Side 170 af 193 FørsteFørste ... 70120160167168169170171172173180 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,536 til 2,550 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #2536
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Der er vel umiddelbart mange gode grunde til at hente ham:

    1) Han har været en profil hos Ferencvaros igennem nogle år med masser af assists og mål. En klub som er sammenlignelig med os.
    2) Han har erfaring fra en storklub i Ungarn der forventes at vinde mesterskabet hvert år, han er erfaren med det pres der følger med.
    3) Har har gjort det fremragende i Champions League og kvallifikationen dertil. Det er sådan spillere vi gerne vil have
    4) Han er nordmand og har flere års erfaring fra Skandinavien. Han bør kunne falde fint til i København og kende kulturen.
    5) Han har masser af speed og kan drible, det er det vi mangler efter salget af Daramy
    Men den ungarske liga er vidst en del blødere end den danske ikke?

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2537
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Der er vel umiddelbart mange gode grunde til at hente ham:

    1) Han har været en profil hos Ferencvaros igennem nogle år med masser af assists og mål. En klub som er sammenlignelig med os.
    2) Han har erfaring fra en storklub i Ungarn der forventes at vinde mesterskabet hvert år, han er erfaren med det pres der følger med.
    3) Har har gjort det fremragende i Champions League og kvallifikationen dertil. Det er sådan spillere vi gerne vil have
    4) Han er nordmand og har flere års erfaring fra Skandinavien. Han bør kunne falde fint til i København og kende kulturen.
    5) Han har masser af speed og kan drible, det er det vi mangler efter salget af Daramy
    Jamen, let’s go! Fint for mig.
    Som sagt, jeg har vænnet mig til tanken om at det ikke bliver Skov Olsen, JBL eller en i øvrigt semi-fast spiller fra Nice.

    Det kan jo også ende med en gammel kending og ny nummer 7… Hvis der er hold i det rygte om et privatfly fra Kiev - Roskilde lige netop nu…

    Zan

  4. #2538
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Men den ungarske liga er vidst en del blødere end den danske ikke?
    Jo, det ville selvfølgelig være bedre at hente en profil fra et tophold i en bedre liga - såsom Ajax, Salzburg, Basel, Celtic, Zenit, Besiktas og Sporting. Det er dog desværre ikke rigtig muligt. Så meget dårligere tror jeg heller ikke den ungarske liga er.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #2539
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,534

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    YouTube-videoer er ikke den bedste måde at bedømme spillere på, men jeg er ikke blæst bagover af de Tokmac-videoer, jeg har set. Der er mange afrettede bolde og dårligt forsvarsspil i highligts’ne - men da bestemt også gode ting imellem. Jeg tør dog godt sige så meget, at det ikke er en spiller, der vil hæve overliggeren.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #2540
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er helt fair. Jeg er bare personligt ikke helt med på, hvorfor Olayinka var set som stjernekøb herinde, imens Nguen er super usexet. Den ene spiller i Tjekkiet, den anden i Ungarn. Forøvrigt har det ungarske hold lige slået det tjekkiske i CL-kvallen.
    Det kan der jo være mange grunde til. Slavia ligger 32 på listen, Ferencvaros ligger nummer 96 og bla bla bla.

    Alene den grund du selv nævner, at folk har hørt om ham før, og den interesse der angiveligt var fra andre store klubber.

    Udover det, var der tale om N’Doye, som har spillet 16 kampe i Nice.
    Ligesom nogle måske havde håbet på noget a la Skov Olsen eller lign.

    At man synes noget er usexet, betyder jo ikke nødvendigvis at man er totalt anti.
    Jeg kan da godt se der kan være mange grunde til at hente en fyr i Ungarn. En af grundene står i det indlæg, du kun har taget indledningen af, for at skabe din egen pointe.

    Essensen i det var jo netop, at vi skulle være indstillede på at hvad der kom ville være ukendt og i nogles øjne usexet.

    Zan

  9. #2541
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Jo, det ville selvfølgelig være bedre at hente en profil fra et tophold i en bedre liga - såsom Ajax, Salzburg, Basel, Celtic, Zenit, Besiktas og Sporting. Det er dog desværre ikke rigtig muligt. Så meget dårligere tror jeg heller ikke den ungarske liga er.
    Men kigger du på trupværdier, hvilket selvfølgelig langtfra er det fulde billede, så er suppen tæt på en faktor to, i forhold til den ungarske liga.

  10. #2542
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Men kigger du på trupværdier, hvilket selvfølgelig langtfra er det fulde billede, så er suppen tæt på en faktor to, i forhold til den ungarske liga.
    Ferencvaros er så ifølge Transfermarkt en bedre klub end FCK (39 vs 33 mill euro), så det er vel meget godt at snuppe en af deres profiler ;)

  11. #2543
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Ferencvaros er så ifølge Transfermarkt en bedre klub end FCK (39 vs 33 mill euro), så det er vel meget godt at snuppe en af deres profiler ;)
    Min tanke var nu mere om han bliver matchet ligeså hårdt, som han bliver i suppen + er hans stats så, så imponerende?

  12. #2544
    Tilmeldingsdato
    Jul 2021
    Indlæg
    27

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Ferencvaros er så ifølge Transfermarkt en bedre klub end FCK (39 vs 33 mill euro), så det er vel meget godt at snuppe en af deres profiler ;)
    Er ikke særlig stor fan, af at vurdere spillere og hold ud fra transfermarkts anslåede værdier, Daramy var trodsalt værdsat til at være 4 mil euro værd og super varme Biel er 1.5 mil euro

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #2545
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Sunglasses Se meddelelser
    Er ikke særlig stor fan, af at vurdere spillere og hold ud fra transfermarkts anslåede værdier, Daramy var trodsalt værdsat til at være 4 mil euro værd og super varme Biel er 1.5 mil euro
    Helt enig, men et eller andet må man jo gribe i.

  15. #2546
    Tilmeldingsdato
    Jul 2021
    Indlæg
    27

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Helt enig, men et eller andet må man jo gribe i.
    Jo men det kunne vel være hvordan de klare sig i kampe på et niveau som vi vil finde lige til det FCK's ambitioner

  16. #2547
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    233

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Sad lige og tjekkede Tokmacs stats fra sidste sæson 20/21 igennem
    hvilke dækker over CL, Ungarske liga og pokal.
    Han spiller primært venstre wing (1072 minutter)
    men har også spillet 851 minutter sidste år som center forward

    Han har i snit en xG på 0.34 pr kamp, scorer 0.42 mål pr kamp
    Det er dog kun blevet til 3 assists.
    Pr kamp har han i snit en
    Passes/accurate på 79%
    Successfulde driblinger 56%
    Offensive dueller vundet 43%
    Udover det er han en hurtig fyr
    Højre benet, 27 år 174 cm høj uden den store fysisk

    Så skal det siges at han var med til at spille Ferencvaros
    i CL i 2021.

    -Data stammer fra Wyscout

    -Rygtet omkring Tokmac stammer fra VG

    -Victor
    Sidst redigeret af Absalons Radio : 30.08.21 kl. 21:08 Årsag: Rettelse af xG til 0.34

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #2548
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.


  19. #2549
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    459

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg så faktisk nogle euro-kampe med Tokmac sidste år. Tror at jeg var irriteret over, at han var en dygtig norsk fodboldspiller(ja, holder med DK).

  20. #2550
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,161

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det kan der jo være mange grunde til. Slavia ligger 32 på listen, Ferencvaros ligger nummer 96 og bla bla bla.
    Og Ferencvaros var i CL sidste sæson og slog Slavia ud denne...

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    En af grundene står i det indlæg, du kun har taget indledningen af, for at skabe din egen pointe.
    Min pointe (det var nu mere en undren) var nu ikke specielt rette mod dig, men mod Sidelinien generelt. Jeg aner heller ikke, om du mener at Olayinke er et stjernekøb, men det virker til at fjertallet på Sidelinien har den holdning.

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Essensen i det var jo netop, at vi skulle være indstillede på at hvad der kom ville være ukendt og i nogles øjne usexet.
    Og her er jeg helt enig. Det bliver med al sandsynlighed både usexet og skuffende især sammenlignet med de navne, som der ofte spekuleres i (igen ikke specifik dig, som jeg tænker på her) f.eks. Skov Olsen, JBL osv

  21. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •