Side 179 af 193 FørsteFørste ... 79129169176177178179180181182189 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,671 til 2,685 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #2671
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...nterer-kehinde

    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...paa-jonas-wind

    Synes vi taler alt for lidt om, hvor gennemført lavt og usympatisk FCM/Brentford agerer.


  2. #2672
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...nterer-kehinde

    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...paa-jonas-wind

    Synes vi taler alt for lidt om, hvor gennemført lavt og usympatisk FCM/Brentford agerer.
    Det er så smagløst. Det værste er vel næsten, at det på en eller anden måde kan have indvirket på Wind, da han pludselig begyndte at snakke langt mere om muligheden for at skifte til udlandet i dette vindue.

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #2673
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...nterer-kehinde

    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...paa-jonas-wind

    Synes vi taler alt for lidt om, hvor gennemført lavt og usympatisk FCM/Brentford agerer.
    Hvis de vil bruge deres tid på det pis, må de jo gøre det.

    Ligeså vigtigt er det at vi selv har styr på de interne linjer - Wind må jo aldrig blive slået ud af kurs af sådan en gang crab.

    Altså, hvis Wind ikke forstår han ikke skal afsted for noget i nærheden af 50 mio, så må der være nogle der tager en snak med ham.

    Zan

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #2674
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Hvis de vil bruge deres tid på det pis, må de jo gøre det.

    Ligeså vigtigt er det at vi selv har styr på de interne linjer - Wind må jo aldrig blive slået ud af kurs af sådan en gang crab.

    Altså, hvis Wind ikke forstår han ikke skal afsted for noget i nærheden af 50 mio, så må der være nogle der tager en snak med ham.

    Zan
    Den snak tror jeg bestemt har fundet sted.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #2675
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Absalons Radio Se meddelelser
    I 2020 lavede han 3 mål
    og 12 assist med en xG på 5,64, xA på 0,34
    Mangler der et ettal på xA?

  9. #2676
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...nterer-kehinde

    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...paa-jonas-wind

    Synes vi taler alt for lidt om, hvor gennemført lavt og usympatisk FCM/Brentford agerer.
    Enig, men Wind bør ikke blive påvirket af det der, han vil sgu da også godt blive solgt for et kæmpe beløb med den hype der følger med, ellers er han godt nok uambitiøs.

    Jeg vil hellere diskutere deres ageren omkring Cajuste. Han har muligheden for at komme til Rennes, der er i gang med en kæmpe satsning, og som lige har solgt en spiller fra samme position til Real Madrid, men de skulle absolut presse den og få Brentford ind i billedet. Som forventet er Brentford formentlig slet ikke interesseret, men Rennes bider ikke på deres bait, og Cajuste må nu blive i FCM. Shit jeg havde været godt træt af det fis der, hvis jeg var Cajuste, men det selvfølgelig med forbehold for, at historierne i medierne er korrekte.


  10. #2677
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...nterer-kehinde

    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...paa-jonas-wind

    Synes vi taler alt for lidt om, hvor gennemført lavt og usympatisk FCM/Brentford agerer.
    Den med Kehinde går vel fortrinsvis ud over deres egne fans (og måske et par kronjyder), som et kort øjeblik vel troede på, at de havde været på rov i Randers, så det kan jeg ikke rigtig have ondt af, og hvis de virkelig ville påvirke kampen om det danske mesterskab, så kunne de jo bare have budt en ordentlig pris på Wind, så vi måske havde valgt at sælge ham til Brentford.

    Så ingen panik denne gang, men der er nok ikke tvivl om, at Rasmus Ankersen og Benham på et tidspunkt kommer til at gå all in på at forsøge at få fingrene i fremtidens nøglespillere som eksempelvis Victor Kristiansen, Rasmus Højlund eller på sigt Roony Bardghji, da de jo på den måde kan slå to fluer med et smæk. Længe leve reglen om, at man gerne må eje flere klubber. :-/
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #2678
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    PC's første transfervindue gik slet ikke så slemt som frygtet ovenpå hans brovtne udtalelser om, at der bare skulle vildskab i omklædningsrummet og om alle hans gode erfaringer fra GF. Vores trup vrimler faktisk nu med flair og teknik, samtidig med at vi forsvarsmæssigt også har fået flere muskler.

    Vi kommer vel ud med et lille overskud i transfers (afhængigt af prisen på den nye islænding), samtidig med at der må være ryddet lidt plads i lønbudgettet.

    Med hensyn til omklædningsrummet virker det også som om, at hierarkierne er rokket på en positiv måde. Det er jo til at forstå, hvilken lettelse det må være at slippe for en kollega som Bjelland, og åbenbart har Fischer heller ikke bidraget positivt til holdånden. I hvert fald fremstår truppen langt mere harmonisk og sammenhængende nu - og bevares, en solid sejrsrække hjælper jo også altid på det.

    Diks på en fri transfer står lige nu som transfervinduets største scoop. Kæmpe forstærkning, og indrømmet, ikke een jeg troede særligt meget på fra starten.

    Kocholava ligner også en succes og en fin makker til Boilesen.

    Grabara har ikke fejlet, men mangler vel reelt at overbevise om, at han er pengene værd. Men også her har det nok handlet om, at der har været brug for at pille Kalle ud af truppens hierarki for at åbne op for ny energi og forandring.

    De to unge islændinge ser spændende ud. Johannesson har nok været temmeligt dyr efter vores standarder, men med over 50 Allsvenskan kampe i bagagen er han næppe heller en spiller, vi behøver at vente på i årevis trods sine bare 18 år. Andri Fannar kom med en kæmpe udstråling imod Vejles træningskegler og ligner bestemt også en spiller, der vil kunne begå sig ret hurtigt.

    Så et klart 'bestået' til PC herfra. Men 12 tallet kan slet ikke komme på tale. For vores mangel på gennembrudskraft og fart i truppen er ikke løst - tvært imod har vi solgt Daramy, der var den eneste, der repræsenterede de egenskaber. Ind er så kommet Luther Singh, som bestemt ikke ser ueffen ud, men som heller ikke ligner en raket, der kan true bagrummene og binde to-tre mand som Daramy.

    Bøving ser spændende ud, men ligner endnu een af mange spændende tekniske mellemrumsspillere i truppen. Højlund kommer også med noget fart og opportunisme, men er nok snarere et (for mange velkomment) alternativ til Wilczek end en løsning til fart og gennembrudsstyrke på kanterne.

    Daramys nr. 11 ligger således ubrugt hen indtil foreløbigt januar (med mindre PC kan hive en kontraktløs kanin op af hatten). Men mon ikke, der blev arbejdet hårdt på deadline-dagen for at få den fyldt ud? Hvor fatalt det bliver, at det ikke lykkedes, får vi jo at se.

    Skal man se positivt på det, har vi nu en trup, som i den grad er designet til at SPILLE fodbold, og det er jo ikke det værste udgangspunkt, man kan forestille sig. Risikoen er, at det ender i nips, som modstanderne for nemt kan lukke ned for. Men med vores nuværende momentum tyder det foreløbigt ikke på det.

    Karakteren til PC herfra lander et sted imellem 7 og 10.
    Et lille overskud på transfers?! Ifølge transfermarkt har vi solgt for cirka 22 mio. euro og købt for cirka 10,5 mio. euro (fratrukket de 3,5 mio. euro, som transfermarkt mener, vi har betalt for Lerager - det er vist stadig en and: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...orrekt/8650495 ).

    Vi kender selvfølgelig ikke de helt reelle priser, sign-on-fees osv., men i helt rå tal, har vi solgt for mere end dobbelt så meget, som vi har købt for :)
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  13. #2679
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Synes det er svært at bedømme transfervinduet på nuværende tidspunkt. Ligger vi stadig nr. 1 ved vinterpausen, har det formentlig været et fremragende transfervindue, men jeg ser stadig nogle mangler i truppen. Og selvom at PC har gjort en del for at skille sig af med fyldet, er vi ikke i mål på den front.

    De bedste signinger er umiddelbart Diks og Khocholova. Grabara er også gået direkte ind på holdet, men jeg føler ikke, at han har præsteret bedre end Kalle kunne have gjort det. Grabara er stadig ung og kan nå at blive meget bedre, men han er også købt dyrt for en målmand, og jeg er ikke overbevist om, at pengene er brugt optimalt. På den anden side, hvis det er det, der skulle til for at få Grytebust væk fra klubben...

    Jeg er skeptisk overfor vores nye nordmand blot af den grund, at der sjældent kommer noget særlig godt ud af korte lejeaftaler til bredden. Jeg er med på, at Zanka havde været problematisk af flere grunde, men især at vi har et makkerpar i Khocholova og Boilesen, man nok ønsker at satse på. Jeg er dog i tvivl om, hvorvidt vi er godt nok dækket ind, når de to render ind i skader og karantæner.

    De to unge islændige er spændende, men kan de løfte holdet fra dag 1, og hvis ikke er de da så meget bedre end vores andre talenter?

    Luther Singh kan jeg ikke vurdere endnu, men samlet set frygter jeg, at vi kommer til at mangle den rutine, Thorup efterlyste, i offensiven. Det gik fint i den første kamp uden Daramy, men varer det ved - mod bedre modstandere end Vejle? Hvordan ser holdet ud, når Biel får et dyk? Er vi blevet mere robuste overfor skader til Falk? Der er stadig mange spørgsmål.

    Når det er sagt, føler jeg klart, at det er vores bedste transfervindue i umindelige tider.

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #2680
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Norrköping siger vi har betalt tættere på 37 mill for vores nye islænding. Altså at beløbet er noget højere end de 22.5 millioner.

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-for-ny-fcker/

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #2681
    Tilmeldingsdato
    Oct 2017
    Indlæg
    95

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    Norrköping siger vi har betalt tættere på 37 mill for vores nye islænding. Altså at beløbet er noget højere end de 22.5 millioner.

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-for-ny-fcker/
    Jeg tror at man her skal huske at det er en journalist som har skrevet det (og derfor ikke kan basalt matematik)
    Er de 22,5m i danske kroner?
    Er de 37m i svenske kroner?
    Hvilke bonusser er indregnet i de forskellige beløb?

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #2682
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    2

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Svenske medier melder om 50 mio. svenske - det svarer meget godt til 37 mio. DKK.

    https://www.aftonbladet.se/sportblad...iljoner-kronor

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #2683
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    De er begge i danske kroner. De 22,5 mio. blev rapporteret af Farzam i Euro, 3 mio., de 37 mio. blev rapporteret i svenske medier som 50 mio. SEK. (https://fotbolltransfers.com/site/news/143470)

    Ingen rapporter om bonus eller videresalg indtil videre.

  22. #2684
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Er voldsomt spændt på Bergman Johannesson. Et af de største talenter i Allsvenskan i meget meget lang tid. Det er altså en spiller der har været rygtet til alle de største addresser i Europa, og som de svenske journalister er ekstremt begejstrede for. Allerede en etableret topspiller i ligaen med en masse kampe i en alder af 18. Spiller med nr. 10 på det islandske landshold. Og så er det en drøm, hvis vi får Johannesson, Baldursson og Haraldsson på banen på samme tid - med Oskarsson der smadrer U19 ligaen og vel ikke er langt fra førsteholdstruppen. Tilmed kommer Johannesson i topform og har spillet 15 af de 17 kampe i Allsvenskan denne sæson, så han kan gå ind fra dag 1 og byde sig til.


  23. #2685
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Målmand:
    Jeg synes vi har fået en bedre aldersfordeling og også øget kvalitet. Jeg er som sådan ikke sikker på Grabara er meget bedre end Kalle og jeg synes også det er et dyrt indkøb og udlejning af Gryte skulle ha’ været et salg. Guadagno lyder interessant og vi har en god balance på pladsen.

    Forsvar:
    Jeg synes salget af Victor giver mening. Vi har også brug for større salg og lidt rokader. Diks ind og Varela/Bartolec ud har jo været en kæmpe succes, også meget større end jeg havde forventet - der så de virkelig korrekt. Manglende salg af Oviedo (kan det nås endnu?) er ret ærgerligt og lejen af Gabrielsen kan jeg simpelthen ikke vurdere, jeg kender ham slet ikke godt nok til det og havde personligt håbet på Zanka.

    Alt i alt er forsvaret sådan lidt svært at bedømme. Der er 10 spillere, hvilket vel er for mange, men hvis Oviedo var røget var det tilpas. Dog må jeg sige at med Marius, Lund og min uvidenhed omkring Gabrielsen, så kan jeg da godt frygte kvaliteten centralt.

    Midtbanen inklusiv kanter:
    Centralt har vi godt med kvalitet og 3 spændene talenter - det er næsten for mange. Til gengæld halter det mere på kanten selvom både Falk, Biel, Stage og Johannesson kunne tage en tørn - jeg er godt nok i tvivl. Fischer og Daramy ude og relativt store spørgsmål ved Singh gør mig ikke super tryg. Jeg er helt ærligt lidt skuffet over vi ikke formodede at hente noget her og det er da fint nok vi ledte på en høj hylde, men vi fik ingen af dem og så har man jo kigget den forkerte vej!

    Angrebet
    Jeg havde håbet på en stjerne, men lever fint med dem vi har.

    Tiden må vise om holdet er godt nok eller ej - pga de gode præstationer på det seneste, så er man rimelig rolig, men PC har også sat sig i en situation, at hvis det fejler - så er der altså et kæmpe forklaringsproblem i mine øjne.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •