Side 180 af 193 FørsteFørste ... 80130170177178179180181182183190 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,686 til 2,700 af 2885

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2021

  1. #2686
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Er voldsomt spændt på Bergman Johannesson. Et af de største talenter i Allsvenskan i meget meget lang tid. Det er altså en spiller der har været rygtet til alle de største addresser i Europa, og som de svenske journalister er ekstremt begejstrede for. Allerede en etableret topspiller i ligaen med en masse kampe i en alder af 18. Spiller med nr. 10 på det islandske landshold. Og så er det en drøm, hvis vi får Johannesson, Baldursson og Haraldsson på banen på samme tid - med Oskarsson der smadrer U19 ligaen og vel ikke er langt fra førsteholdstruppen. Tilmed kommer Johannesson i topform og har spillet 15 af de 17 kampe i Allsvenskan denne sæson, så han kan gå ind fra dag 1 og byde sig til.
    Ja, det er nemlig spændende og nu bliver han parret med markant bedre medspillere - lur mig, om han ikke kommer til at boltre sig som en fisk i vandet.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2687
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Oviede kan vel stadig ryge til Saprissa?
    Det ville se lidt bedre ud hvis han røg ...
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #2688
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Oviede kan vel stadig ryge til Saprissa?
    Det ville se lidt bedre ud hvis han røg ...
    Jeps vinduet er ikke lukket derovre, men mon ikke PC trækker den til 23.59, i håb om en bedre handel?

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #2689
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Målmand:
    Jeg synes vi har fået en bedre aldersfordeling og også øget kvalitet. Jeg er som sådan ikke sikker på Grabara er meget bedre end Kalle og jeg synes også det er et dyrt indkøb og udlejning af Gryte skulle ha’ været et salg. Guadagno lyder interessant og vi har en god balance på pladsen.
    Kalle er et mysterium. Han var jo vanvittig god i 2019 og kom endda på Europa League-holdet af UEFA, floppede så i begyndelsen af 2020 og siden har han været væk. Grabara er stadig for tidlig at vurdere. Det afhænger også af, hvor godt han kommunikerer med sit nye forsvar, og hvad han bidrager til på holdet menneskeligt og i forhold til hieraki. Men nøgternt kan vi i al fald konstatere, at vi er blevet vææææsentligt bedre til ikke at lukke to mål ind per kamp, og at vi giver meget mindre væk. Vi mangler dog endnu at blive matchet mod FCM og bedre hold i Europa. Fortsættelse følger... :)


    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Forsvar:
    Jeg synes salget af Victor giver mening. Vi har også brug for større salg og lidt rokader. Diks ind og Varela/Bartolec ud har jo været en kæmpe succes, også meget større end jeg havde forventet - der så de virkelig korrekt. Manglende salg af Oviedo (kan det nås endnu?) er ret ærgerligt og lejen af Gabrielsen kan jeg simpelthen ikke vurdere, jeg kender ham slet ikke godt nok til det og havde personligt håbet på Zanka.

    Alt i alt er forsvaret sådan lidt svært at bedømme. Der er 10 spillere, hvilket vel er for mange, men hvis Oviedo var røget var det tilpas. Dog må jeg sige at med Marius, Lund og min uvidenhed omkring Gabrielsen, så kan jeg da godt frygte kvaliteten centralt.
    Zanka kan vi teknisk set nå endnu. Men vi er vist efterhånden dækket rimeligt ind centralt. Jeg er VOLDSOMT begejstret over Diks og Khocholava, som allerede hands down ligner et par af de bedste nyindkøb i nyere tid - og så endda Diks på free transfer. Gabrielsen ser ud til at have en imponerende fysik. Men kender ham ikke.

    Største faremoment i forsvaret er vel Boilesen pg.a. hans skadeshistorik. Men er fortrøstningsfuld - og SÅ slemt ser efteråret heller ikke ud ift. modstandere.

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Midtbanen inklusiv kanter:
    Centralt har vi godt med kvalitet og 3 spændene talenter - det er næsten for mange. Til gengæld halter det mere på kanten selvom både Falk, Biel, Stage og Johannesson kunne tage en tørn - jeg er godt nok i tvivl. Fischer og Daramy ude og relativt store spørgsmål ved Singh gør mig ikke super tryg. Jeg er helt ærligt lidt skuffet over vi ikke formodede at hente noget her og det er da fint nok vi ledte på en høj hylde, men vi fik ingen af dem og så har man jo kigget den forkerte vej!
    Vi må antage, at Isak er købt ind med henblik på at spille kant. Ellers giver det ingen mening i forhold til vores overbefolkede centrale midt, som vel ret beset sjældent er set bedre i FCK's historie. Det er da også evnerne på kanten, som først nævnes i præsentationen på fck.dk, og Isak selv må være bekendt med, at det er her, mulighederne for en stamplads er absolut størst.

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Angrebet
    Jeg havde håbet på en stjerne, men lever fint med dem vi har.
    Singh, som teknisk set er listet som angriber, ser interessant ud. Højlund ser i den grad ud til at være klar til næste skridt, og største bekymring er vel - noget overraskende - om Wind og Wilczeks delvise måltørke snart bliver brudt.

    Correct me if I'm wrong. Men i mange perioder har vi historisk set ikke scoret voldsomme mængder mål via vores angribere. Vel bedst illustreret i, at Robert Skov slog alle rekorder for os og i ligaen på en position som offensiv kantspiller. Lige nu er FCK (og ligaens) topscorer Pep Biel, og Stage, Diks, Lerager og selv Zeca har i de seneste runder bidraget til festen. Det tror jeg bestemt ikke er et svaghedstegn. For modstanderne skal GODT NOK være obs på mange spillere i feltet.

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Tiden må vise om holdet er godt nok eller ej - pga de gode præstationer på det seneste, så er man rimelig rolig, men PC har også sat sig i en situation, at hvis det fejler - så er der altså et kæmpe forklaringsproblem i mine øjne.
    Tiden har det med at afsløre det meste ;)

    Allerede nu kan vi vel godt konkludere, at Diks er et scoop af dimensioner, Khocholava ligeså, og at det er nogle spændende spillere fremfor den sikre garde, vi har fået i hus.

    Når man henter et 18-årig stortalent for hvad der ligner et potentielt rekordbeløb i Biel-klassen, har man bestemt sat røven i potentiel klaskehøjde. SÅ meget kan gå galt. Men potentialet er også enormt, og personligt har jeg en rigtig god mavefornemmelse. Glæder mig VILDT til at Isak forhåbentlig får sat et stort, tykt plaster over såret efter Daramy. Ikke 1:1 - men ved også at begejstre og tilføre sin egen form for x-factor.

    For mig har det her transfervindue været virkelig, virkelig interessant og godt. Og vi er lidt tilbage til de gammelklassiske FCK-dyder med at støvsuge de allerstørste talenter fra vores nabolande (skal vi ikke nærmest tilbage til Atiba for at finde lignende fuck-finger rettet mod Sverige?). Samtidig er det forfriskende, at vi ikke ser ud til at hive nogle gamle profiler retur (med Zanka som mulig last-second-option). Vi ser ikke tilbage - men i den grad fremad med masser af ungt talent fra egne rækker og udefra. Masser af sult. Masser af talent.

    Skulle vi så virkelig mangle en kant eller en goal-getter på toppen, så virker det stadig til, at truppen er så harmonisk og med så mange potentielle målscorere, at vi nok skal klare den til vinterpausen. Det spændende bliver matchet mod FCM, men i ALLE andre kampe er vi vel på papiret topfavoritter - og Conference League skriger også på sikker top 2.

    Jeg ved godt, at det er let at være fortrøstningsfuld oven på syv sejre i træk. Men det ser sgu da umanerligt godt ud!!!
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  8. De følgende 12 brugere er enige:

  9. #2690
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser

    For mig har det her transfervindue været virkelig, virkelig interessant og godt. Og vi er lidt tilbage til de gammelklassiske FCK-dyder med at støvsuge de allerstørste talenter fra vores nabolande (skal vi ikke nærmest tilbage til Atiba for at finde lignende fuck-finger rettet mod Sverige?). Samtidig er det forfriskende, at vi ikke ser ud til at hive nogle gamle profiler retur (med Zanka som mulig last-second-option). Vi ser ikke tilbage - men i den grad fremad med masser af ungt talent fra egne rækker og udefra. Masser af sult. Masser af talent.


    Jeg ved godt, at det er let at være fortrøstningsfuld oven på syv sejre i træk. Men det ser sgu da umanerligt godt ud!!!
    Var Augustinsson og måske endda Roony ikke deropad også? :)
    Voldsomt tilfreds med at sende fuckfingre til Sverige hehe
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #2691
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    Norrköping siger vi har betalt tættere på 37 mill for vores nye islænding. Altså at beløbet er noget højere end de 22.5 millioner.

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-for-ny-fcker/
    Ja, ret interessant. Og det er da sikkert ikke langt fra sandheden.

    Men nærmer vi os så ikke en rekord?

    Blev man nogensinde bare nogenlunde enige om hvad Biel egentlig kostede?

    Med det beløb må han jo være en killer...

    Zan

  12. #2692
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Ja, ret interessant. Og det er da sikkert ikke langt fra sandheden.

    Men nærmer vi os så ikke en rekord?

    Blev man nogensinde bare nogenlunde enige om hvad Biel egentlig kostede?

    Med det beløb må han jo være en killer...

    Zan
    Kostede Pep ikke det samme som Lord Nelsson med evt bonus

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #2693
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...llykke-til-fck

    - Han havde ikke noget dårligt forhold til træneren på det personlige plan, men den måde, Rikard Norling spiller på, passer ikke så godt til Isak. Han vil gerne spille 3-5-2 eller 3-4-3, og det kræver, at spillerne er villige til at løbe utrolig meget, og det er ikke Isaks styrke. Jeg håber, han får en mere offensiv rolle i FC København, for det passer ham bedre, siger journalisten, der mener, at islændingen kan gøre gavn flere steder på banen[/B]

    Håber da han gider løbe i København

    Isak er en dygtig allround-spiller. Han læser spiller fantastisk og kan begå sig som offensiv midtbanespiller og på kanten. Jeg synes, at han er bedst, når han spiller på den offensive midtbane. Her kan han for alvor folde sig ud som kreatør. Jeg må bare sige tillykke til FC København med en fantastisk spiller, som kan nå meget langt i sin karriere, siger han.

    Håber da ikke vi har købt en spiller for at spille ham ude af position ala Pep

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #2694
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Sidste sæson spillede han mere på kanten end han gjorde centralt for Norrköping, så mon ikke det går? Jeg ved godt at Pep først fik sin opblomstring da han kom ind centralt, men samtidig har vi set en spiller vi hentede efter en lang karriere som kant blive en utrolig vigtig brik på den centrale midtbane og en central midtbane blomstre op som kant, nogle spillere har bare flere positioner i sig.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #2695
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Sidste sæson spillede han mere på kanten end han gjorde centralt for Norrköping, så mon ikke det går? Jeg ved godt at Pep først fik sin opblomstring da han kom ind centralt, men samtidig har vi set en spiller vi hentede efter en lang karriere som kant blive en utrolig vigtig brik på den centrale midtbane og en central midtbane blomstre op som kant, nogle spillere har bare flere positioner i sig.
    Det er også værd at bemærke, at Isak Bergmann er større og mere fysisk stærk (og måske også hurtigere?) end Pep Biel, og derfor næppe risikerer at blive mast på samme måde, når han ikke kan finde plads i mellemrummene.
    Mvh.
    Dane

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #2696
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    2

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Det er også værd at bemærke, at Isak Bergmann er større og mere fysisk stærk (og måske også hurtigere?) end Pep Biel, og derfor næppe risikerer at blive mast på samme måde, når han ikke kan finde plads i mellemrummene.
    Det er ligeledes super fint, hvis Isak sætter en mand og trækker videre ind i banen - alt imens VK kommer stormende mod baglinjen på venstrekanten. Det giver mange strenge at spille på - hvis Isak og VK dækkes, kan bolden afleveres til Biel, Falk eller Wind. Det giver nogle lidt andre dimensioner end en lang bold til Santander eller Corner, som tæmmede bolden & lagde af :)

  21. #2697
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Elsker vi har brugt 35 mio på en spiller vi ikke ved hvor skal spille :-D

    Hahahah.

    Men spændende er han da.

    Zan

  22. De følgende 7 brugere er enige:

  23. #2698
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Elsker vi har brugt 35 mio på en spiller vi ikke ved hvor skal spille :-D

    Hahahah.

    Men spændende er han da.

    Zan
    Se det på positiv-siden. Når vi selv har svært ved at gennemskue, hvor vores spillere skal placeres på banen, så har modstanderen det nok også. Vi bliver fandeme ikke nemme at læse i år :-)

  24. De følgende 8 brugere er enige:

  25. #2699
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af Fede Se meddelelser
    Var Augustinsson og måske endda Roony ikke deropad også? :)
    Voldsomt tilfreds med at sende fuckfingre til Sverige hehe
    Jeg læste en artikel med en svensk journalist der udtalte, at FCK ikke er et step op fra Norköping. Jeg ved sgu ikke helt om man skal grine eller græde. Der er et eller andet med selvforståelsen derovre, som ikke helt matcher virkeligheden. Derfor er det da enormt tilfredsstillende at kunne servere sådan én her for dem :-)

  26. De følgende 5 brugere er enige:

  27. #2700
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2021

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Elsker vi har brugt 35 mio på en spiller vi ikke ved hvor skal spille :-D

    Hahahah.

    Men spændende er han da.

    Zan
    i klubhuset med Jess og PC der indikere Jess at han er tiltænkt kanten, og siger flere gange at det er lettere at komme ind på et hold på kanten end centralt. Så vi skal nok regne med kanten.

    Desuden er et af spørgsmålene om vi er færdige med at handle og PC svare at det er vi som udgangspunkt, men han kigger samtidig over på Jess og de begynder så begge at grine. Ved ikke om der skal ligges noget i det og om måske Zanka ikke helt er død.

  28. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 10.02.17, 21:25
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •