Side 165 af 193 FørsteFørste ... 65115155162163164165166167168175 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,461 til 2,475 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #2461
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Sunglasses Se meddelelser
    Hov, jeg skulle havde været mere klar. FCM har langt bedre udsigter end os for at spille Champions league end FCK har lige nu.
    Det er da lidt pessimistisk. I denne sæson er begge holds chancer nu 0%. Jeg vil tro, at vi pt. er spinkle favoritter til DM i år ifølge diverse bookmakere og eksperter, ligesom vi da enten må være bedre seedet eller mindst på niveau med FCM til en CL-kval næste år. Så den påstand kan da ikke være helt rigtig helt objektivt set, omend jeg bestemt også selv er af den pessimistiske type,


  2. #2462
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Damn der er godt nok meget stille lige pt..... alle kort bliver holde ind til kroppen og må sku håbe at PC har styr på det hele og alt falder på plads om 2-3 dage...... og vil bøje nakken i respekt :-) Håber på det bedste .....FOZA FCK

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #2463
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Når ingen andre vil. :) Vi er interesseret i Vavro:
    https://mobile.twitter.com/pucela_fi...3laxJmpkPlhj_Q
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  5. De følgende 7 brugere er enige:

  6. #2464
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    6

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Han er nok ikke i super form eller har haft en god sæson siden vi kunne være interesseret i ham!

    Men hvorfor ikke? Han kender allerede klubben, selvom der er sket meget siden han sidst var her. Så er det alligevel et lidt mere sikkert kort end en total ukendt CB.

  7. #2465
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Når ingen andre vil. :) Vi er interesseret i Vavro:
    https://mobile.twitter.com/pucela_fi...3laxJmpkPlhj_Q
    De må gerne skrive med ham og også før Zanka, men de kantspillere… vi er jo langt nede af listen eftersom 2-3 stykker er glippet og vi har solgt 2 fra… shit man

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #2466
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Er sku mere spændt på den offensive del .... der er ikke nogle rygter eller små nyheder som siver ud... der blev lige pluslig meget meget stille...... Håber ikke det er fordi at klubben ikke vil hive pungen op og betale
    lidt penge når man nu skal hente spillere fra en lidt højre hylde..... lige nu har PC sku gjort det meget godt, håber også han består næste del af dette vindue....

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #2467
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Brügge skulle være interesseret i VK skriver EB. Omkring 30 mio kr vil du give, men det gider PC ifølge artiklen slet ikke tage seriøst, da vi skal have meget mere, og vi gider desuden ikke sælge ham nu.

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-komet/8817480

  12. #2468
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Brügge skulle være interesseret i VK skriver EB. Omkring 30 mio kr vil du give, men det gider PC ifølge artiklen slet ikke tage seriøst, da vi skal have meget mere, og vi gider desuden ikke sælge ham nu.

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-komet/8817480
    Well done PC.. Samme retorik ville jeg have ønsket da Brügge bød 80 for Daramy, men der har vist sig at være nogle lidt andre omstændigheder. Kan i øvrigt forstå at VK har kontrakt til december 2023. Dvs til sommer er der 1,5 år tilbage. Man skulle nok overveje en kontraktforlængelse på 1 år eller 2 allerede nu... Optimalt set spiller han her minimum 1,5 år endnu..


  13. #2469
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Er sku mere spændt på den offensive del .... der er ikke nogle rygter eller små nyheder som siver ud... der blev lige pluslig meget meget stille...... Håber ikke det er fordi at klubben ikke vil hive pungen op og betale
    lidt penge når man nu skal hente spillere fra en lidt højre hylde..... lige nu har PC sku gjort det meget godt, håber også han består næste del af dette vindue....
    Det synes jeg ikke der er noget der tyder på.. Altså at han ikke er investeringsvillig.. Det er nok snarere et spørgsmål om, at han kigger på en hylde, som er højere end den vi normalt kan handle på. Og derfor skal der falde nogle brikker på plads, før vi kan komme til fadet. Om det så er at spille hasard, det må tiden vise. Men for helvede hvor er ventetiden ulidelig. Jeg tjekker diverse medier hvert 5. minut.. Ingen tvivl om at familien herhjemme glæder sig mindst lige så meget som Thorup til, transfervinduet smækker i :-)

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #2470
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    25

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg tror de har mega svært ved at finde noget… tror ikke bare at “nogle brikker skal falde på plads”. Når vi allerede har budt seriøse bud på flere spillere, så er det vel fordi de har været første prioritet og ikke trup-køb mens vi venter på de store signings… tror vi ender med et-to vildskud i sidste øjeblik.

  16. #2471
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    De laver altid en prioriteringsliste, så man har 3-4 spillere som back-up til hver position, hvis førsteprioriteten ikke er mulig.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  17. #2472
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    164

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Frem med slanterne PC og FCK's ledelse. Som klub er man nødt til at vise os fans at man har ambitioner og ikke bare sælger ud. Alt andet er sgu useriøst. Vores scouting virker til at være elendig. Jeg brugte 10 min. på google og fandt Jakub Kamiński spiller for Lech Poznan. 19 år gammel. Kæmpe talent. Pris 6-7 mio. Euro
    https://youtu.be/vQJtuM0_ZcI

    Jeg siger ikke at det skal være ham her, men at der er masser af interessante spillere derude.
    ____________________
    Lad være med at diskutere med en idiot !!!
    Han vil trække dig ned på hans niveau,
    og vinde diskussionen p. g. a. hans erfaring på dette niveau.

  18. #2473
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    182

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Gentleman Finn Se meddelelser
    Frem med slanterne PC og FCK's ledelse. Som klub er man nødt til at vise os fans at man har ambitioner og ikke bare sælger ud. Alt andet er sgu useriøst. Vores scouting virker til at være elendig. Jeg brugte 10 min. på google og fandt Jakub Kamiński spiller for Lech Poznan. 19 år gammel. Kæmpe talent. Pris 6-7 mio. Euro
    https://youtu.be/vQJtuM0_ZcI

    Jeg siger ikke at det skal være ham her, men at der er masser af interessante spillere derude.
    Enig. Jeg købte selv Riguelme med FCK i Championship manager i tidernes morgen


  19. #2474
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    45

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    F.C. København er angiveligt interesseret i Dan N’doye i Nice.

    Den 20-årige kantspilleren har spillet 76% af alle minutterne for Nice i denne sæson.

    https://twitter.com/transfermanden/s...122591233?s=21

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #2475
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg hentede altid Emil Debski, Maxim Tsigalko, Ibrahima Bakayoko, Tó Madeira og Mika Ääritalo kæft det var nogle klasse hold jeg havde. Egentlig mærkeligt jeg ikke er manager for København i dag... Meget mystisk


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •