Side 18 af 193 FørsteFørste ... 8151617181920212868118 ... SidsteSidste
Viser resultater 256 til 270 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #256
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Ikke enig, vores elendige spil er et godt argument, det er uforholdsmæssigt meget sværere at shine på et skodhold, end det er på et godt hold.
    Tjoh ... Men han shiner kun meget glimtvis, fordi spillet er lort.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  2. #257
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Absalons Radio Se meddelelser
    Hvilke positioner ser i er de vigtigeste
    at forstærke sig på til sommer?

    Jeg kan starte med hvad jeg tror

    Centerback, kantspiller og målmandsposten

    sekundært angriber potionen eller en Falk erstatning

    - Victor AR
    Lad mig vende den rundt.

    Boile
    Ankersen
    Nelsson
    VK
    Falk
    Lerager
    Stage
    Zeca
    Wind
    Daramy
    Kaufmann

    Alle andre er jeg faktisk ligeglade med, og jeg ser dem gerne væk fra klubben for at gøre plads til unge sultne talenter samt stærke spillere udefra, der kan give os den fornødne energi, fart, power, teknik, sult, gejst og rigtige vintermentalitet i truppen.

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #258
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Casper Højer til venstrebacken vil give os styrke på dødbolde, som vi har lidt ekstremt hårdt under siden Skov smuttede. Han er gratis til vinter, og kan derfor ikke koste alverden til sommer.

    Patrick Carlgren er gratis til sommer og fra det jeg har set er han en god keeper. Om han er bedre end Kalle og Gryte ved jeg dog ikke.

    Frederik Rønnow ville være en sjov signing til målet og skal hjem til Frankfurt, hvor han ikke har spilletid i udsigt.

    Grabara virker ikke synderligt sympatisk, men han er satme en god keeper. Blot et år tilbage af kontrakten i Liverpool.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #259
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    893

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Casper Højer til venstrebacken vil give os styrke på dødbolde, som vi har lidt ekstremt hårdt under siden Skov smuttede. Han er gratis til vinter, og kan derfor ikke koste alverden til sommer.

    Patrick Carlgren er gratis til sommer og fra det jeg har set er han en god keeper. Om han er bedre end Kalle og Gryte ved jeg dog ikke.

    Frederik Rønnow ville være en sjov signing til målet og skal hjem til Frankfurt, hvor han ikke har spilletid i udsigt.

    Grabara virker ikke synderligt sympatisk, men han er satme en god keeper. Blot et år tilbage af kontrakten i Liverpool.
    Der ville intet sjovt være ved at signe Rønnow!


  7. #260
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,858

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg er faktisk 100% sikker på, at Grabara er FCK-spiller i næste sæson, og det er også noget jeg har hørt talte om blandt inkarnerede AGF-tilhængere på arbejdet (ikke at deres “viden” betyder noget videre). Det er desuden et skifte der giver voldsomt megen mening, og han er som type den perfekte FCK-målmand.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #261
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Tjoh ... Men han shiner kun meget glimtvis, fordi spillet er lort.
    På den anden side, hvis folk ikke vil betale, så kan jeg sagtens leve med ham som FCK-spiller :-)

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #262
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Casper Højer til venstrebacken vil give os styrke på dødbolde, som vi har lidt ekstremt hårdt under siden Skov smuttede. Han er gratis til vinter, og kan derfor ikke koste alverden til sommer.

    Patrick Carlgren er gratis til sommer og fra det jeg har set er han en god keeper. Om han er bedre end Kalle og Gryte ved jeg dog ikke.

    Frederik Rønnow ville være en sjov signing til målet og skal hjem til Frankfurt, hvor han ikke har spilletid i udsigt.

    Grabara virker ikke synderligt sympatisk, men han er satme en god keeper. Blot et år tilbage af kontrakten i Liverpool.
    Carlgren ville være Kalle/Gryte om igen.. Så lige ham takker jeg pænt nej til.. Grabara ja tak, hvis ikke det kan blive vindahl...

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #263
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Det ville være fedt at se Højer i Kbh, fordi han vil kunne give vores spil ekstra fart og power, plus det ville frigive Boile til det centrale forsvar mere permanent, og vi ved at både VK34 og Boile kan vikariere der i hhv. liga og Europa, hvis han skulle sidde ude med karantæne. Plus at PC nok kender til priserne i AGF, så det vil måske være nemmere for ham at kunne justere pris og evt. lønkrav derefter.

    Ift. målmand, der skal vi altså et level op end bare Carlgren, Rønnow eller Grabara. Enten skal det være et kæmpe talent, som vi ved kan nå et højere niveau end de tre, eller også skal det være en, som får resten af ligaen til at tænke "Så er det slut med de nemme mål".
    I første kategori er der tre bud på spillere, vi kan/bør være interesserede i: Vindahl i FCN, Christensen i OB, og Jay Gorter i Go Ahead Eagles.
    I anden kategori kunne et frækt bud være tjekkiske Tomas Vaclik på 32 år, som har kontraktudløb med Sevilla til sommer. Han har spillet ret konstant i ligaen for Sevilla de seneste sæsoner, men har i denne sæson været overhalet af nyindkøbet Bono (ikke ham fra U2), som har stået fast i sæsonen for spanierne. Derudover er han førstekeeper for det tjekkiske landshold. Ifølge transfermarkt er han vurderet til 6 mio. euro i værdi, og han er blandt de dyrere målmænd, som er kontraktfri til sommer.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #264
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Ift. målmand, der skal vi altså et level op end bare Carlgren, Rønnow eller Grabara. Enten skal det være et kæmpe talent, som vi ved kan nå et højere niveau end de tre, eller også skal det være en, som får resten af ligaen til at tænke "Så er det slut med de nemme mål".
    I første kategori er der tre bud på spillere, vi kan/bør være interesserede i: Vindahl i FCN, Christensen i OB, og Jay Gorter i Go Ahead Eagles.
    Grabara er et år yngre end Vindahl. Er det fordi du anser Vindahl og Christensen som større talenter?

  16. #265
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Jeg ser dem begge som bedre med fødderne, og det er noget, vi skal have lagt til vores spil, uden at vi samtidigt har en Nanuqsaurus på mål..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  17. #266
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det ville være fedt at se Højer i Kbh, fordi han vil kunne give vores spil ekstra fart og power, plus det ville frigive Boile til det centrale forsvar mere permanent, og vi ved at både VK34 og Boile kan vikariere der i hhv. liga og Europa, hvis han skulle sidde ude med karantæne. Plus at PC nok kender til priserne i AGF, så det vil måske være nemmere for ham at kunne justere pris og evt. lønkrav derefter.

    Ift. målmand, der skal vi altså et level op end bare Carlgren, Rønnow eller Grabara. Enten skal det være et kæmpe talent, som vi ved kan nå et højere niveau end de tre, eller også skal det være en, som får resten af ligaen til at tænke "Så er det slut med de nemme mål".
    I første kategori er der tre bud på spillere, vi kan/bør være interesserede i: Vindahl i FCN, Christensen i OB, og Jay Gorter i Go Ahead Eagles.
    I anden kategori kunne et frækt bud være tjekkiske Tomas Vaclik på 32 år, som har kontraktudløb med Sevilla til sommer. Han har spillet ret konstant i ligaen for Sevilla de seneste sæsoner, men har i denne sæson været overhalet af nyindkøbet Bono (ikke ham fra U2), som har stået fast i sæsonen for spanierne. Derudover er han førstekeeper for det tjekkiske landshold. Ifølge transfermarkt er han vurderet til 6 mio. euro i værdi, og han er blandt de dyrere målmænd, som er kontraktfri til sommer.
    Tror desværre ikke vi har råd til Vindahl. Desværre for tror han ville være klasse i København. Håber også vi henter en en målmand der kan lidt med bolden og arme der er længere end én nyfødts arme....

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #267
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg ser dem begge som bedre med fødderne, og det er noget, vi skal have lagt til vores spil, uden at vi samtidigt har en Nanuqsaurus på mål..
    Fair nok. Jeg ser ikke på nogle af deres kampe, så kan ikke sige så meget om det.
    Men baseret på stats, så ser de meget ens ud.
    Oliver Christensen
    xG mod sig 28.13
    Lukket 29 ind.

    Vindahl
    xG mod sig 40.51
    Lukket 37 ind.

    Garbara
    xG mod sig 28.64.
    Lukket 23 ind.

    Og så bare lidt .. Mindre sjov info så er Kalle på 26.28 mod sig, og lukket 35 ind. Og Grytebust på 5.9 mod sig og lukket 9 ind.

  20. #268
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    535

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg ser dem begge som bedre med fødderne, og det er noget, vi skal have lagt til vores spil, uden at vi samtidigt har en Nanuqsaurus på mål..

    Jeg havde ikke lige det latinske navn på plads, men efter en googling matcher de billeder perfekt med det jeg forestillede mig...fandme sjovt, selvom baggrunden er nok så alvorlig.
    Vindal kunne være spændende som makker til Kalle

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #269
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Hørte en podcast, med Jacob Bruun Larsen, han virkede til at have hovedet overordentlig godt skruet på. Tænker at jo mindre der er et eller andet fysisk galt med ham, så skal vi give det et skud til.
    Anderlecht har netop meddelt, at de henter en ny angriber ind til næste sæson. Så kan måske være, der bliver en mulighed for at hente JBL.
    https://www.rsca.be/en/WelcomeRafa

  23. #270
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Refaelov.. Anede ikke han stadig var aktiv. Husker ham fra vores møde med Brugge i 2012, og desværre også fra 2014, hvor han havde en god dag (for ham) i Parken..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •