Side 163 af 193 FørsteFørste ... 63113153160161162163164165166173 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,431 til 2,445 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #2431
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Royal Antwerp har signet Dorian Dessoleil, så de er nok ikke interesserede i Zanka længere.
    Jeg håber, vi lejer ham endnu en sæson med delt løn mellem Fener og os. Så kan vi til næste sommer vurdere hans niveau, når han er kontraktfri. Jeg er bange for at give ham en 4-årig kontrakt eller lignende pt.

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #2432
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,855

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    På Kvart i Bolds FB-tråd om transfers meldes det, ar Sousa-rygtet er en stor rapand, og at FCK kigger på to kanter fra en helt anden hylde. Heldigvis, fristes jeg til at sige. Den slags indkøb - personligt kalder jeg dem Bartolec-spillere - må være historie i FCK, i hvert fald hvis ambitioner og virkelighed skal passe sammen.

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #2433
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    På Kvart i Bolds FB-tråd om transfers meldes det, ar Sousa-rygtet er en stor rapand, og at FCK kigger på to kanter fra en helt anden hylde. Heldigvis, fristes jeg til at sige. Den slags indkøb - personligt kalder jeg dem Bartolec-spillere - må være historie i FCK, i hvert fald hvis ambitioner og virkelighed skal passe sammen.
    Det vækker jo minder om Pusic, Junior og andre panikkøb. Kom med noget reel klasse, tak.

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #2434
    Tilmeldingsdato
    Aug 2021
    Indlæg
    57

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    På Kvart i Bolds FB-tråd om transfers meldes det, ar Sousa-rygtet er en stor rapand, og at FCK kigger på to kanter fra en helt anden hylde. Heldigvis, fristes jeg til at sige. Den slags indkøb - personligt kalder jeg dem Bartolec-spillere - må være historie i FCK, i hvert fald hvis ambitioner og virkelighed skal passe sammen.
    Diks, Falk & Skov er vel teknisk set også den slags spillere? Men jo jeg tror heller ikke rigtig det ville blive en succes med Sousa

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #2435
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,855

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Rungsted93 Se meddelelser
    Diks, Falk & Skov er vel teknisk set også den slags spillere? Men jo jeg tror heller ikke rigtig det ville blive en succes med Sousa
    Jeg er dybt uenig. De tre spillere du nævner, har jeg aldrig haft den fornemmelse med. For alle tre spilleres vedkommende har de et markant større talent og niveau, og det ville man vide, hvis man reelt så andre kampe end dem FCK spiller. De blev også i deres unge år regnet for markant større talenter end dem jeg tænker på. Årsagen til at jeg nævner Bartolec specifikt er, at han for mig er det indkøb FCK har lavet, hvor jeg forstod absolut mindst af både pris og behov. Jeg synes han var enormt overvurderet i FCN, ja han havde i kortere perioder vist et udmærket topniveau, men reelt faldt han tit ud af kampene og så var han meget let at kyse og presse til fejl defensivt. Da han blev hentet i sin tid, skrev jeg netop det her på sidelinien, og blev helt naturligt skudt ned.

    Er man i tvivl, er det altid en god idé at se hvordan den sælgende holds fans reagerer på handlen. Vejles fans græder ikke Silke-snot eller går AGF-amok over rygtet, faktisk mener de at han fint kan erstattes. Den samme gjaldt Bartolec i FCN. Falk, Diks og Skov er alle spillere som fik fans af de klubber de forlod til at gå amok og i koma.

  10. De følgende 10 brugere er enige:

  11. #2436
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    På Kvart i Bolds FB-tråd om transfers meldes det, ar Sousa-rygtet er en stor rapand, og at FCK kigger på to kanter fra en helt anden hylde. Heldigvis, fristes jeg til at sige. Den slags indkøb - personligt kalder jeg dem Bartolec-spillere - må være historie i FCK, i hvert fald hvis ambitioner og virkelighed skal passe sammen.
    Gad vide hvilken hylde det er på ? Jeg er godt nok spændt på hvad der bliver hevet frem :) og det gllder mig at der bliver nævnt TO kanter ^^

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #2437
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,855

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Gad vide hvilken hylde det er på ? Jeg er godt nok spændt på hvad der bliver hevet frem :) og det gllder mig at der bliver nævnt TO kanter ^^
    Husk nu, at det bare er rygter og hverken BT, EB, Tipsbladet eller Bold (selvom det er en Bold-“journalist” som melder det) har meldt noget endnu.

  14. #2438
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    164

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Allan Sousa
    Er det 1 april . Dagens største joke
    ____________________
    Lad være med at diskutere med en idiot !!!
    Han vil trække dig ned på hans niveau,
    og vinde diskussionen p. g. a. hans erfaring på dette niveau.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #2439
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    Arh, det er vi så på ingen måde.
    1. Marios har virkelig ikke vist et særligt højt niveau, der er langt op til kocho og boile
    2. Lund har ikke fået spilletid overhovedet, det er der helt sikkert et grund til. En CB'er skal have noget fysik og muskler, ellers bliver han puffet omkuld hele tiden.
    3. Boile bliver med garenti skade i løbet af sæsonen og misser 3-4 kampe
    4. Karentæner kommer der også.

    Vi er er MEGET skrøbelige centralt, og læg dertil at selv Thorup er ude og sige vi skal have en CB'er
    Det er derfor jeg skriver numerisk godt besat. Kvalitetsmæssigt er det en anden snak.
    De samme argumenter med skader, karantæner og spillere i periferien med svingende niveau gælder lige så vel på de pladser jeg nævner.
    Hvad sker der, hvis Singh bliver skadet eller får karantæne? Hvem skal ud på kanten? Enten smider vi en uvant spiller ind, hvilket jeg ikke forestiller mig ender særlig godt og ellers skifter vi tilbage til tremandsmidtbanen og ofrer vores nuværende succesfulde tilgang. På højrekanten har vi Stage, der præsterer godt, men hvis han er ude er kun Bøving tilbage og man kan vel sige det samme om ham som om Lund pt (men talenter skulle jo gerne være en del af den fremadrettede strategi og forhåbentligt vokser han med opgaven). Angrebet ser bedre ud, men hvor stor lid skal man sætte til Wilczek og er Højlund klar til at spille mange kampe?

    I midterforsvaret har vi Marios, der trods alt har en alder hvor præstationerne vel burde toppe. Hvis man ikke engang kan betro ham med at være backup, så har du helt ret i, at der skal hentes en forstærkning, men så skal han også videre. Hvis Lund ikke er der, hvor han kan begynde at prøve kræfter af med førsteholdet og få nogle kampe, så var der ingen grund til at oprykke ham.

    Men ellers er vi ganske enige. Truppen er ret tynd på nogle pladser og der er ikke meget der skal gå galt, før dominobrikkerne begynder at falde. Men vi er umiddelbart mest på røven på venstrekanten – de andre positioner er vi trods alt numerisk dækket ind. Hvis de spillere så slet ikke har niveauet, har udrensningen vist ikke været grundig nok. Personligt tror jeg godt, at Marios kan komme ind og præstere. Forsvaret er trods alt stabiliseret væsentligt, men der er selvfølgelig noget rust der skal bankes af.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  18. #2440
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    435

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Gentleman Finn Se meddelelser
    Allan Sousa
    Er det 1 april . Dagens største joke
    Så er det vidst heller ikke en større joke med Sousa. Han er fin gadering på kanten, pæne tal for sidste sæson, tror blot vi lader os sammenligne lidt med de seneste kant navne vi er blevet præsenteret for, samt Thorups kommentarer om en rutineret type. Men omvendt, selvfølgeligt skal vi gå efter de bedst mulige emner. Håber stadigvæk lidt på Slavia Prag fløjen, hvis man kan få gennemført et nyt lægetjek.
    Det, der viser en første klasses intelligens, er evnen til at have to modstillede tanker i hovedet samtidig og stadig bevare evnen til at fungere.

    (F. Scott Fitzgerald)

  19. #2441
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Mr.Aller Se meddelelser
    Så er det vidst heller ikke en større joke med Sousa. Han er fin gadering på kanten, pæne tal for sidste sæson, tror blot vi lader os sammenligne lidt med de seneste kant navne vi er blevet præsenteret for, samt Thorups kommentarer om en rutineret type. Men omvendt, selvfølgeligt skal vi gå efter de bedst mulige emner. Håber stadigvæk lidt på Slavia Prag fløjen, hvis man kan få gennemført et nyt lægetjek.
    Nyt lægetjek? Jeg tænker ikke at der nødvendigvis er så meget der er ændret i den henseende.
    Olayinka kunne til gengæld stadigvæk være interessant, såfremt man kan strikke en fornuftig økonomisk aftale sammen med ham og Slavia Prag, der betyder at risikoen fra et økonomisk perspektiv, ikke vil være så stor.
    Omvendt, så skræmmer sporene også bare, når vi kigger på de sidste par sæsoners lazaret.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #2442
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg må sgu indrømme, at jeg blev en smule skuffet over, at der ikke blev præsenteret noget i går. Jeg havde et naivt håb om, at PC havde noget på plads og blot skulle trykke på knappen, da gruppespillet kom på plads. Ja jeg havde jo nok forventet, at Zanka var den spiller.

    Nu begynder jeg at blive en smule nervøs, for tiden er ved at rende ud. Der skal jo nok komme noget, men sandsynligheden for at det bliver et eller flere panikkøb bliver større og større. Og nej vi skal ikke have hverken Sousa eller Thorsteinsson, som der er spekuleret lidt i. Det er simpelthen ikke godt nok niveau. At man kan læse at vi lurer på Sousa stinker imo langt væk af panik og reserveplan, hvis alt andet kikser.

  22. De følgende 14 brugere er enige:

  23. #2443
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg må sgu indrømme, at jeg blev en smule skuffet over, at der ikke blev præsenteret noget i går. Jeg havde et naivt håb om, at PC havde noget på plads og blot skulle trykke på knappen, da gruppespillet kom på plads. Ja jeg havde jo nok forventet, at Zanka var den spiller.

    Nu begynder jeg at blive en smule nervøs, for tiden er ved at rende ud. Der skal jo nok komme noget, men sandsynligheden for at det bliver et eller flere panikkøb bliver større og større. Og nej vi skal ikke have hverken Sousa eller Thorsteinsson, som der er spekuleret lidt i. Det er simpelthen ikke godt nok niveau. At man kan læse at vi lurer på Sousa stinker imo langt væk af panik og reserveplan, hvis alt andet kikser.
    Bare rolig, det bliver ingen af de to… Sabbi og Kehinde derimod…. Krydret med Jeppe Tverskov.. Så kører bussen..

  24. #2444
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg må sgu indrømme, at jeg blev en smule skuffet over, at der ikke blev præsenteret noget i går. Jeg havde et naivt håb om, at PC havde noget på plads og blot skulle trykke på knappen, da gruppespillet kom på plads. Ja jeg havde jo nok forventet, at Zanka var den spiller.

    Nu begynder jeg at blive en smule nervøs, for tiden er ved at rende ud. Der skal jo nok komme noget, men sandsynligheden for at det bliver et eller flere panikkøb bliver større og større. Og nej vi skal ikke have hverken Sousa eller Thorsteinsson, som der er spekuleret lidt i. Det er simpelthen ikke godt nok niveau. At man kan læse at vi lurer på Sousa stinker imo langt væk af panik og reserveplan, hvis alt andet kikser.
    Enig med dig K@sper, fordi pressen har jo opfanget alle større rygter denne sommer, så hvis noget var lige oppe over med en profil ala Kerk eller Oliyenka, så havde vi nok hørt om det. Så jeg begynder da også at blive lidt nervøs. Jeg lader dog afgjort tvivlen komme PC til gode indtil tirsdag.

    Jeg ser dog ikke historien om Sousa som et panikkøb, men stemmer i med andre - vi går efter en profil og noget bredde. Og her er han bredde. Dog tror jeg slet ikke, at den har noget på sig.

    Min sidste kommentar må være, at den hylde vi kigger på er spændende - men ender vi med den billige first price pasta på bundhylden, så er det jo fuldstændig lige meget, hvor mange gange vi stod med topvarerne i hånden

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #2445
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Bare rolig, det bliver ingen af de to… Sabbi og Kehinde derimod…. Krydret med Jeppe Tverskov.. Så kører bussen..
    Jeg går op og lægger mig..... :)


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •