Side 172 af 193 FørsteFørste ... 72122162169170171172173174175182 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,566 til 2,580 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #2566
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Eiken88 Se meddelelser
    Jeg har lige set Zanka og damen, sidde meget konfetabelt på en café på Christianshavn. Jeg fik øjenkontakt, og hans blik sagde han har det så godt i kbh, at han et klar til en spiselig løn ����
    Jeg elsker zanka men jeg mener vi har for mange ældre cb'ere allerede... hulk,boile og marios er alle i deres bedste alder nu... jeg ville meget gerne have en ung talentfuld cb som 4 valg.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2567
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Nogle der ved, hvordan lægechecket foregår på den sidste dag i transfervinduet, når man ikke har tid til at fragte spilleren ind, og måske slet ikke ved, hvem man lander før lige op til deadline? Tager klubberne bare chancen?

  4. #2568
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Ej lad være... en 29 årig midtbanespiller...

  5. #2569
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Indlæg
    25

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Ej lad være... en 29 årig midtbanespiller...
    Han er nu 21 :)

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #2570
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af CMGFCK Se meddelelser
    Han er nu 21 :)
    Lol har jeg kigget på den forkerte spiller ? Kunne ikke lige lure twitteren... hvad er den 21 årige spillers navn :p ?

  8. #2571
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Indlæg
    25

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Lol har jeg kigget på den forkerte spiller ? Kunne ikke lige lure twitteren... hvad er den 21 årige spillers navn :p ?
    Hakon Evjen fra AZ :D

  9. #2572
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Ja, det kunne jo også hjælpe hvis, som det er blevet nævnt 100 gange før i tråden, at man i det mindste lige skriver hvad rygtet handler om før man bare smider et eller andet tilfældigt Twitter link i tråden.........
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  10. #2573
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af CMGFCK Se meddelelser
    Hakon Evjen fra AZ :D
    Hahaha se det var bedre... på forunderlig vis fik jeg fundet frem til at det var en 29årig midtbane spiller fra orgie klubben Brann :p ....

  11. #2574
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Ja, det kunne jo også hjælpe hvis, som det er blevet nævnt 100 gange før i tråden, at man i det mindste lige skriver hvad rygtet handler om før man bare smider et eller andet tilfældigt Twitter link i tråden.........
    Ja og tilmed et link hvor 10 klubber nævnes og journalisten eksplicit siger, at han "Blir overrasket om noe skjer i dag".

  12. #2575
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Hvad så drenge og piger, har i klargjort mælk og kager til Transfer deadline i aften, hvor vi forhåbentlig har landet 2-3 nye spillere :)

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #2576
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hvad så drenge og piger, har i klargjort mælk og kager til Transfer deadline i aften, hvor vi forhåbentlig har landet 2-3 nye spillere :)
    Nærmere tudekiks. Jeg forsøger i hvert fald at forberede mig på tidernes største antiklimaks, når FCK præsenterer færre end vi tror og meget mindre sexede navne end vi tror.
    Når vi trækker den til de aller sidste timer med at lukke aftaler, så er sandsynligheden for fiasko også meget større.


  15. #2577
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hvad så drenge og piger, har i klargjort mælk og kager til Transfer deadline i aften, hvor vi forhåbentlig har landet 2-3 nye spillere :)
    Tror vi skal have fat i et par tudekiks istedet. Har været meget "FC-skuffet" de sidste par år. Bliver det med garantrisse også i aften når det eneste vi lander er en nordmand fra Ferencvaros.
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #2578
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nærmere tudekiks. Jeg forsøger i hvert fald at forberede mig på tidernes største antiklimaks, når FCK præsenterer færre end vi tror og meget mindre sexede navne end vi tror.
    Når vi trækker den til de aller sidste timer med at lukke aftaler, så er sandsynligheden for fiasko også meget større.
    Ja har du nok ret i.

    Jeg tror også folk har for høje forventinger generelt. Men vi må jo håbe vores Scouting team har godt styr på det. Hvis vi skal tro på hvad de siger så er de jo godt forberedt og har 10-20 emner de i rettidig omhu holder øje med :).

    Da vi hentede Diks, var jeg også en smule skuffet, men det ser jo ud til nu at være et genialt køb.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #2579
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg tror også folk har for høje forventinger generelt. Men vi må jo håbe vores Scouting team har godt styr på det. Hvis vi skal tro på hvad de siger så er de jo godt forberedt og har 10-20 emner de i rettidig omhu holder øje med :).
    Scouting skal nok have afleveret et fornuftigt antal navne. Med vores kære nordmand fra Ungarn er vi vel allerede nede på nr 4-5 på prioriteringslisten af kantspillere, hvis vi kan stole på diverse rygter og missede lægetjek. Desuden kan man næppe starte med forhandlinger med nye emner nu.
    Mon ikke sagen er, at PC lige nu forhandler med 2 (måske 3) centrale forsvarere (en 1. prioritet og 1 (måske 2) nødplaner), samt 2-3 kantspillere (en/to 1. prioriteter og en backup). Mislykkes dette, så kan man ikke nå at forhandle med flere emner. Så det er kniven på struben for PC i dag og aften uanset hvor lang en liste scouting kan komme med.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #2580
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nærmere tudekiks. Jeg forsøger i hvert fald at forberede mig på tidernes største antiklimaks, når FCK præsenterer færre end vi tror og meget mindre sexede navne end vi tror.
    Når vi trækker den til de aller sidste timer med at lukke aftaler, så er sandsynligheden for fiasko også meget større.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  22. De følgende 8 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •