Side 164 af 193 FørsteFørste ... 64114154161162163164165166167174 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,446 til 2,460 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #2446
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg må sgu indrømme, at jeg blev en smule skuffet over, at der ikke blev præsenteret noget i går. Jeg havde et naivt håb om, at PC havde noget på plads og blot skulle trykke på knappen, da gruppespillet kom på plads.
    Undskyld, men hvordan kan du dog tro at det kan ske fra dag til dag? Der skal jo 1) Lægges et bud, 2) Buddet skal accepteres, 3) Spilleren skal acceptere, 4) Spilleren skal til lægetjek, som kan tage rum tid, hvis han fx skal flyves ind, 5) Alt muligt andet praksisk.

    Så PC har nok trykket på knappen, men præsentationen sker tidligst nogle dage senere, hvis alt går lige efter bogen.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  2. #2447
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg kan se at HSV tilsyneladende jagter Nicolas Nartey. På U21 har han spillet 6’eren, men er han ikke oprindeligt cebterforsvarer? I så fald synes jeg at han er oplagt som tilføjelse til bagkæden. Han er venstrefodet, fremragende på kuglen og er fremtidens mand. Og på sigt kunne han sagtens også agerer afløser for Zeca. Men en rendyrket CB, er han jo nok ikke.

  3. #2448
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Undskyld, men hvordan kan du dog tro at det kan ske fra dag til dag? Der skal jo 1) Lægges et bud, 2) Buddet skal accepteres, 3) Spilleren skal acceptere, 4) Spilleren skal til lægetjek, som kan tage rum tid, hvis han fx skal flyves ind, 5) Alt muligt andet praksisk.

    Så PC har nok trykket på knappen, men præsentationen sker tidligst nogle dage senere, hvis alt går lige efter bogen.
    Nu er det da vist sket før, at alt er aftalt og på plads og kan aktiveres i det øjeblik kampen er færdigspillet. Med vores gode udgangspunkt kunne spilleren sagtens allerede være i København eller tage et fly fredag morgen. For Zankas vedkommende (som jeg anså for ret sandsynlig) skulle han blot stå op, tage cyklen til Parken (hvis aftalen var på plads ville han nok være hjemme hos fruen allerede), skrive under og blive præsenteret kl 10 om morgenen.

    Anyway som nævnt var det måske en smule naivt, men jeg troede og håbede virkeligt, at vi var tættere på forstærkning, end det desværre ser ud.

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #2449
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg kan se at HSV tilsyneladende jagter Nicolas Nartey. På U21 har han spillet 6’eren, men er han ikke oprindeligt cebterforsvarer? I så fald synes jeg at han er oplagt som tilføjelse til bagkæden. Han er venstrefodet, fremragende på kuglen og er fremtidens mand. Og på sigt kunne han sagtens også agerer afløser for Zeca. Men en rendyrket CB, er han jo nok ikke.
    Mon ikke vi ser han i BIF inden vinduet lukker på en lejeaftale evt med købsoption. Det virker ikke ligefrem som om, at familien Nartey har noget specielt forhold til FCK både det i lyset af Nicolas' eget skifte væk og lillebrors skifte til Bif før nyligt. Eller har jeg misforstået noget?

  6. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  7. #2450
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    31

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg er lunken ved Zanka, han vil helt sikkert være meget dyr i løn, og gider han rent faktisk superligaen, jeg tvivler, det må kunne lade sig gøre at hente en lidt yngre model til den plads og gerne en der spiller til venstre så vi ikke skal flytte rundt i forsvaret, Zanka har efter min mening haft sin tid i FCK, nu må vi komme videre.

  8. De følgende 9 brugere er enige:

  9. #2451
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    531

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu er det da vist sket før, at alt er aftalt og på plads og kan aktiveres i det øjeblik kampen er færdigspillet. Med vores gode udgangspunkt kunne spilleren sagtens allerede være i København eller tage et fly fredag morgen. For Zankas vedkommende (som jeg anså for ret sandsynlig) skulle han blot stå op, tage cyklen til Parken (hvis aftalen var på plads ville han nok være hjemme hos fruen allerede), skrive under og blive præsenteret kl 10 om morgenen.

    Anyway som nævnt var det måske en smule naivt, men jeg troede og håbede virkeligt, at vi var tættere på forstærkning, end det desværre ser ud.
    Sidst kom Zanka lige før midnat hvor vinduet lukkede. Når det kører for ham er han et stort aktiv, men formdyk,big games player,forventet lønkrav og alder så er jeg lunken, pc ku sikkert få mere for pengene med en anden.Så hvis z er på tale bliver det vel i sidste øjeblik igen hvor hans ejerklub er møre for at dække noget løn.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #2452
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Undskyld, men hvordan kan du dog tro at det kan ske fra dag til dag? Der skal jo 1) Lægges et bud, 2) Buddet skal accepteres, 3) Spilleren skal acceptere, 4) Spilleren skal til lægetjek, som kan tage rum tid, hvis han fx skal flyves ind, 5) Alt muligt andet praksisk.

    Så PC har nok trykket på knappen, men præsentationen sker tidligst nogle dage senere, hvis alt går lige efter bogen.
    Kan ikke helt forstå hvorfor det ville være så mærkeligt.

    Som et eksempel kan vi da tage vores ven fra Slavia. Såfremt han havde bestået lægetjekket, var han vel blevet præsenteret nu.

    Og jeg håber da virkelig ikke at PC først begynder at byde på vores emner nu!? Så er vi da for alvor max pressede på tid!

    Zan

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #2453
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Kan ikke helt forstå hvorfor det ville være så mærkeligt.

    Som et eksempel kan vi da tage vores ven fra Slavia. Såfremt han havde bestået lægetjekket, var han vel blevet præsenteret nu.

    Og jeg håber da virkelig ikke at PC først begynder at byde på vores emner nu!? Så er vi da for alvor max pressede på tid!

    Zan
    Nu var forestillingen, at PC først ville byde, når vi var sikret gruppespil og det er derfor jeg skriver, som jeg gør. ;)
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  14. #2454
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Hvad med at hente Winston Reid? Hvis Zanka glipper?
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #2455
    Tilmeldingsdato
    Jul 2021
    Indlæg
    27

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Hvad med at hente Winston Reid? Hvis Zanka glipper?
    Med så meget Premier league erfaring som han har, ville det være en meget fin signing. Tror dog, at hvis vi kan få fat i ham så kan FCM også, og som en spiller med en fortid i FCM kunne det være han har noget mere fidus til dem, da de også spiller Champions League.

  17. #2456
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Sunglasses Se meddelelser
    Med så meget Premier league erfaring som han har, ville det være en meget fin signing. Tror dog, at hvis vi kan få fat i ham så kan FCM også, og som en spiller med en fortid i FCM kunne det være han har noget mere fidus til dem, da de også spiller Champions League.
    FCM spiller da ikke Champions League?
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #2457
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Hvad med at hente Winston Reid? Hvis Zanka glipper?
    Er han ikke altid skadet?

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #2458
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Hvad med at hente Winston Reid? Hvis Zanka glipper?
    Én 33 årig mand der har samlet på skader og ikke haft en PL kamp siden 17/18 sæsonen?
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #2459
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Nu var forestillingen, at PC først ville byde, når vi var sikret gruppespil og det er derfor jeg skriver, som jeg gør. ;)
    Ja det er klart, så kan det næppe være klar dagen efter. Men det er mit indtryk, at forhåndsaftaler er forholdsvist normalt. Altså aftaler hvor alt er på plads og som bare skal underskrives, når man kommer i et gruppespil, når en spiller bliver solgt, når man kikser med en anden signing eller lignende. Hvis PC først skal til at byde nu, så bliver jeg ærlig talt lidt bekymret for tidsperspektivet.

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #2460
    Tilmeldingsdato
    Jul 2021
    Indlæg
    27

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Hov, jeg skulle havde været mere klar. FCM har langt bedre udsigter end os for at spille Champions league end FCK har lige nu.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •