Side 16 af 16 FørsteFørste ... 613141516
Viser resultater 226 til 228 af 228

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002

Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

2. De følgende 5 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    May 2014

Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg tror simpelthen vi skal op på en højere hylde end det der, når nu vi så småt kommer til at have ca. en tredjedel af truppen til at være egenproducerede talenter, og dermed kan frigive flere midler til at have større profiler end spillere, som pt. kæmper om at undgå nedrykning.

Fra næste sæson kommer flg. spillere mellem 17 og 19 år, som enten spiller i ungdomsafdelingen pt. eller har gjort det, til enten at være en permanent del af truppen eller i periferien af den:
    - Valdemar Lund (midterforsvar)
    - Viktor Kristiansen (venstre back)
    - Elias Jelert (højre back)
    - Marko Stamenic (central midtbane)
    - Hákon Haraldsson (højre kant)
    - Fisnik Isaki (højre kant)
    - Ali Almosawe (venstre kant)
    - Mo Daramy (kant/angriber)
    - Rasmus Højlund (angriber)
    - William Bøving (angriber)

Derudover er der flg. spillere, som nok er lige en tand for unge til at rykke op til sommer, men som nok kommer til at gøre det inden for 1-3 års tid:
    - Orri Oskarsson (angriber)
    - Roony Bardghji (midtbane)
    - Noah Nartey (midtbane)
    - Emil Højlund (angriber)
    - Oscar Højlund (midtbane)
    (og ja, de er tvillinger)

Så jeg tror simpelthen at vi kigger mod højere hylder, og hvis vi slutter i Top-2 og kommer igennem de første CL kval-runder, så kunne vi måske godt kigge mod den første 50 mio. kr. handel.. Især når nu vi pt. er et enkelt fuck-up fra Benfica fra at være seedet hele vejen til CL, hvis vi bliver nr. 2..
    Der er uden tvivl en kæmpe mængde talent som er på vej op omkring førsteholdet, men af dem du lister som værende tæt på, så tror jeg ikke på Isaki. Han kan helt sikkert få en fornuftig karriere, men lige pt. er der bare for stor konkurrence, selv blandt hans jævnaldrende.

Almosawe håber jeg virkelig får chancen, men det er jeg desværre ikke helt så overbevist om, som med de andre. Jelert kan måske godt få chancen, men er også lidt mere tvivlsomt, som jeg ser det. I samme kategori som Jelert, kunne jeg desuden godt tænke mig at nævne Mattias Jakobsen, som også godt kunne komme op og snuse snart. Desuden tror jeg, at Oskarsson er tættere på end man tror, ligesom at Roony unægteligt også vil blive sluset ind omkring hans 16 års fødselsdag i november.

4. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Jul 2003

Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    I relation til at Wind bliver solgt for +100 mio. efter et succesrigt EM, så ser jeg også gerne at vi fik Corner hjem i næste vindue, som første angriber.

Hvis Bruun Larsen skulle hjem, ville det blive som erstatning for Fischer på kanten, hvor jeg tror på en fremtid for Fischer i Winds rolle bag 9'eren.
    Hvis vi kan forlænge med Fischer, tror jeg vi kan få mere for ham om et år eller to.
    Derudover har vi Daramy, som også kalder på mere spilletid og som også vil fungere godt i vores nye 4-2-3-1.

Jeg håber med hjertet at Zanka finder formen i de 3 næste kampe, så vi køber ham fri af kontrakten med Fernerbache.
    Om Victor Nelsson også bliver solgt denne sommer, afgør om Boile fremover spiller i midterforsvaret.

Delaney har først udløb i 2022.-)

6. De følgende 2 brugere er enige:

Side 16 af 16 FørsteFørste ... 613141516

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 6 users browsing this thread. (2 members and 4 guests)

1. AlexSN,
  2. Witzansky

Lignende emner

1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2755
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 16:00
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018