spillerne også godt.
    Zanka har jo så desværre (for ganske nyligt) vist os, at han IKKE kan tåle en tur på bænken. Selvom det endda var ganske fortjent...

    Jeg har det stadig ret paradoksalt i forhold til Zanka; der er mange årsager til den signing ligger lige til højrebenet - men om det er en hed hed drøm der går i opfyldelse? Nej.

    Zan

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #2351
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    234

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Khocholova kan også spille til venstre og har gjort det en del og Boile kan vel roterer med VK34?
    Desuden skal det vel trods alt også være en mulighed at spille med en treback-kæde, og så skal vi vel have min fire CB. Ved godt at det gik skidt i et par kampe for et års tid siden, men det udelukker vel ikke muligheden for ALTID. Vi gjorde i øvrigt forleden med Marios.
    Det ville også klæde vores offensive backer: Diks, Khocholava, Zanka, Boile, VK34.
    h

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #2352
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Den er lidt svær mht Zanka. Jeg kan sagtens se pointen i, at såfremt Zanka hentes, så har vi for mange spillere i forsvaret som bør spille hver gang i Zanka, Boile og VK. Når jeg nu alligevel synes det er en god ide med Zanka eller en på lignende niveau, så er det fordi jeg simpelthen ikke stoler på Boilesens krop ligesom Khocholava nok skal få sine karantænedage. Så synes jeg pludselig, at det ser noget tyndbenet ud med Marios, Valdemar Lund og tredje forsvarer som Ross eller lignende.

    Vi skal simpelthen have en forsvarer mere ind af høj kvalitet (og for mig meget gerne Zanka) og så må de kæmpe og/eller deles om kampene. Bl.a. derfor er det også vigtigt, at vi kvalificerer os til Anders And Cup på torsdag og går langt i pokalen. For så vil der sikkert være ok med kampe til, at der kan roteres lidt både på backs og centralt i forsvaret, så alle får et fint antal kampe. Forøvrigt er det samme udfordring på højre back, hvor det fungerer med 2 kampe om ugen, men hvor vi sikkert får en sur Ankersen, hvis der kun er én kamp og dermed ingen spilletid til ham.
    Jeg er helt med på, at vi skal have en kvalitetsgardering ind i forsvaret. Mit forbehold handler konkret om Zanka. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #2353
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Zanka har jo så desværre (for ganske nyligt) vist os, at han IKKE kan tåle en tur på bænken. Selvom det endda var ganske fortjent...

    Jeg har det stadig ret paradoksalt i forhold til Zanka; der er mange årsager til den signing ligger lige til højrebenet - men om det er en hed hed drøm der går i opfyldelse? Nej.

    Zan
    Han har da lige netop vist det modsatte. Han tog skeen i den anden hånd, fik sin plads tilbage og spillede sine med afstand bedste kampe i sæsonen i slutspillet. At han brokkede sig lidt undervejs, who cares? Selvfølgelig skal en spiller som Zanka være utilfreds med at sidde på bænken, andet ville da være uambitiøst.
    Mvh.
    Dane

  24. De følgende 5 brugere er enige:

  25. #2354
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Han har da lige netop vist det modsatte. Han tog skeen i den anden hånd, fik sin plads tilbage og spillede sine med afstand bedste kampe i sæsonen i slutspillet.
    Hmm, ok. Det er så det narrativ man vælger...

    Hos mig får han ikke en tapperhedsmedalje for at surmule, for så at spille 3-4 gode kampe til sidst.

    Så hvis Zanka skal til FCK. Fint. Så håber jeg han kommer med en kulturbærende og energisk sammenholdsattitude.

    Det er min egen påstand, men tror faktisk at det er en af årsagerne til at JT tøver. Tror ikke rigtigt han gider arrogant surmuler-pis. Ikke lige hvad vi har brug for nu.

    Zan


  26. #2355
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Ubelejligt at FCM modtager et kæmpebud på en af deres kantspillere i en periode, hvor vi er på markedet efter formentlig to stk. De kender helt sikkert udmærket Peter O, og man kunne snildt forestille sig krejlerne fra heden smide et bud af sted til Prag, om ikke andet for at få prisen op for os. Hvis de kan smide Dreyer afsted for 52 og henter Peter for 30, ser de sikkert det som et fremragende trade. Se nu at få lukket den handel PC!

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...profil/8808149

  27. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •